H Kulturosupa.gr χρησιμοποιεί cookies για βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Με τη χρήση αυτού του ιστοτόπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies.
Μάθετε περισσότερα για τα cookies
3 πρεμιέρες και 6 επαναλήψεις μες τη βδομάδα! Καλά είναι θεατρόφιλε Σαλονικιέ;
30 Σεπτεμβρίου 20191902 Views
3 πρεμιέρες και 6 επαναλήψεις μες τη βδομάδα! Καλά είναι θεατρόφιλε Σαλονικιέ;
,
Όχι, αν δεν είσαι να το δούμε το θέμα σου. Είναι σοβαρό και χρήζει επίσκεψης στα επείγοντα θεατρικά περιστατικά…
Αλλά κατανοώ την αγωνία σου.
.
Δυο από τις νέες παραστάσεις, καλύτερα ας μην αναφέρω, δεν χάνονται, ενώ από τις επαναλήψεις που δεν πρόλαβες να δεις τον παλιό καλό καιρό, ήρθε η ώρα να στριμώξεις και τούτες στο βαρύ πρόγραμμά σου και να τρέξεις να τις δεις, ειδικά μια είναι όλα τα λεφτά.
Μετά από αυτό σιωπή μεγάλη. Τόση που ο φόβος μη μείνουν για πάντα μέσα της τους μούδιασε τα μάτια. Μάτια μου, είπε πάλι αυτή απευθυνόμενη στα μάτια της ή στα δικά του, γιατί δακρύζετε; Θα γλιστρήσει η αγάπη μου και θα μου ξεγλιστρήσει η νύχτα. Και πολύ λιγουλάκι μετά -και τελειώνω εδώ- αυτή σ’ αυτόν και αντιστρόφως: έλα, έλα τώρα νύχτα μου και γέμισέ με με νύχτα, είμαι έτοιμη».
«Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΙΑ ΡΙΧΑΡΔΟΥ ΤΟΥ ΤΡΙΤΟΥ» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ.
Πρεμιέρα: Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019
Τον Αύγουστο του 2012, κάτω από ένα πάρκινγκ στο Λέστερ, μετά από τις επίμονες έρευνες των αρχαιολόγων βρέθηκε, στριμωγμένος σε λίγα εκατοστά, ο σκελετός του πιο παρεξηγημένου βασιλιά της Αγγλίας, του Ριχάρδου του Τρίτου. Ο τελευταίος βασιλιάς που πέθανε σε μάχη μπορούσε επιτέλους να ταφεί με τις πρέπουσες τιμές, 527 χρόνια μετά τον θάνατό του. Ο τρόπος που είχε «ταφεί» ανταποκρίνεται κατά πολύ στην ιδέα που είχε ο κόσμος γι’αυτόν όσο ζούσε. Ανήθικος, άπληστος, ανέντιμος, λάτρης της εξουσίας, ένα μίασμα στον καιρό του. Η εσωτερική του ασχήμια ταίριαζε εξαιρετικά με την όψη του. Παραμορφωμένος, καμπούρης, αποκρουστικός, ασουλούπωτος. Όλα αυτά βασισμένα σε ιστορικά τεκμήρια. Ίσως και όχι.
Θέατρο μέσα στο θέατρο, μια ιστορία μέσα στην Ιστορία, δύο άνθρωποι αντιμέτωποι με μια απάνθρωπη εποχή. Ισπανικός εμφύλιος και δύο περιπλανώμενοι θεατρίνοι, η Καρμέλα και ο Παουλίνο, βρίσκονται κατά λάθος ανάμεσα σε δύο εχθρικές πλευρές.
Σκηνοθεσία: Πασχάλης Αραμπατζής.
Ερμηνεύουν: Κορνηλία Προκοπίου και Δημήτρης Δάγκαλης.
Ήμερες και ώρες παραστάσεων: Δευτέρα, Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή στις 21:30 (έως 4 Νοεμβρίου 2019).
Το FOOTBALL είναι μια "σκληρή ματωμένη κωμωδία", ένας καυστικός μονόλογος με πολύ χιούμορ, που αναλύει την ιστορία της ανθρωπότητας μέσα από την ιστορία του ποδοσφαίρου ,ξεκινώντας από το 1500 μ.Χ.
.
Σκηνοθεσία: Τριαντάφυλλος Δελής.
Ερμηνεύει: Σήφης Πολυζωίδης.
Ήμερες και ώρες παραστάσεων: Παρασκευή 4,. Σάββατο 5 και Κυριακή 6 Οκτωβρίου στις 21:00
Κάθε ψηφοφορία τους είναι και μία μάχη, αλλά μία μάχη που πρέπει να κερδηθεί με όπλο την αλήθεια! Ποια θα είναι η ετυμηγορία τους; Και με τι «κόστος» για τον καθέναν από τους 12;
Γοητεύει ιδιαίτερα ανθρώπους του θεάτρου και θεατές αυτή η μελέτη του απόλυτου κακού, με μια «σίριαλ παιδοκτόνο» που σκοτώνει μικρά κορίτσια από ευσπλαχνία, για να γλιτώσει τους γονείς τους από τα βάσανα.
«ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΔΥΟ ΑΦΕΝΤΑΔΩΝ» του Κάρλο Γκολντόνι - Β’ Εκδοχή
Επανάληψη
Ένας Υπηρέτης, δύο Αφεντάδες. Ο Τρουφαλντίνο, ο παμπόνηρος, πολυμήχανος, γκαφατζής αλλά και συνάμα άκακος ήρωας που εκπροσωπεί τους υπηρέτες όλων των εποχών υπηρετεί, ξεγελά, πληρώνεται από δύο κυρίους και σταδιακά φτάνει να διαφεντεύει τις ζωές τους. Μέσα από κωμικές συγκρούσεις, πάθη και περιπέτειες αναζητούνται ο έρωτας, το πάθος, η ευτυχία… αλλά κι η προσπάθεια του Υπηρέτη για επιβίωση. Κανένας δεν μπορεί να τον υποτάξει αυτόν τον ανυπότακτο Υπηρέτη παρά μόνον ο έρωτας….
«Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΑΣ Η ΠΩΣ ΝΑ ΝΤΥΣΕΤΕ ΕΝΑΝ ΕΛΕΦΑΝΤΑ».
Επανάληψη
-Είδαμε, βαθμολογήσαμε με 7,5 και σχολιάζουμε εδώ και εδώ
Βασισμένη σε μια σειρά από καθημερινές, ξεχωριστές ιστορίες για την αναπηρία, τη διαφορετικότητα και τους ανθρώπους γύρω από αυτήν. Η καθημερινότητα, μέσα από τραγούδια, ποιήματα και εικόνες παρουσιάζεται με έναν τρόπο ποιητικό.
«ΕΡΚΟΥΛΙΝ ΜΠΑΡΜΠΕΝ: ΟΙ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΥ».
Επανάληψη
Πρόκειται για ένα ξεχωριστό ταξίδι στον χρόνο, στη Γαλλία του 19ου αιώνα, σε μια εποχή που η ιατρική και η δικαιοσύνη επιδίδονταν σε ένα ανελέητο κυνήγι ταυτότητας, με σκοπό να καθοριστεί το «αληθινό φύλο».
Η στήλη αυτή θα προσπαθήσει να δείξει πτυχές θεατρικών κειμένων και θεατρικών τεχνικών που συνδέονται με τον άνθρωπο και την κοινωνία στην οποία ζει, βασανίζεται, αλλά συνεχίζει με τόλμη να αγαπά.
Όταν η πρώτη πέτρα ακούμπησε τη γη, για να γίνει θεμέλιο, που θα στέγαζε ζωές, όνειρα και ελπίδες, δεν φανταζόταν πως θα γινόταν σιωπηλός μάρτυρας μιας πορείας στην φθορά αλλά και την εξέλιξη, τη δημιουργία, τη ζωή. Μια πρωτότυπη #ιστορία γραμμένη από τον ηθοποιό και σκηνοθέτη #ΣταύροςΠαρχαρίδης εμπνευσμένη από φωτογραφίες της συγγραφέας Ελένης Σταθοπούλου και του φωτογράφου Παναγιώτη Σταθόπουλου για τη στήλη «ΕικόνεςΛέξεις» και την #Κουλτουρόσουπα.