ΓΥΜΝΗ ΥΣΤΕΡΙΑ και AIDS… ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΤΕ; Από την Πίτσα Στασινοπούλου.

869 Views
 ΓΥΜΝΗ ΥΣΤΕΡΙΑ και AIDS… ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΤΕ; Από την Πίτσα Στασινοπούλου. ΓΥΜΝΗ ΥΣΤΕΡΙΑ και AIDS… ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΤΕ; Από την Πίτσα Στασινοπούλου.

  ΓΥΜΝΗ ΥΣΤΕΡΙΑ και AIDS… ΠΟΙΟΝ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΤΕ; Από την Πίτσα Στασινοπούλου. [αναδημοσίευση άρθρου 01/12/2015]

Είσαι σελέμπριτυ ή εν δυνάμει σελέμπριτυ με «κοινωνική ευαισθησία» περί του AIDS και θέλεις να στείλεις μήνυμα; Δεν έχεις παρά να κατεβάσεις τα βρακιά σου! Και όσο πιο επώνυμα τα βρακιά, τόσο μεγαλύτερο το κύρος! Το πράγμα ξεκίνησε δειλά με ολίγον διακριτικό γυμνό, στη συνέχεια προχώρησε σε πιο αδιάκριτο, μετά σε πιο ξεσαλωμένο, μέχρι που έφθασε στο πλήρες ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ με απρόσκοπτη, πανοραμική θέα. Και μια εικόνα που υπό άλλες συνθήκες θα χαρακτηριζόταν  από αισθησιακή μέχρι αντιαισθητική, με ένα αφελέστατο σλόγκαν για το AIDS από δίπλα, ξάφνου μετουσιώνεται σε σοβαρότατο κοινωνικό μήνυμα, άξιο σεβασμού και ευρείας προβολής, ικανό να «ευαισθητοποιήσει» τις μάζες! Πουλώντας βεβαίως σαν τρελή, προφανώς λόγω  της αυξημένης υπερευαισθησίας του κοινού για την ασθένεια! Δεν χωρεί αμφιβολία περί τούτου…
 
       Πριν προχωρήσω οφείλω να ξεκαθαρίσω δύο πολύ βασικά θέματα: Κατά πρώτον ανήκω σε εκείνους που αμφισβητούν ευθέως την ύπαρξη του AIDS ως μιας αυτόνομης «καινούργιας» ασθένειας, Προφανώς δεν θα αναπτύξω εδώ το θέμα διότι το αντικείμενο είναι άλλο, απλά θα πω πολύ σύντομα  ότι πλήθος διακεκριμένων ερευνητών ισχυρίζεται με στοιχεία ότι AIDS – με τον τρόπο που πλασάρεται - ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ! Ότι πρόκειται για ένα σύμπλοκο ήδη γνωστών και παλιών ασθενειών με βάση τις λογής  ηπατίτιδες, που κάποιοι εντεταλμένοι για λόγους οικονομικούς ή ιδεοληπτικούς ενοποίησαν ως μια δήθεν καινούργια ασθένεια, τη βάφτισαν AIDS, απορρόφησαν για δήθεν έρευνες απίστευτα κονδύλια, χρηματοδότησαν αδρά φαρμακοβιομηχανίες για παραγωγή δήθεν φαρμάκων… τη στιγμή που κατά τους ισχυρισμούς τους, ο «ιός» που «παρουσιάστηκε» δεν ήταν παρά μια εικονική προσομοίωση… Και ότι οι προκληθέντες θάνατοι οφείλονται αφενός στην συνειδητά ακατάλληλη αντιμετώπιση κι αφετέρου στις παρενέργειες των φοβερών φαρμάκων. Δεν θα επεκταθώ περαιτέρω, το θέμα είναι τεράστιο και όποιος ενδιαφέρεται για την «άλλη» οπτική, δεν έχει παρά να ψάξει την πολυσυζητημένη «Απάτη του AIDS» με σοκαριστικές μαρτυρίες επιστημόνων και ασθενών…
 
       Το δεύτερο που οφείλω να ξεκαθαρίσω οριζοντίως και καθέτως είναι ότι εγώ και ο πουριτανισμός είμαστε… τσακωμένοι ανέκαθεν, για την ακρίβεια δεν θέλω μήτε να τον ακούω, μήτε να τον ξέρω και κάνω ό,τι περνά από το χέρι μου για να τον σαμποτάρω! Απαραίτητη η διευκρίνιση για κάποιους που ίσως συνδέσουν άκριτα και αφελώς την αντίδρασή μου με την εν λόγω έννοια. Παρόλο που ξέρω ότι για μερίδα από αυτούς ματαιοπονώ, ωστόσο θα προσπαθήσω να κάνω κατανοητό το σκεπτικό μου για όποιον διαβάζει χωρίς προκατάληψη. Και θα ξεκινήσω με ένα απλό ερώτημα, θεωρώντας ως υπόθεση εργασίας ότι «το AIDS είναι μια υπαρκτή απειλή»: Γιατί κάποιος πιστεύει ότι όσο πιο πολύ γυμνό μου δείχνει, τόσο πιο πολύ με ευαισθητοποιεί  για το θέμα;
 
       Και ειδικότερα: Γιατί έχει συνδεθεί η ασθένεια ΜΟΝΟ με το σεξ – που δήθεν δικαιολογεί τη γύμνια-  όταν αφορά ΚΑΙ σε άλλες πρακτικές π.χ. μετάγγιση αίματος, ή τρόπους μετάδοσης π.χ, μέσω σάλιου; Με ποια γελοία λογική η όλο και πιο προκλητική γύμνια να παραπέμπει υποσυνείδητα σε αρρώστια, σε κίνδυνο-θάνατο, σε ιατρικές εξετάσεις; Με ποια ηλίθια λογική (πέραν της ευκόλως εννοούμενης) ο κάθε πικραμένος φωτογραφίζεται γυμνός για να μου στείλει τάχα μου «μήνυμα προστασίας»; Με ποια ηλίθια λογική να συνδέσω το γαργαλιστικό θέαμα των ολοτσίτσιδων με δήθεν «προειδοποίηση» για εξετάσεις; Γιατί άραγε όλοι οι κατά καιρούς εμπνευστές παρόμοιων θεαμάτων/ δρώμενων με θεωρούν κρετίνα υπονοώντας ότι προσφέρουν «κοινωνική υπηρεσία»; Με ποιο θεόμπνευστο επιχείρημα; Τί τους κάνει να πιστεύουν ότι μοστράροντάς μου γυμνά,  εγώ θα κάνω άμεσο συνειρμό με την αρρώστια και θα πάρω σβάρνα τους γιατρούς;
 
       Πιθανόν κάποιοι να ισχυριστούν ότι πρόκειται περί συμβολισμού. Θα απαντήσω όμως ότι ένας συμβολισμός που:  α)καταφεύγει στο αυτονόητο και προφανές, β)στερείται παντελώς φαντασίας, γ) επαναλαμβάνεται πανομοιότυπα, χάνει από χέρι τη δύναμη, το περιεχόμενο, την απήχησή του. Θα απαντήσω επίσης ότι εστιάζει μονομερώς (και σκοπίμως) σε ένα μόνο κομμάτι, αφήνοντας στο σκοτάδι τα υπόλοιπα, εξίσου σημαντικά. Βλέπεις η μετάγγιση αίματος (πολύ συχνότερη πηγή μετάδοσης) δεν προσφέρεται για… ξεβράκωμα! Κάποιοι  ίσως κάνουν λόγο για «γυμνό ακτιβισμό»… Μόνο που εδώ πρόκειται περί «ταυτοπροσωπίας», όπου γύμνια και μήνυμα ταυτίζονται, με συνέπεια να χάνονται το απροσδόκητο, η ανατροπή, το σοκάρισμα, στα οποία ποντάρει η ακτιβιστική λογική για να προσελκύσει την προσοχή, εκπίπτοντας στο εντελώς αναμενόμενο και προβλέψιμο. Με το γυμνό ως αυτοσκοπό και όχι μέσον για «κάτι άλλο».    
 
       Και τί μένει τελικά; Τα εξής δύο τινά: Μια ελάχιστη κατηγορία καλοπροαίρετων γυμνών που  παραμυθιάζονται και  πιστεύουν αφελώς ότι συμβάλλουν στην κοινωνική ευαισθητοποίηση για τάχα μου «ιερό σκοπό»! Και μια μεγάααααλη κατηγορία νάρκισσων γυμνών που βρίσκουν εξαιρετική ευκαιρία να προβάλλουν απενοχοποιημένα τα υπαρκτά ή ανύπαρκτα κάλλη τους με άλλοθι τον «ιερό σκοπό» και πραγματικό κίνητρο την προβολή! Η οποία μπορεί να μεταφράζεται παντοιοτρόπως: Από το «είμαι παρών, μη με ξεχνάτε» μέχρι το «προσέξτε με, υπάρχω κι εγώ», μέχρι το «δείτε πόσο γυμνασμένος/ προικισμένος/ προχωρημένος/ άνετος/ εναλλακτικός/ κοινωνικά ευαίσθητος κλπ. είμαι»… Άβυσσος η (ματαιόδοξη) ψυχή του φωτογραφιζόμενου, ωστόσο τα κίνητρα είναι δύσκολο να κρυφτούν στην αποκαλυπτική γύμνια, καθώς η πρόκληση δεν θα πάψει ποτέ να πουλάει ως θέαμα, ασχέτως μηνύματος. Η δε «είσπραξη» δεν είναι απαραίτητο να είναι υλική, καθότι το χρήμα πολλοί εμίσησαν, τη δόξα ΟΥΔΕΙΣ! Κι όσο για το «μήνυμα» εν προκειμένω (γελάμε όλοι μαζί!), λόγω της πανομοιότυπης επανάληψης και του καπελώματος από την… ξεβράκωτη πρόκληση, περνά σαφώς απαρατήρητο ή καταντά βαρετό κι ανούσιο…
 
       Ειλικρινά έχω μπουχτίσει να βλέπω ΟΛΗ τη γκάμα  γυμνών κορμιών, από καθημερινά/ φθαρμένα/ αντιερωτικά, μέχρι προκλητικά/ ναρκισσιστικά/ αισθησιακά, να περιφέρονται ως κρέατα προς κατανάλωση του αδηφάγου, ηδονοβλεπτικού κοινού που ουδέποτε θα κορεστεί,  με πρόσχημα την καραμέλα περί ευαισθητοποίησης για το AIDS. Σε δήθεν προχωρημένα δρώμενα, με δήθεν ακομπλεξάριστους γυμνούς, με δήθεν κοινωνικά κίνητρα, όταν η αυθεντική ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ και τραγικά ευνουχισμένη φαντασία, κραυγάζουν! ΕΧΩ ΜΠΟΥΧΤΙΣΕΙ να βλέπω εκτεθειμένα τα γυμνά μέλη κάθε διάσημου ή εν δυνάμει διάσημου, πουλώντας μου δήθεν «ευαισθησία» για τα αυτονόητα.
 
       Λες κι αν δεν έβλεπα τον γυμνό του κώλο, ούτε που θα μου πήγαινε το μυαλό να χρησιμοποιήσω ας πούμε προφυλακτικό! Ή αν δεν έβλεπα τη γυμνή μαγκιά του Χ επώνυμου, θα παρέμενα ακόμη στα μαύρα σκοτάδια και ευτυχώς μου άνοιξε τα μάτια- ναααααα… ένα άνοιγμα!  Ή λες και μοστράροντας ο καθείς τα γεννητικά του όργανα θα με πείσει για τη «μάστιγα»! Κι εγώ με το που θα τα δω, ΔΕΝ θα ασχοληθώ ούτε γι αστείο με οφθαλμόλουτρο ή πικάντικα σχόλια ΟΟΟΟΟΧΙ !!!! Με… μεγάλο ζόρι θα καταδεχτώ να ρίξω μια ματιά., κι αυτό ίσα- ίσα για να ξυπνήσει μέσα μου το δέος και να τρέξω αυτοστιγμί για ιατρικό έλεγχο! Ήθελα να ‘ξερα, ΠΟΙΟΝ ακριβώς κοροϊδεύετε… γυμνόμαγκες;
.

ΓΙΑΤΙ  ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ  ΤΗ  ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ μου(μας) ;;;

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή