Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Επίδαυρο δες και καμιά παράσταση.

2585 Views
Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Επίδαυρο δες και καμιά παράσταση. Σαν βγεις στον πηγαιμό για την Επίδαυρο δες και καμιά παράσταση.


Τι, ποιοι, πότε, τι ώρα και πόσο πάει το μαλλί... καθώς μια παράσταση στο «αρχαίο» δεν είναι καθόλου φθηνή υπόθεση…

.

Αναλυτικό πρόγραμμα των φετινών Επιδαυρίων 2018 ή αλλιώς τι θα δείτε στο Αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου…


Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

29 και 30 Ιουνίου

Αχαρνείς του Αριστοφάνη
 
Απόδοση, Σκηνοθεσία, Χορογραφία: Κώστας Τσιάνος
Σκηνογραφία - Κοστούμια: Γιάννης Μετζικώφ
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου
Φωτισμοί: Λευτέρης Παυλόπουλος
Παίζουν οι: Πέτρος Φιλιππίδης, Παύλος Χαϊκάλης, Κώστας Κόκλας, Ιωάννης Παπαζήσης, Τάκης Παπαματθαίου
 
Σημείωμα σκηνοθέτη:
Ο δεκαεννιάχρονος Αριστοφάνης παρουσίασε την κωμωδία του Αχαρνείς στα Λήναια του 425 π.Χ., στον έκτο χρόνο του Πελοποννησιακού πολέμου και απέσπασε το πρώτο βραβείο. Στόχος του Αριστοφάνη είναι να γελοιοποιήσει τον πόλεμο και τους πολεμοκάπηλους και να εκφράσει τη λαχτάρα των ανθρώπων για ειρηνική ζωή. Τοποθετεί τη δράση του έργου στην αγροτική περιοχή της Αττικής Αχαρναίς, το σημερινό Μενίδι.
 
Ο Αριστοφάνης δεν ξεχνά πως η κωμωδία γεννήθηκε από λαϊκές λατρευτικές τελετές της γονιμότητας. Στους Αχαρνείς υπάρχουν αρκετές αναφορές στον Διόνυσο. Σε μια σκηνή του έργου, ο αγρότης Δικαιόπολις με την οικογένειά του τελούν πομπή του φαλλού και τον υμνούν με φαλλικό άσμα. Υπάρχουν έξοχες κωμικές σκηνές που κρατούν από τα μεγαρικά σκώμματα και με τον ορμητικό και ολοζώντανο χορό των καρβουνιάρηδων από το Μενίδι, μας χαρίζει μια έξοχη κωμωδία σαν ξέφρενο διονυσιακό πανηγύρι. Η παράστασή μας φιλοδοξεί να βρει τον δρόμο της μέσα από τις λαϊκές μας παραδόσεις που συγγενεύουν ολοφάνερα με το διάχυτο στους Αχαρνείς διονυσιακό πνεύμα.
Κώστας Τσιάνος

6 και 7 Ιουλίου

Αγαμέμνων του Αισχύλου (Κύκλος ΟΡΕΣΤΕΙΑ)
 
Μετάφραση:Γιώργος Μπλάνας
Σκηνοθεσία: Τσέζαρις  Γκραουζίνις
Σκηνικά - Κουστούμια:Κέννυ ΜακΛέλλαν
Μουσική - Μουσική Διδασκαλία: Χάρης Πεγιάζης
Κίνηση: EddieLame
Φωτισμοί: Αλέκος Γιάνναρος
Βοηθός σκηνοθέτη: Συγκλητική Βλαχάκη

Παίζουν οι: Γιάννης Στάνκογλου, Μαρία Πρωτόπαππα, Ιώβη Φραγκάτου κ.ά.

Διεύθυνση παραγωγής: Αναστασία Καβαλάρη
Επικοινωνία: Ανζέλικα Καψαμπέλη
Καλλιτεχνική διεύθυνση Stefi Productions: Αλίκη Δανέζη-Knutsen 
Παραγωγή: Stefi Productions-Γιάννης Μ. Κώστας
 
Σημείωμα σκηνοθέτη:
Στον Αγαμέμνονα του Αισχύλου, οι Πρωταγωνιστές είναι καταδικασμένοι να υποφέρουν και να πεθάνουν, αλλά τα μέλη του Χορού να υποφέρουν και να επιβιώσουν. Να ξανασκεφτούν τα δεινά τους και να βρουν μια διέξοδο. Στην πολιτεία που είναι καταδικασμένη στην αυτοκαταστροφή, οι πολίτες που εκπροσωπούνται από τον Χορό−,  πρέπει να βρουν τη δύναμη και την πίστη να επαναπροσδιορίσουν τις ηθικές και πολιτειακές τους αξίες για να επιβιώσουν.
 
Πιστεύω ότι το κύριο θέμα της συγκεκριμένης τραγωδίας είναι η αφύπνιση του αισθήματος ευθύνης των πολιτών. Πρόκειται για την αρχή της σύγκρουσης: οι υπάκουοι πολίτες αισθάνονται αναπόφευκτη την αντίδρασή τους στην κατεστημένη τάξη.
Τσέζαρις Γκραουζίνις
 

13 και 14 Ιουλίου

Εθνικό Θέατρο
Πλούτος του Αριστοφάνη
 
Σκηνοθεσία: Νικίτα Μιλιβόγεβιτς

Χρεμύλος: Γιώργος Γάλλος, Καρίων: Στέλιος Ιακωβίδης, Πλούτος: Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, Βλεψίδημος: Μάνος Βακούσης, Πενία: Γαλήνη Χατζηπασχάλη, Ασκληπιός/ Χορός: Γιάννης Κότσιφας, Γυναίκα Χρεμύλου/Δίκαιος/ Χορός: Κώστας Κορωναίο, Συκοφάντης/Ερμής/ Χορός: Μιχάλης Τιτόπουλος, Γυναίκα/ Χορός: Μαρία Διακοπαναγιώτου
Κορυφαίος Χορού: Nenad Maričić
Μουσικοί παράστασης:

Δημήτρης Κατσίβελος (τρομπέτα), Κώστας Σαπούνης (τρομπέτα β), Σπύρος Νίκας (σαξόφωνο), Λεωνίδας Παλαμιώτης (τρομπόνι), Ρενάτο Κούσι (τρομπόνι β), Στρατής Σκουρκέας (κρουστά), Μενέλαος Μωραΐτης (τούμπα), Γιώργος Δούσος (κλαρίνο) 

Σημείωμα σκηνοθέτη
Από τον καιρό του Αριστοφάνη ως τις μέρες μας, ο Πλούτος είναι ο πιο ισχυρός θεός του πλανήτη, η κινητήρια δύναμη των πάντων. Ο πλούτος σήμερα διανέμεται στον κόσμο έτσι ώστε οι 100 πιο πλούσιοι άνθρωποι να είναι πλουσιότεροι από το ήμισυ του πληθυσμού ολόκληρου του πλανήτη. Είτε ο Πλούτος είναι τυφλός είτε βλέπει, ό,τι κι αν κάνει μοιάζει παντελώς αδιάφορο: οι πλούσιοι γίνονται όλο και πιο πλούσιοι, οι φτωχοί όλο και πιο φτωχοί.
Νικίτα Μιλιβόγεβιτς
 

20 και 21 Ιουλίου

Εθνικό Θέατρο
Ηλέκτρα του Σοφοκλή
 
Σκηνοθεσία: Θάνος Παπακωνσταντίνου

Μετάφραση: Γιώργος Χειμωνάς
Σκηνοθεσία: Θάνος Παπακωνσταντίνου
Σκηνικά - Κοστούμια: Νίκη Ψυχογιού
Φωτισμοί: Χριστίνα Θανάσουλα
Μουσική: Δημήτρης Σκύλλας
Χορογραφία: Χαρά Κότσαλη
Βοηθός σκηνοθέτη Α΄: Μάριος Παναγιώτου
Βοηθός σκηνοθέτη Β΄: Βασίλης Βηλαράς
Βοηθός σκηνογράφου/ενδυματολόγου: Κωνσταντίνα Παπακωνσταντίνου
Ερμηνεύουν: Αλεξία Καλτσίκη (Ηλέκτρα), Μαρία Ναυπλιώτου (Κλυταιμνήστρα), Αλέξανδρος Μαυρόπουλος (Ορέστης), Χρήστος Λούλης (Αίγισθος), Ελένη Μολέσκη (Χρυσόθεμις), Μάριος Παναγιώτου (Πυλάδης), Νίκος Χατζόπουλος (Παιδαγωγός)
Χορός: Ασημίνα Αναστασοπούλου, Σοφία Αντωνίου, Ιωάννα Δεμερτζίδου, Νάντια Κατσούρα, Ελένη Κουτσιούμπα, Κλεοπάτρα Μάρκου, Μαρία Μηνά, Ιωάννα Μιχαλά, Τζωρτζίνα Παλαιοθεοδώρου, Νάνσυ Σιδέρη, Καλλιόπη Σίμου, Δανάη Τίκοy

Σημείωμα σκηνοθέτη
Γραμμένη στη σκιά του Πελοποννησιακού πολέμου, η Ηλέκτρα του Σοφοκλή είναι από τα πιο «άγρια» έργα του ποιητή. Από την πρώτη κιόλας σκηνή της επιστροφής του μητροκτόνου Ορέστη ως και τις επινίκιες ιαχές του χορού στην τελευταία, υπάρχει ένας διαρκής διάλογος μεταξύ σκότους και φωτός. Μια μάχη αντιθέσεων με κεντρικό θέμα τη δίκη: τη διαταραγμένη ισορροπία και την αποκατάστασή της. Αποτυπώνοντας έναν κόσμο εμφύλιου σπαραγμού, ο ποιητής μάς προσκαλεί να παρακολουθήσουμε τη λειτουργία ενός φυσικού νόμου: του νόμου της ανταπόδοσης.
 
Ο ίδιος ο ποιητής τοποθετείται πέρα από κάθε ηθική – δεν τον ενδιαφέρει αν η χαμένη ισορροπία θα επανέλθει με τρόπο καλό ή κακό. Το θέμα είναι να επανέλθει. Η βία διέπει τις ανθρώπινες σχέσεις. Όταν γίνεται μια βίαιη προσβολή της δίκης, η απάντηση θα είναι επίσης βίαιη. Το ότι το μέτρο της εκδίκησης εδώ ξεπερνά τα συνήθη όρια για μια «πολιτισμένη» κοινωνία οδηγώντας στη μητροκτονία, επίσης δεν ενδιαφέρει. Η Ηλέκτρα του Σοφοκλή κραυγάζει για ανταπόδοση, όχι για δικαιοσύνη.
Θάνος Παπακωνσταντίνου
 

27 και 28 Ιουλίου

Θεσμοφοριάζουσες του Αριστοφάνη
 
Μετάφραση: Παντελής Μπουκάλας
Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος
Μουσική: Νίκος Κυπουργός
Κοστούμια: Άγγελος Μέντης
Χορογραφίες: Σεσίλ Μικρούτσικου
Σχεδιασμός φωτισμών: Σάκης Μπιρμπίλης
 
Παίζουν οι: Μάκης Παπαδημητρίου, Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Νάντια Κοντογεώργη, Γιώργος Χρυσοστόμου, Ελένη Ουζουνίδου, Γιώργος Παπαγεωργίου, Άντρη Θεοδότου, Κατερίνα Μαούτσου, Νάνσυ Σιδέρη, Ελένη Μπούκλη, Αντιγόνη Φρυδά, Ίριδα Μάρα, Φραγκίσκη Μουστάκη, Νατάσα Σφενδυλάκη κ.ά.
  
Σημείωμα σκηνοθέτη
Στις Θεσμοφοριάζουσες, ένα από τα τρία «γυναικεία» έργα του Αριστοφάνη, γραμμένο την εποχή της κατάλυσης της Αθηναϊκής Δημοκρατίας −το 411 π.Χ., που θεωρείται χρόνος γραφής του, επιβλήθηκε Ολιγαρχία− μια μειονότητα της Πολιτείας, οι γυναίκες, κρούουν τον κώδωνα για την ανάγκη πολιτικής σταθερότητας. Μπορεί σήμερα οι γυναίκες να μην είναι σε τέτοια δεινή θέση ώστε να οραματίζονται τους θεσμούς αντί να συμμετέχουν σε αυτούς, αλλά υπάρχουν πάντα μειονότητες που δεν δικαιούνται ίσο μερίδιο στην λειτουργία της Πολιτείας. Ένα έργο για τα ζητήματα των φύλων, για την διεκδίκηση της προσωπικής ταυτότητας, για το δικαίωμα στην πολιτειακή ισότητα, ένα έργο για την κρίση αξιών, τη φύση και τον νόμο. Και πάνω απ’ όλα, ένα έργο που, με όπλο το θέατρο και το χιούμορ, δίνει άπειρες δυνατότητες στον ηθοποιό να πρωταγωνιστήσει ως πολιτικό ον στη σκηνή της κωμωδίας.
Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος
 

3 και 4 Αυγούστου

Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος
Ορέστης του Ευριπίδη
 
Μετάφραση: Γιώργος Μπλάνας
Σκηνοθεσία: Γιάννης Αναστασάκης
Σκηνικά - Κοστούμια: Γιάννης Θαβώρης
 
Παίζουν οι: Χρίστος Στυλιανού (Ορέστης), Ιωάννα Κολλιοπούλου (Hλέκτρα), Χριστόδουλος Στυλιανού (Μενέλαος),Νικόλας Μαραγκόπουλος (Aγγελιοφόρος) κ.ά.
 
Σημείωμα σκηνοθέτη:
Πόσο μπορεί να απαγκιστρωθεί από το έγκλημα μια κοινωνία στηριγμένη σ’ αυτό; Τρεις νέοι, ο Ορέστης, η Ηλέκτρα κι ο Πυλάδης, κολυμπούν μέσα στη δίνη του αίματος που τους παρασύρει. Θεοί και άνθρωποι έχουν στήσει μια πλεκτάνη μίσους κι εκδίκησης, όπου η αδελφική αγάπη γίνεται συνενοχή, η φιλική σχέση συναυτουργία, η λαϊκή ετυμηγορία θανατική ποινή. Δεν έχει τέλος αυτός ο πόλεμος. Η πόλη θα καεί.
 
Ο Ευριπίδης γράφει μια τραγωδία για να ξεγυμνώσει την ανθρώπινη ψυχή. Κι όταν συμβεί αυτή η τρομακτική αποκάλυψη, το μόνο που μένει είναι ο… από μηχανής Θεός, που έρχεται όπως πάντα δίχως να τον περιμένει κανείς. Αλλά δεν πιστεύει πια κανείς τα παραμύθια του.
Γιάννης Αναστασάκης
 

10 και 11 Αυγούστου

Βάτραχοι του Αριστοφάνη
 
Μετάφραση: Γιώργος Μπλάνας
Σκηνοθεσία: Κώστας Φιλίππογλου
Κίνηση: Σοφία Πάσχου
Παίζουν οι: Λάκης Λαζόπουλος, Σοφία Φιλιππίδου, Αντώνης Καφετζόπουλος, Δημήτρης Πιατάς κ.ά.
 
Σημείωμα σκηνοθέτη:
Στους Βατράχους ο Αριστοφάνης ξεδιπλώνει στην ορχήστρα μια φαντασμαγορική νέκυια, σαν άλλος Οδυσσέας, που αναζητά τον δρόμο για την ουτοπική Ιθάκη του. Πρέπει κανείς να μάθει τι είναι θάνατος, για να φέρει σε πέρας την ζωή του. Πρέπει να συνειδητοποιήσει η Πόλις τις απουσίες της, για να είναι παρούσα ως Πόλις. Πρέπει να καταβυθιστεί στον ξένο κόσμο του Άδη, για να κατακτήσει την ταυτότητά της.
 
Ο θεός Διόνυσος μασκαρεμένος σε Ηρακλή κατεβαίνει στον Άδη, για να φέρει στη γη τον Ευριπίδη, αφού η Αθήνα δεν έχει πια κανένα μεγάλο ποιητή. Το ταξίδι αυτό, αν και γίνεται μέσα στον επιβλητικό ζόφο του κόσμου των ψυχών, διαθέτει την ευθυμία μιας ψυχαγωγικής περιήγησης, η οποία αγγίζει τα όρια του μεσαιωνικού καρναβαλιού.
Ο Διόνυσος δεν κατεβαίνει στον Άδη για να φέρει στον κόσμο ούτε κάποιον παλιό καλό πολιτικό ούτε κάποιον παλιό καλό φιλόσοφο ή στρατηγό. Κατεβαίνει για να φέρει έναν δραματικό ποιητή. Είναι προφανές πως ο Αριστοφάνης θεωρεί την ποίηση και το θέατρο το μόνο φάρμακο που μπορεί να σώσει την χώρα από την παρακμή. Περίεργο πραγματικά, με τα δικά μας δεδομένα.
Οκαρναβαλικός Άδης, όπως τον παρουσιάζει ο Αριστοφάνης στους Βατράχους, είναι απόλυτα υγιής, μπροστά στον άρρωστο κόσμο των «σοβαρών» ζωντανών. Και η κωμωδία –με όλα τα ξεκαρδιστικά επεισόδιά της– μετατρέπεται σε μια πολιτική διδασκαλία, που έμελλε να ταξιδέψει ως την εποχή μας.
 
Οι Βάτραχοι είναι ο ίδιος ο άνθρωπος: αμφίβιος, ένας ξένος στεριανός, ένας ξένος θαλασσινός κι όμως παντού σαν στο σπίτι του, έτοιμος να τραγουδήσει, να χορέψει. Το καρναβάλι, η προσπάθεια του Ανθρώπου να βγει από τα όρια του εαυτού του, είναι η κατάκτηση της ταυτότητάς του. Και την ταυτότητα αυτή δεν την εκφράζει ο «ρεαλιστής» Ευριπίδης, αλλά ο επικός «παραμυθάς» Αισχύλος, αυτός που αν και σοβαρός, επιβλητικός ποιητής, στον ποιητικό αγώνα του με τον Ευριπίδη, μπορεί να ξεπερνά τον εαυτό του, να λέει συνεχώς για τον αντίπαλό του: «ληκύθιον απώλεσεν», έκφραση που η έρευνα έχει πλέον ταυτίσει με την έκφραση, «του έπεσε τ’ αρχίδι»!
 
Στην παράσταση, ο κόσμος των ζωντανών αργοπεθαίνει μέσα στην αδυναμία του να πλάσει μύθους που θα τους σέβεται – όσο εξωφρενικοί κι αν είναι. Αντίθετα, ο Άδης σφύζει από ζωή, γιατί οι κάτοικοί του, έχοντας διασώσει το προαιώνιο ένστικτο του παιχνιδιού, συνεχίζουν να φαντάζονται και παραμένουν ικανοί να παίρνουν απόσταση από τον εαυτό τους.
Κώστας Φιλίππογλου

17 και 18 Αυγούστου

Οιδίπους επί Κολωνώ του Σοφοκλή
Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου σε συνεργασία με τo INDA (Ινστιτούτο Αρχαίου Δράματος του Φεστιβάλ Συρακουσών)
 
Σκηνοθεσία: Γιάννης Κόκκος
  
Σημείωμα σκηνοθέτη:
Η τελευταία τραγωδία του Σοφοκλή είναι ένας διαλογισμός πάνω στο ανθρώπινο πεπρωμένο και, ταυτόχρονα, ένας ύμνος στην Αθήνα, την αγαπημένη του πόλη.
Κουβαλώντας στους γέρικους ώμους του το βάρος τρομακτικών εγκλημάτων, κυνηγημένος από την πατρίδα του τη Θήβα, ο Οιδίποδας φτάνει ως πρόσφυγας στον Κολωνό, συνοικία των Αθηνών, τόπο της τελευταίας του κατοικίας.  
Οι θεοί τον έχουν καταδικάσει, οι θεοί τού έχουν υποδείξει τον τόπο της λύτρωσης.
Μίασμα ο ίδιος, γίνεται ο ήρωας-προστάτης της πόλης που τον υποδέχεται για λόγους ηθικής αλλά και συμφέροντος. 
Τραγωδία για τα σύνορα, πραγματικά και μεταφυσικά, για το μυστήριο της ανθρώπινης ελευθερίας παρά την παντοδυναμία των θεών, για την ευθύνη, για τα γηρατειά, για την πολιτική διαχείριση της πόλης, ο Οιδίπους επί Κολωνώείναι επίσης ένα χαμηλόφωνο ποίημα, ένα πνευματικό ταξίδι.
Από τις Συρακούσες στην Επίδαυρο, η παράστασή μας θα μεταφέρει τα βήματα του Οιδίποδα ως το ιερό δάσος των Ερινύων, όπου αποθεώνεται. 
Γιάννης Κόκκος
  
===========

Διεύθυνση:

Αρχαιολογικός χώρος Ασκληπιείου Επιδαύρου

Στοιχεία Επικοινωνίας:
T: 27530-22026 & 27530-22096
============

Πληροφορίες & Πώληση εισιτηρίων
Οι τιμές ξεκινούν από  8 έως 45 ευρώ.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προμηθευτούν εισιτήρια στα κεντρικά εκδοτήρια του Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου (Πανεπιστημίου 39, εντός στοάς Πεσμαζόγλου)
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα-Παρασκευή 10:00-16:00, Σάββατο 10:00-15:00
Πωλήσεις εισιτηρίων: +30 210 3272000
Ομαδικές αγορές: +30 210 3222720, Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00
Κρατήσεις για ΑμΕΑ: +30 211 7800056, Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00
.
Άλλα σημεία πώλησης
Ωδείο Ηρώδου Αττικού Δευτέρα-Κυριακή 10:00-14:00 (και 18:00-21:00 μόνο για την παράσταση της ημέρας)
Πειραιώς 260 ημέρες παραστάσεων 19:00-21:00 (από 20:00 μόνο για την παράσταση της ημέρας, έως 23:15 τις ημέρες διπλών παραστάσεων)
Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου Δευτέρα Πέμπτη 18:00-20:00 & Παρασκευή-Σάββατο 18:00-21:00
.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν επίσης να προμηθευτούν εισιτήρια στο greekfestival.gr, στο viva.gr και στα φυσικά σημεία πώλησης της Viva:
Τεχνόπολις Δήμου Αθηναίων (Πειραιώς 100, Αθήνα)
Yoleni’s Πολυχώρος (Σόλωνος 9, Κολωνάκι)
Viva Kiosk Σύνταγμα (Πλατεία Συντάγματος 4)
Βιβλιοπωλεία Ευριπίδης (Λεωφόρος Κηφισίας 310, Κηφισιά – Ανδρέα Παπανδρέου 11, Χαλάνδρι)
Media Markt (11 καταστήματα εντός Αττικής)
Seven Spots (14 σημεία της πόλης)
Reload Stores (Ταϋγέτου 19, Άγιος Δημήτριος – Πλατεία Γεωργίου Α’ 3, Τρίπολη)
Προσοχή: Εισιτήρια πωλούνται μόνο από την επίσημη ιστοσελίδα του Φεστιβάλ (www.greekfestival.gr) και του επίσημου μεταπωλητή www.viva.gr.
Για οποιαδήποτε συναλλαγή του κοινού με τρίτους, πέραν των παραπάνω αναφερόμενων, το Φεστιβάλ δεν φέρει καμία ευθύνη.
.
Πληροφορίες για τη διάθεση εκπτωτικών εισιτηρίων
ΑΜΕΑ
Η διαδικασία γίνεται είτε τηλεφωνικά στο 2117800056, είτε στα κεντρικά εκδοτήρια με επικαιροποιημένη βεβαίωση ΚΕΠΑ σε ισχύ που πιστοποιεί αναπηρία 67%. Η διαδικασία γίνεται είτε από τον ίδιο το δικαιούχο είτε από κάποιον άλλο με τα απαραίτητα έγγραφα.
.
ΟΜΑΔΙΚΑ 20+
Η εξυπηρέτηση της κατηγορίας αυτής γίνεται είτε τηλεφωνικά στο 2103222720, είτε μέσω email στο tickets@greekfestival.gr και η επικοινωνία γίνεται από τους αντίστοιχους υπαλλήλους.
.
ΑΝΕΡΓΟΙ
Η αγορά γίνεται από τον ίδιο τον άνεργο με φυσική παρουσία με επικαιροποιημένη βεβαίωση ανεργίας και αστυνομική ταυτότητα.Δεν είναι δεκτές κάρτες ΜΜΜ, καθώς οι καινούριες κάρτες δεν αναγράφουν επαρκή στοιχεία.
Η διάθεση τους των εισιτηρίων ανεργίας γίνεται αποκλειστικά από τα κεντρικά εκδοτήρια στην Πανεπιστημίου 39 μέχρι και την ίδια μέρα της εκάστοτε παράστασης.
.
ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΩΝ
Σπουδαστές ωδείων/δραματικών/εικαστικών οι οποίοι δικαιούνται εισιτήρια στην τιμή των 5 ευρώ σε περιορισμένο αριθμό.
ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ/ΑΝΩ ΤΩΝ 65/ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ
Κατά την αγορά και κατά την είσοδο στον χώρο των παραστάσεων, κάτοχοι φοιτητικών και 65+ εισιτηρίων θα καλούνται να επιδεικνύουν την αντίστοιχη ταυτότητα. Τα καλλιτεχνικά σωματεία αφορούν επαγγελματίες σκηνοθέτες/χορογράφους κλπ με την αντίστοιχη ταυτότητα.
ΑΤΕΛΕΙΕΣ ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ
Ατέλειες μηδενικές δίνονται μόνο σε θεατρικές παραστάσεις στο μεγάλο θέατρο της αρχαίας Επιδαύρου και στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, συγκεκριμένα μόνο για τις παραστάσεις Οιδίπους Επί Κολωνώ, ΑγαμέμνωνΗλέκτραΠλούτοςΟρέστης στην Επίδαυρο και Πέρσες στο Ηρώδειο.
ΔΗΜΟΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ
Αφορά τους κατοίκους Δήμου Επιδαύρου / Λυγουριού για τις παραστάσεις στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου για τις παραστάσεις Οιδίπους Επί Κολωνώ, ΑγαμέμνωνΗλέκτραΠλούτος (και τις δύο μέρες) και Ορέστης (μόνο για την παράσταση της Παρασκευής). Θα πρέπει να προσκομίζουν τα απαραίτητα έγγραφα για να το αποδεικνύουν.

Πρόσβαση
Το αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου βρίσκεται στην Αργολίδα, στον αρχαιολογικό χώρο του Ασκληπιείου, σε απόσταση μισής ώρας με αυτοκίνητο από το Ναύπλιο και περίπου δύο ωρών από την Αθήνα.
 

Με αυτοκίνητο
Ερχόμενοι από Αθήνα ακολουθείτε τη σήμανση και αφήνετε την Εθνική Οδό
Αθηνών-Κορίνθου αμέσως μετά τη γέφυρα του Ισθμού. Εξερχόμενοι από τη δεξιά λωρίδα περνάτε κάτω από την Εθνική Οδό στρίβωντας αριστερά προς Επίδαυρο στην επαρχιακή οδό Κορίνθου-Επιδαύρου. Ακολουθώντας τη σήμανση «Προς Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου» σε μία περίπου ώρα και αφού περάσετε από τις διασταυρώσεις για Νέα Επίδαυρο και Παλαιά Επίδαυρο, φτάνετε στη διασταύρωση του Λυγουριού, όπου συνεχίζετε ευθεία προς Ασκληπιείο.

Εάν έρθετε από Ναύπλιο μπορείτε είτε να ακολουθήσετε τον παλιό δρόμο περνώντας μέσα από το Λυγουριό είτε μετά τη διασταύρωση για Κάντια να ακολουθήσετε τον νέο δρόμο ο οποίος καταλήγει στο Κέντρο Υγείας του Λυγουριού και στη συνέχεια να κατευθυνθείτε δεξιά προς τον αρχαιολογικό χώρο
του Ασκληπιείου.
 

Στάθμευση
Άνετη στάθμευση για αυτοκίνητα και πούλμαν στο πάρκιγκ του θεάτρου.
Τα αυτοκίνητα που μεταφέρουν άτομα με αναπηρίες μπορούν να φτάσουν μέχρι την πλατεία του θεάτρου και να αποβιβάσουν άτομα με αμαξίδια.

Άτομα με αναπηρίες
Ο χώρος διαθέτει ειδικά W.C. για άτομα με αναπηρίες.

Δεν επιτρέπονται:  
  1. H είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη της παράστασης, παρά μόνο στο διάλειμμα, εφόσον προβλέπεται.
  2. Η είσοδος σε παιδιά κάτω των έξι (6) ετών.
  3. Το κάπνισμα και η κατανάλωση τροφίμων και ποτών μέσα στο θέατρο.
  4. Τα ψηλά τακούνια
  5. Η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της παράστασης.
  6. Η λήψη φωτογραφιών με ή χωρίς φλας, η μαγνητοφώνηση και η μαγνητοσκόπηση κατά τη διάρκεια των παραστάσεων.
  7. Το φιλοδώρημα.
Θερμά παρακαλούνται οι θεατές να χρησιμοποιούν τα καλάθια απορριμμάτων για να πετούν διάφορα άχρηστα αντικείμενα (τσίκλες κτλ). Οι βλάβες που προκαλούνται από αυτά στις επιφάνειες του μνημείου είναι ανεπανόρθωτες.

Μικρό Θέατρο Αρχαίας Επιδαύρου

6 και 7 Ιουλίου

Ομάδα VASISTAS
Χοηφόροι του Αισχύλου (Κύκλος ΟΡΕΣΤΕΙΑ)
 
Σκηνοθεσία: Αργυρώ Χιώτη
Δραματουργία: Ομάδα VASISTAS
Σύμβουλος δραματουργίας: Νίκος Α. Παναγιωτόπουλος
Σκηνικός χώρος: Εύα Μανιδάκη
Φωτισμοί: Τάσος Παλαιορούτας
Μουσική: Jan Van de Engel
Βοηθός σκηνοθέτη: Γκέλυ Καλαμπάκα
Παίζουν οι: Εύη Σαουλίδου, Ευδοξία Ανδρουλιδάκη, Αντώνης Αντωνόπουλος, Ματίνα Περγιουδάκη, Γιάννης Κλίνης, Ελένη Βεργέτη, Τζωρτζίνα Χρυσκιώτη κ.ά.
 
Σημείωμα σκηνοθέτη:
«Φωνάζω σε κουφούς; / Ουρλιάζω μάταια σε κοιμισμένους;»
Το κορυφαίο θρηνητικό τραγούδι της αρχαίας ελληνικής γραμματείας. Ένα προμελετημένο έγκλημα που στήνεται επί σκηνής με συνενόχους τους θεατές. Επικεντρώνοντας στον χορό του έργου, την παντοδύναμη αυτή φωνή που βρίσκεται συνεχώς παρούσα επί σκηνής, κινεί τα νήματα και οπλίζει το χέρι του φόνου, η ομάδα VASISTAS προσεγγίζει το έργο ως μία βαθειά σύγκρουση των ενστίκτων του ανθρώπου με την κοινωνική του υπόσταση. Ο χορός είναι η μαζική φωνή που παρατηρεί, κατευθύνει και τελικά εξουσιάζει τα πάντα. Είναι η κοινωνική επιταγή που σε στιγμές παίρνει τον πρώτο λόγο και αυτόνομα ορίζει τον ρου της ιστορίας. Τα δύο βασικά πρόσωπα του έργου, οι δύο θύτες, ο Ορέστης και η Ηλέκτρα, μοιάζει να είναι σαν δύο όργανα που δεν έχουν σχεδόν δικαίωμα επιλογής. Κουβαλούν στις πλάτες τους το βάρος του παρελθόντος, υποχρεωμένοι να το ακολουθήσουν. Οποιαδήποτε άλλη επιλογή μοιάζει αδύνατη. Το μέλλον τους είναι απόλυτα συνυφασμένο με την πράξη του φόνου.
Αργυρώ Χιώτη

20 και 21 Ιουλίου

Αντιγόνη του Σοφοκλή
.
Μετάφραση - Διασκευή: Νίκος Παναγιωτόπουλος
Σκηνοθεσία: Κωνσταντίνος Ντέλλας
Σκηνογραφική επιμέλεια: Ανδρέας Σκούρτης
Ενδυματολογική επιμέλεια: Κωνσταντίνα Μαρδίκη
Μουσική: Αλέξανδρος Κτιστάκης
Σχεδιασμός φωτισμών: Παναγιώτης Λαμπής
Videographer - Φωτογραφία - Βοηθός σκηνογράφου: Χρήστος Συμεωνίδης
Ερμηνεύει: Επταμελής ομάδα ηθοποιών
 
Σημείωμα σκηνοθέτη:
Ο Ετεοκλής έπεσε υπερασπιζόμενος την πατρίδα του. Είναι ήρωας.
Ο Ετεοκλής σφετερίστηκε το θρόνο από τον αδελφό του.
Ο Πολυνείκης έπεσε πολεμώντας της ίδια του την πατρίδα. Είναι προδότης.
Ο Πολυνείκης διεκδίκησε δίκαια το θρόνο που του ανήκε.
Ποιος έχει δίκιο;
Ο Κρέοντας έχει την ευθύνη της πόλης. Η πόλη έχει ρωγμή.
Ο Κρέοντας τηρεί αυτά που διακηρύττει για να επανέλθει η τάξη και η ηρεμία.
Η Αντιγόνη έχει την ευθύνη της οικογένειάς της. Και των νεκρών της.
Η Αντιγόνη παραβαίνει τους νόμους της πόλης και δημιουργείται χάος και αταξία. Ποιος έχει δίκιο;
Στην Αθήνα δεν επιτρέπεται η ταφή σε ιερόσυλους, προδότες και αυτόχειρες.
Ο Κρέοντας, από ακριβοδίκαιος άρχοντας και τηρητής των νόμων, μετατρέπεται σε εμμονικό τύραννο και οδηγεί τρία πρόσωπα στην αυτοχειρία.
Η Αντιγόνη κηδεύει έναν αδελφό, κάνοντας τη δουλειά που αναλογεί στους άντρες.
Ο Κρέοντας θρηνεί πάνω από το πτώμα του γιου του, κάνοντας τη δουλειά που αναλογεί στις γυναίκες.
Ποιος είναι το τραγικό πρόσωπο;
Κωνσταντίνος Ντέλλας
 

3 και 4 Αυγούστου

Προμηθέας Δεσμώτης του Αισχύλου
 
Μετάφραση: Νικολέττα Φριντζήλα
Σκηνοθεσία: Μάρθα Φριντζήλα
Σκηνικό - Μουσική: Βασίλης Μαντζούκης
Σχεδιασμός φωτισμού: Felice Ross
Κοστούμια - Κατασκευές, μάσκες: Camilo Bentancor
Κίνηση: Αμάλια Μπένετ
Βοηθοί Σκηνοθέτη: Γιώργος Βουρδαμής Μαυρογένης, Ιωάννα Νασιοπούλου
Επιστημονικός συνεργάτης: Ιωσήφ Βιβιλάκης
 
Παίζουν οι: Δημήτρης Καταλειφός (Προμηθέας), Μαρία Κεχαγιόγλου (Ιώ), Γιώργος Βουρδαμής Μαυρογένης(Κράτος), Θεανώ Μεταξά (Βία), Ηλίας Κουνέλλας (Ήφαιστος), Κώστας Βασαρδάνης (Ερμής),  
Γιώργος Φριντζήλας (Ωκεανός), Fonέσε διδασκαλία Μαρίνας Σάττι(Χορός των Ωκεανίδων).
Στην παράσταση συμμετέχει η χορωδία του Baumstrasse καθώς και σπουδαστές του Αττικού σχολείου και του Λυκείου Επιδαύρου.
 
Σημείωμα σκηνοθέτη:
Η παράσταση επικεντρώνεται στη δύναμη του λόγου και στην ρυθμική και μελωδική απόδοση του κειμένου. Για να βρεθεί ο λόγος στο επίκεντρο, αποφεύγουμε την εκφραστική δραματική ερμηνεία και επιμένουμε στην καθαρότητα της εκφοράς και των νοημάτων. Αυτό δεν σημαίνει πως οι ερμηνείες των ηθοποιών στερούνται θεατρικότητας και πάθους. Αντίθετα υποστηρίζονται με τη χρήση μάσκας και υπογραμμίζονται με την μελετημένη σχεδίαση των κινήσεων. Η παράσταση ακολουθεί μία αυστηρή μουσική και κινησιολογική παρτιτούρα που επιτρέπει στον ηθοποιό να εκφραστεί και να εκφράσει μέσα από ένα ορισμένο αισθητικό πλαίσιο.
Μάρθα Φριντζήλα
 
===============================
 Πρόσβαση
Το Μικρό Θέατρο της Επιδαύρου βρίσκεται στην Αργολίδα σε απόσταση περίπου δύο ωρών με ιδιωτικό μέσο από την Αθήνα και μισής ώρας από το Ναύπλιο. Η είσοδος στο Μικρό Θέατρο της Επιδαύρου γίνεται μέσω της Παλιάς Επιδαύρου: είτε από τη νότια πλευρά της παραλία της, είτε από την πλευρά του Iσθμού της Κορίνθου.
 

Με ΚΤΕΛ

Αναχώρηση από Αθήνα προς Παλαιά Επίδαυρο, στις 16:00 (διάρκεια διαδρομής 2 ώρες περίπου). Το θέατρο απέχει 5-10 λεπτά με τα πόδια από το τέρμα του ΚΤΕΛ. Σημειώνεται ότι δεν υπάρχει λεωφορείο επιστροφής στην Αθήνα μετά τη λήξη των παραστάσεων.

Πληροφορίες
ΚΤΕΛ Αργολίδας
Κηφισού 100
104 42 Αθήνα
Τ.: +30 - 210 51 34 588

Με αυτοκίνητο

Ερχόμενοι από Αθήνα ακολουθείτε τη σήμανση και αφήνετε την Εθνική Οδό
Αθηνών-Κορίνθου αμέσως μετά τη γέφυρα του Ισθμού. Εξερχόμενοι από τη δεξιά λωρίδα περνάτε κάτω από την Εθνική Οδό στρίβωντας αριστερά προς Επίδαυρο στην επαρχιακή οδό Κορίνθου-Επιδαύρου. Ακολουθώντας τη σήμανση «Προς Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου» σε μία περίπου ώρα και αφού περάσετε από τη διασταύρωση για Νέα Επίδαυρο φτάνετε στη έξοδο προς Παλαιά Επίδαυρο, οπότε εξέρχεστε από την επαρχιακή οδό και κατεβαίνετε προς την παραλία. Στο νότιο άκρο της πόλης υπάρχει μεγάλη έκταση για στάθμευση ιδιωτικών αυτοκινήτων.

Εάν έρθετε από Ναύπλιο, αφού περάσετε και το Λυγουριό (είτε από την παλαιά επαρχιακή οδό είτε από την νέα) θα φτάσετε στη διασταύρωση προς τον αρχαιολογικό χώρο του Ασκληπιείου ή προς Αθήνα. Στρίβετε αριστερά προς Κόρινθο-Αθήνα και κατευθύνεστε προς Παλιά Επίδαυρο. Σε περίπου δέκα λεπτά φτάνετε στη έξοδο προς Παλαιά Επίδαυρο, οπότε εξέρχεστε κινούμενοι αριστερά και περνώντας κάτω από την επαρχιακή οδό κατεβαίνετε προς την παραλία. Στο νότιο άκρο της πόλης υπάρχει μεγάλη έκταση για στάθμευση ιδιωτικών αυτοκινήτων.

Στάθμευση

Μπορείτε να σταθμεύσετε το αυτοκίνητό σας στο λιμάνι της Αρχαίας (Παλαιάς) Επιδαύρου και να περπατήσετε 10 λεπτά περίπου για να φτάσετε σ το θέατρο.

Άτομα με αναπηρίες

Τα αυτοκίνητα των ατόμων με ειδικές ανάγκες μπορούν να φτάσουν μέχρι το χώρο του θεάτρου. Η ταξιθεσία αναλαμβάνει να βοηθήσει για να φτάσετε μέχρι το θέατρο.

Η τιμή του εισιτηρίου ορίζεται στην κατώτερη τιμή (φοιτητικό).

Δεν επιτρέπονται:
  1. H είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη της παράστασης, παρά μόνο στο διάλειμμα, εφόσον προβλέπεται.
  2. Η είσοδος σε παιδιά κάτω των έξι (6) ετών.
  3. Το κάπνισμα και η κατανάλωση τροφίμων και ποτών μέσα στο θέατρο.
  4. Τα ψηλά τακούνια.
  5. Η χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την διάρκεια της παράστασης.
  6. Η λήψη φωτογραφιών με ή χωρίς φλας, η μαγνητοφώνηση και η μαγνητοσκόπηση κατά την διάρκεια των παραστάσεων.

  1. Το φιλοδώρημα.
Θερμά παρακαλούνται οι θεατές να χρησιμοποιούν τα καλάθια απορριμμάτων για να πετούν διάφορα άχρηστα αντικείμενα (τσίκλες κτλ). Οι βλάβες που προκαλούνται από αυτά στις επιφάνειες του μνημείου είναι ανεπανόρθωτες.

Αρχαίο Στάδιο Επιδαύρου

13 και 14 Ιουλίου

Ευμενίδες του Αισχύλου (Κύκλος ΟΡΕΣΤΕΙΑ)
 
Μετάφραση: Δημήτρης Δημητριάδης
Σύλληψη - Σκηνοθεσία - Ερμηνεία: Στεφανία Γουλιώτη
Καλλιτεχνική Συνεργασία: Σύλβια Λιούλιου
Σχεδιασμός ήχου: Δημήτρης Καμαρωτός
Video: Dorijan Kolundžija
Τεχνική Αλεξάντερ: Βίκη Παναγιωτάκη
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης
 
Σημείωμα σκηνοθέτη:
«Αφήστε το φόβο να ζει στην πολιτεία.»
Στο εγχείρημα αυτό υπάρχει η ανάγκη της καταβύθισης στα άδυτα του ανθρώπινου ψυχισμού, η απόλυτη έκθεση του ονείρου, της ανασφάλειας και των φόβων ενώπιον του κοινού. Είναι η απόπειρα να μπει σε διάλογο το Συνειδητό μέρος της προσωπικότητας με το Ασυνείδητο, το βαθύτερα καταγεγραμμένο. Οι Ερινύες εμφανίζονται ως φόβητρα και ψιθυρίζουν τις επιθυμίες τους, τις αντιδικίες τους, και τότε ο άνθρωπος έρχεται αντιμέτωπος με τη βαθιά αλήθεια πως ο ίδιος είναι οι φωνές αυτές, αυτός περιέχεται σε όλα τα πρόσωπα του έργου και ταυτόχρονα όλα τον περιέχουν.
 
Η παράσταση αυτή είναι μια υποκριτική δοκιμασία με σκοπό να αποκαλυφθεί η αισθητική, όχι της εικονοποίησης, αλλά η ιδανική κατάσταση όπου ο θεατής βλέπει αυτό που ο ηθοποιός φαντάζεται, όχι αυτό που παρουσιάζεται μπροστά του. Είναι κάτι πολύ δύσκολο να συμβεί αλλά όταν επιτευχθεί, θεατής και ηθοποιός συναντιούνται σε ένα αόρατο τοπίο και μοιράζονται μια δυνατή εμπειρία.
Στεφανία Γουλιώτη
.
Η προπώληση των εισιτηρίων για τις παραστάσεις της Επιδαύρου πραγματοποιείται από το Ελληνικό Φεστιβάλ (Πανεπιστημίου 39, στοά Πεσμαζόγλου), www.greekfestival.gr και στα καταστήματα Public. Ειδικές προσφορές στο 210.5288178-179 

========
Δείτε & αυτά:

-Τι παίζουν τα θέατρα στη Θεσσαλονίκη ΤΩΡΑ ΕΔΩ
-Τι παίζουν οι κινηματογράφοι στη Θεσσαλονίκη ΤΩΡΑ ΕΔΩ
-Σινεμά με Θέα 2018 στο Μέγαρο Μουσικής ΕΔΩ
-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΤΖΕΝΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ 2018. Θέατρο, συναυλίες, φεστιβάλ κ.ά. ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΔΩ
.
-Θέατρο Δάσους & Θέατρο Γης 2018 ΕΔΩ
Τι θα δείτε στη Μονή Λαζαριστών Ιούνιο & Ιούλιο 2018
- Όλες οι συναυλίες ΕΔΩ
-Καλοκαιρινές θεατρικές περιοδείες 2018 ΠΡΟΣΕΧΩΣ
-Καλοκαιρινές Συναυλίες 2018 ΠΡΟΣΕΧΩΣ 
-ΕΙΔΑΜΕ θεατρικές παραστάσεις & ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΕΔΩ
-ΕΙΔΑΜΕ μουσικές συναυλίες & ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΕΔΩ
-Φεστιβάλ Καλοκαιριού 2018 ΠΡΟΣΕΧΩΣ

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

Kulturosupa.gr
Kulturosupa.gr
μπές, δες, διάβασε, σχολίασε...

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Κίνητρο για αλληλοβοήθεια οι «Μέρες Βροχής» στη διαδικτυακή τους free online πορεία.
Κίνητρο για αλληλοβοήθεια οι «Μέρες Βροχής» στη διαδικτυακή τους free online πορεία.
με 0 Σχόλια 684 Views

Στις αίθουσες και στις εκδηλώσεις κοινωνικού χαρακτήρα όπου προβλήθηκε η ταινία, οι θεατές δεν πλήρωναν εισιτήριο, αλλά, αντ’ αυτού, έφερναν τρόφιμα για συμπολίτες μας που είχαν ανάγκη. Ευχόμενοι να λειτουργήσει και διαδικτυακά η ταινία μας ως ευκαιρία και κίνητρο για αλληλοβοήθεια αυτή τη δύσκολη περίοδο που όλοι διανύουμε, προτείνουμε, αφού την δείτε:


Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή