Οι χειρότερες θεατρικές παραστάσεις του 2017 - Kulturosupa.gr

13703 Views
Οι χειρότερες θεατρικές παραστάσεις του 2017 - Kulturosupa.gr Οι χειρότερες θεατρικές παραστάσεις του 2017 - Kulturosupa.gr

 
Αν νομίζετε πως το να φτιάξεις μια λίστα με τις χειρότερες παραστάσεις της χρονιάς είναι ό,τι χειρότερο, γελιέστε… καθώς, μπορεί να στραβώνουμε όταν βλέπουμε μια κακή παράσταση, όμως όλα εδώ πληρώνονται… Κάθε μία από τις «άξιες» παρακάτω παραστάσεις, κέρδισε με το σπαθί της την διάκριση ως μια από τις Χειρότερες της Χρονιάς που παρουσιάστηκαν στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Η σειρά είναι αξιολογική, τουτέστιν, όσο πιο ψηλά, τόσο πιο χάλια.
 
Συγχαρητήρια σε όλους.
/
Αυτές λοιπόν είναι οι χειρότερες παραστάσεις σύμφωνα με το Kulturosupa.gr… 
 
 

«ΑΜΛΕΤ Ο Β»

Κακο-σκηνοθέτησε ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης.
 
Η γελοιότητα σε όλο της το μεγαλείο δια χειρός (εδώ και… οπισθίων) Βλαδίμηρου Κυριακίδη, που έστησε μια παράσταση - κακό τσίρκο – καρικατούρα είχε ως αποτέλεσμα να ΜΗΝ αντέξω το δεύτερο μέρος, ακόμα κι αν με αποζημίωναν με σεβαστό ποσό για την ψυχική οδύνη. Μας ήταν αδύνατο να ανεχτούμε κι άλλη υποτίμηση ή να βλέπουμε άξιους ηθοποιούς που έχουμε αγαπήσει ως θλιβερές καρικατούρες. Τέλος μας ήταν αδύνατο να φανταστούμε κατά πόσο ο Σαίξπηρ από εκεί που βρίσκεται, συνεχίζει να… «αναπαύεται εν ειρήνη»! 
 
Είδαμε και φρίξαμε αρχές Απριλίου στο θέατρο Ράδιο Σίτυ, βαθμολογήσαμε με ΜΗΔΕΝ και σχολιάζουμε αναλυτικά ΕΔΩ 

.
«DORIAN GRAY»

Κακο-σκηνοθέτησε ο Εμμανουήλ Μανιού.
Για να μην το κουράζουμε το βασικό συναίσθημα που εισπράττεις βλέποντας την παράσταση είναι η ΝΤΡΟΠΗ! Ένα περίεργο συνονθύλευμα με λίγο από κουτσουρεμένο Ουάιλντ, λίγο από σαπουνόπερα του συρμού, λίγο από ατυχές θρίλερ, ως απίστευτος αχταρμάς. Ειλικρινά ψάξαμε φιλότιμα την «πρωτοπορία» και το «άχρονο»  της υπόθεσης, αλλά το μόνο που βρήκαμε ήταν ελλείψεις: ταλέντου, φαντασίας, στίγματος, αισθητικής, αλήθειας. Όσο για τον Άνθιμο Ανανιάδη; δεν θυμάμαι να έχω συναντήσει τόσο άτεχνη - ατάλαντη ερμηνεία, σε βαθμό να μη πιστεύεις στα μάτια και τα αυτιά σου!
 
Είδαμε τέλη Γενάρη στο Black Box, βαθμολογήσαμε με MHΔΕΝ και σχολιάζουμε αναλυτικά ΕΔΩ
 

«ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΤΖΑΙΗΜΣ ΝΤΗΝ»

Κακο-σκηνοθέτησε ο Γιώργος Χρονάς.
 
Θα είχαμε παραδοθεί στις αγκάλες του Μορφέως από την ανούσια, χωρίς θεατρικότητα απόδοση της βιογραφίας του σταρ, αν δεν μας ξυπνούσε ως «ηλεκτροσόκ», η παρεμβολή με το δυστύχημα και πλάνα της κηδείας του… Παντελή Παντελίδη! Μια ανεπίτρεπτα ξοδεμένη ώρα, που ενώ ξεκίνησες για θέατρο με  τις καλύτερες των προθέσεων, φεύγεις με άθλια διάθεση και ένα τεράστιο θυμό για όσα ανεκδιήγητα υπέστης, ως θύμα της τρικυμίας ανθρώπων που ουδέποτε το περίμενες! Χάθηκε λίγο έλεος για τον απροστάτευτο θεατή;;;
 
Είδαμε και φρίξαμε τέλη Φλεβάρη Γενάρη στο θέατρο Αυλαία, βαθμολογήσαμε με MHΔΕΝ και σχολιάζουμε αναλυτικά ΕΔΩ
 

«ΟΙ ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΟΙ»

Κακο-σκηνοθέτησε ο Μιχάλης Μητρούσης.
Το εν λόγω «μιούζικαλ τσέπης» σίγουρα έπληξε την τσέπη του θεατή, αλλά κυρίως την αισθητική και ψυχολογία του, διαπιστώνοντας ότι κάποιοι με προχειροδουλειές του ποδαριού, δεν διστάζουν να τον κοροϊδεύουν απροκάλυπτα… Α, κι αν ορισμένοι «φίλοι, συγγενείς, συνάδελφοι» σάς πουν κ. Μητρούση ότι τους άρεσε, μην τους πιστέψετε, δεν σήκωσαν κεφάλι από το κινητό και πώς να τους κατηγορήσεις!
 
Είδαμε και φρίξαμε αρχές Φλεβάρη στο Δημοτικό Καλαμαριάς, βαθμολογήσαμε με 1 και σχολιάζουμε αναλυτικά ΕΔΩ
 

«ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΒΑΡΚΙΖΑ»

Κακό-σκηνοθέτησε ο Κωνσταντίνος Κωνσταντόπουλος.
Ανέμπνευστη, επίπεδη και στρατευμένη παράσταση, παντελώς άτεχνη, δυόμισι ωρών αφόρητης κούρασης.
 
Είδαμε και φρίξαμε αρχές Φλεβάρη στο Δημοτικό Καλαμαριάς, βαθμολογήσαμε με 2 και σχολιάζουμε αναλυτικά ΕΔΩ
 

«ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ»

Κακο-σκηνοθέτησε η Έλενα Πέγκα.
 
Προκειμένου να εντυπωσιάσουν το ψευτοκουλτουρέ κοινό τους που αρέσκονται σε φύκια για μεταξωτές κορδέλες, ιδού η «πρωτοποριακή παράσταση...», εμπλουτισμένη με αερολογίες, μπόλικα βρισίδια, μαγκιά κλανιά και εξάτμιση σε ένα κείμενο 100 μόλις λέξεων…
 
Είδαμε και φρίξαμε τέλη Φλεβάρη στο θέατρο Αυλαία, βαθμολογήσαμε με 2 και σχολιάζουμε αναλυτικά ΕΔΩ
 

«ΠΕΤΡΕΣ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΟΥ»

Κακο-σκηνοθέτησαν Γιώργος Χρυσοστόμουκαι Μάκης Παπαδημητρίου.

Τι γίνεται όταν δυο αγαπημένοι και αρκετά πεπειραμένοι ηθοποιοί παίρνουν στα χέρια τους ένα έργο που χαρακτηρίζεται κωμικοτραγωδία πολλών προσώπων και με την καλλιτεχνική αλαζονεία που τους δέρνει σκηνοθετούν και ερμηνεύουν την τηλεοπτική τους περσόνα; Καραγκιοζλίκια επί σκηνής…
 
Είδαμε και φρίξαμε τέλη Σεπτέμβρη στο Αριστοτέλειον, βαθμολογήσαμε με 2 και σχολιάζουμε αναλυτικά ΕΔΩ
 

«ΠΑΓΚΑΚΙ»

Κακο-σκηνοθέτησε ο Κωνσταντίνος Καυκάσιος.
Είναι γεγονός ότι για πολλοστή φορά τα δελεαστικά δελτία τύπου καλλιέργησαν και εδώ προσδοκίες, για να αποδειχθούν  ως συνήθως, αναξιόπιστα έως παραπλανητικά. Ωστόσο οι καλόπιστοι δεν βάζουμε μυαλό, ούτε  μάθαμε ακόμα να προσαρμόζουμε το… μέγεθος του «καλαθιού» μας. Πλήξη λοιπόν σε κάτι που  δεν λέγεται ούτε παράσταση, ίσως ούτε περφόρμανς…
 
Είδαμε και φρίξαμε αρχές Νοέμβρη στο θέατρο «Τ», βαθμολογήσαμε με 3 και σχολιάζουμε αναλυτικά ΕΔΩ
 

«ΡΩΣΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ»

Το κακο-σκηνοθέτησε ο Τσέζαρις Γκραουζίνις.
 
Πως γίνεται η αναπαράσταση μιας επανάστασης να προκαλεί στον θεατή πλήξη; Πως γίνεται να παρακολουθείς τα δραματικά γεγονότα μιας ιστορικής εξέγερσης που συγκλόνισε τον κόσμο και να φλερτάρεις με την… υπνηλία; Ε να, που γίνεται όταν το πόνημα υποβιβάζεται σε ένα περίπου θεατρικό «ντοκιμαντέρ» - αδιάφορο αφιέρωμα και το όλο στήσιμο έμοιαζε «ευνουχισμένο».
 
Είδαμε και φρίξαμε μέσα Νοέμβρη στο Βασιλικό Θέατρο, βαθμολογήσαμε με 3,5  και σχολιάζουμε αναλυτικά ΕΔΩ
 

«ΜΑΝΑ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟ HOLLYWOOD»

Κακο-σκηνοθέτησαν Δήμητρα Παπαδοπούλου και Φωκάς Ευαγγελινός.
Είναι δυνατό να θίγεις το θέμα της ανάγκης των Ελλήνων να παράξουν και να προτείνεις ως μέσο την κυριολεκτική εκπόρνευση; Είναι δυνατό να μιλήσεις για τον ρατσισμό και τον φασισμό βασιζόμενος σε ήρωες – καρικατούρες; Για τα επίπεδα της Δήμητρας Παπαδοπουλου όλα είναι πιθανά ώστε να μετατρέψει μια παράσταση σε εμποροπανήγυρη. Σαφώς το ξέρει, σαφώς και αδιαφορεί. Της το υπενθυμίζουμε.  Δεν πουλάνε πια τα αστειάκια, οι μπηχτές, το καρακατσουλιό, οι ανοησίες, τα κραξίματα και τα φθηνά τεχνάσματα. Φτάνει πια.
 
Είδαμε και φρίξαμε τέλη Απριλίου στο Κολοσσαίον, βαθμολογήσαμε με 4 και σχολιάζουμε αναλυτικά ΕΔΩ
.
/
ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ 2017 - ΕΔΩ
------------------------------------------------

Όλες οι νέες παραστάσεις (πρεμιέρες) που θα δοθούν από 20/9/2017 έως 31/05/2018 στην πόλη της Θεσσαλονίκης, αυτόματα συμμετέχουν για τα 3 Βραβεία Κοινού καθώς και για τα Βραβεία Κριτικής Επιτροπής στα 8α Θεατρικά (Κουλτουρο) Βραβεία Θεσσαλονίκης 2018 που θα πραγματοποιηθούν πρώτο 15νθήμερο Ιουνίου 2018
– Πληροφορίες για τα 8α ΘΒΘ θα βρείτε εδώ - Facebook pages εδώ
==========================
Τι παίζουν τα θέατρα στη Θεσσαλονίκη τώρα.
Πρόγραμμα παραστάσεων ΚΛΙΚ ΕΔΩ
=========================

ΕΙΔΑΜΕ & ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΕΔΩ

===========================

Θεατρικά Κουλτουροβραβεία Θεσσαλονίκης [σελίδα ανακοινώσεων] ΕΔΩ
Facebook page ΕΔΩ
==============================
Kάντε like στη σελίδα του Kulturosupa.gr στο facebook και ακολουθήστε μας στο twitter για να βλέπετε πρώτοι όλη την ροή πληροφοριών και να μαθαίνετε όλους τους νέους διαγωνισμούς προσκλήσεων


Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

Γιάννης Τσιρόγλου
Γιάννης Τσιρόγλου
Επικεφαλής Kulturosupa.gr - e-mail: kulturosupa@yahoo.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
«Εδώ Ουρανός» της Αγλαΐα Βετεράνι, σε σκην. Σίμου Κακάλα στο Φουαγιέ της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
«Εδώ Ουρανός» της Αγλαΐα Βετεράνι, σε σκην. Σίμου Κακάλα στο Φουαγιέ της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών
1264 Views
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, παρουσιάζει σε πανελλήνια πρώτη, το έργο της Αγλαΐα Βετεράνι «Εδώ Ουρανός», σε μετάφραση Σοφίας Γεωργακοπούλου και σκηνοθεσία Σίμου Κακάλα.
Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή