Μένουμε σπίτι και βλέπουμε 12 free online παραστάσεις από το Θέατρο Πορεία - 2ος κύκλος προβολών.

5494 Views
Μένουμε σπίτι και βλέπουμε 12 free online παραστάσεις από το Θέατρο Πορεία - 2ος κύκλος προβολών. Μένουμε σπίτι και βλέπουμε 12 free online παραστάσεις από το Θέατρο Πορεία - 2ος κύκλος προβολών.

 



 


20 χρόνια Θέατρο Πορεία
2ος κύκλος ελεύθερων προβολών 
12 παραστάσεις από το αρχείο του θεάτρου
Διαφορετική παράσταση κάθε ημέρα
Δωρεάν ανάγνωση προγραμμάτων των παραστάσεων


Είμαστε σήμερα στην 11η μέρα προβολών των σημαντικότερων παραστάσεων από το αρχείο του θεάτρου μας. Θα θέλαμε να σταθούμε στη συγκινητική συμμετοχή όλων σ’ αυτό το εγχείρημα στους χαλεπούς αυτούς καιρούς. Τα δεκάδες μηνύματα που λαμβάνουμε καθημερινά, υφαίνουν έναν ιστό εμπιστοσύνης γύρω από τον οποίο θα πλέξουμε τα μελλοντικά μας όνειρα, οι τωρινές δυσκολίες θα είναι η αυριανή μας έμπνευση και συμπόρευση. 

Αμέσως μετά το τέλος του πρώτου κύκλου στις 4 Απριλίου, θα προβάλουμε τέσσερις επιπλέον παραστάσεις από το αρχείο μας που παρουσιάζουν ιστορικό και καλλιτεχνικό ενδιαφέρον: τη «Φρεναπάτη», τα «Παντρολογήματα», τον «Αμερικάνικο Βούβαλο» και το «The Man Who». Επίσης, ανταποκρινόμενοι στα δεκάδες αιτήματά σας, θα επαναλάβουμε εκ νέου παραστάσεις, ώστε να μην τις χάσουν όσοι δεν πρόλαβαν ή δεν είχαν πληροφορηθεί εγκαίρως, όπως: «Το Ευχαριστημένο», τις «Τρεις Αδερφές» και τη «Μεγάλη Χίμαρα», που θα κλείσει τον κύκλο αυτών των παραστάσεων την Τετάρτη 15/4.

Επιπρόσθετα, δίνουμε δωρεάν πρόσβαση και στα προσεγμένα προγράμματα των παραστάσεων, τα περισσότερα εκ των οποίων περιέχουν και το κείμενο της παράστασης.

Θα θέλαμε να επισημάνουμε και πάλι τη θεμελιώδη διαφορά της παρακολούθησης μίας  παράστασης στο θέατρο και στην οθόνη. Η θεατρική τέχνη παίρνει υπόσταση μόνο διά ζώσης και δεν μπορεί να αποτυπωθεί σε όλη της την έκταση πουθενά αλλού παρά στη σκηνή του θεάτρου, καθώς η αμιγώς κιναισθητική εμπειρία που προσφέρει το θέατρο στον θεατή νοείται μόνο με την αλληλεπίδραση ηθοποιών-κοινού. Ωστόσο, το θέατρο στην παρούσα συγκυρία -έστω διά της οθόνης- μπορεί να παρηγορήσει και κυρίως να θυμίσει την αξία όσων θεωρούσαμε αυτονόητα. Μπορεί επίσης να εμψυχώσει το κοινωνικό σύνολο, που τόση ανάγκη έχει τώρα από ποιοτική ψυχαγωγία. Είμαστε βέβαιοι ότι το τέλος αυτής της παγκόσμιας περιπέτειας θα μας βρει διαφορετικούς, πιο ενωμένους, με μεγαλύτερη συμπόνια και ανθρωπιά, πιο δημιουργικούς ουσιαστικά. 

Η βοήθειά σας, όταν θα ανοίξει πάλι το θέατρο Πορεία, θα είναι πολύτιμη. Η δωρεά σας μέσα από το site μας ή η συνδρομή σας, που θα σας κάνει Μέλη, Φίλους, Υποστηρικτές του θεάτρου μας, πέραν των προνομίων που προσφέρει, θα μας δώσει τη δυνατότητα να κάνουμε πραγματικότητα το πολύ ενδιαφέρον και εξαιρετικά προσεγμένο πρόγραμμα της χειμερινής περιόδου '20-'21, με τη μεγαλύτερη πάντα φροντίδα στην ποιότητα και τις λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά και μας έχουν καταστήσει την τελευταία δεκαετία σημαντικό πολιτιστικό πόλο της Αθήνας.

Κάθε ημέρα θα είναι διαθέσιμη μία διαφορετική παράσταση από το αρχείο μας. Μέσα από το site μας, στον σύνδεσμο κάθε παράστασης, πατώντας το κόκκινο κουμπί που γράφει "ΑΡΧΕΙΟ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ", μπορείτε να παρακολουθήσετε τις παραστάσεις στις ημερομηνίες που έχουν οριστεί. Αναλυτικά ο προγραμματισμός των παραστάσεων έχει ως εξής:
.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΒΟΛΩΝ
.
Δάφνης και Χλόη, Ταξίδι Αναψυχής βασισμένη στο αρχαίο ελληνικό μυθιστόρημα του Λόγγου και στη μετάφραση του Ρόδη Ρούφου, σε σκηνική σύνθεση και σκηνοθεσία του Cezaris Grauzinis, 2006,
Σάββατο 4/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Τέσσερα ζευγάρια που ζουν ανάμεσά μας συναντιούνται σε ένα φανταστικό ξενοδοχείο, με μοναδική αποσκευή, τη banalilite της καθημερινότητάς τους. Ο χρόνος κυλά μηχανικά και οι μέρες περνάνε απελπιστικά όμοιες.
Καθώς οι οκτώ άνθρωποι φτάνουν στα όριά τους, ο μύθος του Δάφνη και της Χλόης μοιάζει σαν τη μόνη έξοδο διαφυγής. Τα τέσσερα ζευγάρια τολμούν να οδηγηθούν από τον εκκεντρικό maitre d' hotel, σε ένα τολμηρό παιχνίδι ενηλίκων, που λαμβάνει χώρα στο ειδυλλιακό τοπίο της αρχαίας Λέσβου. Η ανασύνθεση της ιστορίας του αθώου έρωτα μεταξύ των δύο βοσκών μετατρέπει τη ρουτίνα σε ποίηση, απελευθερώνει τα πρόωρα γερασμένα σώματα των ηρώων, ερεθίζει την ακρωτηριασμένη τους φαντασία, ξυπνά τα καταπιεσμένα τους ένστικτα, διεγείρει τις απονεκρωμένες αισθήσεις τους, δίνει ένα καινούργιο πρόσωπο στον απομυθοποιημένο σύντροφο της ζωής τους. Η ιστορία του Δάφνη και της Χλόης «προσβάλλει» τους ήρωες και το κοινό σαν θεραπευτική επιδημία, μέσα από οργιώδεις αυτοσχεδιασμούς και εναλλαγές ρόλων. Οι οκτώ άνθρωποι φεύγουν με τη δέσμευση να φυλάξουν τα αιθήματά τους για πάντα.

.
Φρεναπάτη, ελεύθερη διασκευή του έργου L' Illusioncomique του Πιερ Κορνέιγ σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, 2000,
Κυριακή 5/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Μια σπηλιά, ένας μάγος, η αναζήτηση ενός πατέρα, τρεις οπτασίες του έρωτα, μια επανασύνδεση: αυτές είναι οι κυρίαρχες εικόνες της Φρεναπάτης. Ρεμβάζοντας για την παρούσα κατάσταση του θεάτρου και της δραματικής τέχνης, ο συγγραφέας δήλωσε: ένας κόσμος γεμάτος κοινό που διψάει για Δυσκολία είναι ο κόσμος που θέλω.
Ο  δικηγόρος  από  την  Αβινιόν  Πρινταμώντ  στην  αναζήτηση  του  από 15ετίας χαμένου γιου του, φτάνει στον μάγο Αλκάντρ, ο οποίος ζει σε μια σπηλιά μαζί με τον υπηρέτη του Αμανουένση. Ο Αλκάντρ "ζωντανεύει" μπροστά στα μάτια του έκπληκτου Πρινταμώντ τρεις οπτασίες από τρεις διαφορετικές ερωτικές σχέσεις του γιου του, πάντοτε με τις ίδιες δύο γυναίκες μία κυρία και την υπηρέτριά της, πάντοτε με τον ίδιο "μοχθηρό" αντεραστή  του  και  τον  ίδιο  ερωτοχτυπημένο  αντίπαλό  του.  Η  εικόνα  του κόσμου στις τρεις οπτασίες γίνονται προοδευτικά πιο σκοτεινή. Κατά έναν μυστήριο τρόπο, τα ονόματα των δύο γυναικών και των τριών αντρών που παίρνουν μέρος στις οπτασίες, καθώς και το σκηνικό, αλλάζουν από οπτασία σε οπτασία, ενώ ο γιος ποτέ δεν αποκαλείται με το πραγματικό του όνομα ούτε καν εκτός οπτασίας από τον ίδιο τον πατέρα του.

.
Παντρολογήματα του Νικολάι Γκόγκολ, σε σκηνοθεσία Στάθη Λιβαθινού, 2004,
Δευτέρα 6/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Στην πρώτη πράξη αυτού του "εντελώς απίστευτου περιστατικού", όπως χαρακτηρίζει τα Παντρολογήματα ο ίδιος ο Γκόγκολ ( Gogol),ο Πατκαλιόσιν, ένας υποτονικός και άτολμος υπουργικός σύμβουλος, γοητευμένος όμως από τη ρουτίνα που του προσφέρει η ελευθερία του, σκέφτεται επιτέλους να παντρευτεί. Κατά τη συνήθεια
της εποχής προσλαμβάνει μια προξενήτρα, την καπάτσα Φιόκλα, προκειμένου να τον φέρει σε επαφή με την κατάλληλη νύφη. Πειθόμενος από τον επιστήθιο φίλο του Κατσκαριόφ κάνει το μεγάλο βήμα και επισκέπτεται την υποψήφια νύφη Αγάθια Τυχόνοβνα. Στο σπίτι της νύφης συρρέουν οι υποψήφιοι γαμπροί: "χοντροκομμένος" Στραπατσάδας, ο "κοσμοπολίτης" Ζεβάκιν, ο "λεπτεπίλεπτος" Ανούτσκιν - και ο Πατκαλιόσιν. Μετά από τη γνωριμία των γαμπρών με τη νύφη ακολουθεί η εξαίσια σκηνή του κωμικού ανταγωνισμού τους.
Στη δεύτερη πράξη η Αγάθια πρέπει να αποφασίσει ποιόν από τους γαμπρούς προτιμά. Η καταλυτική παρέμβαση του Κατσκαριόφ με μηχανορραφίες και ελιγμούς πείθει την Αγάθια να επιλέξει τον Πατκαλιόσιν, βγάζοντας από τη μέση τους υπόλοιπους γαμπρούς. Κατά τις ετοιμασίες του γάμου όμως, ο Πατκαλιόσιν το ξανασκέφτεται και εγκαταλείπει την ιδέα του γάμου - και τη νύφη - πηδώντας από το παράθυρο.
.

Ο Αμερικάνικος Βούβαλος του Ντέιβιντ Μάμετ, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, 2011,
Τρίτη 7/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Το έργο, μια κλασική σύγχρονη τραγωδία, κινείται σε δύο επίπεδα. Το πρώτο είναι καθαρά πολιτικό, καθώς περιγράφει με ενάργεια και χιούμορ την κατάρρευση του Αμερικάνικου καπιταλιστικού συστήματος. Το δεύτερο είναι εξίσου σημαντικό, διότι ασχολείται με την αποδόμηση των ανθρώπινων σχέσεων και ειδικά των οικογενειακών, καθώς οι τρεις ανδρικοί χαρακτήρες του έργου συγκροτούν μια ιδιότυπη οικογένεια. Το έργο, φαντάζει σήμερα πιο επίκαιρο από ποτέ, καθώς το ελληνικό όνειρο του εύκολου και ανώδυνου πλουτισμού κατέληξε σε μια αληθινή τραγωδία. Ο ένας από τους τρεις βασικούς χαρακτήρες του έργου, ο λεγόμενος Δάσκαλος, συμβολοποιεί με την παρουσία του όλη την τυφλή βία, το μίσος και τον ρατσισμό προς τους αδύναμους, τους ξένους, τους ναρκομανείς, τους ομοφυλόφιλους. Πρόκειται για μια σαφή αλληγορία, για το  πως δηλαδή τα πλέον  εξαθλιωμένα και λούμπεν κομμάτια της κοινωνίας, επιχειρούν να μας "προστατέψουν", στρεφόμενα εναντίον όσων θεωρούν ότι απειλούν την καθαρότητα της φυλής. Δεν είναι τυχαίο ότι το θύμα του στο τέλος του έργου είναι ένας νεαρός με πρόβλημα εθισμού στα ναρκωτικά, τον οποίο ξυλοκοπεί και σχεδόν σκοτώνει.

The Man Who των Πίτερ Μπρουκ και Μαρί-ΕλένΕτιέν, σε σκηνοθεσία Renate Jett, 2005,
Τετάρτη 8/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Πρόκειται για 17 σύντομα επεισόδια, όπου οι θεατές παρακολουθούν διάφορες εκφάνσεις νευρολογικών δυσλειτουργιών όπως επιληψία, αφασία, αυτισμός, οπτική αγνωσία, σύνδρομο Τουρέτ, τυφλότητα νευρολογικής αιτιολογίας κ.ά. Οι ηθοποιοί υποδύονται εναλλάξ τους ασθενείς και τους γιατρούς και προσπαθούν να προσεγγίσουν ζητήματα όπως η τρέλα, η αγνωσία, η απελπισία, η μεταφυσική αναζήτηση.

Το Ευχαριστημένο της Μαρίνας Καραγάτση, σε διασκευή από τηνΈρι Κύργια και σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, 2018,
Πέμπτη 9/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Η διασκευή του μυθιστορήματος, που μετατρέπει τους απολογητικούς, απολογιστικούς και συγχωρητικούς μονολόγους σε πλήρες θεατρικό έργο και που υπογράφει η Έρι Κύργια, μας μεταφέρει στο σπίτι της οικογένειας του συγγραφέα Μ. Καραγάτση. Μέσα σε τρεις ημέρες αγρύπνιας του λογοτέχνη και μέσα από το βλέμμα της μικρής Μαρίνας, αποκαλύπτονται όλα όσα στοίχειωσαν και πλήγωσαν μία από τις πιο γνωστές οικογένειες της Ελλάδας, ή απλώς μία οικογένεια. Και αν οι σκοτεινές στιγμές υπερέχουν των φωτεινών, η συμφιλίωση με το παρελθόν αποδεικνύεται ο μόνος δρόμος.

Ύψωμα 731 σε κείμενο και σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, 2019,
Παρασκευή 10/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας) 
Το Ύψωμα 731 του Άρη Μπινάρη, η μουσικοθεατρική παράσταση για την αξία της ελευθερίας, είχε μεγάλη απήχηση στο κοινό του θεάτρου Πορεία και στο κοινό ελληνικών και ξένων φεστιβάλ, και έλαβε διθυραμβικές κριτικές.
Το 1941, στο Ύψωμα 731, ο ολιγάριθμος ελληνικός στρατός κατορθώνει μια συντριπτική νίκη επί του πολυάριθμου ιταλικού στρατού του Μουσολίνι, στην προσπάθεια του τελευταίου να καταλάβει την Ελλάδα. Στη μάχη που δόθηκε, τα γεγονότα και οι αριθμοί αγγίζουν τη σφαίρα του παράδοξου όσον αφορά τον μικρό αριθμό των Ελλήνων οπλιτών αλλά και τους τρόπους με τους οποίους αντιμετώπισαν μία ιταλική επίθεση μυθικών διαστάσεων.

Η Αγριόπαπια του Χένρικ Ίψεν, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, 2017,
Σάββατο 11/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Η Αγριόπαπια του Χένρικ Ίψεν, ένα έργο για τον ρόλο του ζωτικού ψεύδους στη ζωή των ανθρώπων αλλά και τη σχέση του ανθρώπου με την φύση. Η παράσταση, απέσπασε ενθουσιώδεις κριτικές, βραβεία Κοινού Αθηνοράματος και ήταν sold out σχεδόν σε όλες τις παραστάσεις.
Ο Γκραίγκερς γυρίζει στην πατρίδα του έπειτα από χρόνια απουσίας σ’ ένα ερημικό μέρος, όπου ανέπτυξε τη φιλοσοφία του για τη ζωή, την οποία αποκαλεί «επιταγή του ιδεώδους» και συνοψίζεται στον αγώνα για επίτευξη της αλήθειας με κάθε θυσία. Επιστρέφοντας ξανασυναντά τον παιδικό του φίλο Γιάλμαρ Έκνταλ, ο οποίος ζει σε μία πλάνη ως προς την οικογενειακή του γαλήνη, τη συζυγική του ευτυχία και το μέγεθος της προσωπικότητάς του. Ο Γκραίγκερς τον θεωρεί τότε ιδανικό παραλήπτη για την «επιταγή» του και επιχειρεί να οδηγήσει την οικογένεια Έκνταλ στη συνειδητοποίηση της ψευδαίσθησής της και να «σώσει» με κάθε κόστος την αγριόπαπια από τον βυθό.

Τρεις Αδερφές του Αντόν Τσέχωφ, σε σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, 2016,
Κυριακή 12/4  (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Ο Αντόν Τσέχοφ έγραψε τις Τρεις Αδερφές -ένα έργο για την προσδοκία- το 1901, στο γύρισμα του 20ου αιώνα. Ο ίδιος ο συγγραφέας χαρακτηρίζει το έργο του «κωμωδία» και τους χαρακτήρες του «μπουφόνους», καθώς φέρνει κάθε έναν από αυτούς, κάθε τους ελπίδα, κάθε τους αγωνία, αντιμέτωπους με την πραγματικότητα, όπως αυτή σμιλεύεται αμείλικτα από τον χρόνο.

Οι Τρειςευτυχισμένοι του Εζέν Λαμπίς, σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά, 2017,
Δευτέρα 13/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Η υπόθεση του έργου είναι «απλή»: στο σπίτι του Μαρζαβέλ περιφέρεται ένα πλήθος ανθρώπων που τους συνδέουν μοιχείες -παρελθούσες, παροντικές και μελλοντικές- οι οποίες κινδυνεύουν ανά πάσα στιγμή να αποκαλυφθούν εξαιτίας ενός οδηγού ταξί και διαφόρων αντικειμένων-φετίχ: ενός ρολογιού-κούκου, μιας ελαφοκεφαλής με κέρατα, μιας γυάλας με χρυσόψαρα, ενός κομματιού υδρορροής, δύο πορτοκαλιών· όλα τα παραπάνω σύρουν τυραννικά τους ήρωες από την ελπίδα στην απελπισία και αντιστρόφως! Εμείς, το κοινό, συμπάσχουμε μαζί τους –μέσα από το γέλιο, ένα γέλιο, όμως, άγριο, ανελέητο, σχεδόν σαδιστικό, καθώς ανακαλύπτουμε τον ίδιο παραλογισμό και τα ίδια αδιέξοδα στις δικές μας σχέσεις, την ίδια σκοτεινή και ζωώδη πλευρά στη δική μας φύση.

Μιράντα βασισμένο στην Τρικυμία του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ σε διασκευή και σκηνοθεσία του Oskaras Korsunovas, 2016,
Τρίτη 14/4  (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Ο μείζων Λιθουανός σκηνοθέτης Όσκαρας Κορσουνόβας εμπνέεται από την ερμηνεία του Γιαν Κοτ, αντλεί από την προσωπική του εμπειρία ως «υπηκόου» της Σοβιετικής Ένωσης, και «χρησιμοποιεί» την Τρικυμία του Σαίξπηρ για να μιλήσει για την εξουσία και τις ατέρμονες, παράλογες μάχες για την κατάκτησή της. Σε μια εποχή απολυταρχίας ένα διαμέρισμα γίνεται η όαση, όπου συντηρείται η πνευματική αντίσταση κατά του καθεστώτος, κατά της εξουσίας. «Στο έργο αυτό ως επί το πλείστον με ενδιαφέρει η Μιράντα», σημειώνει ο σκηνοθέτης. «Έχει θεωρηθεί κυρίως ως μια αφελής πριγκίπισσα, όμως είναι δημιούργημα του Πρόσπερου, είναι η ψυχή του Πρόπερου. Τελικά, οι δημιουργοί χρησιμοποιούσαν την εξορία στα ερημονήσια προκειμένου να «αναθρέψουν» τις δικές τους "Μιράντες"
Ένα από τα τελευταία έργα (ίσως το τελευταίο) του Σαίξπηρ η Τρικυμία (1610) ως επί το πλείστον ερμηνεύεται ως μια féerie, ένα παραμύθι για ενήλικες, ενώ ταυτόχρονα παραβλέπεται το απόσταγμα σοφίας που έχει ενσταλάξει στην ιστορία ο συγγραφέας. Πράγματι, η ανάγνωση του έργου κατά Γιαν Κοτ επιτρέπει να δούμε τα μυθωδώς διαδραματιζόμενα πάνω στο νησί του Πρόσπερου ως έναν αγώνα για την εξουσία και ως μια «επανάληψη της ιστορίας του κόσμου» και μάλιστα από τη φαρσική της πλευρά.

Η Μεγάλη Χίμαιρα του Μ. Καραγάτση, σε διασκευή Στρατή Πασχάλη και σκηνοθεσία Δημήτρη Τάρλοου, 2015,
Τετάρτη 15/4 (10:00 π.μ. έως 10:00 π.μ. της επόμενης ημέρας)
Σε αυτό το επικό ερωτικό μελόδραμα παρακολουθούμε την ιστορία μιας παθιασμένης με την ελληνική κλασική παιδεία Γαλλίδας, της Μαρίνας Μπαρέ, που έρχεται να ζήσει στην Ελλάδα ερωτευμένη και παντρεμένη με έναν Έλληνα εφοπλιστή. Ερχόμενη σε επαφή, όμως, με την ίδια τη χώρα των ονείρων της, συναντά τις δικές της Χίμαιρες: το δραματικό τοπίο, τραχύ κι αισθησιακό ταυτόχρονα, την παρασύρει σε μια μοιραία δίνη πάθους, πυροδοτεί τα παλιά ψυχολογικά της τραύματα και την οδηγεί στην αυτοκαταστροφή.
Ο Καραγάτσης σε αυτό το μυθιστόρημα, που κλείνει τη γνωστή τριλογία «Γιούγκερμαν - Λιάπκιν - Χίμαιρα», μελετάει ενδελεχώς τη δυνατότητα προσαρμογής των ξένων στην ελληνική πραγματικότητα, αλλά και την αμφιθυμία των Ελλήνων απέναντι στη Δύση. Κρύβει καλά τον ακραίο και κατάμαυρο ρομαντισμό του κάτω από ένα πέπλο κυνισμού ή ακόμη και ωμότητας.  Βαθιά απελπισμένος ο ίδιος, μετατρέπει τη  Μαρίνα σε χίμαιρα, αρνούμενος την έννοια της αγάπης. Νομίζουμε ότι πετυχαίνουμε, ερωτευόμαστε, δημιουργούμε πνευματικά. Όλα εν τέλει καίγονται κάτω από το σκληρότατο ελληνικό φως. Σαν μύγες μαγευόμαστε από το άγνωστο, για να γίνουμε παρανάλωμα σε μια στιγμή. Αυτή τη μοιραία στιγμή περιγράφει ο Καραγάτσης.
.


Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

Kulturosupa.gr
Kulturosupa.gr
μπές, δες, διάβασε, σχολίασε...

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Ο Νίκος Κουρής διαβάζει το πεζογράφημα Ιογενής πνευμονία του Ζήσιμου Λορεντζάτου
Ο Νίκος Κουρής διαβάζει το πεζογράφημα Ιογενής πνευμονία του Ζήσιμου Λορεντζάτου
με 0 Σχόλια 729 Views

 Την Τετάρτη 27 Μαΐου στις 19.00 συνεχίζεται η διαδικτυακή ηχητική σειρά του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (ΚΠΙΣΝ) Αναγνώσεις με το πεζογράφημα Ιογενής πνευμονία του Ζήσιμου Λορεντζάτου.

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή