Σεβαστείτε τους ομότεχνούς σας κ. Jan Fabre ή αλλιώς «Έλα παππού μου να σου δείξω τα αμπελοχώραφά σου».

95 Views
Σεβαστείτε τους ομότεχνούς σας κ. Jan Fabre ή αλλιώς «Έλα παππού μου να σου δείξω τα αμπελοχώραφά σου». Σεβαστείτε τους ομότεχνούς σας κ. Jan Fabre ή αλλιώς «Έλα παππού μου να σου δείξω τα αμπελοχώραφά σου».

Σεβαστείτε τους ομότεχνούς σας κ. Jan Fabre ή αλλιώς «Έλα παππού μου να σου δείξω τα αμπελοχώραφά σου».

Στην ανησυχία που βρισκόμασταν ήρθε να προστεθεί και ο τρίχρονος σχεδιασμός (3 έτη) ενός διάσημου καλλιτεχνικού επιμελητή/καλλιτέχνη, που θεωρεί ότι το Ελληνικό Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου μπορεί να γίνει Διεθνές Φεστιβάλ, ξεκινώντας με τη δική του πολύτιμη σφραγίδα ως επί το πλείστον. Σφραγίδα  Βελγικής προελεύσεως και καταγωγής που ωστόσο από πλευρά εμπνεύσεως, μάλλον αντλεί πολλά αρχαιοελληνικής παραγωγής (στοχασμούς/θέατρο/λόγο) αλλά όχι και αισθητικής (κατά τη δική μας γνώμη. Προτιμώ τον τρόπο που οι Ιάπωνες έχουν ενσωματώσει το αρχαιοελληνικό θέατρο). Ούτε καν ελληνορωμαϊκής αν θέλουμε να δούμε σφαιρικότερα μια ευρωπαϊκή καλλιτεχνική παραγωγή. Μονολεκτικά «έλα παππού μου να σου δείξω τα αμπελοχώραφα σου»!
 
Σεβαστείτε τους ομότεχνούς σας κ. JanFabreκαι σημειώστε:
1.   Το Ελληνικό Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, πολλές φορές οργανώθηκε την τελευταία στιγμή λόγο πολιτικής/οικονομικής δυσκαμψίας, αλλά πάντα κατόρθωνε να πραγματοποιηθεί.
2.   Στο Ελληνικό Φεστιβάλ ΑΕ πάντα υπήρχαν παραγωγές καλλιτεχνών εγχώριων και αλλοδαπών, με ευτυχείς συγκυρίες και αποτελέσματα και ουσιαστικά ήταν μια πλατφόρμα διεθνής. Συμβουλευτείτε και κάποιους από όσους το παρακολουθούν χρόνια τώρα.
3.   Συγκρατήστε ότι στα μνημονιακά χρόνια η ελληνική θεατρική παραγωγή αυξήθηκε με σκοπό τη διατήρηση της καλλιτεχνικής ζωτικότητας και όχι της εισοδηματικής κερδοφορίας. Γνωστότατο γεγονός που τιμά τον καλλιτεχνικό εγχώριο κόσμο και σε καμία των περιπτώσεων δεν τον αποκλείει ποσοστιαία από τα εγχώρια δρώμενα: θέατρο μουσική, χορός.
4.   Το Βέλγιο είναι μια αξιοσέβαστη χώρα της Ευρώπης. Έχει και άλλες.
5. Οι καλλιτεχνικοί πειραματισμοί είναι σωστότερο να διατηρούνται σε πλαίσια ιδιωτικών πρωτοβουλιών και ίσως λιγότερο σε θεσμούς χωρών, ανεξαρτήτως εύρους και πολιτισμικότητας. Δεοντολογία που έχει αποφέρει καρπούς και ευνοεί τη γόνιμη καλλιτεχνική δημιουργία.
6.   Η Ελλάδα παραμένει έμπρακτα πολύ-πολιτισμική στο μερίδιο που της αναλογεί και ίσως περισσότερο. Άλλωστε το ελληνικό καλλιτεχνικό πνεύμα (και όχι μόνο) βασανίστηκε από ωφέλιμους στοχασμούς, αρχετυπικούς που μεταλαμπαδεύτηκαν παντού.
7.   Ποιος είναι τελικά ο ορισμός του διεθνούς;
8.   Είθισται τα Φεστιβάλ να είναι αφιερωματικά αλλά όχι αυτοαναφορικά.
9. Από άκρη σε άκρη στη χώρα συνεχίζεται η καλλιτεχνική παραγωγή και μελέτη όλων των τεχνών με διακρατικές συνεργασίες και επισκέψεις (από Ιδρύματα μέχρι υπόγεια θεατράκια )
10. Υπάρχει πληθώρα ταλέντου στον τόπο και κυρίως δυσανάλογη  τεκνοποιία διεθνών καλλιτεχνών. Πχ. Δημήτρης Παπαϊωάννου
11.    Ο πουριτανισμός σε αυτή τη χώρα ήταν κυρίως πολιτικός.
 
Εν κατακλείδι κ Jean-Henry Fabre ρωτήστε, σκεφτείτε και αναπροσαρμόστε το πρόγραμμα σας για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Κυρίως όμως σεβαστείτε τους ομότεχνούς σας, στα ίδια σανίδια πλέουν όλοι ! 

Φωτογραφικό υλικό





Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
«Μετά τη Θήβα»... τι ήθελε να πει ο ποιητής; Είδαμε και σχολιάζουμε.
«Μετά τη Θήβα»... τι ήθελε να πει ο ποιητής; Είδαμε και σχολιάζουμε.
με 0 Σχόλια 1729 Views
Φύγαμε με το μυαλό σκοτισμένο από τη μάταιη προσπάθεια να συνδέσει τα αταίριαστα κομμάτια του παζλ σε έναν σκοτεινό λαβύρινθο παραδοξότητας… Είδε και σχολιάζει η Πίτσα Στασινοπούλου

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή