«Παραμύθι για δύο» του Φίλιπ Ρίντλεϊ, προσεχώς από τη Νεανική Σκηνή του ΚΘΒΕ.

445 Views
«Παραμύθι για δύο» του Φίλιπ Ρίντλεϊ, προσεχώς από τη Νεανική Σκηνή του ΚΘΒΕ. «Παραμύθι για δύο» του Φίλιπ Ρίντλεϊ, προσεχώς από τη Νεανική Σκηνή του ΚΘΒΕ.

.

Προσεχώς 

 
 
Μια νέα παραγωγή της Νεανικής Σκηνής του ΚΘΒΕ, το έργο του Φίλιπ Ρίντλεϊ «Παραμύθι για δύο», ετοιμάζεται να υποδεχθεί έφηβους -αλλά και μεγαλύτερους- θεατές, από το Σάββατο 25 Ιανουαρίου 2020.
 
Η παράσταση παρουσιάζεται για πρώτη φορά στο ΚΘΒΕ, σε μετάφραση Ξένιας Καλογεροπούλου και σκηνοθεσία Αλέξανδρου Ράπτη, στο Θέατρο της Μονής Λαζαριστών (Σκηνή Σωκράτης Καραντινός).
 
Ήδη πάνω από 16.000 μαθητές γυμνασίων και λυκείων έχουν προγραμματίσει να την παρακολουθήσουν!
 
Λίγα λόγια για το έργο
Σ’ ένα εγκαταλελειμμένο κτίριο συναντιούνται για πρώτη φορά δύο νέοι η Σάντρα και ο Κέβιν. Είναι ένας μυστικός χώρος που τον χρησιμοποιούν για να ζωγραφίζουν. Τα κλειδιά τα έχουν μόνο αυτοί και εκείνο το βράδυ συγχρονίστηκαν για πρώτη φορά οι επισκέψεις τους. Μετά το πρώτο ξάφνιασμα αρχίζουν να ζωγραφίζουν και να μιλούν.
 
Καθώς αφηγούνται τις ζωές τους καταλαβαίνουμε ότι είναι παιδιά μονογονεϊκών οικογενειών (ο Κέβιν μεγάλωσε χωρίς πατέρα διότι τους παράτησε και η Σάντρα έχασε τη μητέρα της πριν πέντε χρόνια από καρκίνο). Ο πατέρας της Σάντρας είχε γενέθλια σήμερα και θα αρραβωνιάζονταν την καινούργια του σχέση. Η Σάντρα επειδή διαφωνούσε με αυτή τη ροή των πραγμάτων το έσκασε από το σπίτι γιατί δεν ήθελε να είναι παρούσα στην ανακοίνωση. Ο Κέβιν καταλαβαίνει τη δυσκολία της να το ξεπεράσει και της προτείνει μέσω του θεάτρου να λύσουν το πρόβλημά της. Της λέει ότι θέλει να γράψει ένα έργο και της ζητάει να βάλει την προσωπική της ιστορία για να τον βοηθήσει. Καθώς ξεκινάνε την αφήγηση-αναπαράσταση, έρχονται πιο κοντά μεταξύ θεάτρου και ζωής και οι δύο νέοι ερωτεύονται.
 
Ο συγγραφέας
Ο Φίλιπ Ρίντλεϊ γεννήθηκε τον Δεκέμβρη του 1964 στο Ανατολικό Λονδίνο.
Το έργο του αναμιγνύει με τρόπο μοναδικό την απειλή με τη μαγεία στην καθημερινότητα. Σπούδασε ζωγραφική στο Σεντ Μάρτινς και έχει εκθέσει έργα του σε όλη την Ευρώπη και την Ιαπωνία. Στην αρχή της σταδιοδρομίας του υπήρξε καλλιτέχνης της περφόρμανς. Ο Ρίντλεϊ έχει γράψει τρία μυθιστορήματα για ενηλίκους, το «Κροκοντίλια», τα «Μάτια του κυρίου Φιούρι» και τα «Φλαμίνγκο σε τροχιά». Έχει γίνει όμως ευρύτερα γνωστός για τα θεατρικά του έργα («Ο δίκρανος Ντίσνεϊ», «Το γρηγορότερο ρολόι του σύμπαντος»), τα παιδικά του μυθιστορήματα, αλλά και τις πολυβραβευμένες του ταινίες, «Διάφανο δέρμα» και «Το σκοτεινό πάθος του Ντάρκλυ Νουν».
 
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ: Μετάφραση: Ξένια Καλογεροπούλου, Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ράπτης, Δραματουργική επεξεργασία: Δημήτρης Καλακίδης, Σκηνικά: Διδώ Γκόγκου, Κοστούμια: Κατερίνα Χατζοπούλου, Μουσική: Γιώργος Δούσος, Κίνηση: Χάρης Πεχλιβανίδης, Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος, Video Mapping/Animation: Μπάμπης Βενετόπουλος, Βοηθός Σκηνοθέτη: Kατερίνα Συναπίδου, Οργάνωση παραγωγής: Μαριλύ Βεντούρη
 
Παίζουν: Παναγιώτα Μπιμπλή, Περικλής Σιούντας
 
Συμμετέχουν οι σπουδαστές της Δραματικής σχολής του ΚΘΒΕ: Ελισσάβετ Νικολαΐδου, Αγγελίνα Τερσενίδου, Μαρία-Ραφαηλία Τσομπανούδη, Αλέξανδρος-Γεώργιος Τωμαδάκης
ΝΕΑΝΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
«ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΓΙΑ ΔΥΟ» του Φίλιπ Ρίντλεϊ
Μετάφραση: Ξένια Καλογεροπούλου
Σκηνοθεσία: Αλέξανδρος Ράπτης
ΜΟΝΗ ΛΑΖΑΡΙΣΤΩΝ-ΣΚΗΝΗ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΚΑΡΑΝΤΙΝΟΣ
Πρεμιέρα: 25/01/2020

Ημέρες και ώρες παραστάσεων:
Παραστάσεις για σχολεία: Καθημερινά, στις 10:30
Παραστάσεις για το κοινό: Κάθε Σάββατο, στις 17:00
 
ΠΡΟΠΩΛΗΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ: ΤΑΜΕΙΑ ΚΘΒΕ (Τ.2315 200 200) | VIVA.gr | Τ. 11876
Πληροφορίες: Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος | www.ntng.gr | Τ. 2315 200 200
Πληροφορίες-Κρατήσεις σχολείων: Τ. 2315 200011 & 2315200012
 

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

Kulturosupa.gr
Kulturosupa.gr
μπές, δες, διάβασε, σχολίασε...

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
«Σχέσεις Πόθου – Πάθους - Πόνου»… Γιατί σπουδαίε κ, Χρυσικάκο; Είδαμε και Σχολιάζουμε.
«Σχέσεις Πόθου – Πάθους - Πόνου»… Γιατί σπουδαίε κ, Χρυσικάκο; Είδαμε και Σχολιάζουμε.
με 0 Σχόλια 2478 Views

Μια πρόχειρη ανουσιότητα που δεν είχε κανένα λόγο θεατρικής ύπαρξης και στην οποία αναλώθηκε άδοξα ένα λαμπερό υποκριτικό #ταλέντο… Είδε και σχολιάζει η Πίτσα Στασινοπούλου.

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή