Νέο θεματικό βίντεο για την προβολή της Θεσσαλονίκης

530 Views
Νέο θεματικό βίντεο για την προβολή της Θεσσαλονίκης Νέο θεματικό βίντεο για την προβολή της Θεσσαλονίκης

 

Ο ανασχεδιασμός και η αναδιοργάνωση της στρατηγικής προβολής και προώθησης θα είναι οι πρώτες ενέργειες των προορισμών την επόμενη ημέρα, όταν τα δεδομένα και οι συνθήκες μας επιστρέψουν να προχωρήσουμε σε διορθωτικές κινήσεις.


Κάτω από τη δύσκολη αυτή συγκυρία για τον τουρισμό, αποκτά ιδιαίτερη σημασία η ολοκλήρωση και παρουσίαση του τελευταίου θεματικού video που προβάλλει το συνεδριακό προφίλ της Θεσσαλονίκης.

Αποτελεί ένα νέο εργαλείο για το αποτελεσματικό marketing του προορισμού, που θα είναι απαραίτητο τους επόμενους μήνες.

Ο Δήμος Θεσσαλονίκης και το Thessaloniki Convention Bureau παρουσιάζουν το έβδομο και τελευταίο θεματικό video με το οποίο ολοκληρώνεται η σειρά του οπτικοακουστικού υλικού ανάδειξης του προορισμού που πραγματοποιήθηκε ως μέρος του προγράμματος «Διαχείριση Επισκεπτών», με αποκλειστικό δωρητή το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Με στρατηγικό στόχο την ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε ένα δυναμικό και ανερχόμενο προορισμό το video εστιάζει στην προβολή της πόλης ως ένα σύγχρονο, μοντέρνο και ζωντανό αστικό κέντρο. Μόλις σε 1 λεπτό και 29 δευτερόλεπτα αναδεικνύονται τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της Θεσσαλονίκης και παρουσιάζονται με μοναδικό τρόπο στο θεατή, σπουδαία σημεία ενδιαφέροντος, συνεδριακές υποδομές, στιγμές από την καθημερινότητα στην πόλη, εμπειρίες που αξίζει κανείς να ζήσει και γεύσεις τις οποίες πρέπει κανείς οπωσδήποτε να δοκιμάσει.

Στο ίδιο πρόγραμμα εντάσσεται ο εξοπλισμός και η λειτουργία με εξειδικευμένα στελέχη των δύο Tourist Information Centers, στην Πλατεία Αριστοτέλους και  στο Βασιλικό Θέατρο, τα οποία με τα σημερινά δεδομένα παραμένουν κλειστά έως 30 Απριλίου 2020.

Με σωστό σχεδιασμό, στοχευμένες κινήσεις, συνεργασία όλων των εμπλεκομένων φορέων,αποτελεσματική χρήση εργαλείων και προϋπολογισμών και προσαρμογή με τις διεθνείς κατευθύνσεις και τάσεις της αγοράς, θα αντιμετωπίσουμε τις συνέπειες αυτής της πρωτοφανούς παγκόσμιας κρίσης.

Και θα είμαστε έτοιμοι να εργαστούμε αποτελεσματικά, όλοι μαζί, για την προώθηση της Θεσσαλονίκης στην παγκόσμια συνεδριακή αγορά, όταν αυτό θα είναι αναγκαίο περισσότερο από ποτέ.

Μπορείτε να βρείτε το βίντεο “ ThessalonikiCongresses & Events”  
ΕΔΩ

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Η Μαρία Ιωαννίδου τετ α τετ με την Κουλτουρόσουπα: «το να χαζοφέρνω είναι η ασπίδα μου» (βίντεο).
Η Μαρία Ιωαννίδου τετ α τετ με την Κουλτουρόσουπα: «το να χαζοφέρνω είναι η ασπίδα μου» (βίντεο).
με 0 Σχόλια 322 Views

Στα λίγα λεπτά υπήρξε χειμαρρώδης αναφερόμενη στις παραστάσεις που ξεχώρισε, μιλά για τον έρωτα που’ χει με την Θεσσαλονίκη και με θάρρος δηλώνει: «έχασα τον Φρέντυ (Γερμανό) μου νωρίς, τους γονείς και τον αδελφό μου στα 50, έπαθα καρκίνο, έπαθα παράλυση… το να χαζοφέρνω είναι η ασπίδα μου».


Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή