Ένα πολύγλωσσο ρετρό μουσικό σόου η συναυλία PINK MARTINI στη Μονή Λαζαριστών! Είδαμε & σχολιάζουμε

568 Views
Ένα πολύγλωσσο ρετρό μουσικό σόου η συναυλία PINK MARTINI στη Μονή Λαζαριστών! Είδαμε & σχολιάζουμε Ένα πολύγλωσσο ρετρό μουσικό σόου η συναυλία PINK MARTINI στη Μονή Λαζαριστών! Είδαμε & σχολιάζουμε

 Ένα πολύγλωσσο ρετρό μουσικό σόου η συναυλία PINK MARTINI στη Μονή Λαζαριστών! Είδαμε & σχολιάζουμε

Αγγλικά, Γαλλικά, Ιταλικά, Ισπανικά, Τούρκικα, Γιαπωνέζικα, Γερμανικά, Ελληνικά και κανα δυο άλλες γλώσσες που δεν αναγνώρισα ακούσαμε χθες Δευτέρα στη Μονή Λαζαριστών. Όχι δεν παρακολουθήσαμε κάποιο σύνθετο πρόγραμμα εκμάθησης ξένων γλωσσών, αλλά απλώς απολαύσαμε τους Pink Martini.
.
Ούτε μία ούτε δύο, αλλά 25 γλώσσες μετράνε στο μουσικό ρεπερτόριό τους οι Pink Martini και σύντομα θα τις κάνουν 27, όπως έχουν δηλώσει. Αυτό είναι άλλωστε το χαρακτηριστικό τους γνώρισμα και κάτω από μία έντονα ρετρό διάθεση μας έκαναν να διακτινιστούμε  σε ένα σωρό χώρες κι εποχές. Και όλα αυτά ξεκίνησαν από την αγάπη του δημιουργού του συγκροτήματος, Τόμας Λάουντερντέιλ, για την… πολιτική! Δήμαρχος ήθελε να γίνει ο άνθρωπος κι επειδή στις περιοδείες η μουσική που παιζόταν ήταν άθλια, σκέφτηκε να «μιλήσει» στις καρδιές των ψηφοφόρων με τον δικό του τρόπο! Με τόσες γλώσσες βέβαια μπορεί να κατέβει και για πλανητάρχης, αλλά μάλλον τον «κέρδισαν» οι μουσικές περιοδείες…
.
Αυτό είναι το μουσικό προφίλ της πολυμελούς μπάντας και όσοι από μας τους έχουν ξαναδεί, ήξεραν τι να περιμένουν, γι’αυτό ίσως όσοι τους είδαν για πρώτη φορά, να τους απόλαυσαν περισσότερο. Όπως και να’χει, η προσέλευση ήταν πολύ μεγάλη και ίσως ήταν ένας λόγος που η συναυλία ξεκίνησε 50 λεπτά αργότερα από το προγραμματισμένο. Επικράτησε βέβαια και μία σχετική αναστάτωση με το θέμα των καθισμάτων, πολλά από τα οποία άρχισαν να εμφανίζονται κατά δεκάδες ξαφνικά, λίγα λεπτά πριν την έναρξη, γεμίζοντας άτακτα το χώρο πίσω από τα ήδη υπάρχοντα.
 
Επιτέλους το σόου ξεκινάει και μάλιστα με κάτι πολύ γνωστό, το Amado mio, από τη φωνή πλέον της Storm Large σε μια πολυτελή έκδοση με μαύρη τουαλέτα. «Αυτή είναι η τραγουδίστρια?», «Αυτή είναι», «όχι δεν είναι αυτή», μέχρι να έρθει η επιβεβαίωση δια στόματος της Storm ότι είναι η πρώτη της φορά στη Θεσσαλονίκη. Εκείνη η «άλλη», η China Forbes που η φωνή της πραγματικά σε ταξίδευε στο σημείο που ήθελε το τραγούδι, πήρε άδεια πριν μερικά χρόνια για εγχείρηση στις φωνητικές χορδές της και από τότε, όσα ξέρετε ξέρω. Είχε ένα μεγαλείο η φωνή της και έχοντας συνδεθεί τόσα χρόνια με τόσα σουξέ, η σύγκριση γέρνει σαφώς υπέρ της.
 
Και η Storm Large βέβαια ήταν όνομα και πράγμα. Και “storm”  και “large” μεταφορικά βέβαια, η σκηνική της παρουσία ήταν αν μη τι άλλο πληθωρική. Είχε αναδειχτεί  από ένα ροκ ριάλιτι σόου στην Αμερική και η ροκ διάθεσή της ήταν πολλές φορές εμφανέστατη κάθε φορά που ανέβαινε κάπου με ανοιχτά πόδια με την τουαλέτα εμφανώς να την εμποδίζει. Άκρως θεατρική κι επικοινωνιακή με κινήσεις που άρμοζαν ανάλογα με το τραγούδι, απέπνεε πάθος, αισθησιασμό, τρυφερότητα, μυστήριο. Δεν είναι κι εύκολο πράγμα να μπορείς όχι μόνο να αποδώσεις τη γλώσσα ενός τραγουδιού, αλλά και το ύφος και όλα αυτά τα εξωγλωσσικά σημεία που αποδίδουν την κουλτούρα του.
 
Έτσι λικνίστηκε σε ρυθμούς καμπαρέ, τζαζ, λάτιν, ανατολίτικους και συνάντησε την αρχοντιά της δικιάς μας της Μελίνας πολύ νωρίτερα από ότι αναγράφει το setlist. Μάλλον ήθελε να μας «κερδίσει» νωρίς με τους ελληνικούς στίχους και να μας παρακινήσει να χορέψουμε, χωρίς επιτυχία αφού οι καρέκλες  ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος του κοινού στο σόου, με λίγες εξαιρέσεις στο βάθος. Σε κάποια στιγμή ακούγεται ένα «καλησπέρα»  σε άψογη προφορά και πριν προλάβουμε να αναρωτηθούμε πόσο καλά έχουν εξελίξει τα Ελληνικά τους, μας συστήνεται ο Αντώνης Ανδρέου, νέο μέλος στο τρομπόνι. Βοηθάει τη Storm στα φωνητικά, όπως και άλλα μέλη παίρνουν στη συνέχεια την τραγουδιστική σκυτάλη στα Γιαπωνέζικα και Ισπανικά.
 
Όπως ήταν αναμενόμενο, στη μία ώρα και μισή, μαζί με το ανκόρ, το σόου έλαβε τέλος.To καλό ήταν ότι είχε πολλά γνωστά κομμάτια και το κοινό δε «χάθηκε» στα άγνωστα καινούρια. Μέγα λάθος όμως να μας ξεσηκώσουν αφήνοντας για το τέλος το “Brazil” και πάνω που είπαμε να ξεμουδιάσουμε, σαν μας έκοψαν ξαφνικά το ρεύμα. Κάποιοι τυχεροί είχαν την τύχη να ανέβουν στη σκηνή και να χορέψουν με τη Storm. Αλλά επειδή εδώ έχουμε να κάνουμε με αυστηρούς επαγγελματίες, το πάρτι τελείωσε μόλις πήγε να ξεκινήσει…
 
SETLIST (στο live υπήρχαν διαφοροποιήσεις)
CONCERTO, AMADO, QUIZAS, ICH DICH, DONDE ESTAS, TOMATO, ASKIM, OV SIRUN, SQUIRREL, JOLI GARCON, PANA CAND, KHAJ KOLA, YO TE QUIERO, ZUNDOKO, SYMPATHIQUE, UNA NOTTE, GET HAPPY – BRAZIL, NEVER ON SUNDAY, LILLY 

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

Ρένα Καλπάκη
Ρένα Καλπάκη
Σπουδές στην Αγγλική Φιλολογία, Γαλλικά και πιάνο, όλα αυτά της ακούγονταν πολύ συνηθισμένα και είπε να βάλει λίγο ενδιαφέρον στη ζωή της με τη δημοσιογραφία. Η μουσική παρέμεινε μεγάλη αγάπη, ασχολήθηκε και με ραδιόφωνο και δεν παρέλειπε να ταξιδεύει στο εξωτερικό για να δει κάποιο αγαπημένο συγκρότημα. Κι επειδή το ένα φέρνει το άλλο, τα ταξίδια έπρεπε να ανανεώνονται, οπότε κάπως έτσι προέκυψε και η ιστιοπλοΐα για να πιάσει πλέον λιμάνι στην Κουλτουρόσουπα. Παντός καιρού λοιπόν, ταξιδεύεις μαζί της σε αυτή τη στήλη.

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Διαφήμιση: Τέχνη ή Τεχνική; | Ιωάννης Κυφωνίδης | Kif Express
Διαφήμιση: Τέχνη ή Τεχνική; | Ιωάννης Κυφωνίδης | Kif Express
με 0 Σχόλια 1280 Views

 Τι είναι τελικά η Διαφήμιση; Τέχνη ή τεχνική; Πάντα αναρωτιόμουν αλλά ακόμη περισσότερο από προχθές όταν και βγήκε στον αέρα η μικρού μήκους ταινία "Μη με αφήσεις ποτέ" της Lacta. Γράφει ο Γιάννης Κυφωνίδης για την Κουλτουρόσουπα.


Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή