Ραλλία Χρηστίδου: Ανανεωμένη, πιο αισθησιακή από ποτέ και πολλά υποσχόμενη. Γράφει ο Ματθαίος Οικονόμου

2933 Views
Ραλλία Χρηστίδου: Ανανεωμένη, πιο αισθησιακή από ποτέ και πολλά υποσχόμενη. Γράφει ο Ματθαίος Οικονόμου Ραλλία Χρηστίδου: Ανανεωμένη, πιο αισθησιακή από ποτέ και πολλά υποσχόμενη. Γράφει ο Ματθαίος Οικονόμου

Γράφει ο Ματθαίος Οικονόμου   

Τη γνωρίσαμε το 2003 μέσα από την συμμετοχή της στο απολύτως επιτυχημένο FameStory 2 (ωραίες εποχές) όπου και παρέμεινε δικαιολογημένα ως το τέλος του show αποδεικνύοντας το ταλέντο της σε κάθε της εμφάνιση. Η Ραλλία Χρηστίδου συγκαταλέγεται στην λίστα των ευνοημένων συμμετεχόντων σε talent show αφού στα 14 χρόνια που πέρασαν από το τέλος του παιχνιδιού κατάφερε να παραμείνει «ζωντανή στη σκηνή» πραγματοποιώντας συνεργασίες με μεγάλα ονόματα του ελληνικού τραγουδιού (Γιάννης Κότσιρας, Ελένη Τσαλιγοπούλου, Μελίνα Ασλανίδου, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Χρήστος Δάντης), κυκλοφορόντας παράλληλα νέο υλικό. Τα έντεχνα μουσικά μονοπάτια που ακολούθησε ήταν λίγο πολύ αναμενόμενα με βάση τα όσα είδαμε στο Fame και δεν της βγήκαν σε κακό αφού, όσο βρίσκονταν υπό την σκέπη της Heaven Music, τραγούδια όπως «Εγώ για σένα», «Είσαι μακριά», «Μέρες που δεν σου είπα σ’ αγαπώ», «Μια ζωή», «Αν μετρηθούμε» κατάφερναν να βρουν το δρόμο τους στα playlists των ραδιοφώνων. Από το 2010 και μετά, αν και παραμένει δραστήρια, ακολουθεί μια περίοδος χαμηλών τόνων για την καριέρα της κατά την οποία ναι μεν υπάρχει και δημιουργεί αλλά δεν «απασχολεί». Και μάλλον αυτό δεν ήταν αρκετό.
 
Το 2016, η Ραλλία εντάσσεται στο δυναμικό της PanikPlatinum και ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα της ξεκινά. Το ίδιο έτος κυκλοφορούν η διασκευή του κομματιού «Καράβια Αραγμένα» και το «Φιλί Που Κλαίει», που προσεγγίζουν αρκετά το γνώριμο μουσικό ύφος της τραγουδίστριας μα αποτυγχάνουν και πάλι να ξεχωρίσουν και να ακουστούν (ενδεικτικό είναι πως πληροφορήθηκα την ύπαρξή τους μέσα από την έρευνα μου για το συγκεκριμένο άρθρο). Δεν γνωρίζω -και πολύ θα ήθελα να μάθω- τις συζητήσεις που έλαβαν χώρα στο εσωτερικό της δισκογραφικής σε σχέση με το επαγγελματικό μέλλον της Ραλλίας, τα πρώτα δείγματα πάντως αποκαλύπτουν μια ενδιαφέρουσα υφολογική επαναπροσέγγιση.
 
Λίγο πριν το καλοκαίρι του 2017 κυκλοφορεί το τραγούδι «Ως το φεγγάρι να με πας» και μια νέα Ραλλία Χρηστίδου αναδύεται ξαφνικά. Ερωτική, ανάλαφρη, ανανεωμένη, εισβάλλει στα «χωράφια» του σύγχρονου λαϊκού και κατακτά άμα τη εμφανίσει τα ραδιόφωνα. Αξιοπρεπέστατη η πορεία του και στο You Tube με ένα εκατομμύριο προβολές μέχρι στιγμής. Και για όσους πίστευαν ότι επρόκειτο για κάτι συμπτωματικό, έρχεται στις αρχές Νοεμβρίου το υπέροχο «Απόψε Ζήτα Μου Ό,τι Θες» να τους διαψεύσει. Μέσα από την εγγυημένη σκηνοθετική ματιά του Βαγγέλη Τσαουσόπουλου, ανακαλύπτουμε μια άκρως αισθησιακή και σέξι Ραλλία που φλερτάρει επιτυχημένα με πιο διασκεδαστικά -και ναι, εμπορικότατα, δεν είναι κακό- ακούσματα. Και η αλήθεια είναι πως αποδεικνύεται ικανότατη και σε αυτό το μουσικό είδος ενώ η όποια ενδεχόμενη αμηχανία με τις απαιτήσεις που θέτει ο συγκεκριμένος χώρος δεν γίνεται μέχρι στιγμής αντιληπτή (μια live εμφάνιση θα μας πει βέβαια περισσότερα επί τούτου).
 
Να σημειωθεί πως πίσω από τα δύο προαναφερθέντα κομμάτια βρίσκεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός Λεωνίδας Σώζος (γιος του ηθοποιού Χάρη Σώζου) ο οποίος φαίνεται να έχει βρει στη φωνή και στο πρόσωπο της Ραλλίας την ιδανική μούσα για να εκτονώσει τις ελαφρολαϊκές του «ορμές». Τον φωτογενή Λεωνίδα μπορείτε να δείτε στο video clip του «Απόψε Ζήτα Μου Ό,τι Θες», στο οποίο και συμπρωταγωνιστεί.   
 
Ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για κάποιο προσωρινό καλλιτεχνικό πειραματισμό, μια επιβεβλημένη εκ των άνωθεν απόφαση ή μια συνειδητή αλλαγή πορείας, προσωπικά  ευελπιστώ να «τριτώσει σύντομα το κακό» με μία ακόμη κυκλοφορία δια χειρός Σώζου που θα επισφραγίζει επιτυχώς τη νέα μουσική ταυτότητα της Ραλλίας καθώς και την ύπαρξη ενός καλλιτεχνικού διδύμου με ταλέντο και χημεία. 


Φωτογραφικό υλικό





Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
«Ατενίζοντας τον χρόνο»: Μια ιστορία του Σ. Παρχαρίδη εμπνευσμένη από φωτογραφίες των Ελένη &. Παναγιώτη Σταθοπούλου.
«Ατενίζοντας τον χρόνο»: Μια ιστορία του Σ. Παρχαρίδη εμπνευσμένη από φωτογραφίες των Ελένη &. Παναγιώτη Σταθοπούλου.
με 0 Σχόλια 3666 Views

Όταν η πρώτη πέτρα ακούμπησε τη γη, για να γίνει θεμέλιο, που θα στέγαζε ζωές, όνειρα και ελπίδες, δεν φανταζόταν πως θα γινόταν σιωπηλός μάρτυρας μιας πορείας στην φθορά αλλά και την εξέλιξη, τη δημιουργία, τη ζωή. Μια πρωτότυπη #ιστορία γραμμένη από τον ηθοποιό και σκηνοθέτη #ΣταύροςΠαρχαρίδης εμπνευσμένη από φωτογραφίες της συγγραφέας Ελένης Σταθοπούλου και του φωτογράφου Παναγιώτη Σταθόπουλου  για τη στήλη «ΕικόνεςΛέξεις» και την #Κουλτουρόσουπα.

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή