Ο «Ανεπανάληπτος» Τόλης Βοσκόπουλος Vs Ο «Απόλυτος» Σάκης Ρουβάς. Γράφει η Σοφία Μαγουλιώτη.

5593 Views
Ο «Ανεπανάληπτος» Τόλης Βοσκόπουλος Vs Ο «Απόλυτος» Σάκης Ρουβάς. Γράφει η Σοφία Μαγουλιώτη. Ο «Ανεπανάληπτος» Τόλης Βοσκόπουλος Vs Ο «Απόλυτος» Σάκης Ρουβάς. Γράφει η Σοφία Μαγουλιώτη.

Γραφει η Σοφία Μαγουλιώτη.

 
Δύο άντρες απόλυτα αρσενικά, ο καθένας εκπρόσωπος της εποχή του. Το Τόλη και τον Σάκη, που όλοι τους αναγνωρίζουν από το μικρό τους όνομα, ή θα τους λατρεύεις ή θα τους μισείς, δεν υπάρχει κάτι ενδιάμεσο.
 
Τι κοινό έχουν οι δύο αυτοί άνδρες ουσιαστικά μεταξύ τους; Με λίγες λέξεις, άνδρες σύμβολα του έρωτα για τις γυναίκες θαυμάστριες τους και όχι μόνο, δυνατά ονόματα της εγχώριας show business που τα media λατρεύουν να ασχολούνται μαζί τους, ισχυρές προσωπικότητες, και οι δύο ασχολήθηκαν με το τραγούδι, το θέατρο και τον κινηματογράφο για μικρότερο ή μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, και όσο οξύμωρο και αν ακουστεί είναι και οι δύο λαϊκοί καλλιτέχνες για τον Σάκη ιδιαίτερα που αν και είναι ποπ αν μεταφράσει κανείς τον όρο ποπ θα καταλάβει ότι είναι λαϊκός με την έννοια της λαϊκής απήχησης. Αυτά είναι μερικά από τα κοινά τους στοιχεία.
 
Για εμένα αυτοί οι δύο άνδρες συνδέονται με τις προσωπικές μου μνήμες. Ο Τόλης ήταν στην ζωή μου από παιδί μέσα από τις ταινίες της Χρυσής εποχής του Ελληνικού κινηματογράφου, και από ότι μου έχει πει η μητέρα μου ο Τόλης Βοσκόπουλος ήταν πολλά περισσότερα από ένας επιτυχημένος καλλιτέχνης, ήταν ένα είδωλο, αυθεντικό που σκορπούσε γύρω του πανικό σε μια εποχή σε μια Ελλάδα που δεν ήταν όπως σήμερα μαθημένη από λαϊκά είδωλα. Ο Τόλης Βοσκόπουλος ήταν το φαινόμενο της εποχής του με μία ζωή πραγματικά κινηματογραφικό σενάριο  Από την άλλη, ο Σάκης στην εποχή της εφηβείας μου όταν όλα τα κορίτσια έσχιζαν τα ρούχα τους γι’ αυτόν, όταν οι ρουβίτσες παραληρούσαν μόνο στο άκουσμα του ονόματος του και όταν τα εφηβικά όνειρα ντύνονταν με τις αφίσες του Σάκη που ήταν κολλημένες στους τοίχους των κοριτσίστικων δωματίων.
.
Και ο Σάκης Ρουβάς ήταν ένα φαινόμενο της δικής του εποχής και ας μην αρέσει αυτό σε όλους. Κάπως έτσι όμως συνδέεται το παρόν με το παρελθόν. Σήμερα ο Σάκης μπορεί να μην ντύνει τα εφηβικά δωμάτια με τις αφίσες του αλλά συνεχίζει παρά τα σαράντα plus χρόνια του να είναι κοντά στους νέους ανθρώπους. Φέτος μέσα από την παρουσία του για άλλη μια φορά στο The Voice το μουσικό show ταλέντων, είναι εκείνος ο κριτής όπου δεν υπάρχει περίπτωση υποψήφιος παίκτης να του αντισταθεί. Ο Σάκης Ρουβάς μπορεί πλέον να μην έχει καμία σχέση με τον Σάκη που τραγουδούσε το «1992» όμως καταφέρνει ακόμη να κερδίζει τους ανθρώπους γύρω του και ας μην είναι ο αγαπημένος όλων. Εξάλλου στην Ελλάδα του 2017 ζούμε και το συναίσθημα που κυριαρχεί παραπάνω από οποιοδήποτε για τον οποιοδήποτε είναι αυτό της αντιπάθειας για να μην πω του μίσους, αλλά αυτό ίσως είναι ένα άλλο κεφάλαιο.
.
Από την άλλη είναι ο Τόλης Βοσκόπουλος, ο «Πρίγκιπας» του τότε που όμως καταφέρνει να κρατάει επάνω του και γύρω του κάτι από την αίγλη του παρελθόντος αφού ακόμη και σήμερα όπου και αν εμφανίζεται σε οποιοδήποτε νυχτερινό μαγαζί αυτό σίγουρα θα γεμίσει από ανθρώπους που νοσταλγούς μιας άλλης εποχής. Ο Τόλης Βοσκόπουλος  παραμένει ένα φαινόμενο διαχρονικότητας αλλά και ένας μύθος της εποχής τους, πρότυπο προς μίμηση για τους νεότερους καλλιτέχνες. Ο Τόλης Βοσκόπουλος σίγουρα είναι πολύ μεγαλύτερο αστέρι από τον Σάκη Ρουβά, σε αυτό δεν χωράει καμία αμφιβολία, αλλά η κάθε εποχή έχει ανάγκη από τον δικό της μύθο και σίγουρα τα τελευταία 25 χρόνια της ελληνικής ποπ μουσικής έχουν ως κορυφή του παγόβουνου τον Σάκη Ρουβά. Ποιος άλλος θα μπορούσε να συναγωνιστεί το δικό του αστέρι και επαναλαμβάνω δεν είναι ανάγκη να σου αρέσει καν ο Σάκης Ρουβάς για να καταφέρεις να το διαπιστώσεις αυτό.
 
Και αν αναρωτιέσαι αγαπητέ μου αναγνώστη γιατί τα γράφω όλα αυτά εδώ σήμερα, θα σου απαντήσω ότι με έχει πιάσει μια μελαγχολία στο γιατί πλέον δεν «γεννιούνται» νέα αστέρια όπως ο Τόλης Βοσκόπουλος και ο Σάκης Ρουβάς. Μου λείπει κάτι τέτοιο, εσένα; Και να σκεφτεί κανείς ότι αφορμή για αυτό το άρθρο ήταν μια απλή καθημερινή βραδιά στο σπίτι. Στην τηλεόραση παίζει ένα από τα πιο γνωστά μιούζικαλ της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου «Μαριχουάνα στοπ», Κορυφαίοι πρωταγωνιστές ερμηνεύουν τους ρόλους τους κυρίως σε ένα σκηνικό που έχει φτιαχτεί για τις ανάγκες του έργου και είναι μια αθηναϊκή γειτονιά της εποχής. Το είδωλο της εποχής ο Τόλης Βοσκόπουλος και σε αυτή την γειτονιά έρχεται μία πλούσια θαυμάστρια του που αναζητά να αγοράσει ένα σπίτι όπου ο άντρας είδωλο, ο άντρας των ονείρων της θα μπορεί να τραγουδάει μόνο γι’ αυτήν. Είναι ο Πρίγκιπας Τόλης Βοσκόπουλος και αυτή θα του φτιάξει ένα παλάτι μόνο γι’ αυτόν, μόνο γι’ αυτήν. Και σκέφτομαι ποιος θα μπορούσε σήμερα να συγκριθεί έστω και λίγο με το φαινόμενο Τόλης Βοσκόπουλος; Έτσι στο μυαλό  μου γεννιέται το δίδυμο Τόλης Βοσκόπουλος  και Σάκης Ρουβάς. Ναι, λέω στον εαυτό μου γιατί όχι;. Δεν είναι μήπως ο Σάκης Ρουβάς ο σύγχρονος Τόλης Βοσκόπουλος τηρουμένων φυσικά των αναλογιών και των διαφορετικών χρονικών στιγμών μιας που η Ελλάδα του ’60 και ’70 δεν έχει καμία σχέση με την Ελλάδα του ’90, του 2000 και του σήμερα.
 
Μπαίνοντας το επίσημο site για τον Σάκη Ρουβά διαβάζει κανείς, ένας «διαχρονικά αγαπημένος καλλιτέχνης», με μια «εντυπωσιακή πορεία», ο «Κορυφαίος Έλληνας Σταρ». Έχει συγκεντρώσει 40 βραβεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό συμπεριλαμβανομένου και του παγκόσμιου κύρους βραβείο «Greek Legend Award» των World Music Awards, 21 συνολικά δισκογραφικά albums, κορυφαίες επιτυχίες, sold out πρωτοποριακά live shows και εμβληματικές ερμηνείες.
Και συνεχίζουν τα διθυραμβικά σχόλια, όπως ότι αποτελεί παράδειγμα διαχρονικής επιτυχίας και διακρίσεων, που ξεπερνούν τα όρια της Ελλάδας. Σύμφωνα με επίσημες έρευνες ο Σάκης Ρουβάς είναι το μοναδικό multi-brand star icon στην Ελλάδα, συνδυάζοντας μοναδικό καλλιτεχνικό ταλέντο, ασύγκριτη διαφημιστική αξία και αυθεντικό star quality, ενώ αποτελεί τον πιο επιτυχημένο Έλληνα καλλιτέχνη με τις σημαντικότερες εμπορικές συνεργασίες, έχοντας χαρακτηριστεί από το περιοδικό Forbes ως «Το Εμπορικό Φαινόμενο»  και «ο πιο λαμπρός Έλληνας σταρ» ενώ στο διαδίκτυο παρουσιάστηκε ως ένα εντυπωσιακό case study.
 
Ο Σάκης έχει πρωταγωνιστήσει σε τρεις κινηματογραφικές ταινίες στην Ελλάδα και στην Αμερική και έχει βραβευτεί, ενώ έχει παρουσιάσει το ελληνικό X-Factor για τέσσερεις κύκλους αλλά και το κοινωνικό πρόγραμμα «Ήρωες ανάμεσα μας» στον Αντ1. Πρωταγωνίστησε στην αρχαία τραγωδία «Βάκχες» του Ευρυπίδη, ως θεός Διόνυσος αποσπώντας το βραβείο Αρχαίου Δράματος των Βραβείων Κριτικών Θεάτρου και Μουσικής 2013-2014. Επίσης, πρωταγωνίστησε στη θεατρική υπερπαραγωγή «Ηρακλής: οι 12 Άθλοι» έχοντας τον πρωταγωνιστικό ρόλο του ημίθεου Ηρακλή, αποσπώντας το θαυμασμό όλων.
 
Ο Σάκης Ρουβάς έχει εκπροσωπήσει την Ελλάδα στο διαγωνισμό της Eurovision to 2004 και το 2009 κι έχει παρουσιάσει τον διαγωνισμό το 2006, όταν φιλοξενήθηκε στην Αθήνα, εντυπωσιάζοντας τους εκατοντάδες εκατομμύρια θεατές σε όλη την Ευρώπη.
 
Ξεχώρισε στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το 2004, μεταφέροντας τη δάδα με την Ολυμπιακή Φλόγα, ενώ παρουσίασε ένα μοναδικό μουσικό θέαμα στην Τελετή Λήξης των Αγώνων. Το 2016, ο Σάκης Ρουβάς, ως επικεφαλής του προγράμματος στήριξης στην Επίσημη Τελετή Παράδοσης της Ολυμπιακής Φλόγας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2016 στο Ρίο, που έγινε στο Καλλιμάρμαρο και μετέφερε την Ολυμπιακή Φλόγα συμβολικά στην περιοχή κάτω από την Ακρόπολη συμμετέχοντας στην Λαμπαδηδρομία.
 
Σπουδαίες στιγμές στην 25-ετή κορυφαία καριέρα του, η ερμηνεία του «Άξιον Εστί» - το έργο του Οδυσσέα Ελύτη που μελοποιήθηκε από τον Μίκη Θεοδωράκη, γνωρίζοντας την αποθέωση από περισσότερους από 30.000 κοινού που κατέκλυσαν την πλατεία της Ν. Σμύρνης τον τόπο όπου είχε συνθέσει το «Άξιον Εστί» ο Μίκης Θεοδωράκης, αλλά και η τιμητική κυκλοφορία συλλεκτικού γραμματοσήμου με τη φωτογραφία του από την Ένωση Επτανησίων Ελλάδας.
 
Για το φιλανθρωπικό του έργο ο Σάκης Ρουβάς: Το 2009 η Πρέσβυς Καλής Θελήσεως της UNESCO και Πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Παιδιών με καρκίνο ΕΛΠΙΔΑ, Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη έχρισε τον Σάκη Ρουβά «Αγγελιοφόρο Της ΕΛΠΙΔΑ». Επίσης, αποτελεί τον πρώτο επίσημο δότη της νέας πρωτοβουλίας του Συλλόγου ΕΛΠΙΔΑ «Όραμα Ελπίδας» που αφορά στην πρώτη τράπεζα δοτών μυελού των οστών στην Ελλάδα. Στην Κύπρο με το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης «Συμμετοχή» της Χαραλαμπίδης-Κρίσης, ως πρεσβευτής της παγκύπριας εκστρατείας κοινωνικής αλληλεγγύης και έμπρακτης προσφοράς για τα παιδιά σε ανάγκη και στοχεύει στη βελτίωση και αναβάθμιση των χώρων φροντίδας, απασχόλησης, επιμόρφωσης και ψυχαγωγίας τους.
 
Ο ίδιος έχει βραβευτεί στην Ελλάδα και στην Κύπρο για το συνεχές και ουσιαστικό του φιλανθρωπικό έργο, εμπνέοντας την κοινή γνώμη με την ευαισθησία του και την προσφορά του στην κοινωνίας.
 
Το βιογραφικό του Τόλη Βοσκόπουλου φυσικά έχει πολύ περισσότερα να πει για τον μεγάλο καλλιτέχνη. Ένας από τους σημαντικότερους τραγουδιστές στην ιστορία του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού, και μακράν ο πιο εμπορικός. Όταν πρωτοξεκίνησε στο τραγούδι λόγω του στυλ, του στησίματος του στο πάλκο, και του τρόπου ερμηνείας και ντυσίματος, οι φανατικοί θαυμαστές του τον αποκαλούσαν Πρίγκιπα. Έχει φανατικούς θαυμαστές, και όπως λένε χαρακτηριστικά «τον Βοσκόπουλο ή θα τον λατρεύεις ή δεν θα τον ακούς καθόλου».
 
Ο Τόλης Βοσκόπουλος βρισκόταν στην κορυφή του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού για δεκαετίες, γεγονός που οδήγησε τον εξίσου μεγάλο καλλιτέχνη και στιχουργό σε πολλές επιτυχίες. Όπως έχει δηλώσει ο Γιώργος Γερολυμάτος τη δεκαετία του 1970 οι νέοι τραγουδιστές έσπαγαν το δόντι τους προκειμένου να μοιάσουν στον Βοσκόπουλο (λόγω της χαρακτηριστικής οδοντοστοιχίας του καλλιτέχνη).
Ο Γιώργος Ζαμπέτας στην αυτοβιογραφία του σημειώνει: «Ο Τόλης είναι γεννημένος θεατρίνος. Ανεβαίνει στην πίστα και την καταπίνει όλη. Γιατί η πίστα όταν ανεβαίνεις σου λέει: φάε με θα σε φάω. Να ξηγιόμαστε. Μεγάλος εργάτης ο Βοσκόπουλος, ο μεγαλύτερος».
 
Ανάμεσα στο πολλά τραγούδια που έχει κατά διαστήματα γράψει ο Τόλης Βοσκόπουλος  τόσο σε στίχο όσο και μουσική για λογαριασμό προσωπικών του δίσκων ή για λογαριασμό άλλων καλλιτεχνών, ανάμεσα σε αυτά είναι το πιο γνωστό ντουέτο του με τη Μαρινέλλα «Εγώ κι εσύ» το 1974 το οποίο έκανε ρεκόρ πωλήσεων.
Σήμερα 50 χρόνια μετά την εμφάνιση του στο καλλιτεχνικό στερέωμα, ο Τόλης Βοσκόπουλος αποτελεί ένα σπουδαίο κεφάλαιο για το ελληνικό λαϊκό τραγούδι.
 
 
Πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο από το 1958, όταν ήταν μόλις 18 χρόνων και πέντε χρόνια αργότερα, το 1963, έκανε το ντεμπούτο του στον κινηματογράφο, Μπήκε στη δισκογραφία με το τραγούδι «Βήμα-Βήμα» (1962-63) του αξέχαστου Λυκούργου Μαρκέα. Καθιερώθηκε στο πεντάγραμμο με την «Αγωνία» τη σημαδιακή χρονιά του 1968 (σύνθεση Γιώργος Ζαμπέτας) που μέσα σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα ξεπέρασε τις 300.000 πωλήσεις, ένα άπιαστο νούμερο για εκείνη την εποχή.
Οι συνεργασίες του πολλές και μεγάλες μέσα σε αυτές τις δεκαετίες ενεργούς δράσης του ήταν πάρα πολλές, Γιώργος Ζαμπέτας, Μίμης Πλέσσας, Άκης Πάνου, Θανάσης Πολυκανδριώτης, Μάριος Τόκας, Γιάννης Πάριος, Γιώργος Κατσαρός, Κώστας Βίρβος, Φοίβος είναι μόνο μερικοί.
 
Για παραπάνω από 35 χρόνια ο Πρίγκιπας αποθεώθηκε από τους φανατικούς θαυμαστές. Τραγούδια – επιτυχίες, τραγούδια σταθμοί: «Δυο καρδιές», «Το φεγγάρι πάνωθε μου»(1968-71), «Γλυκά πονούσε το μαχαίρι»( 1968-71), «Τσιγγάνα για χατίρι σου», (1971), «Αδέλφια μου, αλήτες πουλιά», , «Στης Χελιδονούς το ρέμα» (1979)«Μα εγώ αγαπώ μία», « Και εσύ θα φύγεις», , «Οι άντρες δε μιλούν πολύ» (1985), «Άιντε στην υγειά της», «Ανεπανάληπτος», «Πριν χαθεί το όνειρο μας», «Ψύλλοι στα αφτιά μου», «Μου χρωστάει μια αγάπη η ζωή» ντουέτο με την Άτζελα Γκερέκου. Μόνο που διαβάζω τους τίτλους των τραγουδιών αυτόματα στο μυαλό μου γεννιέται η μουσική, ο ρυθμός, οι στίχοι, αυτή είναι η μαγεία του Τόλη Βοσκόπουλου. Τραγουδάω τα πασίγνωστα τραγούδια του με τα χέρια ψηλά, που συντρόφευαν τις παιδικές και εφηβικές αναμνήσεις μιας οικογενειακής ζωής και όχι μόνο.
 
Το άστρο του Τόλη Βοσκόπουλου άρχισε να χάνει την λάμψη του όταν από τα μέσα της δεκαετίας του ’80 οι εμφανίσεις του θα μειωθούν. Την επόμενη δεκαετία είναι ο γάμος του με την Τζούλια Παπαδημητρίου και κουμπάρο τον Ανδρέα Παπανδρέου Τα επεισοδιακά γεγονότα της σχέσης τους αλλά και η αμφισβήτηση της πατρότητας του παιδιού που απέκτησαν μαζί, αλλά και η κακή σχέση του τραγουδιστή με τα οικονομικά έδωσαν πολύ τροφή στον κίτρινο τύπο. Η κακή του σχέση με την εφορία αλλά και γενικά με το χρήμα προβάλουν ένα αρνητικό προφίλ για τον καλλιτέχνη. Κάποια στιγμή το 1996 θα βρεθεί εξαρτημένος από το ποτό, άρρωστος και μόνος στο νοσοκομείο. Τότε τον επισκέφτηκε η Άτζελα Γκερέκου όπου και σύντομα έγινε η τέταρτη γυναίκα του (Άυγουστος ’96) και μητέρα της κόρης του Μαρίας. Ακολουθεί ένα ακόμη οικονομικό χρέος που βλέπει το φως της δημοσιότητας το 2010 και αφορούσε οφειλή του προς το δημόσιο της τάξεως των 5,5 εκατομμυρίων ευρώ. Όμως, τι είδωλο θα ήταν αν δεν είχε παράφορες και ακραίες τόσο αγάπες όσο και αντιπάθειες. Και εδώ είναι το κοινό τους σημείο με τον Σάκη Ρουβά: την μία γιατί εμφανίστηκε στην πίστα με φούστα, της άλλη γιατί έκανε συναυλία στην Κύπρο, στα πρώτα χρόνια της καριέρας του και μετά από καθοδήγησε του τότε μάνατζερ του Ηλία Ψινάκη σπάνια άνοιγε το στόμα του για να μιλήσει δημιουργώντας την εικόνα του μυστηρίου και του ανηλεούς κυνηγητού από τα ΜΜΕ για μία του μόνο κουβέντα. Μετά ήρθε η διαφήμιση γνωστής πολυεθνικής εταιρίας κινητής τηλεφωνίας. Το γύρισμα του διαφημιστικού τηλεοπτικού σποτ της εταιρίας έφερε στην ζωή του την Κάτια Ζηγούλη. Η Κάτια είναι η γυναίκα που του άλλαξε την ζωή και του χάρισε τέσσερα παιδιά αλλάζοντας για πάντα την εικόνα του πολυπόθητου εργένη που μεγάλωσε μια ή και περισσότερες γενιές κοριτσιών στων οποίων τα δωμάτια υπήρχαν οι αφίσες του. Ο εργένης έγινε πρώτα πατέρας και πολύ πρόσφατα σύζυγος κλείνοντας τον κύκλο του μυστηρίου. Όμως δεν έπαψε ποτέ να είναι αυτό το ονειρικό αρσενικό που στο παρελθόν είχε αμφισβητηθεί ακόμη και αυτή η ιδιότητα του αρσενικού. Όλοι αναρωτιόντουσαν αν τελικά ο Σάκης Ρουβάς με τις ορδές των κοριτσιών που παραλληλούσαν στην παρουσία του ακόμη και μόνο στο άκουσμα του ονόματος του, τελικά προτιμά τις γυναίκες και αυτή δεν είναι μια προσωπική τοποθέτηση, τότε στην δεκαετία του ’90 και στις αρχές του 2000 ήταν μια παραφιλολογία.
 
Βέβαια από τότε άλλαξαν πολλά, γιατί ο Σάκης και άνοιξε το στόμα του και απέδειξε πολύ καλά σε όσους τον αμφισβήτησαν τόσα χρόνια ότι ξέρει πολύ καλά πώς να χρησιμοποιεί την ελληνική γλώσσα. Εξαιρετικός πλέον στον ρόλο του παρουσιαστή έχει κλείσει τα στόματα όσων στο παρελθόν ήθελαν να τον θεωρούν έναν άντρα βιτρίνα έναν άλλο Κεν. Ενεργό μέλος της κοινωνίας χωρίς να χρειάστηκε να μπει στον πολιτικό στίβο, αλλά χρησιμοποιώντας το brand name Σάκης Ρουβάς απέδειξε ότι είναι ένας giver με το σύνολο του φιλανθρωπικού του έργου που επικεντρώνεται στην φροντίδα των παιδιών και των οικογενειών τους που έχουν την μεγαλύτερη ανάγκη στήριξης. Δεν μπορεί αυτός ο άντρας να μην κερδίσει την καρδιά σου, είναι μονόδρομος.
 
Όσον αφορά τον Πρίγκιπα του ελληνικού τραγουδιού Τόλης Βοσκόπουλος με τους χρυσούς και πλατινένιες δίσκους τα τελευταία 17 χρόνια βραβεύτηκε το 2000 από τα βραβεία ΠΟΠ ΚΟΡΝ μετέπειτα Αρίων, για τη συνολική προσφορά του στο ελληνικό τραγούδι. Το 2005 τραγούδησε σε 5.000 άτομα στο φρούριο της Κέρκυρας και τα έσοδα από τη συναυλία πήγαν για φιλανθρωπικό σκοπό. Το 2011 έπειτα από τριετή απουσία από την αθηναϊκή νύχτα δέχτηκε να εμφανιστεί μαζί με τον Αντώνη Ρέμο σε μουσική σκηνή στην Αθήνα, αποτελώντας το talk of the town της χρονιάς.
Το καλοκαίρι του 2013 επέστρεψε στον Πειραιά, σε μια συγκινητική συναυλία στο Βεάκιο Δημοτικό Θέατρο τραγούδησε στον κόσμο που είχε συγκεντρωθεί εκεί από νωρίς. Κατά τη διάρκεια της βραδιάς ο καλλιτέχνης βραβεύτηκε από τον δήμαρχο Βασίλη Μιχαλολιάκο για την προσφορά του στο ελληνικό τραγούδι. Μια ιδιαίτερη στιγμή ήταν όταν ανέβηκε στη σκηνή μαζί του ο Μίμης Πλέσσας μετά από 40 χρόνια
 
Αυτή ήταν η δικιά μου οπτική για τα δύο αυτά είδωλα. Σίγουρα ο καθένας έχει το δικό του μερίδιο στις καρδιές του κόσμου και πάντα ο κόσμος είναι τελικά αυτός που κρίνει ποιος αξίζει και ποιος όχι για να είναι στην καρδιά του.

Φωτογραφικό υλικό





Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

τελευταιες αναρτησεις
Κυριάκος Κατζουράκης: Τέμπλο - Οίκος Ενοχής Ή η κοινή εικονογραφική μας μοίρα | Αριάδνη Καναβάκη
Κυριάκος Κατζουράκης: Τέμπλο - Οίκος Ενοχής Ή η κοινή εικονογραφική μας μοίρα | Αριάδνη Καναβάκη
με 0 Σχόλια 689 Views

 Ο σπουδαίος  ζωγράφος και σκηνοθέτης Κυριάκος Κατζουράκης, έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 77 ετών χθες Παρασκευή 22/10/2021.Γράφει η Αριάδνη Καναβάκη 


Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή