Ποιος θα είναι ο νικητής «To biz or not to biz?» Δεύτερο μέρος του διαγωνισμού στη Θεσσαλονίκη.

338 Views
Ποιος θα είναι ο νικητής «To biz or not to biz?» Δεύτερο μέρος του διαγωνισμού στη Θεσσαλονίκη. Ποιος θα είναι ο νικητής «To biz or not to biz?» Δεύτερο μέρος του διαγωνισμού στη Θεσσαλονίκη.

Ποιος θα είναι ο νικητής «To biz or not tobiz Δεύτερο μέρος του διαγωνισμού στη Θεσσαλονίκη.

Ο νικητής του Διαγωνισμού Επιχειρηματικής Ιδέας «To biz or not biz θα αναδειχθεί στη διάρκεια διήμερου boot camp, που θα διεξαχθεί στις 24 και 25 Νοεμβρίου, στα γραφεία της Θεσσαλονίκης -Ευρωπαϊκής Πρωτεύουσας Νεολαίας 2014 (Μ. Κάλλας 23, Ποσειδώνιο).
Πρόκειται για το δεύτερο μέρος του διαγωνισμού, η έναρξη του οποίου έγινε τον Οκτώβριο από το Κέντρο Εργάνη με την υποστήριξη του Αλεξάνδρειου Τεχνολογικού Ιδρύματος Θεσσαλονίκης και του Innovation Farm, στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της Θ-ΕΠΝ 2014.
Έξι ομάδες νεαρών   παρουσίασαν τις καινοτόμες επιχειρηματικές τους ιδέες, ενώ τέσσερις από αυτές κέρδισαν το εισιτήριο για τη   δεύτερη φάση, που προβλέπει πλέον την ολοκληρωμένη παρουσίαση της ιδέας τους στο boot camp.
 
Οι τέσσερις έξυπνες ιδέες
Οι επιχειρηματικές ιδέες των τεσσάρων ομάδων που διακρίθηκαν αφορούν συγκεκριμένα:
·        Μια «έξυπνη» τσάντα εφοδιασμένη εσωτερικά με μικροτσίπ, που αποτρέπει την κλοπή της!
·        Υπηρεσίες εναλλακτικού, θαλάσσιου περιηγητικού τουρισμού με τη χρήση μικρών και εύκολα συναρμολογούμενων σκαφών, που κινούνται με αιολική ενέργεια!
·        Μια διαδικτυακή πλατφόρμα crowd funding, μέσω της οποίας οποιοσδήποτε πολίτης μπορεί να χρηματοδοτήσει κοινωφελή έργα και δράσεις!
·        Ένα αυτοϊσορροπούμενο δίτροχο, ηλεκτροκίνητο όχημα εφοδιασμένο με software που δίνει λύσεις ευέλικτης μετακίνησης μέσα στην πόλη, ενώ το καλείς στο σημείο όπου βρίσκεσαι κι έρχεται μόνο του!
 
Bootcamp ευκαιριών…
Το δεύτερο μέρος του διαγωνισμού θα έχει τα χαρακτηριστικά ενός bootcamp, δηλαδή ενός εντατικού εργαστηρίου επιχειρηματικότητας, προσαρμοσμένου στις ανάγκες των πολύ μικρών επιχειρήσεων.
Το εργαστήριο στοχεύει στην ταχεία ανίχνευση της βιωσιμότητας της επιχειρηματικής ιδέας, προκειμένου να προωθηθεί στην αγορά και να εξασφαλίσει μια θέση ως μικρή επιχείρηση.
Βασικός σκοπός θα είναι η επισκόπηση των κύριων σημείων του κάθε εγχειρήματος και η ανάταξη του επιχειρηματικού μοντέλου όπου απαιτείται. Τα κύρια σημεία στα οποία θα εστιάσουν οι τέσσερις ομάδες με τη βοήθεια των συμβούλων-φροντιστών (coaches) θα είναι: η ιδέα-σχέδιο (concept), το προϊόν, το μάρκετινγκ, τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, αλλά και οι αδυναμίες των επιχειρηματικών ιδεών.
Η νικήτρια ομάδα θα βραβευτεί με το συμβολικό χρηματικό ποσό των 500€. Επίσης,θα έχει τη δυνατότητα δωρεάν συμβουλευτικής από πλήρη ομάδα υποστήριξης και κατάρτισης του επιχειρησιακού σχεδίου για την υποβολή φακέλου υποψηφιότητας σε χρηματοδοτικά προγράμματα.
Επιπλέον, τα μέλη της ομάδας θα συμμετάσχουν σε εκπαιδευτικό ταξίδι στην Ευρώπη, στο πλαίσιο ανταλλαγών νέων επιχειρηματιών και υποψήφιων επιχειρηματιών.

Πληροφορίες:
Κέντρο Εργάνη (Καραβαγγέλη 1, 2310 621166, ergani@ergani.gr

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή