Αέρα κοπανιστό από «2 Ιταλίδες influencers» δόξα και τιμή για τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης

2216 Views
Αέρα κοπανιστό από «2 Ιταλίδες influencers» δόξα και τιμή για τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης Αέρα κοπανιστό από «2 Ιταλίδες influencers» δόξα και τιμή για τον Οργανισμό Τουρισμού Θεσσαλονίκης

 

.

Γράφει ο Γιάννης Τσιρόγλου για την Κουλτουρόσουπα. 

 
Δεν θα ασχολούμασταν με το θέμα αλλά δεν είναι η πρώτη και όπως φαίνεται δεν θα΄ ναι ούτε η τελευταία που ο Δήμος Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα τα σαΐνια του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης έχουν επιδοθεί σε αμφιβόλου «σελέμπριτι» καλέσματα προκείμενου να προβάλλουν την πόλη στα ...πέρατα της γης!
 
Το φρούτο της εποχής λέγεται influencers και έχει έδρα το διαδικτυακό instagram. Είναι θα λέγαμε ότι ήταν οι μπλόγκερς προ 15ετίας. Μόνο που τότε ο κάθε «μπλοκάκιας» μέσω κειμένων και εικόνων πρέσβευε τα πιστεύω του χωρίς να επιζητεί δόξα και χρήμα, ενώ σήμερα, διακαής πόθος κάθε καβαλημένου, και ψωμισμένου, είναι να πουλήσει αέρα κοπανιστό πασάροντας απλά και μόνο τη μουτσουνάρα.
 
Αυτό το μυρίστηκαν κάθε καρυδιάς καρύδι και πήξαμε από ασήμαντους, αγράμματους, ανεγκέφαλους, άτομα εγωπαθή και απαραιτήτως ωραιοπαθή να «μάθουμε» πως ξυπνάνε, που πάνε, τι τρώνε, τι πίνουν (και που το δίνουν), ποιον συναντάνε, τι αγοράζουν, τι φοράνε και που ταξιδεύουν μεταξύ άλλων… Ο κατάλογος των σοβαρών «ενδιαφερόντων» τους ατέλειωτος και καθώς πρόκειται ουσιαστικά για φάτσες της διπλανής πόρτας που ένα πρωί ανακάλυψαν πως είναι κάποιοι, αυτό το κάτι, …όφειλαν να το κοινοποιήσουν στον ...λαό που τους ακολουθεί με μια εικόνα και μια λεζάντα της κακιάς ώρας, ενώ η μεγάλη τους έννοια να το εμπλουτίσουν με δεκάδες άλλες λέξεις κλειδιά (#) ώστε όλα αυτά να κοινοποιηθούν (φανούν) σε ανάλογα κατασκευάσματα με την ελπίδα να συλλέξουν πολλές καρδούλες…
 
 
Το κακό με δαύτους  παράγινε, και εκεί που ήταν ήδη ψωνισμένοι, ήρθαν εμπορικές επιχειρήσεις, φορείς και οργανισμοί να ενισχύσουν την κενότητά τους προσφέροντάς δεκάδες ευρώ και εκατοντάδες δώρα, ώστε να τσοντάρουν την ματαιοδοξία των αδιάφορων αυτών προσώπων που στην τελική, δεν τους ξέρει ούτε η μάνα τους. Βέβαια, συνέπεια και επακόλουθο όλων αυτών, ήταν οι «επώνυμοι» που άνοιξαν τον δρόμο, μόνο που κάποιοι από αυτές τις διασημότητες, είχαν ένα μπακράουντ στο βιογραφικό τους, ενώ  οι κοινοί θνητοί μεταμορφώθηκαν εν μια νυχτί σε «προσωπικότητες» που επηρεάζουν την …κοινή γνώμη (μη χ...) με τα ανδραγαθήματά τους.
 
 
Έτσι λοιπόν, παρασυρμένοι (;) από την ευκολία της εποχής, αυτή τη μέθοδο διάλεξε και ο Δήμος Θεσσαλονίκης που κόπτεται να προβάλλει τουριστικά την Θεσσαλονίκη διατυμπανίζοντας ένα πλάνο ή ένα στόρι από τιποτένιους ως μέγα γεγονός αποστέλλοντας μέχρι και δελτίο Τύπου.
 
 
Το οποίο βέβαια, για να το κάνουν όλες αυτές οι υποτιθέμενες τράβελερς του ινσταγκραμ, είναι να έχουν καλυφθεί όλα τα έξοδα του ταξιδιωτικού πακέτου, ενώ το μόνο που τους νοιάζει όπως φαίνεται, είναι να περάσουν ζωή χαρισάμενη ως Καρντάσιαν ή Μαντόνες, πίνοντας στην υγειά των κορόιδων, αυτών που τα στάζουν και των ακολούθων τους!
 
Πιο πρακτικά, οι ινφλουένσερς (ελληνιστί) απαιτούν καλές αεροπορικές θέσεις, σοφέρ να τις γυροφέρνει την πόλη, λουσάτο ξενοδοχείο, και λουκούλλεια γεύματα σε αστεράτα φαγάδικα. Οι πιο οργανωμένες θα ενημερώσουν κάποιους χώρους πως προτίθενται να επισκεφτούν τα μαγαζιά τους για να βγάλουν μια σέλφι εφόσον όμως χρυσοπληρώσουν και το ποστάρισμα οι μαγαζάτορες. Πάντως, αδιευκρίνιστο παραμένει αν ο Οργανισμος Τουρισμού Θεσσαλονίκης βάζει και το χέρι στην τσέπη, γεγονός που βρίσκουμε απολύτως φυσιολογικό… για τα μυαλά και τη χάρη που κουβαλάνε.
 
Τελευταίο λοιπόν ατόπημα…. «2 Ιταλίδες στη …Θεσσαλονίκη" όπως  τιτλοφορείται το Δ.Τ. με προσκεκλημένες από το γραφείο ΕΟΤ Ιταλίας όπου διοργάνωσε ταξίδι εξοικείωσης για δύο δημοφιλείς Ιταλίδες μετά από πρόσκληση της Διευθύντριας του γραφείου εξωτερικού ΕΟΤ Ιταλίας κ. Κυριακής Μπουλασίδου.
 

 
Οι δύο influencers, λέει πάντα το δελτίο…. επισκέφθηκαν τη Θεσσαλονίκη 1 με 3 Οκτωβρίου με στόχο να την προβάλουν μέσω των social media στο Ιταλικό κοινό ως προορισμό city break. Συγκεκριμένα ο τίτλος του ταξιδιού ήταν «48 ώρες στη Θεσσαλονίκη-προορισμοί για όλη την διάρκεια του χρόνου για ένα Long weekend».

Το κοινό στο οποίο απευθύνονται οι δύο Ιταλίδες είναι μεσαίου και υψηλού επιπέδου, παρουσιάζοντας κυρίως τον πολιτιστικό πλούτο των περιοχών που επισκέπτονται.
 
Στο “Long weekend στη Θεσσαλονίκη” γνώρισαν την Άνω Πόλη, τις τοπικές γεύσεις, απόλαυσαν την βόλτα τους στην παραλία και ξεναγήθηκαν στο Αρχαιολογικό και το Βυζαντινό Μουσείο.
 
...και πάμε στο ζουμί….
 
Κατά την διάρκεια της παραμονής τους φιλοξενήθηκαν στο Maroon Bottle Boutique Suites (όχι όπου και όπου δηλαδή… με τιμή δωματίου 200 ευρώ το ελάχιστο) και είχαν την δυνατότητα να απολαύσουν την μοναδική κουζίνα της Θεσσαλονίκης σ’ ένα πλούσιο δείπνο στο Electra Palace (ξέρουν τι θα περιδρομιάσουν τα κορίτσια…)…
 
Όσο για το κοινό, αυτό το «μεσαίου και υψηλού επιπέδου» (αναρωτιέμαι πως μετριούνται αυτοί οι άνθρωποι) είναι το πραγματικά …ασύλληπτο νούμερο ακολούθων: 11.200 followers η μια και 33.500 η άλλη..
 
Δηλαδή τις πληρώσαμε τα αεροπορικά, τζάμπα φάγανε, τζάμπα ήπιανε, τις γυρίσαμε δώθε κείθε, για να κάνουν μόστρα σε μια χούφτα αμφιβόλου ακολούθων;
 
Μόνο ντροπή, γιατί αν θέλετε να προβάλλεται τη Θεσσαλονίκη σοβαρά κυρίοι του Οργανισμού Τουρισμού καλώντας προσωπικότητες, χρειάζεται να σας θυμίζουμε πως υπάρχουν άνθρωποι με ιστορία πίσω τους, που μόχθησαν και συνεχίζουν να παράγουν έργο, που υπάρχουν σοβαροί καλλιτέχνες, διανοούμενοι, άνθρωποι της Τέχνης, επιστήμονες και αθλητές.

Επιτέλους σοβαρευτείτε.


Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

Τσιρόγλου Ιωάν.
Τσιρόγλου Ιωάν.
Διευθυντής Kulturosupa.gr - e-mail: kulturosupa2@gmail.com

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
«Καρτ Ποστάλ» από τα τρυφερά και σκοτεινά βάθη της καρδιάς. Διαβάσαμε & Σχολιάζουμε
«Καρτ Ποστάλ» από τα τρυφερά και σκοτεινά βάθη της καρδιάς. Διαβάσαμε & Σχολιάζουμε
με 0 Σχόλια 2176 Views

Κάθε άνθρωπος που συναντάμε στη ζωή είναι ένα μάθημα. Ανεξάρτητα από τη σχέση μας μαζί του, καλή ή κακή, φιλική, επαγγελματική, ερωτική, ανεξάρτητα από την έκβασή της, αξίζει αυτό που μένει.  Διάβασε η Μαρία Διαμαντοπούλου και σχολιάζει για την Κουλτουρόσουπα.


Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή