Μόνο ο καιρός εναντίον της υπέροχης «ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗΣ» του Εθνικού στο θέατρο Δάσους. [σχόλια από τη χθεσινοβραδινή παράσταση]

283 Views
Μόνο ο καιρός εναντίον της υπέροχης «ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗΣ» του Εθνικού στο θέατρο Δάσους. [σχόλια από τη χθεσινοβραδινή παράσταση] Μόνο ο καιρός εναντίον της υπέροχης «ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗΣ» του Εθνικού στο θέατρο Δάσους. [σχόλια από τη χθεσινοβραδινή παράσταση]

Μόνο ο καιρός εναντίον της υπέροχης «ΛΥΣΙΣΤΡΑΤΗΣ» του Εθνικού στο θέατρο Δάσους. [σχόλια από τη χθεσινοβραδινή παράσταση]

Ναι λοιπόν, αυτό ήταν το μοναδικό αρνητικό στοιχείο όπου δεν μας έκανε τη χάρη ο καιρός και λίγο πριν το κλείσιμο έπεσε άδοξα η αυλαία μιας ωραιότατης, καλοφτιαγμένης και απόλυτα καλοπαιγμένης «Λυσιστράτης» από το Εθνικό Θέατρο, χθες βράδυ στο Θέατρο Δάσους της Θεσσαλονίκης.
.
Μιας παράστασης που ξεχείλισε από ευθυμία και τολμηρότητα!!! αρχικώς…
 
Μιας παράστασης που άρεσε πάρα πολύ στο λιγοστό κόσμο που δίστασε να ανέβει στο «βουνό»... προφανώς φοβούμενο τον «κακό» μας τον καιρό, ίσως και την αστυνομοκρατούμενη Θεσσαλονίκη με τις πολλές απαγορεύσεις (βλέπε ΔΕΘ + 2 χιλιάδες αστυνομικοί να φυλάνε το κελεπούρι που ακούσει στο όνομα Τσίπρας…), διότι για Εθνικό Θέατρο, για την εμπορική «Λυσιστράτη» και με τόσους γνωστούς, κυρίως καλούς ηθοποιούς, [που είναι οι κουλτουριάδες οέο;], το Δάσος φάνταζε αποκαρδιωτικό…
 
Ο Μιχαήλ Μαρμαρινός υπήρξε μάστορας με τον δικό του καλλιτεχνικό και ψαγμένο τρόπο, παρουσιάζοντας έναν από τους καλύτερους Αριστοφάνηδες που είχαμε να δούμε χρόνια. Τουτέστιν: ποιοτικός, μετρημένος, αεράτος, φρέσκος και με πολλά ωραιότατα βρισίδια που όμως έπιαναν επιτέλους και τόπο. Και μια καινούρια μετάφραση απο τον σπουδαίο, Δημήτρη Δημητριάδη.
 
Εξαίρετες ερμηνείες συνόλου, έκτακτη μα έκτακτη στο ρόλο της Λυσιστράτης το αρχηγόπουλο, Λένα Κιτσοπούλου και μαζί της μια υπέροχη μεγάααλη παρέα: Γιάννης Βογιατζής, Αθηνά Μαξίμου, Αγλαΐα Παππά, Λένα Παπαληγούρα, Μαρία Σκουλά, Gemma Carbone, Αθηνά Δημητρακοπούλου Λένα Δροσάκη, Ευαγγελία Καρακατσάνη, Άννα Κλάδη,  Σοφία Κόκκαλη, Λενιώ Λιάτσου, Ειρήνη Μαρκή,   Γιώργος Μπινιάρης, Ελένη Μπούκλη, Ηλέκτρα Νικολούζου Θέμης Πάνου,  Έλενα Τοπαλίδου,  Χάρης Τσιτσάκης και Αιμίλιος Χειλάκης.  
 
Και φτάνοντας στο χορό, «έπεσε» το μάτι μας από ολόγυμνο περίτεχνο χορό… Το πιο σωστό θα ήταν να πούμε κανονικό οφθαλμόλουτρο καθώς με τα κουνήματα και σκισίματα των αραχνοΰφαντων διάφανων ρούχων τους, τα κορίτσια δεν άφησαν τίποτα μα τίποτα κρυφό, ίσως να το επιδίωκαν κιόλας, αφήνοντας μας κυριολεκτικά άφωνους...
 
Όμως τούτο το «πράμα» δεν είναι κριτική, μια πρώτη, έστω καθυστερημένη για τα δεδομένα μας ενημέρωση, τι είδαμε και τι ζήσαμε χθες βράδυ στο Θέατρο Δάσους, τελευταία φορά για τη φετινή καλοκαιρινή σεζόν 2016.
 
Να ευχηθώ και του χρόνου; Να ευχηθώ, γιατί όχι; Να είμαστε όλοι καλά και να ανταμώνουμε σε αυτό που γουστάρουμε να βλέπουμε. Θέατρο.
 
Αναλυτική γνώμη παράστασης, προσεχώς.
 
Την είδατε; Σας άρεσε; Ψηφίστε την ΤΩΡΑ.
.
ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΙΣ 3 ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ του ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ 2016 για τα ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΟΙΝΟΥ στα 6α Θεατρικά Κουλτουροβραβεία Θεσσαλονίκης.

ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΕΔΩ ΤΩΡΑ. Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΞΕΚΙΝΗΣE & ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΥΡΙΟ ΚΥΡΙΑΚΗ 11/9.
 
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: ΘΑΛΕΙΑ ΤΣΑΒΑΛΟΥ

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

Γιάννης Τσιρόγλου
Γιάννης Τσιρόγλου
Διευθυντής Kulturosupa.gr - e-mail: kulturosupa2@gmail.com

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

2 Comments

  1. <strong>ΤΒ</strong>
    ΤΒ
    Ο κόσμος δεν ήταν λίγος. Ήταν σχεδόν σίγουρο ότι θα βρέξει και ακομη το κέντρο ήταν αποκλεισμένο. Τέλος ήταν γνωστό ότι δεν πρόκειται για συνηθισμένο ανέβασμα της Λυσιστρατης, γι αυτό δεν υπήρχαν οικογένειες με παιδιά. Νομίζω ότι το Εθνικό την προγραμματισε τόσο αργά για να συμπέσει με τα εγκαίνια της ΔΕΘ, που πάντα γίνονταν Παρασκευή, ίσως για να παραστεί το κελεπούρι ο Τσιπρας. Συμφωνώ ότι ήταν μια ξεχωριστή παράσταση με το εκπληκτικα όμορφο εικαστικά γυμνό. Ήταν η παράσταση του καλοκαιριού.
  2. <strong>giannis</strong>
    giannis
    Εγώ πάλι έχω εκ διαμέτρου αντίθετη άποψη. Δεν ξέρω αν οι υπόλοιποι θεατές είχαν ενημερωθεί για το τι προκειται να δουν αλλά εγώ προσωπικά δεν είχα διαβάσει ουτε μια αράδα. περίμενα να δω κατι που τουλάχιστον να μου θυμίζει αρχαία κωμωδία και Λυσιστράτη και είδα ένα ΑΙΣΧΟΣ!
    Κάποιοι από τους θεατές τα μάζεψαν νωρίς και έφυγαν, εγώ από περιέργεια είπα να μείνω.
    Ο χορός μπαίνει στην σκηνή φορωντας αραχνούφαντα,ψηλά τακούνια, ζαρτιέρες (τυφλα να χει η Τσιτσιολίνα) και κάτω από αυτά φαινόταν σχεδόν όλα, (το όλα μας το κρατούσαν για παρακάτω). Περπατούσαν με ένα εκνευριστικό βηματισμό, δήθεν λίκνισμα, κοιτούσαν το κοινό έκαναν αργές περιστροφικές κινήσεις σαν να διαφήμιζαν το εμπόρευμα. Κάποια στιγμή λοιπόν εμφανίστηκαν και εντελώς γυμνές εκθέτουν τα σωματα τους στα λυσασμενα μάτια των θεατων. Αιδοία με φυσική τριχοφυια, αιδοία κουρεμένα και αιδόια αποτριχωμένα. Αιδοία στην σειρά για να μπορεί να δει ο θεατής και να συγκρίνει.
    Μετάφραση για τα μπάζα. Από το στόμα της Λυσιστράτης και μια περίοδο Π.Χ> ακούσαμε να μας μιλάει για τον Χιτλερ και τον Παπαχρόνη, κι αυτό μάλλον έπρεπε να μας προκαλέσει γέλιο που ο πρώτος αιματοκύλλησε την Ευρώπη και ο δευτερος εκλεισε σπιτια. Φαίνεται ο σκηνοθέτης το θεωρησε μοντερνο το να ξυνουμε πληγες.
    Το σκηνικό? για γέλια...Η υποτίθεται Ακρόπολη ήταν ένα τρολευ με τραπεζακι, σεμεν και ανθοδοχειο και φυσικα στην γωνια ο απαραιτητος ψυγειοκαταψυκτης, γιατι μια ακροπολη που σεβεται τον εαυτο της πρεπει να εχει και το ψυγει της.
    Οι ηθοπιοι? Με ποιον να πρωτογελάσω...και είναι πραγματικα κριμα γιατι καουβαλουσαν στις αποσκευες τους περγαμηνες, που μάλλον δεν τους εσωσαν απο την αποτυχια. λυπήθηκα που η Κ. Μαξίμου περίφερε το σωμα της γυμνο κανοντας δηθεν τεχνη, που ο Κ. Χειλάκης κουνουσε τα ανω ακρα του σαν μαριονετα και που για 2 ωρες περιπου βρισκοταν στην σκηνη χωρις να ακουστει ενας φθογγος απο την μπασα φωνη του. Τουλάχιστον όσο έμεινα στο θέατρο Δάσους γιατί εξαφανίστηκα λιγο πριν απο το τελος. Κακά κείμενα,αφηγήσεις αντί διαλόγων, απαράδεκτη υποκρητική, και όλα ηταν πρόχειρα και κιτς.
    Αν μου ελεγαν οτι ειναι παρωδια θα το δεχομουν και θα το χειροκροτουσα. βασικα η παρασταση ηταν η χαρα του μπανιστηρτζη. Νομιζω οτι η Αριστοφανική ηρωιδα θα υπέφερε λιγοτερο στα χερια κα΄ποιου αλλου σκηνοθετη, ακομα και εκεινα του Σεφερλή.
    Οτι χειροτερο εχω δει.....

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
«Όταν η Κάλλας συνάντησε την Μονρόε» των Δ. Σταματοπούλου, Α. Τζελέπη στο θέατρο Αυλαία.
«Όταν η Κάλλας συνάντησε την Μονρόε» των Δ. Σταματοπούλου, Α. Τζελέπη στο θέατρο Αυλαία.
με 0 Σχόλια 631 Views

 Δυο γυναίκες που δεν συναντήθηκαν ποτέ ουσιαστικά, πραγματοποιούν την συνάντηση που «όφειλε» η μία στην άλλη. Μια συνάντηση που «όφειλαν» στις ιστορίες τους. Μια συνάντηση που «όφειλαν» σε όλους και όλες εμάς. 

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή