Δε με λες και κακό: Όταν το λίφτινγκ… «χτυπάει σαν λαίδη»!

303 Views
Δε με λες και κακό: Όταν το λίφτινγκ… «χτυπάει σαν λαίδη»! Δε με λες και κακό: Όταν το λίφτινγκ… «χτυπάει σαν λαίδη»!

 Δε με λες και κακό: Όταν το λίφτινγκ… «χτυπάει σαν λαίδη»! 

       Αυτό που πιο πολύ με διασκέδασε στην τζαμπο-διαφήμιση της «λαίδης», δεν ήταν η γελοιότητα του άσματος με την «πετσούλα» ούτε η γελοιότητα του κόνσεπτ με το «Χτύπα σαν άντρας» που… κινητοποίησε τις (για πολλοστή φορά) φαιδρές φεμινίστριες. Που είδαν «σεξισμό»… πού; Στη γελοιότητα! Κερδίζοντας με το σπαθί τους το μερίδιο που τους αναλογεί σε αυτήν! ΑΛΛΟ με διασκέδασε εμένα… που το φρύδι της Άντζυ χτύπησε κρόταφο, το μάτι παραπέμπει ευθέως σε καταγωγή από Πεκίνο μεριά και το χείλος, τύφλα να ‘χει του ροφού! Προφανώς μια πρόσφατη ολική αναδόμηση, ένεκα η μεγαλοπρεπής εμφάνιση στο τζαμπο-τσίρκο που του βγάζω το καπέλο! Ειδικά τα πασχαλινά του «νούμερα»- διαφημίσεις, πέρα που κάποτε θα αποτελούν συλλεκτικά κομμάτια σε πανοραμική έκθεση με θέμα «Το κιτς όπως ΔΕΝ το έχετε ματαδεί!», καταφέρνουν σταθερά να γίνονται πρώτο θέμα συζήτησης, εκπληρώνοντας στο ακέραιο τις προσδοκίες του εμπνευστή. «Συζήτηση να γίνεται κι όπως θέλει ας είναι…».
 
       Μόνο που η συζήτηση αναλώθηκε στη φαιδρή ατάκα και με φαιδρό τρόπο, ενώ το… οφθαλμοφανές πέρασε στο περιθώριο. Βέβαια θα μου πεις ότι η «κινεζοποίηση» της αοιδού άρχισε προ πολλού, δεν ήταν κάτι καινούργιο για να σχολιάζει κανείς «περσινά ξινά σταφύλια». Σύμφωνοι, αλλά μόνο εμένα μου φάνηκε ότι τούτη τη φορά όλα πήγαν στο... μη περαιτέρω; Γιατί προσωπικά έχω την αίσθηση ότι βλέπω φιγούρα κόμικ- από κείνες τις σκοτεινές μάγισσες- βασίλισσες (άντε λαίδες!) και ομολογώ ότι ως κόμικ είναι άκρως επιτυχημένη αποτύπωση. Δεν ξέρω ποια ηρωίδα – πρότυπο  έφερε η λαίδη σε φωτοτυπία δίπλα στα νυστέρια του πλαστικού, αλλά ο τύπος πραγματικά ζωγράφισε! Ξεπερνώντας το πενάκι του σκιτσογράφου- γελοιογράφου και αποδίδοντας μια θαυμάσια καρικατούρα σε πραγματικό πρόσωπο. Το οποίο μπορεί πλέον να ατενίζει τους ταπεινούς πιστούς τόσο «αφ’ υψηλού» που πιο πολύ….  γκρεμοτσακίζεσαι!
 
       Ελπίζω  στην επόμενη επέμβαση, όταν το φρύδι μπει μέσα στις ρίζες των μαλλιών και το χείλος βγει απέναντι, κάπου να λειτουργήσει ένα ρημαδοστόπ. Όχι τίποτα άλλο… εσείς υψηλοτάτη σίγουρα απολαμβάνετε το κατασκεύασμα, αλλά εμείς οι ταπεινοί πιστοί που θέλοντας και μη, σας τρώμε στη μάπα… σκιαζόμαστε! Αρκετές κακιασμένες μάγισσες στοίχειωσαν τα χρόνια της αθωότητας, δεν μας έλειψαν οι καρικατούρες τους και στα τωρινά της ωριμότητας, μας φτάνουν οι (αληθινοί) δράκοι πανταχόθεν. Διότι η δική σας περίπτωση είναι επιπλέον… διπλό χτύπημα σε δύο από τις βασικότερες αισθήσεις (και όχι μόνο): Χτυπάτε ύπουλα την ακοή- οδηγώντας ανύποπτο μέρος του λαού σε τελεία κώφωση και επιπροσθέτως πληγώνετε την όραση με το παραμορφωμένο θέαμα. Αφήνουμε εκτός, εγκέφαλο, αισθητική κλπ. Διότι, με όλο το σεβασμό στον τίτλο ευγενείας σας, το… παραχέσατε!
 
       Όχι βέβαια ότι η τιτλούχα διεκδικεί το μονοπώλιο των παραμορφωτικών λίφτινγκ, αλίμονο! Μάτσο οι θηλυκές (κυρίως) σελέμπριτις, ηθοποιοί, τραγουδίστριες, παρουσιάστριες και εν γένει του «καλλιτεχνικού χώρου» που έχουν επιδοθεί στο  σπορ  άνευ ορίων και  φραγμών, παρουσιάζοντας ένα θέαμα αξιολύπητο, ως μανιώδεις «κυνηγοί νεότητας» με το στανιό και μανιώδεις καταναλώτριες σιλικόνης με τα κιλά! Διότι άλλο να έχεις τη δυνατότητα, το κουράγιο, το χρήμα, να διορθώσεις καμιά ρυτιδούλα με μπότοξ, μια γαμψή μύτη, κάποιο στραβό δόντι, ένα πεταχτό αυτί, κάποια εμφανή ατέλεια τέλοσπάντων που δεν μπορείς να αποδεχθείς και επηρεάζει καθοριστικά την ψυχολογία σου… κι άλλο να μπαίνεις στο χειρουργείο και να «παραγγέλνεις» νιάτα στα 60φεύγα, μάτια αμυγδαλωτά, φρύδια στο θεό, χείλια πάπιας, βυζιά- μπάλες… Όσο να πεις, υπάρχει μια «ειδοποιός» διαφορά!
 
       Φυσικά δεν κατακρίνω εκείνες που για οποιονδήποτε λόγο έχουν επενδύσει τα μέγιστα στην εικόνα τους και αρνούνται να συμβιβαστούν με τη φθορά του χρόνου. Ο οποίος χρόνος είναι αλήθεια… προκαλεί με την επιλεκτικότητά του: άλλους τους σέβεται και τους έχει με το «σεις» και με το «σας» και άλλους τους… μουτζώνει αγενέστατα! Στην περίπτωση λοιπόν της προκλητικής… αγένειας, μια γυναίκα- βασισμένη στην εικόνα της  που κινδυνεύει με κατάθλιψη, έχει κάθε δικαίωμα να πάρει τα μέτρα της απέναντι στον «ασεβή» χρόνο εφόσον μπορεί. Έστω κι αν πρόκειται για «κόντρα ρόλο» στη φύση, έστω κι αν η φθορά προδίδεται στις λεπτομέρειες, έστω κι αν πίσω από τα φώτα όλα είναι (τραγικά) αλλιώς… Ωστόσο έχουμε δεί καλλιτέχνιδες σε προχωρημένη ηλικία όπου οι επεμβάσεις είναι μεν φανερές, αλλά το αποτέλεσμα αξιοπρεπές, με σύνεση, με μέτρο, με αισθητική. Χωρίς κραυγαλέες μεταλλάξεις και αλλοιώσεις, απλά με μια «φρεσκάδα» που αφαιρεί πάνω- κάτω μια δεκαετία και μοιάζει «φυσική».
 
       Έχουμε όμως δει και περιπτώσεις – εκτρώματα που δεν ξέρεις τί να υποθέσεις, αφού βέβαια προηγουμένως με μεγάλη δυσκολία αναγνωρίσεις… το θύμα, αναρωτώμενος επί ώρα «βρε είναι;- δεν είναι;…» Αν δε βάλεις δίπλα-δίπλα το πριν και το μετά… τσιμπιέσαι! Και λες… είναι δυνατόν η «παθούσα» να κοιτιέται στον καθρέφτη και να καμαρώνει για τη (βαρβάτη) οικονομική επένδυση; Είναι δυνατόν να παρήγγειλε μούρη 20χρονης πάνω σε λαιμό- σώμα- χέρια 70χρονης; Είναι δυνατόν να έβαλε χείλια- ρουφήχτρες λες και την τσίμπησε ένα σμήνος σφήκες; Να μετέτρεψε το στήθος –πλάκα σε στήθος- σαμπρέλες και να μοστράρει τα φρεσκοφουσκωμένα; Να επιδεικνύει με καμάρι το κέρινο ομοίωμα προσώπου με την ουδεμία σύσπαση, που της τσιπούρας είναι πιο εκφραστικό; Θα μπορούσε κάποιος να υποθέσει ότι ίσως πρόκειται για αποτυχημένες επεμβάσεις… ότι αλλιώς τα παρήγγειλε η πελάτισσα κι αλλιώς της προέκυψαν απ΄τον ατζαμή. Έλα όμως που η άτιμη η χαρά στο μάτι  προδίδει… «θέλει η πουτ@ν@ να κρυφτεί κι η χαρά δεν την αφήνει!».
κ
       Και η χαρά κραυγάζει «Δείτε με! Πόσο καλά… κρατιέμαι σε μια ηλικία που ουδέποτε θα ομολογήσω! Δείτε με! Πόσο φρέσκια, σέξυ, ποθητή είμαι που τύφλα να ‘χουν οι 20χρονες μοντέλες!...» Και δεν ξέρεις αν πρέπει να γελάσεις με τον κλόουν, να κοροϊδέψεις την αφέλειά του ή να βάλεις τα κλάματα από πραγματική λύπηση. Γιατί εκεί, στη λύπηση, καταλήγεις τελικά. Για μια γυναίκα – Φάουστ που πουλάει σώμα, ψυχή και πνεύμα σε ένα παραμορφωμένο διάβολο με αντάλλαγμα μια ψευδαίσθηση νιότης. Λες και η νιότη είναι «ιατρική συναλλαγή» πάνω σε χειρουργικό κρεβάτι, ένα επιλεκτικά σιδερωμένο δέρμα για το έξωθεν θεαθήναι… Και λυπάσαι να βλέπεις αυτόν τον γεμάτο αγωνία, άνισο- καταδικασμένο αγώνα με έπαθλο μια θλιβερή καρικατούρα, που όσο την παλεύεις, τόσο ξερνάει τις αντιφάσεις της.
 
       Και από την άλλη βλέπεις γυναίκες, πανέμορφες στα νιάτα τους,  να νιώθουν τόσο καλά με την ωριμότητά τους, γιατί ξέρουν ότι η πραγματική ΓΟΗΤΕΙΑ ως υπέρτερη της ομορφιάς,  ΔΕΝ ΓΕΡΝΑΕΙ ποτέ! Αρκεί βεβαίως να τη διαθέτεις, γιατί εκτείνεται πολύ πέραν του επιπόλαιου/ φθαρτού «φαίνεσθαι»… Όχι ότι δεν πονάει η φθορά ή το τέλος της νιότης, θα ήταν αφύσικο. Τόσο η ομορφιά όσο και η νεότητα είναι δυο αξίες σπουδαίες και πολύτιμες και είναι απολύτως φυσικό η απώλειά τους να κλονίζει… Μόνο που η σοφία της φύσης επιφέρει αυτές τις απώλειες ακριβώς τη στιγμή που αναγεννώνται άλλες εξίσου σπουδαίες και πολύτιμες αρετές για να πάρουν τη θέση τους στον αέναο κύκλο της ζωής. Σαν τη γοητεία, τη γνώση, την εμπειρία, την αυτογνωσία… έστω κι αν ύπαρξή τους δεν είναι θεαματική και «αυταπόδεικτη» όπως η ομορφιά ή τα νιάτα, έστω κι αν δηλώνονται μέσω των… δαιμονοποιημένων ρυτίδων! Που κάθε μια τους έχει κάτι σημαντικό να «διηγηθεί» από μια πορεία ζωής… άσχετα αν κάποιες με τίτλο ευγενείας ή μη, επιλέγουν να σβήνουν τον ζωτικό χάρτη και να (νομίζουν ότι) ξαναγράφουν σε άγραφο χαρτί. ΠΟΣΟ  ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟ….
 
«Χτύπα! Χτύπα lady κι άλλα λίφτινγκ!» Είναι το μόνο που σου απέμεινε να ποντάρεις…

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

Μιχαέλα Χατζηπαρασκευά
Μιχαέλα Χατζηπαρασκευά

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
H τραγική ιστορία της Ελένης Παπαδάκη, ερμηνευμένη μοναδικά από την Μαρία Κίτσου σε Οnline προβολές.
H τραγική ιστορία της Ελένης Παπαδάκη, ερμηνευμένη μοναδικά από την Μαρία Κίτσου σε Οnline προβολές.
με 0 Σχόλια 1414 Views

Οnline προβολή της βραβευμένης παράστασης του Μάνου Καρατζογιάννη Για την Ελένη,που περιγράφει την τραγική ιστορία της Ελένης Παπαδάκη, ερμηνευμένη από την Μαρία Κίτσου 

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή