Έγινε της Black Friday: Εικόνες «πολιορκίας» και... ουρές 100 μέτρων![photos]

880 Views
Έγινε της Black Friday: Εικόνες «πολιορκίας» και... ουρές 100 μέτρων![photos] Έγινε της Black Friday: Εικόνες «πολιορκίας» και... ουρές 100 μέτρων![photos]

 Έγινε της Black Friday: Εικόνες «πολιορκίας» και... ουρές 100 μέτρων![photos]

Στον ρυθμό της «Μαύρης Παρασκευής» ή «Black Friday» ζει από σήμερα το ελληνικό λιανεμπόριο, καθώς γνωστές αλυσίδες καταστημάτων αποφάσισαν να ακολουθήσουν την εν λόγω «ξενόφερτη» μόδα και να ανακοινώσουν δελεστικές προσφορές για τους καταναλωτές. Σημειώνεται ότι κάποιες αλυσίδες καταστημάτων ξεκίνησαν τις προσφορές ήδη από χθες και θα τις συνεχίσουν έως και το Σάββατο.

Ήδη η τρέλα έχει καταφτάσει  καθώς στo Public στην πλατεία Συντάγματος, μια ώρα πριν το κανονικό άνοιγμα στις 8, είχε σχηματιστεί ουρά 100 μέτρων, ενώ πλήθος κόσμου έχει σπεύσει από το πρωί και στο εκπτωτικό χωριό'

Ήδη από νωρίς έξω από τα υποκαταστήματα που είχαν προαναγγείλει ότι θα συμμετάσχουν στην εμπορική «γιορτή» είχαν σχηματιστεί μικρές ουρές, με μεγαλύτερη εκείνη στα Public του εμπορικού κέντρου Mall στο Μαρούσι. Στην περίπτωση μάλιστα του Public Συντάγματος, η ουρά που είχε σχηματιστεί από τις 7:30 το πρωί ανάγκασε τους υπεύθυνους του καταστήματος να ανοίξουν νωρίτερα τις πόρτες τους, στις 8 αντί για τις 9 που θα άνοιγε κανονικά.

Η μεγαλύτερη κινητικότητα παρατηρείται στο τμήμα με τις τηλεοράσεις, τους φορητούς υπολογιστές και τα κινητά, όπου οι προσφορές αγγίζουν και το 50%.  

Ουρές εντοπίζονται σε αρκετά καταστήματα στο εκπτωτικό χωριό Mc Arthur Glen με την μεγαλύτερη κινητικότητα να εντοπίζεται σε μαγαζιά με αθλητικά είδη. 

Θεσσαλονίκη

Στη Θεσσαλονίκη εκατοντάδες άτομα συγκεντρώθηκαν τα ξημερώματα έξω από το Public στην οδό Τσιμισκή, προκειμένου να είναι από τους πρώτους που θα κάνουν τις αγορές τους, εκμεταλλευόμενοι τις χαμηλές τιμές και εκπτωτικές προσφορές της τάξεως του 30-40%. Χαρακτηριστικό είναι ότι -λίγο πριν ανοίξουν οι πόρτες- η ουρά του πολυκαταστήματος έφτανε τα 100 μέτρα.

Σημειώνεται ότι κάποιες αλυσίδες καταστημάτων ξεκίνησαν τις προσφορές ήδη από χθες και θα τις συνεχίσουν έως και το Σάββατο.
 

Η «Black Friday» θεσπίστηκε στις ΗΠΑ και εορτάζεται σε αρκετές χώρες, την τέταρτη Παρασκευή του Νοεμβρίου και είναι μια ημέρα όπου τα καταστήματα πραγματοποιούν πολύ μεγάλες εκπτώσεις έως 80%.

Στην ελληνική αγορά και έχουν ανακοινώσει ότι θα συμμετάσχουν στην «Black Friday», είναι τα εμπορικά κέντρα River West και Athens Metro Mall, τα εκπτωτικά χωριά στα Σπάτα McArthurGlen και Smart Park, οι αλυσίδες τεχνολογικών προϊόντων Public και Πλαίσιο, η αλυσίδα καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, η αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών Media Markt, η αλυσίδα επίπλων ΕΝΤΟΣ, η αλυσίδα οικιακού εξοπλισμού JYSK, η αλυσίδα κοσμημάτων και αξεσουάρ Folli Follie, η GAP, τα Marks and Spencer και πολλές ακόμα εμπορικές επιχερήσεις (αλυσίδες ή εμπορικά καταστήματα). 

Σημαντικό εργαλείο προώθησης της «Black Friday» για τις εμπορικές επιχειρήσεις είναι τα κοινωνικά δίκτυα, μέσω των οποίων ενημερώνουν τους καταναλωτές για τις προσφορές των προϊόντων τους. 

Σύμφωνα με τις προσφορές που έχουν ανακοινωθεί, το ποσοστό των εκπτώσεων θα φτάνει έως 80% από την αρχική τιμή (όχι τη χαμηλή τιμή outlet που ισχύει ήδη στο εκπτωτικό χωριό) με έως και 40% έκπτωση από την τιμή outlet.

Η πρώτη αλυσίδα που ξεκίνησε από την περασμένη εβδομάδα σχετική διαφημιστική καμπάνια είναι τα Public. Συγεκριμένα, στην ιστοσελίδα της αλυσίδας οι μέρες μετρούν αντίστροφα προτρέποντας τους καταναλωτές να πάνε στα καταστήματα Public για να προμηθευτούν προϊόντα σε δελεαστικές τιμές.

Η δανέζικη αλυσίδα ειδών για το σπίτι JYSK ανακοίνωσε ότι αναμένει ρεκόρ προσέλευσης πελατών. Προκειμένου να δώσει σε ακόμα περισσότερους πελάτες την ευκαιρία να εκμεταλλευτούν τις πιο σημαντικές προσφορές η εταιρεία επεκτείνει για όλο το διάστημα 24-27 Νοεμβρίου τη διάρκεια ισχύος των «Black Friday» προσφορών της.

Παράλληλα το e-shop, JYSK.gr θα λειτουγήσει στο ίδιο κλίμα ενώ για πρώτη φορά η JYSK θα λανσάρει την Cyber Monday (Διαδικτυακή Δευτέρα), αμέσως μετά το Σαββατοκύριακο της «Black Friday», με προσφορές  σε προϊόντα που είναι αποκλειστικά διαθέσιμα online και δεν διατίθενται στα φυσικά καταστήματα της JYSK. Επιπλέον, η JYSK έχει φροντίσει ώστε τα καταστήματα να έχουν τροφοδοτηθεί με μεγαλύτερες ποσότητες κατά τη διάρκεια της «Black Friday» καθώς επίσης να υπάρχει επιπλέον προσωπικό 

«Αμερικανιά» λέει ο ΣΥΡΙΖΑ, Blood Friday» οι έμποροι

Ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει λόγο για ζημιά στις μικρές επιχειρήσεις και χαρακτηρίζει «αμερικανιά» τον συγκεκριμένο θεσμό. «Η προσπάθεια επιβολής καταναλωτικών συνηθειών της πατρίδας της υπερκατανάλωσης, των ΗΠΑ, στον υπόλοιπο κόσμο, συνεχίζεται δυναμικά με στόχευση αυτήν τη φορά τους νεόπτωχους της παλιάς μεσαίας τάξης» σημειώνει σε ανακοίνωσή του το Τμήμα Μικρομεσαίων του ΣΥΡΙΖΑ.

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρήσεων Βασίλης Κορκίδης δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι ο θεσμός Black Friday σε ό,τι αφορά στη χώρα μας και δεδομένων των συνθηκών, «μάλλον ταιριάζει καλύτερα να ονομαστεί ... blood Friday λόγω των καθημερινών προβλημάτων που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι έμποροι και οι μικρομεσαίοι με την αύξηση των φόρων, την προβληματική πρόσβαση στη χρηματοδότηση, τα κόκκινα δάνεια και άλλα πολλά ζητήματα που τους δημιουργούν ανασφάλεια για τη βιωσιμότητα τους στο άμεσο μέλλον». 

Στόχος του διαδεδομένου θεσμού «Black Friday», σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά, είναι η αναθέρμανση της αγοραστικής κίνησης ενόψει Χριστουγέννων, καθώς δίνεται η δυνατότητα  στους καταναλωτές να πραγματοποιούν αγορές προϊόντων με μοναδικές προσφορές.

Σύμφωνα με τον Εμπορικό Σύλλογο Αθήνας, στο εξωτερικό, ειδικά στις ΗΠΑ, η «Μαύρη Παρασκευή» οριοθετεί την έναρξη των αγορών της Χριστουγεννιάτικης περιόδου.  Στην Ελλάδα, βάσει του Νόμου 4177/2013 & του Κώδικα Δεοντολογίας ΦΕΚ Β? 3107/2014 επιτρέπεται σε όλα τα καταστήματα να πραγματοποιούν προσφορές, αρκεί να τηρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις που αναφέρονται στο πλαίσιο του νόμου και να λειτουργούν στο νόμιμο ωράριο (Δευτέρα έως Παρασκευή 09.00-21.00, Σάββατο 09.00-20.00).

Αντιδρούν οι ιδιωτικοί υπάλληλοι

«Μετά την απελευθέρωση της λειτουργίας των καταστημάτων τις Κυριακές, μετά την καθιέρωση του θεσμού της λευκής νύχτας από διάφορους Δήμους της χώρας, οι μεγάλες εμπορικές αλυσίδες, με επικεφαλής τα PUBLIC και το εκπτωτικό χωριό της Mc Arthur Glenn, ανακάλυψαν και την ''Black Friday''», σημειώνει η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Υπαλλήλων Ελλάδας, σε ανακοίνωσή της.

Η ομοσπονδία δηλώνει ότι καταγγέλλει αυτές τις ξενόφερτες και επιθετικές στρατηγικές πωλήσεων, τύπου Black Friday, «που εισάγουν οι μεγαλοεργοδότες», και οι οποίες, «όχι μόνο καταστρέφουν τον υγιή ανταγωνισμό στον κλάδο, αλλά επιπλέον εκμεταλλεύονται καταναλωτές και εργαζόμενους, που καλούνται να είναι συνεχώς ελαστικά εργαζόμενοι».

Τέλος, δεσμεύεται ότι μαζί με τα σωματεία και τους εργαζόμενους, «θα συνεχίσει να αγωνίζεται για να υπάρξει ισορροπημένη, ορθολογική και δίκαιη ρύθμιση της λειτουργίας των καταστημάτων, αλλά και ρύθμιση των εργασιακών σχέσεων μέσα από την επαναφορά της ΕΓΣΣΕ και των κλαδικών συλλογικών συμβάσεων, που θα είναι υποχρεωτικές για όλους τους εργοδότες».

ΠΗΓΗ: ΗΜΕΡΗΣΙΑ


Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
ΘΒΘ 2020: Αποδόθηκαν τα βραβεία στη καλύτερη παράσταση της χρονιάς, «Ιστορία χωρίς Όνομα».
ΘΒΘ 2020: Αποδόθηκαν τα βραβεία στη καλύτερη παράσταση της χρονιάς, «Ιστορία χωρίς Όνομα».
με 0 Σχόλια 3128 Views

 Στα χέρια των νικητών της καλύτερης παράστασης της χρονιάς για το 2020 βρίσκονται τα 4 κορυφαία #βραβεία που κέρδισαν στα 10α θεατρικά Βραβεία Θεσσαλονίκης οι συντελεστές της εμπνευσμένης «Ιστορίας χωρίς όνομα». Φώτο και βίντεο από το Αριστοτέλειον


Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή