Θεατρικά κουίζ της «Κ». Κατηγορία «Διάσημες κόντρες» στο ελληνικό θέατρο. Μάθε, παίξε, διασκέδασε, αποθήκευσε, εκτύπωσε…

3891 Views
Θεατρικά κουίζ της «Κ». Κατηγορία «Διάσημες κόντρες» στο ελληνικό θέατρο. Μάθε, παίξε, διασκέδασε, αποθήκευσε, εκτύπωσε… Θεατρικά κουίζ της «Κ». Κατηγορία «Διάσημες κόντρες» στο ελληνικό θέατρο. Μάθε, παίξε, διασκέδασε, αποθήκευσε, εκτύπωσε…

Τα ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΚΟΥΙΖ της Κουλτουρόσουπα ήρθαν να ψυχαγωγήσουν, ενημερώσουν και να διασκεδάσουν εσένα και την παρέα σου.

Γι΄ αυτό αποθήκευσε, εκτύπωσε…


Πώς λέει το σλόγκαν; «Μάθε, παίξε, διασκέδασε, αποθήκευσε, εκτύπωσε». Σαν πολλά θαρρείς μαζεύονται, οπότε μάλλον θα χρειαστεί… μεγάλο καλάθι, ωστόσο όλο το ζουμί περιέχεται στο «μαθαίνω διασκεδάζοντας» ή αν προτιμάτε «διασκεδάζω μαθαίνοντας»… Δεν έχει σημασία ποιο από τα δύο σκέλη «γέρνει» στη ζυγαριά, το ζητούμενο είναι να πετύχει η ευτυχής συγκυρία γνώσης και ψυχαγωγίας, ανεξαρτήτως «ποσοστού». Πόσο μάλλον όταν το ίδιο το αντικείμενο συνδυάζει από τη φύση του και τα δύο, καθότι το θέατρο δικαιώνεται μέσα από την υψηλή αποστολή του ως μέσο εκπαίδευσης και αγωγής της ψυχής.
 
Όχι όμως, δεν θα φλυαρήσουμε περαιτέρω με φιλοσοφίες, θα περάσουμε στο «δια ταύτα» που σημαίνει ένα θεατρικό κουίζ «διαφορετικό». Ένα κουίζ με δίκαια «ζυγιασμένες» τη γνώση και τη διασκέδαση, για να τεστάρετε σε ποιο βαθμό γνωρίζετε κάποιες από τις διάσημες, ημιδιάσημες, φαιδρές ή ουσίας κόντρες που κατά καιρούς έλαβαν χώρα στο ελληνικό θέατρο… ποιοι αντάλλαξαν πυρά και βαριές κουβέντες, μαλλιοτραβήχτηκαν, έβγαλαν χολή, έπαιξαν μπουνιές και λοιπά κομψά και εντελώς απρόβλεπτα! Πάμε με χαρτί και μολύβι για το κουίζ και παρακαλώ, όσοι καταφέρουν να βρουν πάνω από τις μισές σωστές απαντήσεις (ειλικρινά όμως!) ας το σημειώσουν στα σχόλια… θα τύχουν ειδικής εύφημης μνείας! 

4ο Κουίζ - Κατηγορία: «Διάσημες κόντρες» στο ελληνικό θέατρο. 
 
1. Μέγας πόλεμος ανάμεσα στον Φώτο Πολίτη του Εθνικού Θεάτρου (1932) και τις  πρωταγωνίστριες Κατίνα Παξινού και Κυβέλη, όπου προκειμένου να συμμετέχουν σε παράσταση  έθεσαν όρο…
Α) να σκηνοθετείται μόνο από ξένο και όχι Έλληνα σκηνοθέτη
Β) τα κοστούμια να παραγγέλνονται στο Παρίσι
Γ) να λαμβάνουν επιπλέον ποσοστά επί των εισπράξεων
 
2. Οι Μάριος Πλωρίτης και Αλέξης Μινωτής βρίσκονταν σταθερά στα μαχαίρια, κατηγορώντας ο ένας τον άλλον για…
Α) οικονομικές ατασθαλίες στη διαχείριση των παραστάσεων
Β) για αυταρέσκεια και ναρκισσισμό
Γ) για στημένες ακροάσεις στην πρόσληψη ηθοποιών
 
3.  Κατά τη δεκαετία του ’60 οι δικαστικές διαμάχες μεταξύ ηθοποιών και του επιχειρηματία Νίκου Μπουρνέλλη άφησαν εποχή, ωστόσο ο ηθοποιός που ωρυόταν «με κατέστρεψες» ήταν…
Α) Ο Βασίλης Αυλωνίτης
Β) Ο Μίμης Φωτόπουλος
Γ) Ο Νίκος Σταυρίδης
 
4.  Ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ σε συνέντευξη τύπου όπου παράλληλα ανακοίνωσε τον γάμο του με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, χτύπησε δημοσιογράφο γιατί τον ρώτησε…
Α) «Αφήσατε έγκυο την Αλίκη»;
Β) «Με τις θαυμάστριες τι θα κάνετε;»
Γ) «… και η Δέσπω (Διαμαντίδου);»
 
5.  Ο Γιώργος Διαλεγμένος ήθελε να σκηνοθετεί τα έργα του και είχε μεγάλη κόντρα με τον Λευτέρη Βογιατζή γι αυτό. Σε παράσταση που ανέβασε ο Θανάσης Παπαγεωργίου, έξαλλος από θυμό…
Α) πέταξε τα σκηνικά έξω από το φορτηγό που θα τα μετέφερε για περιοδεία
Β) στο τέλος της παράστασης σηκώθηκε και φώναξε «αίσχος!»
Γ) έγραψε με ψευδώνυμο αρνητική κριτική για τη σκηνοθεσία
 
6.  Ο Κώστας Γεωργουσόπουλος βρίσκεται εδώ και χρόνια σε έντονη αντιπαράθεση με τον θεατρικό συγγραφέα Δημήτρη Δημητριάδη χαρακτηρίζοντάς τον…
Α) διαπλεκόμενο με καλλιτεχνικούς κύκλους του εξωτερικού
Β) ακατανόητο, δήθεν, υπερβολικά διανοούμενο
Γ) εριστικό, αλαζόνα και εμπαθή
 
7. Ο ίδιος κριτικός (Κώστας Γεωργουσόπουλος) έχει γράψει για παράσταση της Λένας Κιτσοπούλου…
Α) «Η κ. Κιτσ- οπούλου ηδονίζεται να εκσπερματώνει λεκτικά, όπως οι παλιές τσατσάδες των πορνείων»
Β) «Παρότι διακρίνω παιδεία και βασάνισμα των λέξεων, η αθυροστομία της είναι ανυπόφορη»
Γ) «Για την κυρία δεν αξίζει να χαραμίσω ούτε ένα δράμι φαιάς ουσίας»
 
8.  Ο λόγος που οδήγησε σε πρόωρο κατέβασμα της παράστασης «Θεσμοφοριάζουσες» σε σκηνοθεσία Γιώργου Κιμούλη, σύμφωνα με τους συντελεστές ήταν…
Α) σοβαρό ατύχημα σε δύο βασικούς ηθοποιούς
Β) ασυνέπεια στους θεατρικούς χώρους κατά την περιοδεία
Γ) ότι εξαρχής παρέμεναν όλοι απλήρωτοι
 
9. Στον αντίποδα, ο παραγωγός της ανωτέρω παράστασης «Θεατρικός Οργανισμός Ακροπόλ»  ισχυρίστηκε για το απότομο κατέβασμα ότι…
Α) τα ενοίκια που ζητήθηκαν ήταν πολύ υψηλά
Β) η παράσταση ήταν ασύμφορη λόγω μη ανταπόκρισης του κοινού
Γ) η επιδότηση που περίμενε δεν ήρθε ποτέ
 
10. Κάποια στιγμή στο πρόσφατο παρελθόν, ο Σταμάτης Φασουλής και ο Πέτρος Φιλιππίδης «έβγαλαν μαχαίρια» γιατί…
Α) ο Φιλιππίδης μπλέχτηκε σε σκηνοθετική δουλειά του Φασουλή
Β) ο Φασουλής προτιμήθηκε αντί του Φιλιππίδη σε ρόλο κριτή στο «YFSF»
Γ) διεκδικούσαν και οι δύο συνεργασία με τη Μαρινέλλα
 
11. Επίσης ο Σταμάτης Φασουλής κοντραρίστηκε έντονα στο παρελθόν με τον Σταμάτη Κραουνάκη γιατί…
Α) ήθελαν και οι δύο να ανεβάσουν την ίδια παράσταση
Β) ο συνθέτης αρνήθηκε απαξιωτικά να γράψει μουσική για παράσταση του Φασουλή
Γ) ο Φασουλής χρησιμοποίησε συνεργάτη του Κραουνάκη χωρίς να τον ενημερώσει
 
12. Μένουμε στον Κραουνάκη και την κόντρα του με τη σκηνοθέτιδα Κίρκη Καραλή για την παράσταση «Αυτή η νύχτα μένει» επειδή…
Α) θεώρησε ότι καταπατούν δικά του «πνευματικά δικαιώματα»
Β) ήθελε να έχει άποψη για τη σκηνοθεσία της παράστασης
Γ) ζήτησε να συμμετέχουν συνεργάτες του από τη «Σπείρα- σπείρα» και η Καραλή αρνήθηκε
 
13. Πριν κάποια χρόνια, η Μιμή Ντενίση θύμωσε και τα έβαλε με τον Κώστα Σπυρόπουλο γιατί…
Α) σε συνέντευξή του άφησε «υπονοούμενα» για το ταλέντο της
Β) δικαίωσε τον Λαζόπουλο για την σάτιρα σε βάρος της
Γ) τον ήθελε παρτενέρ της κι αυτός προτίμησε την Κ. Δανδουλάκη
 
14. Σε τελευταία συνέντευξή της η Τζόυς Ευείδη, παραδέχτηκε ανοιχτά ότι μάλωσε άγρια στο θέατρο με τους…
Α) Αλέξανδρο Ρήγα και Μπέσυ Μάλφα
Β) Τόνυ Άντονι και Παντελή Καναράκη
Γ) Νατάσα Γερασιμίδου και Χρύσα Ρώπα
 
15. Μόνο «μαλλί με μαλλί» δεν πιάστηκαν η Χρυσούλα Διαβάτη με την Ρίκα Βαγιάνη όταν και οι δύο έπαιζαν στο μιούζικαλ «Σικάγο» γιατί…
Α) η Διαβάτη έφερνε στα καμαρίνια φαγητά με σκόρδο
Β) πήρε ο ύπνος τη Βαγιάνη και πήγε στα μισά της παράστασης
Γ)  η Βαγιάνη ξεχνούσε τα λόγια της κι αυτοσχεδίαζε
 
 
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
 
1.      Α
2.      Β
3.      Β
4.      Γ
5.      Α
6.      Β
7.      Α
8.      Γ
9.      Β
10.  Γ
11.  Α
12.  Α
13.  Γ
14.  Β
15.  Β
.
Δείτε ΟΛΑ τα μέχρι στιγμής Θεατρικά Κουίζ, ΕΔΩ
.
Διαφορετικά ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΚΟΥΙΖ κάθε Δευτέρα στην Κουλτουρόσουπα.
Μάθε, παίξε, διασκέδασε, αποθήκευσε, εκτύπωσε…


Φωτογραφικό υλικό





Με ετικέτα: ΘέατροΘεατρικά Κουίζ

Αρθρογραφος

Στασινοπούλου Π
Στασινοπούλου Π
Ο «εραστής» οποιασδήποτε τέχνης - εν προκειμένω της θεατρικής, θα κρατά πάντα μαζί της μια σχέση εξιδανικευμένη, ενίοτε παθιασμένη. Επενδύοντας κατά βάση σε συναίσθημα και ένστικτο δουλεμένα με γνώση και εμπειρία… Όταν ο ερασιτέχνης του θεάτρου με χρόνια ενασχόληση μαζί του, από τη θέση του «άρρωστα» θεατρόφιλου εκφέρει γνώμη, δεν χωρά ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ παρά μόνο η αγνή αγάπη του γι αυτό! Και κάποιες φορές, «όποιος αγαπάει παιδεύει»… πάντα με την καλή έννοια! Και απαντά και στο kal.stassinopoulou@gmail.com

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
«Χρώματα στον ορίζοντα» μια ιστορία του Σ. Παρχαρίδη για την φωτογραφία της αναγνώστριας Χ. Μαλιαχόβα.
«Χρώματα στον ορίζοντα» μια ιστορία του Σ. Παρχαρίδη για την φωτογραφία της αναγνώστριας Χ. Μαλιαχόβα.
με 0 Σχόλια 1617 Views
«Για πες μας Χρωματά, τι χρώματα είδες σήμερα στην λίμνη;» «Τι θα μου δώκετε να φάγω για να σας πω;» «Τι θες;» ρωτούσαν τα παιδιά όλα μαζί…. Μια πρωτότυπη #ιστορία γραμμένη από τον ηθοποιό και σκηνοθέτη Σταύρο Παρχαρίδη εμπνευσμένη από την #φωτογραφία της αναγνώστριας Χριστίνας Μαλιαχόβας για τις «ΕικόνεςΛέξεις» και την #Κουλτουρόσουπα.
Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή