1303 Views
Η αεροσυνοδός και ο «επιβάτης».  Από τις Ιστορίες Ημερολογίου της Ελένης «Έλξις» Μαυρόβα. Η αεροσυνοδός και ο «επιβάτης». Από τις Ιστορίες Ημερολογίου της Ελένης «Έλξις» Μαυρόβα.

Η αεροσυνοδός και ο «επιβάτης».  Από τις Ιστορίες Ημερολογίου της Ελένης «Έλξις» Μαυρόβα.

Ήταν η πρώτη μου φορά που θα ανέβαινα σε αεροπλάνο και δε μου άρεζε καθόλου η ιδέα. Έχε χάρη που ήταν επαγγελματικό ταξίδι και από αυτό, θα κρινόταν η παραμονή μου στη δουλειά.

Έφτασε λοιπόν εκείνο το βραδάκι που έπρεπε να κάνω αυτή τη δίωρη πτήση Αθήνα- Μόναχο. Θα έκανα μια διανυκτέρευση εκεί, το πρωί θα γινόταν η επαγγελματική μου συνάντηση και το μεσημεράκι πάλι πίσω αεροπορικώς.

Μόλις έφτασα στο αεροδρόμιο άρχισα να τρέμω. Μου είπαν στον γκισέ της εταιρείας για τις δραμαμίνες – χάπια για τη ναυτία – τα οποία έσπευσα να προμηθευτώ. Σε λίγη ώρα ήμουν ήδη καθισμένος στη θέση μου επάνω στο αεροσκάφος. Είχε αρχίσει ο κρύος ιδρώτας μου από τον φόβο. Ήταν η στιγμή που πήρα το χάπι για τη ναυτία και ευχόμουν να μπορούσε να με πάρει για λίγο ο ύπνος... Αφού έδεσα λοιπόν τη ζώνη μου, από την υπερένταση βρέθηκα στην αγκαλιά του Μορφέα βλέποντας όνειρα, αντί για τις εξηγήσεις των αεροσυνοδών για εξόδους κινδύνου, σωσίβια και αναπνευστήρες.

Ακόμα και στον ύπνο μου όμως, έβλεπα αεροπλάνα, αλλά και... όμορφες σέξι αεροσυνοδούς κουκλάρες! Η μία ειδικά ήταν και στα γούστα μου, για να μη πω στην απόλυτη φαντασίωσή μου! Ψηλή, ξανθιά, γαλανομάτα, σαρκώδη χαμογελαστά χείλη, λυγερόκορμη, με μακριά πόδια, πλούσιο στήθος και πεταχτούς γλουτούς. Στο όνειρό μου λοιπόν, πάλι φοβόμουν την πτήση και είχα τη συγκεκριμένη αεροσυνοδό να με κανακεύει όλη την ώρα για να ξεχνιέμαι. Ομολογώ ότι έδειχνα να το απολαμβάνω και πραγματικά να χαλαρώνω.

Χωρίς να το καταλάβω, φτάσαμε Μόναχο και προσγειωθήκαμε μια χαρά. Ο ύπνος μου όμως ήταν τόσο βαθύς που χρειάστηκε να με ξυπνήσουν για να λυθώ από τη ζώνη και να κατέβω. Η τρελή σύμπτωση και τραγική ειρωνεία είναι ότι η αεροσυνοδός που με ξύπνησε ήταν ακριβώς ίδια με αυτή του ονείρου μου! Απίστευτο; Κι όμως, αληθινό! Ευτυχώς ήταν Ελληνίδα και φυσικά δεν άντεξα, της το είπα. Στην αρχή, γέλασε και νόμιζε ότι την κάνω καμάκι. Όταν είδε ότι επέμενα και άρχισα να της περιγράφω το όνειρο, ως εκ θαύματος μου ζήτησε να τα πούμε πιο άνετα καλύτερα πίνοντας έναν καφέ στην πόλη του Μονάχου, μια και θα διανυκτέρευε κι εκείνη εκεί, με επιστροφή στην Αθήνα, το μεσημέρι της επόμενης ημέρας! Μα κι άλλη σύμπτωση; Μα τόσο να μου χαμογελάσει σήμερα ο Θεός; Χαχαχα...

Όπως και έγινε λοιπόν. Το ίδιο βράδυ, συναντηθήκαμε για ένα κρασί να τα πούμε και να γνωριστούμε καλύτερα. Δε μέναμε στο ίδιο ξενοδοχείο – και οι συμπτώσεις, έχουν και τα όριά τους – αλλά η ίδια, είχε πάει πολλές φορές στη συγκεκριμένη πόλη και ήξερε τα κατατόπια. Εγώ πλήρης και ενθουσιασμένος με τη συνάντησή μας, μιλούσα ακατάπαυστα για το όνειρο και τη φοβία μου με τα αεροπλάνα κλπ και δε κατάφερα να ρωτήσω καν αν είναι παντρεμένη ή είναι σε σχέση. Μόνο μιλούσα και τη θαύμαζα. Το μόνο που κατάφερα να μάθω είναι ότι και την επόμενη μέρα, μαζί θα ταξιδεύαμε στην πτήση της επιστροφής για Αθήνα. Της υποσχέθηκα φυσικά, ότι αυτή τη φορά δε θα κοιμηθώ στιγμή, μια και θα την έχω δίπλα μου στον ξύπνιο μου όλη την ώρα!

Το συγκεκριμένο βράδυ, κοιμηθήκαμε χωριστά και μείναμε στις φιλικές κουβέντες με πινελιές από διακριτικό φλερτ αλλά τίποτε παραπάνω. Αφού λοιπόν καληνυχτιστήκαμε και ανανεώσαμε τη συνάντησή μας την επόμενη μέρα στο αεροπλάνο, κατέληξε ο καθένας στο ξενοδοχείο του.  Βέβαια, ομολογώ ότι μόνος μου στο δωμάτιο μετά, τη σκεφτόμουν αλλιώς και δεν ήμουν καθόλου ήσυχος. Όπως και να έχει άλλωστε, είναι το κορίτσι των ονείρων μου, ζωντανό κοντά μου. Μου μιλούσε, τη μύριζα, άκουγα το γέλιο της και αισθανόμουν την αύρα της.
λ
Ξημέρωσε και ευτυχώς με ένα κρύο ντους το πρωί συνήλθα. Μετά το πρωινό, έγινε και η επαγγελματική συνάντηση με αίσιο ευτυχώς τέλος. Σα να ήταν οι τυχερές μου μέρες! Όλα μου πήγαιναν καλά. Αφού τελείωσαν και οι προβληματισμοί της δουλειάς, δε σκεφτόμουν πλέον τις δραμαμίνες μου και τη φοβία του αεροπλάνου, αλλά το πώς θα τη ξαναδώ και πώς να της πω να βρεθούμε και στην Αθήνα ή έστω πως θα τη στριμώξω για μια φάση μέσα στο αεροπλάνο, αν και δεν είμαι γενικά τέτοιος τύπος.
Έχω πάρει λοιπόν τη θέση μου στο αεροπλάνο, αναζητώντας την με τα μάτια μου σε όλο το αεροσκάφος. Μόλις την αντίκρισα να με πλησιάζει από μακριά με τη στολή της και τον τέλειο πλούσιο κότσο της κάτω από το όμορφο καπέλο της, έμεινα αποχαυνωμένος να την κοιτώ. «Καλησπέρα», μου λέει. «Δεν πιστεύω να φοβάσαι και σήμερα, και να μου κοιμηθείς πάλι»; Της απάντησα, τραγουδώντας ψιθυριστά, «Όσο έχω εσένα,…», του Κραουνάκη και μου χαμογέλασε.
Στην όλη πτήση, όντως δε φοβήθηκα ούτε στιγμή, αλλά δεν έπαψα και να ασχολούμαι συνέχεια μαζί της. Με ματιές, με μπηχτές, με χαμογελάκια, κλπ. Όμως η ώρα περνούσε και δεν ήξερα πώς να χειριστώ την περίπτωση. Στην πορεία, ευτυχώς κατάφερα να μάθω ότι είναι ελεύθερη και ότι τις επόμενες ημέρες θα έχει άδεια και θα μείνει Αθήνα. Ήταν η ευκαιρία μου. Πως ζητάς όμως το κινητό της τώρα, για να μη νομίζει ότι πρόκειται για περιπετειούλα;
λ
Έρχεται η στιγμή που πρέπει να προσδεθούμε για την προσγείωση. Ο χρόνος μου, τελειώνει και δεν έχω πάρει το κινητό της. Περνώντας από μπροστά μου η ίδια να ελέγξει όλους μας για τις ζώνες, μου δίνει δύο χαρτάκια, το ένα με το κινητό της και το άλλο λευκό. «Γράψε μου εδώ, το κινητό σου και κράτα και το δικό μου νούμερο, να τα πούμε αυτές τις μέρες στην Αθήνα με την ησυχία μας», μου λέει κλείνοντας διακριτικά το μάτι, χαμογελαστή. «Φαίνεσαι σωστός και μετρημένος, δε μου έδωσες δείγματα λιγούρη και σε ευχαριστώ. Αφού προσγειωθούμε, βγαίνοντας, δώσε μου το χαρτάκι με το δικό σου κινητό, να τα πούμε αν θέλεις κι απόψε κιόλας, σπίτι μου». Αυτές οι δυο μέρες θα είναι πλέον οι πιο τυχερές μου!
κ
Τελικά, δεν ξέρω αν θα τα φτιάξουμε, αλλά για να με καλεί σπίτι της, ένα σεξ θα το κάνουμε!

Φωτογραφικό υλικό

Αρθρογραφος

Μαυρόβα Ελένη
Ελένη Μαυρόβα: Σύμβουλος Σχέσεων-Ζευγαριών-Οικογένειας, Ιδιοκτήτρια του Γραφείου Γνωριμιών «ΕΛΞΙΣ», www.elksis.gr. Το ραντεβού μας θα είναι κάθε μήνα στις 4 και 24, με …..«Tips Ανανέωσης της Σχέσης». Ελάτε να ανανεωθούμε μαζί!

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
InTempo με τον Γιώργο Αρβανιτίδη «Τα κομμάτια μου πρώτα τα αξιολογώ σαν ακροατής»
με 0 Σχόλια 558 Views

Ξεκινάμε τη χρονιά στο InTempo δυναμικά με ροκ μουσική από τον Γιώργο Αρβανιτίδη και τους συνεργάτες του (Free Down Noize)  Συνέντευξη στην Βένια Αδαμάκου για την Κουλτουρόσουπα.