Θεσσαλονίκη Παγκόσμιος Προορισμός

236 Views
Θεσσαλονίκη Παγκόσμιος Προορισμός Θεσσαλονίκη Παγκόσμιος Προορισμός

 

Θεσσαλονίκη Παγκόσμιος Προορισμός

 
Περισσότερες από 100 δράσεις προβολής και μάρκετινγκ για τον τουρισμό της Θεσσαλονίκης συμπεριλαμβάνονται στον μέχρι τώρα απολογισμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης για το 2019, τα στοιχεία του οποίου, θα παρουσιαστούν στην ερχόμενη συνεδρίαση του Δ.Σ.
 
Επίτευξη στόχων
Μέσα στην χρονιά που πέρασε, ο ΟΤΘ πέτυχε την ισχυροποίηση της παρουσίας της Θεσσαλονίκης ως τουριστικό προορισμό,στις γειτονικές Βαλκανικές χώρες αλλά και στις παραδοσιακές αγορές της Μεγάλης Βρετανίας, του Ισραήλ και της Γερμανίας .
 
Το “ψηφιακό στοίχημα”
Ο ΟΤΘ κερδίζει το στοίχημα της ισχυρής παρουσίας του στον ψηφιακό τουρισμό της Θεσσαλονίκης με την ολοκλήρωση του πρώτου μέρους μίας μεγάλης μελέτης που αφορά στην παρουσία της πόλης στα socialmedia
 
Ποιοτικά Χαρακτηριστικά
O ΟΤΘ είναι ο μοναδικός φορέας που έχει αναλάβει και επενδύει συστηματικά στη διαδικτυακή προβολή της, συγκεντρώνοντας τα στοιχεία μίας μεγάλης και με πολλά ποιοτικά χαρακτηριστικά έρευνας, τα οποία θα αξιοποιηθούν στην ψηφιακή προώθηση μέχρι το τέλος του 2019. 
 
Αναγνωρισιμότητα προορισμού
Η μελέτη ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβριο, με στόχο τη διεύρυνση τηςαναγνωρισιμότητας του προορισμού αλλά και του Οργανισμού στα κοινωνικά δίκτυα ( Facebook 25.500 followers, Instagram 15.500 Followers,συνεχείς αναρτήσεις ,καμπάνιες,προβολή των εκδηλώσεων της πόλης), προσθέτοντας στα ήδη υπάρχοντα και τις πλατφόρμες του Tripadvisor και του LinkedIn.
 
Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης βάζει την πόλη στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη
·  Στο πλαίσιο συνεργασίας ΟΤΘ-FraportGreece και με σκοπό την υποστήριξη των δυο πτήσεων της από Λονδίνο και Κίεβο προς Θεσσαλονίκη, η Wizz Air, ανέλαβε και παρουσιάζει στην επίσημη σελίδα της στο Facebook την πόλη ως ιδανικό citybreak προορισμό για την γαστρονομία, για τα μνημεία Unesco και για αναψυχή. 
· Τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος της Θεσσαλονίκης προβάλλονται σε όλες τις γλώσσες της ιστοσελίδας της Wizz Air, ενώ στην αγγλική και την ουκρανική υπάρχει υπερσύνδεση με το επίσημο portal προορισμού της πόλης, thessaloniki.travel .
  • Στην ίδια λογική, η Θεσσαλονίκη θα παρουσιαστεί σε παραπάνω από 200.000 επιβάτες της αεροπορικής εταιρίας Transavia από τον ερχόμενο Νοέμβριο μέχρι και τον Απρίλιο του 2020.
  • Ο ΟΤΘ παρουσιάσε τον προορισμό σε 3 Διεθνείς Εκθέσεις (Vakantiebeurs, ITB Berlin 2019,  Greek Travel Show) και προβλήθηκε σε δύο παρουσιάσεις που ήταν ενταγμένες στο event Luxury Greece που διοργανώθηκε από το γραφείο προώθησης προορισμών και τουριστικών επιχειρήσεων ViaggioXte σε συνεργασία με τον touroperatorViaggiDell’ Elefante με την παρουσία εκπροσώπων από luxury τουριστικά γραφεία της Λομβαρδίας/Emilia –Romagna στην Ιταλία.
  • Στις καινοτόμες δράσεις τουριστικής προβολής συμπεριλήφθηκε η απευθείας παρουσίαση του τουριστικού προϊόντος της πόλης στο ετήσιο meeting της Collette (2019 GlobalSalesMeeting) του μακροβιότερου και μεγαλύτερου touroperator των ΗΠΑ που πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα με τη συμμετοχή 120 salesmanagers της Collette, (110 από τις ΗΠΑ ,10 από τον Καναδά).
  • Στο Λονδίνο και στο Φεστιβάλ Γαστρονομίας του NationalGeographicTraveller , το Masterclass της «Θεσσαλονίκης των Γεύσεων» ξεπέρασε κάθε προσδοκία των διοργανωτών καθώς μετατράπηκε σε πάρτυ των γεύσεων της Θεσσαλονίκης και της ελληνικής γαστρονομίας.
  • Μέσα στο 2019 , ο ΟΤΘ απέσπασε δύο χρυσά βραβεία, στις κατηγορίες DigitalTourism και Destinations - TouristAttractions και ένα ασημένιο για την καμπάνια ιστορικής μνήμης «SalonicaFrontWWI» στην πρώτη του συμμετοχή στα TourismAwards που διοργανώνονται κάθε χρόνο υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.), την «Marketing Greece» και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.
  • Στις αρχές του 2019 ο ΟΤΘ ανταποκρινόμενος στις νέες απαιτήσεις για την υλοποίηση έργων δημοσίου χαρακτήρα και στην ανάγκη βελτίωσης των συστημάτων προγραμματισμού- διαχείρισης και ελέγχου, αποκτά Διαχειριστική Επάρκεια τύπου Β και τύπου Γ και μπορεί πλέον να προκηρύξει, να αναλάβει και να υλοποιήσει ο ίδιος έργα καθώς και την μελέτη, τον προγραμματισμό ,την διοίκηση ,την επίβλεψη και την εκτέλεση αυτοχρηματοδοτούμενων και συγχρηματοδοτούμενων έργων.
  • Στις υπόλοιπες στρατηγικές συνεργασίες μέσα στο 2019 προστέθηκαν οι: FraportGreece, Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας-Θράκης, ΠΟΕΤΝ, ΟΕΠΕΘ, ΑΤΕΙΘ .
  • Σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Σχολή Τουριστικών του ΤΕΙΘ ο ΟΤΘ διοργάνωσε δυο ημερίδες για τον τουρισμό στο πλαίσιο του Money Show και του Thessaloniki Design Week.
  • Η παρουσία της τουριστικής Θεσσαλονίκης στις οθόνες ενημέρωσης και εξυπηρέτησης του ThessMall, είναι μία ακόμη από τις δράσεις συνεργασίας του ΟΤΘ και του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης, που υλοποιήθηκαν για την ενίσχυση προβολής της πόλης .
  • Τις 5 κρουαζιέρες που κατέπλευσαν μέχρι σήμερα καλωσόρισαν τα στελέχη του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τον ΟΛΘ και διένειμαν ενημερωτικό υλικό με ξενόγλωσσους ταξιδιωτικούς οδηγούς και χάρτες της πόλης,  παρέχοντας παράλληλα πληροφορίες για τις μετακινήσεις τους προς τις αγορές, τα αξιοθέατα και τα εμπορικά κέντρα.
·   Το τηλεοπτικό συνεργείο του γερμανικού δημόσιου τηλεοπτικού οργανισμού ZDF, ξεναγήθηκε στη Θεσσαλονίκη από τον ΟΤΘ και η Θεσσαλονίκη παρουσιάστηκε στο πρωϊνό τηλεοπτικό προγράμμα “VolleKanne” . Η παρουσία της πόλης ήταν έντονη και στο τηλεοπτικό κανάλι της δημόσιας Βουλγαρικής τηλεόρασης ΒΝΤ , στην εβδομαδιαία εκπομπή #Europa.
 
· HΘεσσαλονίκη έχει πλέον μηνιαία παρουσία στο newsletterτου Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού,προβάλλοντας τα ισχυρά της πλεονεκτήματα.
 
 
Συνεργασίες
Στο οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2019 ο ΟΤΘ διοργάνωσε, συμμετείχε, υποστήριξε και συνεργάστηκε κατά περίπτωση με άλλους φορείς της πόλης για την πραγματοποίηση:
· 22 FamTrips και Press Trips (σε συνεργασία με τα Γραφεία ΕΟΤ Ισραήλ, Κάτω Χωρών, Πολωνίας, Κύπρου, Γερμανίας κλπ)
·  28 επιστημονικών συνεδρίων και συναντήσεων νέων, φοιτητών και μαθητών
· 7 Φεστιβάλ ( πχ Διεθνές Φεστιβάλ Μνημείων κλπ)
·   Αθλητικών διοργανώσεων(14ος Διεθνής Μαραθώνιος, 8ος Διεθνής Ημιμαραθώνιος, 2ο Olympic DayRun)
·  Της παράστασης «Χαρούμενη Κινέζικη Πρωτοχρονιά 2019», στο πλαίσιο του εορτασμού της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς.
 
Οι αριθμοί μιλούν :
Η αύξηση των αφίξεων στο αεροδρόμιο Μακεδονίας, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Fraport- Greece (Διεθνείς Αφίξεις + 10,6%) πιστοποιεί την ανοδική πορεία του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη καθώς 248.000 άτομα παραπάνω επισκέφτηκαν την πόλη μέχρι τα τέλη Ιουλίου σε σχέση με το 2018.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που προκύπτουν από την ΕΞΘ οι διανυκτερεύσεις στα ξενοδοχεία – μέλη της στην πόλη είχαν μια πτώση της τάξης του -1,5 % , εικόνα όμως που δεν αποτυπώνεται από τα στοιχεία επισκεψιμότητας μουσείων και αρχαιολογικών χώρων που δείχνουν το αυξημένο ποιοτικό τουριστικό ενδιαφέρον για τη Θεσσαλονίκη όπως για παράδειγμα το Επταπύργιο με 85.000 επισκέπτες παραπάνω σε σχέση με το 2018.
 
Ο τουρισμός είναι το μεγάλο στοίχημα των επόμενων ετών για την Θεσσαλονίκη.
Ο Οργανισμός Τουρισμού αξιοποιεί όλα τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα ώστε η στροφή στον ποιοτικό τουρισμό να αποτελέσει τον βασικό μοχλό οικονομικής ανάπτυξης και προόδου της πόλης 

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Οι τυχεροί των προσκλήσεων: Αυτοί θα δουν την παράσταση «Το Χελιδόνι» στο θέατρο Αμαλία.
Οι τυχεροί των προσκλήσεων: Αυτοί θα δουν την παράσταση «Το Χελιδόνι» στο θέατρο Αμαλία.
με 0 Σχόλια 179 Views

 Ονόματα τυχερών που κέρδισαν μέσω διαγωνισμού του Kulturosupa.gr ΔΙΠΛΕΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ και θα δουν την πραγματικά θαυμάσια παράσταση «ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ» στο θέατρο Αμαλία.

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή