Σιγανό μα «εμπορικότατο» ποταμάκι ο Νίκος Βέρτης...

2593 Views
Σιγανό μα «εμπορικότατο» ποταμάκι ο Νίκος Βέρτης... Σιγανό μα «εμπορικότατο» ποταμάκι ο Νίκος Βέρτης...

 
Γράφει ο Ματθαίος Οικονόμου.
 

Μπορεί ένας καλλιτέχνης να ανήκει στην εμπορική κατηγορία του ελαφρολαϊκού, να γεμίζει ασφυκτικά νυχτερινά κέντρα και συναυλιακούς χώρους, να τροφοδοτεί συνεχώς τα ραδιοφωνικά playlists με σουξέ διατηρώντας παράλληλα ένα χαμηλό προφίλ με σπάνιες συνεντεύξεις, δημόσιες εμφανίσεις αλλά και αποκαλύψεις σε σχέση με την προσωπική του ζωή; Η απάντηση είναι κατηγορηματικά “ναι” και ο Νίκος Βέρτης αποτελεί το πιο αντιπροσωπευτικό παράδειγμα της προαναφερθείσας περίπτωσης.
 
Το ντεμπούτο του στη μουσική βιομηχανία της χώρας πραγματοποιείται το 2003 με το πλατινένιο “Πολύ απότομα βραδιάζει” δίνοντας εξαρχής ένα κατατοπιστικό στίγμα της μουσικής του ταυτότητας. Ακολουθούν δισκογραφικές δουλειές που συνεχίζουν να σημειώνουν στην πλειοψηφία τους πλατινένιες πωλήσεις ενώ οι ζωντανές εμφανίσεις του καλλιτέχνη στέφονται με απόλυτη επιτυχία κάνοντας ασυνήθιστα παρατεταμένες σεζόν που τον τοποθετούν σύντομα στη λίστα με τις πρωτοκλασάτες φίρμες του ελληνικού πενταγράμμου. Επί δεκαπέντε χρόνια χαρίζει στους πολυάριθμους θαυμαστές του όμορφα κομμάτια -με αρκετά να φέρουν την προσωπική του υπογραφή- που κατακτούν μια διαχρονική θέση στα ραδιοφωνικά playlists (“Αστέρι μου”, “Πολύ απότομα βραδιάζει”, “Πώς τολμάς”, “Πες το μου ξανά”, “Πως να το εξηγήσω”, “Ποια εσύ”, “Μάτια μου γλυκά”, “Αν είσαι ένα αστέρι”, “Δε με σκέφτεσαι”, “Ένα ψέμα”, “Θέλω να με νιώσεις”, “Γιατί το μετανιώνεις” κ.α.), ένα σημαντικό κατόρθωμα που έρχεται σε αντίθεση με την τάση του είδους να παράγει σουξέ με σύντομη ημερομηνία λήξης.
 
Και όλα τα παραπάνω επιτεύχθηκαν με ελάχιστες τηλεοπτικές ή έντυπες συνεντεύξεις, περιορισμένες δημόσιες εμφανίσεις με κατάληξη στα εξώφυλλα περιοδικών και χωρίς γενικά να οικειοποιηθεί τις τακτικές εγχώριων σταρ που στοχεύουν σε κάθε είδους δημοσιότητα μέσα από σκάνδαλα και γαργαλιστικές πληροφορίες για την προσωπική τους ζωή. Όλα αυτά τα χρόνια, ο Νίκος Βέρτης απασχολεί μόνο με τη δουλειά του καταφέρνοντας να δημιουργήσει ένα αξιοπρεπέστατο και διακριτικό προφίλ το οποίο υποψιάζομαι πως είναι απόλυτα ευθυγραμμισμένο με την προσωπικότητά του κάτι που μπορείς να διακρίνεις και επί σκηνής. Διότι, όπως πολύ εύστοχα έχει επισημάνει και ο Τάκης Ζαχαράτος σε πρόσφατο show, με τον Βέρτη συμβαίνει το εξής οξύμωρο: μπορεί στα πλαίσια μιας εμφάνισής του να πέφτουν νερά από την οροφή, να ανοίγουν καταπακτές, να παρελαύνουν από μπροστά σου δεκάδες χορευτές και επιβλητικές εικόνες και ο ίδιος να κάθεται την ίδια στιγμή σε ένα σκαμπό στο κέντρο της πίστας, μειλίχιος, λιτός, τραγουδώντας αγκαλιά με την κιθάρα του σαν να βρίσκεται σε ένα μικρό συνοικιακό μπαρ με την παρέα του ενώ γύρω του έχει στηθεί (και έχει στήσει) μια υπερπαραγωγή.
 
Τις τελευταίες μέρες το όνομά του βρέθηκε και πάλι στο επίκεντρο της δημοσιότητας χάρις σε δύο επαγγελματικής φύσεως κατορθώματα. Το video clip του κομματιού “Θέλω να με νιώσεις” κατάφερε να ξεπεράσει τα 102 εκατομμύρια προβολές στο You Tube, σημειώνοντας ρεκόρ προβολών για ελληνικό τραγούδι, επιτυχία που αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία αν αναλογιστεί κανείς πως πρόκειται για μια απολύτως δωρική οπτικοποίηση προερχόμενη από μία ζωντανή εμφάνιση του. Και φυσικά αυτή δεν είναι η μόνη του επιτυχία στο συγκεκριμένο ιστότοπο καθώς διαθέτει αρκετά singles στο ενεργητικό του με δεκάδες εκατομμύρια επισκέψεις έκαστο (λόγου χάρη “Αν είσαι ένα αστέρι”- 54 εκατομμύρια προβολές, “Δε με σκέφτεσαι” - 26 εκατομμύρια προβολές, “Γιατί το μετανιώνεις” - 23 εκατομμύρια προβολές, “Ένα ψέμα” - 22 εκατομμύρια προβολές). Όσον αφορά το δεύτερο επίτευγμά του, στα τέλη του προηγούμενου μήνα ο Νίκος Βέρτης κλήθηκε να τραγουδήσει στο Μέγαρο Μουσικής του Βουκουρεστίου προσθέτοντας άλλη μια λαμπρή στιγμή στην καριέρα του. Και αυτό διότι λόγω αυξημένης ζήτησης οι αρχικά δύο προγραμματισμένες εμφανίσεις έγιναν τρεις και ήταν sold out, με αποτέλεσμα 15.000 θεατές να παρακολουθήσουν τον Έλληνα καλλιτέχνη, και μάλιστα σε μία χώρα που δεν υπάρχει μια ισχυρή πληθυσμιακά ελληνική κοινότητα. Ο ίδιος δήλωσε έκπληκτος από την αποδοχή του κόσμου στη Ρουμανία, απέδωσε την αναγνώριση της δουλειάς του στο διαδίκτυο και τη δύναμη που αυτό έχει να ταξιδεύει την ελληνική μουσική πέρα από τα σύνορα ενώ παραδέχτηκε πως η εν λόγω επιτυχία τον γεμίζει με ακόμη περισσότερη ευθύνη για ποιοτικές παραγωγές απέναντι στο κοινό, στοιχείο που αποτελεί έτσι και αλλιώς “σήμα κατατεθέν” των live εμφανίσεων του.     
 
Αυτή την περίοδο, ο Νίκος Βέρτης συνεχίζει να ψυχαγωγεί το κοινό της πρωτεύουσας στο “YTON the music show” όμως κάτι μου λέει πως ήδη επεξεργάζεται το επόμενο δισκογραφικό του βήμα το οποίο σίγουρα θα περιλαμβάνει νέες ατμοσφαιρικές μπαλάντες και πιασάρικες ελαφρολαϊκές μελωδίες. Όπως έχει αποδειχθεί στο παρελθόν, δε θα μας αφήσει περιθώρια επιλογής, θα τις αγαπήσουμε και αυτές. 
.
.Δείτε αυτά:
-Τι παίζουν τα θέατρα στη Θεσσαλονίκη τώρα ΕΔΩ
-Τι παίζουν οι κινηματογράφοι στη Θεσσαλονίκη τώρα ΕΔΩ
-Θέατρο: Είδαμε & Σχολιάζουμε ΕΔΩ
-Συναυλίες: Είδαμε & Σχολιάζουμε  ΕΔΩ
-Σινεμά: Είδαμε & Σχολιάζουμε  ΕΔΩ
-Βιβλίο: Διαβάσαμε & Σχολιαζουμε ΕΔΩ
-Κερδίστε προσκλήσεις - Βιβλία ΕΔΩ
.
Ακολουθήστε μας στα social media
       


Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Οι νέες ταινίες της εβδομάδας 20 – 26/06/2019
Οι νέες ταινίες της εβδομάδας 20 – 26/06/2019
με 0 Σχόλια 310 Views

 Η Κουλτουρόσουπα κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού καταργεί τη λίστα γενικών αιθουσών με τον προγραμματισμό όλων των ταινιών και δημιουργεί νέα στήλη όπου θα παρουσιάζει το πρόγραμμα όλων των θερινών κινηματογράφων της Θεσσαλονίκης, επιφυλάσσεται δε από την έναρξη χειμερινής περιόδου να παρουσιάζει και να προτείνει μόνο τους παραδοσιακούς κινηματογράφους της πόλης.


Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή