Αυτή η φωτογραφία κέρδισε στον διαγωνισμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

973 Views
Αυτή η φωτογραφία κέρδισε στον διαγωνισμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Αυτή η φωτογραφία κέρδισε στον διαγωνισμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

Δύο γυναίκες, μια φοιτήτρια και μια ιδιωτική υπάλληλος, είναι οι νικήτριες των διαγωνισμών που πραγματοποίησε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο Instagram και στο Facebook.
.
Οι δύο νικήτριες, Άννα Ανδριανίδου και Φαίδρα Μιχαηλίδου παρέλαβαν από τα χέρια της προέδρου του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης κ. Βούλας Πατουλίδου τα δυο tablet που είχαν οριστεί ως συμβολικό έπαθλο για τους νικητές του Διαγωνισμού Φωτογραφίας για τη Θεσσαλονίκη (στο Instagram)  και του Διαγωνισμού Συμμετοχής στη σελίδα Τhessaloniki Τravel στο Facebook.
.
H φωτογραφία της Άννας Ανδριανίδου συγκέντρωσε 28.247 likes, μεταξύ 3839 φωτογραφιών που αναρτήθηκαν στο Instagram από χιλιάδες χρήστες, με θέμα εικόνες της Θεσσαλονίκης. Η φωτογραφία της που «ψήφισαν» οι ίδιοι οι χρήστες των social media ως καλύτερη, απεικονίζει από ψηλά την «καρδιά της Θεσσαλονίκης», την πλατεία Αριστοτέλους. Άλλες 20 φωτογραφίες που κατατάχθηκαν με τον ίδιο τρόπο (likes) και διακρίθηκαν θα χρησιμοποιηθούν για την προβολή της Θεσσαλονίκης διεθνώς.

«Φωτογραφίζω συνεχώς τη Θεσσαλονίκη που αγαπώ. Αυτή είναι μια φωτογραφία της πλατείας από ψηλά .Δεν περίμενα ότι θα είναι η καλύτερη και γι’ αυτό χάρηκα περισσότερο» ανέφερε η 18χρονη φωτογράφος.

Η κα Φαίδρα Μιχαηλίδου αναδείχθηκε νικήτρια μετά από κλήρωση (τυχαία) συμμετέχοντας στη δραστηριότητα της σελίδας του Οργανισμού, Τhessaloniki Τravel, στο Facebook κάνοντας tag  σε φίλους . « Είδα το post σε κάποια ανάρτηση και πήρα μέρος στο διαγωνισμό με μια ελπίδα. Δεν το περίμενα αλλά… έγινε!» ανέφερε η ίδια.

«Οι  πολίτες της Θεσσαλονίκης, αυτοί που αγαπούν την πόλη, μπορούν να γίνουν με τη δική τους ματιά οι καλύτεροι πρεσβευτές της Θεσσαλονίκης. Δεν θα σταματήσουμε να το στηρίζουμε αυτό» τόνισε η πρόεδρος του ΟΤΘ παραδίδοντας τα tablet στις δύο νικήτριες. Οι Θεσσαλονικείς, πρόσθεσε, μπορούν να βοηθήσουν πολύ περισσότερο απ’ όλους στην προβολή και στην αύξηση αναγνωρισιμότητας της πόλης».

Η κα Πατουλίδου τόνισε ότι «οι φωτογραφίες που διακρίθηκαν στο Διαγωνισμό μέσα στο Instagram είναι διαθέσιμες μέσω του Οργανισμού σε όλους τους φορείς της πόλης προκειμένου να τις αξιοποιήσουν για την προβολή της».


Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή