Συνεχίζεται το Φεστιβάλ Σεξουαλικότητας στο ΑΠΘ, Σεξ με ή χωρίς στερεότυπα;

306 Views
Συνεχίζεται το Φεστιβάλ Σεξουαλικότητας στο ΑΠΘ, Σεξ με ή χωρίς στερεότυπα; Συνεχίζεται το Φεστιβάλ Σεξουαλικότητας στο ΑΠΘ, Σεξ με ή χωρίς στερεότυπα;

Συνεχίζεται το Φεστιβάλ Σεξουαλικότητας στο ΑΠΘ, «Σεξ με ή χωρίς στερεότυπα;»

Φεστιβάλ Σεξουαλικότητας θα πραγματοποιηθεί από το Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Η ιδέα δημιουργίας του Τριήμερου Φεστιβάλ Σεξουαλικότητας προέκυψε ύστερα από ένα κάλεσμα για συζήτηση στις 16 Νοεμβρίου 2012 στη Σχολή Θετικών Επιστημών γύρω από μια θεματολογία σχετική με τη σεξουαλικότητα.
Μέσα από τη ζύμωση των ιδεών, προέκυψε μια ομάδα που ανέλαβε την πρωτοβουλία για τη διοργάνωση και διεξαγωγή του πρώτου Φεστιβάλ, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 22-23-24 Φλεβάρη του 2013.
Έτσι και φέτος μετά από την ανοιχτή κουβέντα με θέμα: «Σεξ με ή χωρίς στερεότυπα;», θα πραγματοποιηθεί πάλι το Τριήμερο Φεστιβάλ Σεξουαλικότητας.
Το Φεστιβάλ θα στεγαστεί στον χώρο της Σ.Θ.Ε.

Ποιες και ποιοι είμαστε;
Η ιδέα δημιουργίας του Τριήμερου Φεστιβάλ Σεξουαλικότητας προέκυψε ύστερα από ένα κάλεσμα για συζήτηση στις 16 Νοεμβρίου 2012 στη Σχολή Θετικών Επιστημών γύρω από μια θεματολογία σχετική με τη σεξουαλικότητα. Μέσα από τη ζύμωση των ιδεών μας, προέκυψε μια ομάδα που ανέλαβε την πρωτοβουλία για τη διοργάνωση και διεξαγωγή του πρώτου Φεστιβάλ, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 22-23-24 Φλεβάρη του 2013. Έτσι και φέτος μετά από την ανοιχτή κουβέντα με θέμα: «Σεξ με ή χωρίς στερεότυπα;», αποφασίσαμε και με τη συμμετοχή νέων ατόμων να πραγματοποιήσουμε και πάλι το Τριήμερο Φεστιβάλ Σεξουαλικότητας. Είμαστε μια ομάδα ανοιχτή στην οποία κάθε άτομο συμμετέχει ισότιμα. Λειτουργούμε ανεξάρτητα από παραταξιακές λογικές και πρακτικές, χωρίς να προάγουμε εμπορικούς ή κερδοσκοπικούς σκοπούς. Έχουμε ως κοινό γνώμονα τις ανάγκες μας, τις ανησυχίες, τα ερωτηματικά και την επιθυμία να διευρυνθεί ο διάλογος σε μια προσπάθεια διαπραγμάτευσης και πράξης πάνω στα θέματα αυτά.

Γιατί ένα Φεστιβάλ Σεξουαλικότητας ;
Αποφασίσαμε πως ένα τριήμερο φεστιβάλ για τη σεξουαλικότητα είναι ένας εποικοδομητικός τρόπος για να διατυπώσουμε τις σκέψεις μας και να επικοινωνήσουμε ξεκινώντας έναν διάλογο γύρω από τα θέματα που μας αφορούν όλους και όλες. Η σεξουαλικότητα είναι ένα ζήτημα που ξεφεύγει από τα όρια της σεξουαλικής πράξης αυτής καθ’ αυτής και αγγίζει ένα ευρύτερο οικονομικό, κοινωνικό και πολιτικό πλαίσιο. Αφορά τις έμφυλες σχέσεις και τους κοινωνικούς ρόλους, όπως αυτοί προβάλλονται και εσωτερικεύονται από τα πρόσωπα. Σχετίζεται, επίσης, με το σώμα μας, το οποίο γίνεται αντικείμενο εκμετάλλευσης με στόχο το κέρδος. Επιπλέον, αφορά την καταπίεση της ποικιλομορφίας του σεξουαλικού προσανατολισμού και της ταυτότητας του φύλου, όπως αυτή εμφανίζεται μέσα απ’ τον στιγματισμό και την περιθωριοποίηση του διαφορετικού. Γι’ αυτά, λοιπόν, τα ζητήματα δημιουργήθηκε το Φεστιβάλ Σεξουαλικότητας, ενώ παράλληλα αποτελεί το μέσο αυτοκριτικής για τις επιλογές μας και για την εύρεση ενός τρόπου συλλογικής και ατομικής διαχείρισης των ζωών μας.

Γιατί στο Πανεπιστήμιο ;
Το Πανεπιστήμιο αποτελεί το κοινό πλαίσιο που μας ενώνει. Είναι ο τόπος μέσα στον οποίο συνδέεται η καθημερινότητα του ενός με του άλλου και ταυτόχρονα οι προβληματισμοί μας. Θεωρούμε το Πανεπιστήμιο και δικό μας χώρο και ως τέτοιος επιθυμούμε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις επιθυμίες. Για εμάς είναι ένας τόπος συνάντησης, ζύμωσης, ανταλλαγής. Ένας χώρος δράσης οικείος σε μας και τους ανθρώπους που θέλουμε να βρεθούμε μαζί τους. Και λόγω της ιστορικότητάς του, βλέπουμε το Πανεπιστήμιο ως ένα δημόσιο χώρο ελεύθερης έκφρασης, πειραματισμού και διακίνησης των ιδεών όλων μας. Θέλουμε ζωντανούς, ελεύθερους, προσβάσιμους χώρους, όπου να μπορούμε να είμαστε δημιουργικοί. Επιλέξαμε συγκεκριμένα τη Σ.Θ.Ε. για λόγους ιστορικότητας του Φεστιβάλ.

Γιατί χωρίς άδεια;
Όπως είπαμε και πιο πάνω γιατί θεωρούμε το Πανεπιστήμιο και δικό μας χώρο. Δικός μας χώρος σημαίνει ότι μπορούμε να καλύψουμε σε αυτόν τις ανάγκες μας, να είμαστε δημιουργικοί και ελεύθεροι μέσα του. Ότι μπορούμε να παίρνουμε κι εμείς αποφάσεις για αυτόν και να τον χρησιμοποιούμε με τον τρόπο που θέλουμε, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη όσους άλλους βρίσκονται σε αυτόν. Ότι δεν αναγνωρίζουμε ανθρώπους ως περισσότερο αρμόδιους για αυτόν απ’ τον καθένα και την καθεμιά μας. Είμαστε όλοι το ίδιο υπεύθυνοι για τη χρήση, τη φύλαξη και τη βιωσιμότητα του. Για εμάς ως ομάδα είναι αυτονόητο ότι αναλαμβάνουμε υπεύθυνα την προστασία και τη καθαριότητα του χώρου, ενώ ταυτόχρονα φροντίζουμε να μην παρεμποδιστούν τα μαθήματα των τμημάτων, ορίζοντας ώρες και μέρες προβολών διαφορετικές από αυτά.

Υπερασπιζόμαστε, λοιπόν, την ελεύθερη διεξαγωγή του Φεστιβάλ στο χώρο της Σ.Θ.Ε. στις 7-8-9 Μαρτίου χωρίς να τίθενται εμπόδια

Ποιός φοβάται το γυμνό;
“Παρόλο που οι γνώσεις γύρω από το ανθρώπινο σώμα και τις λειτουργίες του, καθώς και η ανάγκη νοηματοδότησης της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης και των διαπροσωπικών σχέσεων μέσω του σώματος εκφράζεται ποικιλοτρόπως στα περισσότερα γνωστικά αντικείμενα του αναλυτικού προγράμματος (γλώσσα, βιολογία, φυσική αγωγή, ιστορία, τέχνη κ.α.),  η ρεαλιστική, όσο αφορά την έκφραση αλλά και τον αριθμό, αναπαράσταση του ίδιου του ανθρώπινου σώματος,  όπως θα επιχειρηματολογήσουμε σε αυτή την εργασία, είναι απούσα. Συγκεκριμένα το ανθρώπινο σώμα, ιδιαίτερα το γυμνό ανθρώπινο σώμα, εμφανίζεται σπάνια στα σχολικά βιβλία και των δύο βαθμίδων ακόμη και σε μαθήματα όπου είναι το βασικό αντικείμενο μελέτης (πχ. Αναπαραγωγικό Σύστημα, Γνωρίζω το σώμα μου, κ.α.). Οι ελάχιστες αναπαραστάσεις του ανθρώπινου σώματος, η σαφής αναντιστοιχία στον αριθμό αναπαραστάσεων μεταξύ του γυναικείου και του ανδρικού σώματος,  εις βάρος του πρώτου, και η τάση να εμφανίζεται το ανθρώπινο σώμα, όποτε αυτό συμβαίνει, συνήθως αποσπασματικά, αφαιρετικά ή σχηματικά στα σχολικά βιβλία όπως μπορούμε να καταλήξουμε συμπερασματικά  σε αυτή την  παρουσίαση, εκφράζει μια γενικότερη συντηρητική γραμμή στην εκπαιδευτική πολιτική που αδυνατεί να αποδεχθεί την έμφυλη διάσταση του σώματος, ενώ θεωρεί το γυμνό σώμα ως εν δυνάμη «επιβλαβές» και ως εκ τούτου κάθε αναφορά σε αυτό «επικίνδυνη». Η αδυναμία  ουσιαστικής αποδοχής του σώματος και η άρνηση της ενσώματης προσέγγισης στην εκπαιδευτική πράξη έχει ως αποτέλεσμα καταρχήν τη δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού που δεν καλύπτει τις ουσιαστικές ανάγκες του μαθητικού πληθυσμού σε γνωστικό και ψυχοσυναισθηματικό επίπεδο, τη διάσταση ανάμεσα στις προβαλλόμενες από τα διάφορα Μέσα αναπαραστάσεις και το σχολείο και τη δημιουργία σύγχισης στους μαθητές και τις μαθήτριες που καλούνται να διαχειριστούν έννοιες και καταστάσεις για τις οποίες είναι ανεπαρκώς προετοιμασμένοι.  Τέλος, στην απογύμνωση της ίδιας της έννοιας του «ανθρώπινου σώματος» από μια σειρά ποιοτικών χαρακτηριστικών όπως αυτές εκφράζονται ως  ανθρώπινη σεξουαλικότητα  και  ανάγκη δημιουργίας  διαπροσωπικών σχέσεων.”
Συζήτηση, Κυριακή 9/3, 19:00
…στο Φεστιβάλ Σεξουαλικότητας.
1. Έκθεση φωτογραφίας “εν-αλλαγή” – στο 2ο Φεστιβάλ Σεξουαλικότητας, 7-8-9 Μαρτίου στη Σχολή Θετικών Επιστημών του ΑΠΘ. Φωτογράφοι: georgia, yorgos_l, laurentiu.
Η ιδέα είναι παρμένη από την φωτογράφηση της Καναδής φωτογράφου Hana Pesut: ζευγάρια φωτογραφίζονται με τα καθημερινά τους ρούχα, αλλάζουν ρούχα μεταξύ τους και φωτογραφίζονται ξανά στο ίδιο κάδρο. Χωρίς διάθεση εμπορευματοποίησης και κερδοσκοπίας θελήσαμε να φέρουμε το ίδιο concept στην πόλη μας, στην δική μας πραγματικότητα και καθημερινότητα, προσθέτοντας όμως στα ζευγάρια που θα φωτογραφηθούν πέρα από στρέιτ, ζευγάρια ομοφυλόφιλων ανδρών και γυναικών(*). Θεωρήσαμε πως η ιδέα είναι απολύτως ταιριαστή με το Φεστιβάλ Σεξουαλικότητας.
Η φωτογράφηση αυτή αποτέλεσε για εμάς, ως ερασιτέχνες φωτογράφους, μία σημαντική άσκηση και εμπειρία καθώς πρώτη φορά αλληλεπιδράσαμε με ένα “ζωντανό” θέμα και έπρεπε να συνεργαστούμε όλοι μαζί σαν ομάδα, φωτογράφοι και μοντέλα. Επίσης, ήταν πολύ ενδιαφέρον για τα ίδια τα ζευγάρια που επέλεξαν να συμμετέχουν, να δουν τους εαυτούς τους με τα ρούχα των συντρόφων τους, να παίξουν και αυτά με τους ρόλους, τα στερεότυπα και την εικόνα τους, ακόμα και να νιώσουν πώς είναι να είσαι στα ρούχα του/της συντρόφου σου.
Σκοπός μας δεν είναι απαραίτητα να φανεί η διαφορά (το contrast) ανάμεσα στον διαφορετικό ρουχισμό (όπως είναι η διαφορά ανάμεσα στον παραδοσιακό ανδρικό και γυναικείο ρουχισμό) άλλα να δημιουργηθεί ένα παιχνίδι με την εικόνα και τα πρόσωπα καθώς και να αναδειχθούν διαφορετικά ζευγάρια στην έκθεση μας, όπως ομοφυλόφιλων ανθρώπων και ζευγάρια διαφορετικών ηλικιών (το αρχικό μας κείμενο εξάλλου τόνιζε την ανάδειξη της ετερότητας σε αντιδιαστολή με τις κυρίαρχες δομές και τα κυρίαρχα πρότυπα ομορφιάς που βομβαρδίζουν την καθημερινότητα μας). Επίσης, θεωρούμε ότι αν οι συμμετέχοντες/ουσες δεν φοράνε ακριβώς τα ίδια ρούχα, η εναλλαγή των ρούχων από μόνη της (όσο κοντά και να είναι τα στυλ) είναι ενδιαφέρουσα (και για το τελικό αποτέλεσμα άλλα όπως προαναφέρθηκε και για τα ίδια τα ζευγάρια).
(*) Αναζητούμε ακόμα ζευγάρια – κυρίως ομοφυλόφιλων ανδρών – καθώς δεν καταφέραμε να βρούμε μέχρι τώρα, ώστε σε περίπτωση που η φωτογράφηση εκτεθεί και σε άλλους χώρους να έχει περισσότερη ποικιλία. Μιλήστε μαζί μας στο φεστιβάλ ή επικοινωνήστε στο sexualityfestival@hotmail.gr
2. Μέλη της Διεθνούς Γυμνής Ποδηλατοδρομίας φωτογραφίζονται για το Φεστιβάλ Σεξουαλικότητας. Έκθεση 7-8-9 Μαρτίου στη Σχολή Θετικών Επιστημών στο ΑΠΘ. Φωτογράφοι: georgia, yorgos_l, laurentiu.
Αγαπητοί φίλες,
η Ανθρώπινη Bιβλιοθήκη είναι ένα διαδραστικό εγχείρημα που θα λάβει χώρα στο 2ο Φεστιβάλ Σεξουαλικότητας την Κυριακή, 9 Μαρτίου, από τις 7 μέχρι τις 10 το βράδυ. Είναι μια συνεχής δραστηριότητα και μπορείτε να συμμετέχετε οπότε θέλετε και να διαβάστε όσα βιβλία θέλετε.
Αυτά είναι τα βιβλία που θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε:
  • The dangling revelation (Greek and English)
  • Άνθρωπος όπως εσύ (Greek and English)
  • Εγώ και η ντουλάπα μου (Greek and English)
  • Ο άγγελος της νύχτας (Greek)
  • Ποιος είμαι; (Greek)
Τα λέμε από κοντά στο Φεστιβάλ!
Βδέλυγμα & Onesecbeforetheend – 8 φετίχ LIVE στα πλαίσια του Φεστιβάλ Σεξουαλικότητας
Στις 8 Μαρτίου, στο στέκι στο Βιολογικό, στα πλαίσια του Φεστιβάλ Σεξουαλικότητας, θα πραγματοποιηθεί παρουσίαση του πρώτου δίσκου της καλλιτεχνικής κολλεκτίβας Θέατρο Δρόμου, 8 Φετίχ. Μαζί και με solo κομμάτια των ιδίων.
Διαθέσιμα θα ‘ναι, σε κάποιο πάγκο, και οι υπόλοιπες κυκλοφορίες του Θεάτρου Δρόμου, Jolly Roger-Κενό/Τα ρέστα κράτα τα, Φώντας-Chocofant, 8 Φετίχ: Director’s Cut (βιβλίο-αφιέρωμα στο δίσκο 8 φετίχ).
Αφίσα Live από Φρανκ.

 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
Παράλληλα βιωματικά σεμινάρια επαφής και επικοινωνίας
Στα βιωματικά αυτά σεμινάρια θα ασχοληθούμε με τη σχέση που έχουμε με το σώμα μας. Την εξέλιξη αυτής της σχέσης και την επαφή μ’ ένα άλλο σώμα. Επίσης με την εξωτερίκευση των συναισθημάτων μας. Ό,τι μπορεί προσωπικά να μας βοηθήσει να νιώσουμε πιο ελεύθεροι. Η αγάπη γι’ αυτό που είμαστε και οι σχέσεις μας με τους άλλους είναι μία προσωπική διαδικασία. Ανακαλύπτοντας όμως κάποια μικρά κλειδιά και τοποθετώντας τα στις κλειδαρότρυπες που τους αναλογούν ξεκλειδώνουμε και τα δικά μας απόκρυφα κομμάτια. Αν λοιπόν είμαστε ανοιχτοί σε ερεθίσματα και επιζητούμε καινούριους τρόπους έκφρασης, αν θέλουμε να μοιραστούμε αυτά που μας απασχολούν και να δουλέψουμε με την σεξουαλικότητά μας τότε ανήκουμε στην κοινότητα αυτής της βιωματικής εκφραστικής διαδικασίας – έρευνας.
Οι δύο μέρες του σεμιναρίου σαφώς έχουν μία κοινή βάση. Όμως διαφέρουν μεταξύ τους. Την πρώτη μέρα θα δουλέψουμε περισσότερο με την επικοινωνία και την ευχαρίστηση. Τη δεύτερη μέρα θα εμβαθύνουμε στην επαφή και την εμπιστοσύνη. Προτιμότερο θα ήταν κάποιος να παρακολουθήσει και τις 2 σεμιναριακές μέρες. Αν όμως αυτό δε είναι δυνατόν θα υπάρξει περαιτέρω προσωπική επικοινωνία μαζί μου και θα διευθετηθεί το εκάστοτε ζήτημα. Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους, ηθοποιούς, χορευτές, performers, έμπειρους και μη και πάνω απ’ όλα άτομα που έχουν όρεξη και καλή διάθεση.
Για την εύκολη διεξαγωγή του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα ήταν καλό να έχουν μαζί τους:
1) Άνετα ρούχα, ρούχα πρόβας, φόρμες
2) 2 ζευγάρια κάλτσες, γιατί πιθανόν να είναι λίγο κρύο το πάτωμα
3) επιγονατίδες ή ζώνη για τη μέση αν υπάρχει κάποια προσωπική ανάγκη
4) 1 μπουκαλάκι νερό
5) 1 μαντίλι για τα μάτια (ειδικά για τη δεύτερη μέρα)
6) και φυσικά καλή διάθεση
Ή ώρα προσέλευσης για τους συμμετέχοντες είναι 15 με 20 λεπτά νωρίτερα από τις 16.00.
Για κράτηση θέσης λόγω περιορισμένου αριθμού θέσεων μπορείτε να επικοινωνήσετε με mail στο sexualityfestival@hotmail.gr
Περιλήψεις ταινιών 
The Last Taboo Το τελευταίο ταμπού
Documentary, US, 2012, dir. Alexander Freeman, 51 m, English (English and Greek subs)
EN “In bed, everyone’s able” This is the starting statement of a stunning documentary that shows us sexuality from a new perspective. Through the experiences and insights of several people who, thanks to their disability, have come to a new and more enriching understanding of sex, what can we learn about our own sexuality?
Ντοκιμαντέρ, ΗΠΑ, 2012, σκην. Alexander Freeman, 51 λ, αγγλικά (υπότ. αγγλικά και ελληνικά)
ΕΛ «Στο κρεβάτι όλοι είναι ικανοί». Αυτή είναι πρόταση με την οποία ξεκινά ένα εκπληκτικό ντοκιμαντέρ που μας δείχνει τη σεξουαλικότητα από μια διαφορετική οπτική. Μέσα από τις εμπειρίες αρκετών ατόμων τα οποία, χάρη στην αναπηρία τους, έχουν φτάσει σε μια νέα και πιο εμπλουτισμένη αντίληψη για το σεξ, τι μπορούμε εμείς να μάθουμε για τη σεξουαλικότητά μας;
Uneasy Riders Nationale 7 Η Εγνατία της αγάπης
Drama, France, 2000, dir. Jean-Pierre Sinapi, 90 m, French (English and Greek subs)
EN Do we all have the right to sexual pleasure? What if we needed help in order to fuck? A sexual revolution starts in an internment center when an empathetic caretaker takes seriously the claim of a quadriplegic rude and nasty man to visit a prostitute. People with disabilities are fed, showered, taken to cultural activities, included in religious services… why aren’t they granted sexual rights? (A true story)
Δραματική, Γαλλία, 2000, σκην. Jean-Pierre Sinapi, 90 λ, γαλλικά (υπότ. αγγλικά και ελληνικά)
ΕΛ Έχουμε όλοι δικαίωμα στη σεξουαλική ευχαρίστηση; Τι θα γινόταν αν χρειαζόμασταν βοήθεια για να πηδήξουμε; Μια σεξουαλική επανάσταση ξεκινά σ’ ένα ίδρυμα όταν μια κοινωνική λειτουργός παίρνει στα σοβαρά το αίτημα ενός τετραπληγικού, αγενούς και χυδαίου άντρα να επισκεφτεί μια πόρνη. Τα άτομα με αναπηρία ταΐζονται, κάνουν μπάνιο, πηγαίνουν σε πολιτιστικές και θρησκευτικές δραστηριότητες … γιατί δεν τους παραχωρείται το δικαίωμα στο σεξ; (Μια αληθινή ιστορία)
Ma vie en rose My Life in Pink Η ζωή μου σε ροζ
Drama, Belgium-France-US, 1997, dir. Alain Berliner, 88 m, French (English and Greek subs)
EN The wish of a small kid to wear dresses and marry the neighbors’ child turns upside-down the whole family and neighborhood. In an environment where appearances matter a lot, a series of disproportionate events follows: a psychiatrist is called, the father starts having trouble at work… Can love beat prejudice?
Δραματική, Βέλγιο-Γαλλία-ΗΠΑ, 1997, σκην. Alain Berliner, 88 λ, γαλλικά (υπότ. αγγλικά και ελληνικά)
ΕΛ Η επιθυμία ενός μικρού παιδιού να φορά φορέματα και να παντρευτεί το παιδί του γείτονα κάνει άνω-κάτω όλη την οικογένεια και τη γειτονιά. Σ’ ένα περιβάλλον όπου η εμφάνιση μετράει πολύ, ακολουθεί μια σειρά από δυσανάλογα γεγονότα: καλούνε ψυχίατρο, ο πατέρας αρχίζει να έχει πρόβλημα στη δουλειά… Μπορεί η αγάπη να νικήσει την προκατάληψη;
Venus Boyz Αγόρια από την Αφροδίτη
Documentary, Germany, 2002, dir. Gabrielle Baur, 102 m, English and German (English and Greek subs)
EN What is masculinity’s essence? Can we discover, by its means, a new form of femininity? Or are all these terms obsolete once and for all? We are taken into a fascinating trip through the lives of drag kings and female-to-male transsexuals who speak of fears, wishes and doubts that we all have. Because, after all, what does it mean to be a man?
Ντοκιμαντέρ, Γερμανία, 2002, σκην. Gabrielle Baur, 102 λ, αγγλικά και γερμανικά (υπότ. αγγλικά και ελληνικά)
ΕΛ Ποια είναι η ουσία της αρρενωπότητας; Μπορούμε να ανακαλύψουμε, μέσω αυτής, μια νέα μορφή θηλυκότητας; Ή όλοι αυτοί οι όροι είναι εντελώς παλιομοδίτικοι; Ένα συναρπαστικό ταξίδι στις ζωές των drag kings και τους άντρες διεμφυλικούς που μιλούν για φόβους , επιθυμίες και αμφιβολίες που όλοι έχουμε. Γιατί, στο κάτω-κάτω, τι σημαίνει να είσαι άντρας;
678 Οι γυναίκες του λεωφορείου 678
Drama, Egypt, 2010, dir. Mohamed Diab, 100 m, Arabic (English and Greek subs)Δραματική, Αίγυπτος, 2010, σκην. Mohamed Diab, 100 λ, αραβικά (υπότ. αγγλικά και ελληνικά)
EN Three women struggle every day against sexual harassment in their effort for justice. Among them, the first woman who filed a lawsuit for sexual harassment ever in Egypt.
ΕΛ Ο αγώνας τριών γυναικών που καθημερινά υφίστανται σεξουαλική παρενόχληση για δικαιοσύνη. Μεταξύ αυτών και η πρώτη γυναίκα που κατέθεσε μήνυση για σεξουαλική παρενόχληση στην Αίγυπτο.
Medianeras Μεσοτοιχίες
Drama, Argentina, 2011, dir. Gustavo Taretto, 95 m, Spanish (English and Greek subs)Δραματική, Αργεντινή, 2010, σκην. Gustavo Taretto, 95 λ, ισπανικά (υπότ. αγγλικά και ελληνικά)
EN Two youngs, Martin and Mariana, try to find meaningful communication in adverse social and economic conditions. A film about the isolation of contemporary humans, surrounded by skycrapers of soulless cities.
ΕΛ Δύο νέα παιδιά, ο Μαρτίν και η Μαριάννα προσπαθούν μέσα σε δυσμενείς κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες να βρουν την ουσιαστική επικοινωνία. Μια ταινία για την απομόνωση του σύγχρονου ανθρώπου μέσα στους διαδρόμους των πολυώροφων, άψυχων κτιρίων των μεγαλουπόλεων.
Drei Three Τρείς
Drama, Germany, 2010, dir. Tom Tykwer, 119 m, German (English and Greek subs)Δραματική, Γερμανία, 2010, σκην. Tom Tykwer, 119 λ, γερμανικά (υπότ. αγγλικά και ελληνικά)
EN After 20 years of romance, a middle-aged couple falls in love with the same man by chance.
ΕΛ Ένα μεσήλικο ζευγάρι, μετά από 20 χρόνια σχέσης, ερωτεύονται εντελώς τυχαία τον ίδιο άντρα.

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Ο δημοσιογράφος Γιάννης Κεσσόπουλος νέος διευθυντής στη ΔΕΠΘΕ (TV100, FM100, FM100,6)
Ο δημοσιογράφος Γιάννης Κεσσόπουλος νέος διευθυντής στη ΔΕΠΘΕ (TV100, FM100, FM100,6)
623 Views

Ο δημοσιογράφος Γιάννης Κεσσόπουλος είναι ο νέος Γενικός Διευθυντής  της Δημοτικής Εταιρείας Θεάματος, Πληροφόρησης και Επικοινωνίας (ΔΕΠΘΕ – TV100, FM100, FM100,6)  μετά την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή