603 Views
 Νυχτερινή περιπλάνηση στο Παρίσι! Από τις Ιστορίες Ημερολογίου της Ελένης «Έλξις» Μαυρόβα. Νυχτερινή περιπλάνηση στο Παρίσι! Από τις Ιστορίες Ημερολογίου της Ελένης «Έλξις» Μαυρόβα.

Ήταν ιδέα της γειτόνισσας μου της Άρτεμις, εκείνο το καλοκαίρι να πάμε με εκδρομικό γκρουπ στο Παρίσι. Αν και δεν θα κάναμε μπάνια σε θάλασσα, το δέλεαρ να δούμε και να γυρίσουμε τόσα άγνωστα μέρη εκεί, για επτά ολόκληρες μέρες και νύχτες στην πόλη του φωτός, ήταν αυτό που μας έκανε να το αποφασίσουμε. Μα, με εκδρομικό όμως; Έτσι ταξιδεύουν συνήθως ζευγάρια και οικογένειες. Εμείς φοιτήτριες πράμα, θα βρίσκαμε παρέα άραγε; Ευτυχώς είχαμε σιγουράκι η μία την παρέα της άλλης, αφού είχαμε ξαναπάει μαζί διακοπές και είχαμε περάσει καταπληκτικά.

Τελικά, όντως το γκρουπ ήταν όπως το περιμέναμε. Οι μόνες χωρίς ταίρι, μεταξύ 20-25 ετών ήμασταν εμείς. Αποφασισμένες ότι όπως και να χει ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΛΑ, πήραμε μια μικρή επιπλέον αισιοδοξία μόλις συνειδητοποιήσαμε ότι η αρχηγός/συνοδός μας ήταν νέα κοπέλα και θα κινηθούμε πιο ευέλικτα όλο το 24ωρο εκεί.

Φτάνοντας στο ξενοδοχείο, μετά την τακτοποίηση στα δωμάτια, κατεβήκαμε για το προγραμματισμένο δείπνο στο ξενοδοχείο. Στο τραπέζι που καθόταν η αρχηγός μας μαζί με τον οδηγό του πούλμαν που θα είχαμε για όλες τις μέρες εκεί, να σου κι ένας μορφονιός χαμογελαστός ψηλός αδύνατος καλοντυμένος και με συμπεριφορά που να τραβάει την προσοχή όλων από μακριά αλλά με την καλή έννοια. Όπως ήταν φυσικό, αφού έκανε τόσο αισθητή σε όλους την παρουσία του με το διάχυτο ταμπεραμέντο του, τράβηξε και τη δική μας προσοχή.

Αισθάνθηκα απευθείας την αύρα του να με ελκύει. Ήμουν σίγουρη όμως ότι αυτό δε θα συνέβαινε μόνο σε εμένα. Έδειχνε τόσο άνετος με όλους και με όλα γύρω του που εξ αρχής νόμιζα ότι ή ήταν μόνιμος κάτοικος εκεί, ή ήταν φίλος του οδηγού ή η σχέση της αρχηγού μας. Πέρα λοιπόν από τον θαυμασμό μας εξ αποστάσεως, για το άτομό του και αφού εκμυστηρεύτηκα στην Άρτεμις, πόσο θα ήθελα να τον γνώριζα καλύτερα τον τύπο, αποφάσισα να μην ασχοληθώ περαιτέρω μια και μπορεί να μην ήταν καν διαθέσιμος.

Μόλις τελειώσαμε το δείπνο, όπως ήταν φυσικά νωρίς για ύπνο, φωνάξαμε την αρχηγό, να μας πει που θα μπορούσαμε να πάμε μόνες μας για κάνα ποτάκι αφού δεν ξέραμε ούτε πως θα κινηθούμε ακόμα στην πόλη, ούτε που θα ήταν ασφαλή και που επικίνδυνα. Μας αποκρίθηκε λοιπόν, ότι στην περιοχή που ήταν το ξενοδοχείο μας, δεν είχε και πολλά μπαράκια εκεί γύρω και αυτά που υπάρχουν είναι χωμένα σε κάτι στενά που μόνο αν ξέρει κάποιος την περιοχή  μπορεί να μας πάει. Προθυμοποιηθήκαμε λοιπόν, να την κεράσουμε ένα ποτάκι αν μας πάει ως εκεί. Δυστυχώς ήμασταν σερί το τρίτο γκρουπ που πηγαινοέφερνε και χρειαζόταν η ίδια λίγη ξεκούραση. ΟΜΩΣ, είπε, Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΗΣ που θα ήταν σε όλη την εκδρομή μαζί μας ως βοηθός της, ξέρει καλά την περιοχή και σίγουρα δε θα είχε πρόβλημα να μας συνοδέψει. Τελικά ήταν ο αδερφός της!

Μόλις σηκώθηκε να πάει να του πει να έρθει μαζί μας, γουρλώνω έκπληκτη τα μάτια στη φίλη μου και απευθείας μου λέει «Εγώ δε θα έρθω μαζί σας, πήγαινε κάνε το παιχνίδι σου και τα λέμε μετά στο δωμάτιο. Θα προφασιστώ ότι είμαι κουρασμένη», και μου κλείνει το μάτι. Σε λιγότερο από δίλεπτο η αρχηγός έρχεται ξανά στο τραπέζι μας μαζί του και μας τον συστήνει όντως ως τον αδερφό της τον Πέρι (από το Περικλής). Εμφανώς ενθουσιασμένος αυτός για τη γνωριμία, αρχίζει να προτείνει διάφορα, ως έξοδο για εκείνο το βράδυ. Ευγενικά η Άρτεμις λέει ότι τελικά δε θα μας ακολουθήσει, λόγω κούρασης και ξαφνικά μένουμε οι δυο μας για να τα πούμε λίγο και να κανονίσουμε που και τι θα κάνουμε για το υπόλοιπο της βραδιάς.

Είπαμε αρχικά να χαλαρώσουμε πίνοντας ένα κρασάκι στο μπαρ του ξενοδοχείου. Μετά το δεύτερο ποτήρι, αρχίσαμε να χαλαρώνουμε και να μιλάμε λίγο πιο άνετα μεταξύ μας. Η ώρα περνούσε και γύρω στις δέκα και μισή το βράδυ, αποφασίσαμε να ξεμυτίσουμε από το ξενοδοχείο κάπως βιαστικά μια και μόλις με είχε πληροφορήσει ότι τα πάντα κλείνουν στις δώδεκα τα μεσάνυχτα στην πόλη. Όντως συνεχίσαμε τη βραδιά μας σε ένα ειδυλλιακό μπαράκι, χωρίς πολύ κόσμο, κοντά στο ξενοδοχείο σχετικά, μετά από ένα τεταρτάκι περίπατο.

Λίγο το κρασί, λίγο η διαχυτικότητά του, λίγο η αρρενωπότητά του, η κουβέντα μας έφτασε και στα προσωπικά μας. Εγώ δήλωσα ελεύθερη και διαθέσιμη. Ο ίδιος δήλωσε άτυχος, μια και η δουλειά του βοηθού ξεναγού/αρχηγού, έχει πολλά ταξίδια με πολλές περιπέτειες και δίχως πολλές δυνατότητες για κάτι μόνιμο και σοβαρό σε δεσμό. Η αλήθεια είναι ότι απογοητεύτηκα προς στιγμή, έτσι που μου το είπε. Όμως συμπληρώνοντας, ένα…. «ποτέ δεν ξέρεις, όμως», η αλήθεια είναι ότι μου έδωσε ελπίδες και είπα να ασχοληθώ.

Στα μεσάνυχτα, όντως έκλεισε το μπαράκι και στο δρόμο της επιστροφής για το ξενοδοχείο, μου εξηγούσε πόσο τυχερός αισθανόταν που έμεινε εδώ και για το δικό μας γκρουπ μια και ήταν να γυρίσει στην Ελλάδα με το προηγούμενο, χωρίς να γνωριζόμασταν. Ομολογώ, ότι μου άρεσε πολύ αυτό που είπε και με έκανε να αισθάνομαι ιδιαίτερα τυχερή.

Με συνόδεψε τελικά ως το δωμάτιό μου, λέγοντας ότι όλες αυτές τις μέρες θα κάνουμε παρέα και κάθε βράδυ αν ήθελα θα με ξεναγούσε πριβέ στο νυχτερινό Παρίσι! Ενθουσιάστηκα τόσο, που έσκυψα και τον φίλησα στο μάγουλο λέγοντας την ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΟΥ.

Μπήκα στο δωμάτιο και η Άρτεμις με περίμενε να της πω τα νέα! Εκείνο το βράδυ, καμιά μας δεν κοιμήθηκε από το να σχολιάζουμε τον Πέρι και να κάνουμε πλάνα με το νου μας για τις επόμενες μέρες. Τι στάση να κρατήσω τις επόμενες μέρες, πώς να αντιδράσω στο φλερτ του κλπ. Λίγο πριν το ξημέρωμα, μας πήρε ο ύπνος τελικά. Αργήσαμε να ξυπνήσουμε όπως ήταν φυσικό και στο τσακ προλάβαμε το πρωινό του ξενοδοχείου. Εγώ έτοιμη στην τρίχα, κατεβαίνω στην τραπεζαρία με τα σέα μου, τα μέα και τον αέρα μου, αλλά αυτός πουθενά στο οπτικό μας πεδίο. Ε, λέω, θα τον πήρε ο ύπνος. Καλημεριζόμαστε με την αρχηγό χωρίς καμία επιπλέον κουβέντα της.

Σε λίγα λεπτά αρχίζουμε να ανεβαίνουμε στο πούλμαν όλοι για την πρώτη ξενάγηση στην πόλη. Ο Πέρις άφαντος. Στην ερώτηση της ξεναγού, αν είμαστε όλοι εδώ προσπαθώντας να μας μετρήσει, βάζω την Άρτεμις να ρωτήσει φωναχτά για αυτόν. Και η απάντηση της αρχηγού ότι είμαστε όλοι εντάξει και αναχωρούμε. Εκείνη τη στιγμή που ξεκινούσε το πούλμαν να απομακρύνεται από το ξενοδοχείο, άρχισα να απογοητεύομαι, να μην καταλαβαίνω τι έγινε ακριβώς και τι επεισόδια έχασα. Άραγε, να τσατίστηκε μαζί μου, μήπως ήταν αδιάθετος και έμεινε πίσω να κοιμηθεί, ξίνισε η αδερφή του και μας κρατάει σε απόσταση; Δεν μπορούσα να καταλάβω τι συνέβη!

Κάπως έτσι κυλούσαν οι ώρες της ημέρας χωρίς να μπορώ να συνέλθω και χωρίς να ξέρω πώς να αντιδράσω. Το απόγευμα γυρνώντας στο ξενοδοχείο για ξεκούραση λίγο πριν το δείπνο μας, με πλησιάζει η αρχηγός και μου λέει: «Ο Περι, έφυγε για την Ελλάδα σήμερα το πρωί αεροπορικώς. Ήταν έκτακτο που προέκυψε στο πρακτορείο και τον χρειάστηκαν στην Ελλάδα». Την παρακάλεσα να του δώσει το τηλέφωνό μου να επικοινωνήσει μαζί μου, όταν με το καλό θα γυρνούσαμε πίσω. Μου είπε εντάξει, αλλά … να μην περιμένω και πολλά από αυτόν. Έτσι είναι ο τύπος του.

Όντως, δεν επικοινώνησε ποτέ!

Φωτογραφικό υλικό

Αρθρογραφος

Μαυρόβα Ελένη
Ελένη Μαυρόβα: Σύμβουλος Σχέσεων-Ζευγαριών-Οικογένειας, Ιδιοκτήτρια του Γραφείου Γνωριμιών «ΕΛΞΙΣ», www.elksis.gr. Το ραντεβού μας θα είναι κάθε μήνα στις 4 και 24, με …..«Tips Ανανέωσης της Σχέσης». Ελάτε να ανανεωθούμε μαζί!

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
«Περσέας και Ανδρομέδα»: Η πιο παραμυθένια ιστορία της μυθολογίας ταξιδεύει σ' όλη την Ελλάδα από την Κάρμεν Ρουγγέρη
με 0 Σχόλια 1414 Views
«Περσέας και Ανδρομέδα»:  Η πιο παραμυθένια ιστορία της Μυθολογίας μας ταξιδεύει σ' όλη την Ελλάδα από την παιδική σκηνή της Κάρμεν Ρουγγέρη