Η Ζέτα Δούκα μιλάει για την παράσταση «Γράμμα σε ένα Παιδί». Δείτε το βίντεο.

1182 Views
Η Ζέτα Δούκα μιλάει για την παράσταση «Γράμμα σε ένα Παιδί». Δείτε το βίντεο. Η Ζέτα Δούκα μιλάει για την παράσταση «Γράμμα σε ένα Παιδί». Δείτε το βίντεο.

Η Ζέτα Δούκα μιλάει [βίντεο] για την παράσταση «Γράμμα σε ένα Παιδί».
Βίντεο αποσπάσματα από τη χθεσινή συνέντευξη τύπου για την παράσταση «Γράμμα σε ένα Παιδί» της Μάρως Μπουρδάκου, που σκηνοθετεί ο Μάνος Πετούσης και ανεβαίνει από την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου στο Νέο Υπερώο της ΕΜΣ.
Η ηθοποιός ΖΕΤΑ ΔΟΥΚΑ έχει το λόγο…
Και αναλυτικά τι ειπώθηκε [γραπτώς] από τους υπόλοιπους συντελεστές καθώς και από τη συζήτηση που ακολούθησε.
«Γράμμα Σε Ένα Παιδί»: οι φοβίες, τα ερωτήματα, η αυτογνωσία και μια συγκλονιστική μαρτυρία
«Βία, ανισότητα, θρησκεία, οικογένεια, αγάπη, κοινωνία… Έννοιες που τις χρησιμοποιούμε καθημερινά αλλά δεν έχουμε σκεφτεί τι σημαίνουνε. Με αυτές τις έννοιες παλεύει η ηρωίδα και αυτές παλεύουν με την ίδια, στην απόφαση που καλείται να πάρει για το αγέννητο παιδί της». Με αυτά τα λόγια η Ζέτα Δούκα έδωσε το στίγμα της παράστασης που πρωταγωνιστεί, στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου που δόθηκε σήμερα στο Βασιλικό Θέατρο, με αφορμή την πρεμιέρα του έργου «Γράμμα σε ένα Παιδί» της Μάρως Μπουρδάκου, που σκηνοθετεί ο Μάνος Πετούσης και ανεβαίνει από την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου στο Νέο Υπερώο της ΕΜΣ.
 
Με αφορμή τα κοινωνικά ζητήματα που πραγματεύεται η παράσταση, μέσα από την ιστορία μιας ανύπαντρης γυναίκας που κυοφορεί ένα παιδί που κανείς άλλος δεν το θέλει, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος διοργάνωσε συνέντευξη Τύπου - συζήτηση, στην οποία εκτός από τους συντελεστές του έργου, λόγο είχαν και ειδικοί στο ζήτημα της μονογονεϊκής οικογένειας.
 
«Αρχικός στόχος του ΚΘΒΕ ήταν το θέατρο να αφουγκραστεί την κοινωνία, να εισχωρήσει μέσα σε αυτήν και τα προβλήματά της. ‘Το «Γράμμα Σε Ένα Παιδί’ μου δίνει την ευκαιρία να φτάσουμε στο στόχο μας, αφού ο μονόλογος της ηρωίδας στην ουσία είναι ένας διάλογος με την ίδια την κοινωνία και το κατεστημένο, που μπλέκεται σε ιστούς του παρελθόντος, μιας αραχνιασμένης κοινωνίας που δε θέλει να δει καθαρά», τόνισε ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος Γιάννης Βούρος και κατέληξε λέγοντας ότι «επιλέξαμε ένα έργο δοκιμασμένο και βασισμένο στον άξονα της αυτογνωσίας, όπου το θέατρό μας θέλει να κινηθεί».
 
Αγάπη, ελπίδα, κατανόηση, ελευθερία, σεβασμός… είναι τα συναισθήματα που «γεννήθηκαν» στη ψυχή του σκηνοθέτη, Μάνου Πετούση όταν βρισκόταν σε εντατικές πρόβες. Όπως επισήμανε «τα ίδια συναισθήματα με συντροφεύουν ακόμη. Ειδικά σήμερα, που το έργο ανεβαίνει κάτω από τη στέγη του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, κάτι που για μένα αποτελεί τεράστια τιμή».
 
 
Ιδιαίτερα ενθουσιασμένος παρουσιάστηκε και ο συνθέτης της μουσικής που ντύνει τη θεατρική παράσταση, Γιώργος Χριστιανάκης, για τη μοναδική συνεργασία που είχε με όλους τους συντελεστές και ιδιαίτερα με τη Ζέτα Δούκα, εξηγώντας ότι «σκοπός της μουσικής στο θέατρο είναι να δημιουργήσει τον ηχόκοσμο που θα ζήσει ο ηθοποιός. Κι αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο να γίνει. Ομολογώ ότι στο συγκεκριμένο η Ζέτα έχει τρομερή αντιληπτική ικανότητα».

Η κλινική ψυχολόγος – στέλεχος του κέντρου πρόληψης «Πυξίδα», Χρυσάνθη Κολύβα αναφερόμενη στο κοινωνικό, ηθικό, ψυχολογικό δίλλημα της πρωταγωνίστριας -να κρατήσει ή όχι το παιδί- τόνισε τους δύο βασικούς παράγοντες που πρέπει να προϋπάρχουν για την ομαλή εξέλιξη κάθε προσωπικής ιστορίας, λέγοντας ότι «πριν από την καθοριστική απόφαση μιας μελλοντικής μάνας θεωρώ ότι σημαντικό ρόλο παίζει η προσωπική της συγκρότηση, ώστε να μπορέσει να ανταπεξέλθει στον αγώνα που την περιμένει, αλλά και η στήριξη από το κοινωνικό της περιβάλλον, το ‘‘μαξιλαράκι’’ για να μπορέσει να γείρει όταν νιώσει αδύναμη».
Την ίδια στιγμή η καθηγήτριαΠαιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης ΑΠΘ, Δήμητρα Κογκίδου συνεχάρη τον Γ. Βούρο και το ΚΘΒΕ «που αποφάσισε να πρωτοτυπήσει και να κάνει αυτή τη συζήτηση. Θεωρώ ότι το να βάζετε τέτοιου είδους θέματα και να κάνετε τέτοιες συζητήσεις είναι πάρα πολύ σημαντικό για το ρόλο που έχει να επιτελέσει ένα δημόσιο Θέατρο μέσα σε μία πόλη». Έκανε λόγο για ένα φαινόμενο με αυξητικές τάσεις, μέσα σε μια κοινωνία ανέτοιμη να ανταπεξέλθει, τυφλή από τα ταμπού και αδύναμη λόγω της ανεπαρκούς κοινωνικής πρόνοιας και μέριμνας. «Στην Ελλάδα σε λιγότερο από 30 χρόνια το ποσοστό των γεννήσεων εκτός γάμου τετραπλασιάστηκε, από 1,5% το 1980 σε 6% το 2007» είπε μεταξύ άλλων.
 
Σάρκα και οστά έδωσε στο έργο «Γράμμα σε Ένα Παιδί» η 21χρονη Σταυρούλα. Μια ανύπαντρη μητέρα που φιλοξενείται στον ξενώνα «Το Σπίτι Της Μαρίας», ήταν η φωνή που έδωσε απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτει η παράσταση. «Δεν ήξερα τι πρέπει να κάνω. Δεν γνώριζα αν είμαι ικανή να το μεγαλώσω μόνη. Φοβήθηκα ότι δε θα γίνω καλή μάνα. Σήμερα μπορώ να σας πω ότι πήρα την καλύτερη απόφαση. Η αγκαλιά του ξενώνα και το χαμόγελο του μικρού Χρήστου είναι αρκετά για προχωρήσω μπροστά». Όπως είπε χαρακτηριστικά στο τέλος ο σκηνοθέτης Μ. Πετούσης, όπως προκύπτει από τη μαρτυρία της, οι φοβίες της Σταυρούλας είναι ακριβώς οι φοβίες της ηρωίδας της παράστασης. 

Η βραβευμένη από την «Κ» παράσταση «Γράμμα σε ένα παιδί» με την Ζέτα Δούκα, στο νεο Υπερώο.

Η παράσταση τιμήθηκε με 2 μεγάλα βραβεία στα 
2α θεατρικά KuturoΒΡΑΒΕΙΑ 2011- 2012 Θεσσαλονίκης.

KulturoΕπαινος2α θεατρικά KuturoΒΡΑΒΕΙΑ 2011-2012. + ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ +βραβείο ΚΟΙΝΟΥ + ότι παίχτηκε στη θεατρική Θεσσαλονίκη την περασμένη σαιζόν.

Καλύτερης ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ερμηνείας

Στην Ζέτα Δούκα για την απόλυτα «προσεκτική» και ευαίσθητη ερμηνεία της, στην παράσταση «Γράμμα σε ένα παιδί που δεν γεννήθηκε ποτέ», σκηνοθεσία Μάνου Πετούση.

KulturoΕπαινος Καλύτερης ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ερμηνείας Στην Ζέτα Δούκα για την απόλυτα «προσεκτική» και ευαίσθητη ερμηνεία της, στην παράσταση «Γράμμα σε ένα παιδί που δεν γεννήθηκε ποτέ», σκηνοθεσία Μάνου Πετούση. [στο θέατρο Αυλαία, πρεμιέρα 17 Φεβρουαρίου].

και...

1ο Βραβείο KOINOY2α θεατρικά KuturoΒΡΑΒΕΙΑ 2011-2012. + ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ +βραβείο ΚΟΙΝΟΥ + ότι παίχτηκε στη θεατρική Θεσσαλονίκη την περασμένη σαιζόν.

Στην παράσταση "ΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ".

1ο ΒραβείοKOINOY Στην παράσταση

Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει το έργο της Μάρως Μπουρδάκου «Γράμμα σε ένα παιδί», σε σκηνοθεσία Μάνου Πετούση, στο νέο Υπερώο της ΕΜΣ. Με την εξαιρετική ερμηνεία της Ζέτας Δούκα.
Έναρξη: Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013, στις 21.00

Μία παράσταση που κέρδισε την αγάπη του κοινού και της κριτικής, η οποία παρουσιάζεται εκ νέου σε παραγωγή του ΚΘΒΕ. Ένα εκρηκτικό ντοκουμέντο που συγκλονίζει με τον ωμό ρεαλισμό του τις συνειδήσεις ανδρών και γυναικών σε ολόκληρο τον κόσμο με τον τρόπο που προσεγγίζει την ιστορία μιας ανύπαντρης γυναίκας που κυοφορεί ένα παιδί. Ένας συγκλονιστικός μονόλογος με μια εξαιρετική ερμηνεία για το πώς αντιμετωπίζεται αλλά και πώς μπορεί να νιώσει μια γυναίκα, όταν θέλει να φέρει στον κόσμο ένα παιδί που κανείς άλλος δεν το θέλει.

Σημείωμα συγγραφέα
Όταν ξεκίνησα να γράφω το θεατρικό έργο Γράμμα σε ένα παιδί, δεν μπορούσα να φαντασθώ το πόσο βαθιά θα έμπαινα στην ψυχοσύνθεση όχι της εγκύου αλλά του υπό αφαίρεση εμβρύου κι ούτε το πόσο ορατά θα ήταν όλα αυτά τα σημάδια, που όλοι νομίζουμε πως είναι αόρατα.
Ήταν μια διαδικασία ύψιστης προσωπικής ενδοσκόπησης, που γέννησε προβληματισμό, απορία και συγχρόνως θαυμασμό για ένα αγέννητο μυαλό, που στο τέλος υποκλίθηκα γι’ αυτό που ανακάλυπτα.
Tα παιδιά από την κοιλιά της μάνας τους είναι φτιαγμένα για να μαθαίνουν.
Έτσι και η ηρωίδα του έργου. Μια γυναίκα αυτάρκης, εργαζόμενη, μάχιμη και αρκούντως σκληρή μένει έγκυος εκούσια η ακούσια. Αντιμετωπίζει το έμβρυο σαν ένα πλάσμα εγωκεντρικό, παράλογο και ανακόλουθο.
Του ρίχνει ευθύνες για την απόφασή του να συλληφθεί μέσα της και συγχρόνως δείχνει να το αγαπάει ερήμην του.
Κυλιόμενα συναισθήματα, παράνοια, αγάπη, τρυφερότητα, λανθάνων διάλογος, απόφαση μαζί με αναποφασιστικότητα, αγωνία για την παραδοχή της δικής χαρακτηρολογικής αποκάλυψης… Διαπραγματεύεται με το αγέννητο παιδί της τη βία, την αδικία του κόσμου, τη θρησκεία και τα φονταμενταλιστικά στοιχεία του παγκόσμιου ιστού και συγχρόνως αποζητά τις αξίες της αγάπης και της οικογένειας.
Ωστόσο, αν και το όλο κλίμα της σκηνικής διαπραγμάτευσης, διαλέγεται σε έναν τόνο ψυχοσωματικό, η διάθεσή της παραμένει ανάλαφρη, υποβοηθώντας την να ανακαλύψει τι της συμβαίνει, ποιες οι διέξοδοι και που κρύβονται οι ανατροπές στο σκεπτικό της μέχρι τελικά να βγει νικήτρια.
Θα μπορούσε να είναι μια οποιαδήποτε γυναίκα που ζει έντονα, φιλελεύθερα, με ρομαντικές ριζοσπαστικές απόψεις, αδέσμευτη κι αψηφώντας την ηλικία της αλλά προσέχοντας και διαλέγοντας τον δρόμο της ζωής της.
«Εγκυμονεί» σκέψεις, θέσεις, ιδεολογίες και ιδεοληψίες επιθυμώντας βαθιά μέσα της, να βιώσει την κατάσταση ως ανύπαντρη, ως μόνη και όχι μέσα από τη σύμβαση του γάμου…
Στον αντίποδα, τη βιώνει και σωματικά, γιατί η εγκυμοσύνη την καθηλώνει σε μερική έως και απόλυτη ακινησία μέχρι να γεννήσει, αποτρέποντάς την απ’ όλες της τις δραστηριότητες, από αυτά που αγαπάει, από την ίδια της τη ζωή.

Παλεύει με τα θέλω και τα πρέπει της, με κοινωνικές, θρησκευτικές και πολιτικές συμβάσεις.

Το έργο δεν είναι μονόλογος.
Ένας διάλογος είναι, που διαπραγματεύεται τους φόβους της ηρωίδας για τον κόσμο και τους ανθρώπους, που θα αντιμετωπίσει το παιδί όταν γεννηθεί. Μία ακτινογραφία της κοινωνίας που κρύβει μια φρικαλέα εικόνα σε κάθε γωνιά της λεωφόρου της ζωής.

Έζησα μαζί της κι ένιωσα τις αναστολές της. Ενστερνίσθηκα τους φόβους της. Την έκρινα αυστηρά για τη σκληρότητά της.
Έγινα κι εγώ έμβρυο κουρνιάζοντας μέσα στην κοιλιά της, εισπράττοντας τις άδικες αλλά και δίκαιες συμβουλές της.
Και στο τέλος κατάλαβα πως τίποτα στη ζωή δεν πρέπει να ενοχοποιείται. Όλα έχουν δυο πλευρές και σίγουρα κάποια στιγμή όλα είναι λάθος.
Λένε πως η αξία της τέχνης, είναι η διαπραγμάτευση των αξιών στη σκηνή. Πιστεύω πως το κατορθώσαμε. Βλέποντάς το θα κρίνετε. Εμάς κι εσάς…
Μάρω Μπουρδάκου

Σημείωμα σκηνοθέτη
Το πιο περίεργο πράγμα είναι να σου ζητάνε να γράψεις κάτι ως "σημείωμα" ή να πεις δυο λόγια για μια παράσταση που ετοιμάζεις.... Και εκεί αρχίζει το μαρτύριο... Πώς να αρχίσεις να ξεγυμνώνεις την ψυχή σου πάλι... Είναι τόσο δύσκολο.....
Δεν ξέρω γιατί... αλλά προτιμώ να μιλάω μέσα από το μαγικό ταξίδι του Θεάτρου και της παράστασης. Εκεί μπορώ να μιλήσω... και να πω πολλά…
Σε αυτό το ταξίδι είχα την τύχη να έχω δίπλα μου… συνοδοιπόρους σε αυτό το όνειρο, πολύ σημαντικούς καλλιτέχνες... μα πάνω από όλα ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
Μακάρι αυτή η παράσταση να σας "γεννήσει" αυτά τα υπέροχα συναισθήματα που γέννησε και σε εμένα…
ΑΓΑΠΗ... ΕΛΠΙΔΑ… ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ… ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ… ΣΕΒΑΣΜΟΣ... ας γίνουν οι λέξεις που θα μας συντροφεύουν στη ζωή μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ καρδιάς σε εσένα Μάρω με το υπέροχο κείμενο που μου χάρισες... σε εσένα Ζετάκι μου (για μένα είσαι το Ζετάκι) που μου χάρισες απλόχερα το ταλέντο σου και με εμπιστεύθηκες… σε σένα Γιώργο... για την υπέροχή σου μουσική… σε εσένα Νίκο… για το σκηνικό σου…
Ευχαριστώ πολύ και το ΚΘΒΕ και τον κ. Γιάννη Βούρο που αγκάλιασε και πίστεψε σε αυτήν την παράσταση.
Σε όλα τα παιδιά-συναδέλφους του ΚΘΒΕ που εδώ και μέρες τους ταλαιπωρώ με την επικοινωνία μας… Σας ευχαριστώ για την κατανόησή σας... την ευγένειά σας… και για πολλά πολλά άλλα…
Με εκτίμηση
Μάνος Πετούσης

«ΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ»
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ
Σκηνοθεσία: Μάνος Πετούσης
Σκηνικά-κοστούμια: Νίκος Καλαϊτζίδης
Μουσική: Γιώργος Χριστιανάκης
Φωτισμοί: Στέλιος Τζολόπουλος
Οργάνωση παραγωγής: Πέτρος Κοκόζης

ΗΜΕΡΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Τετάρτη & Κυριακή 7 μ.μ.
Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο 9 μ.μ.

Τιμές Εισιτηρίων
Κανονικό εισιτήριο: 15 €
Εκπτωτικό εισιτήριο (Φοιτητές, Άτομα άνω των 65): 12 €
Λαϊκές παραστάσεις (Τετάρτη 7 μ.μ.) Γενική είσοδος 12 €
Πέμπτη στο ΚΘΒΕ: Γενική είσοδος 10 €

IΣΧΥΟΥΝ: «Κάρτα συγκοινωνούντων θεάτρων»
Στον κάτοχο της κάρτας παρέχεται σταδιακή έκπτωση στην τιμή του κανονικού εισιτηρίου (15 €) για την παρακολούθηση τεσσάρων ή περισσότερων διαφορετικών παραστάσεων τη χειμερινή θεατρική περίοδο.
Συγκεκριμένα, ο κάτοχος της «Κάρτας συγκοινωνούντων θεάτρων» θα πληρώνει 15€ για την παρακολούθηση μίας παράστασης, 12€ για την δεύτερη, 10€ για την τρίτη και 8€ για την παρακολούθηση τέταρτης παράστασης σε οποιαδήποτε από τις σκηνές του Κ.Θ.Β.Ε.. Και τελικά για όλες τις υπόλοιπες παραστάσεις της ίδιας περιόδου για τον κάτοχο της κάρτας θα ισχύει η ειδική τιμή εισόδου των 8 €.
H κάρτα θα διατίθεται μόνο από τα Ταμεία του ΚΘΒΕ.
 «2 + 2 = 3»: Στα 4 εισιτήρια το ένα δωρεάν.
Γιατί το θέατρο είναι υπόθεση παρέας.
Η ειδική τιμή για την έκδοση 4 εισιτηρίων (για την ίδια παράσταση, την ίδια ημέρα και ώρα) ισχύει αποκλειστικά για το κανονικό και το εκπτωτικό εισιτήριο των 15 € και 12 €). Η έκδοση πρέπει να πραγματοποιηθεί  έως και μία ημέρα πριν την προσέλευση στο θέατρο. Δεν ισχύει για τις παραστάσεις της Παιδικής Σκηνής.
Ειδική τιμή για ανέργους: Παρέχεται με την επίδειξη κάρτας ανεργίας και ταυτότητας και ισχύει για τις παραστάσεις της Τετάρτης (7 μ.μ.) και της Πέμπτης (9 μ.μ.): 5 €
Ομαδικές κρατήσεις: 8 €
ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Ισχύουν οι ανανεωμένες Κάρτες Πολιτισμού για τη θεατρική περίοδο 2013-2014.
Στους κατόχους της κάρτας θα παρέχεται εκπτωτικό εισιτήριο (12 €) για τις παραγωγές του ΚΘΒΕ, το οποίο δεν ισχύει για τις λαϊκές παραστάσεις (Τετάρτης και Πέμπτης).
Οι ατέλειες των ΑΜΕΑ ισχύουν για τις παραστάσεις Τετάρτης και Πέμπτης

Προπώληση εισιτηρίων
Ταμεία και ιστοσελίδα ΚΘΒΕ www.ntng.gr
Viva Τηλ. 11876 & www.viva.gr
Kαταστήματα Public Θεσσαλονίκης, www.public.gr
•    Τσιμισκή 24 – Μητροπόλεως 33
•    Εμπορικό Κέντρο Mediterranean Cosmos
 Καταστήματα Seven Spots
ΤΑΜΕΙΟ ΚΟΘ (Εκδοτήριο Πλατείας Αριστοτέλους)
Ώρες και Ημέρες λειτουργίας: Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο: 10:00-15:00
Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευη: 10:00-14:00 και 17:00-21:00

Ώρες λειτουργίας ταμείων:
Eταιρεία Μακεδονικών Σπουδών (Εθνικής Αμύνης 2): Τρίτη-Κυριακή: 9.30 π.μ.-9.30 μ.μ.
Βασιλικό θέατρο (Πλατεία Λευκού Πύργου): Τρίτη-Κυριακή: 9.30 π.μ.-9.30 μ.μ.
Μονή Λαζαριστών (Κολοκοτρώνη 25-27): Ημέρες παραστάσεων: 17:30-21:30

Τηλ. κρατήσεων: 2315 200200
Νέο Υπερώο ΕΜΣ (Εθνικής Αμύνης 2)

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

Kulturosupa.gr
Kulturosupa.gr
μπές, δες, διάβασε, σχολίασε...

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
«Μακμπέθ» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ σε σκην. Δημήτρη Λιγνάδη από το Εθνικό Θέατρο.
«Μακμπέθ» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ σε σκην. Δημήτρη Λιγνάδη από το Εθνικό Θέατρο.
με 0 Σχόλια 902 Views

 Ο πόθος για εξουσία, ο φόβος, ο φόνος, η οσμή του αίματος, οι δαίμονες και τα σκοτάδια των δύο φύλων κι από την άλλη η μαύρη κωμωδία του έργου που λέγεται «ζωή» συναντιούνται στην Κεντρική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, σε μια μεγάλη συμπαραγωγή με το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.


Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή