Eurovision 2019: Πτωτικές τάσεις στα στοιχήματα για Ελλάδα και Κύπρο μετά τις πρώτες πρόβες.

6676 Views
Eurovision 2019: Πτωτικές τάσεις στα στοιχήματα για Ελλάδα και Κύπρο μετά τις πρώτες πρόβες. Eurovision 2019: Πτωτικές τάσεις στα στοιχήματα για Ελλάδα και Κύπρο μετά τις πρώτες πρόβες.

 
Γράφει ο Ματθαίος Οικονόμου.
 
 
Μπήκαμε στην τελική ευθεία για το μουσικό (και όχι μόνο) γεγονός της χρονιάς καθώς λίγα μόλις εικοσιτετράωρα μας χωρίζουν από τον πρώτο ημιτελικό της Eurovision. Οι συμμετέχοντες βρίσκονται εδώ και λίγες μέρες στο Ισραήλ ενώ οι πρώτες πρόβες έχουν ήδη ολοκληρωθεί δίνοντας μας μία μικρή γεύση για όσα θα διαδραματιστούν επί σκηνής. Παρόλα αυτά, βίντεο λίγων δευτερολέπτων και κυρίως προσωπικές μαρτυρίες και σχόλια χρηστών των παντοδύναμων πια μέσων κοινωνικής δικτύωσης κατάφεραν να αλλάξουν τα μέχρι στιγμής δεδομένα στα πρακτορεία στοιχημάτων και να προκαλέσουν ανακατατάξεις, κάτι που είχε συμβεί και την προηγούμενη χρονιά με την Ελένη Φουρέιρα και το “Fuego” να εξελίσσεται σε αδιαφιλονίκητο φαβορί και τη Γιάννα Τερζή να ακολουθεί αντίστροφη πορεία.
 .
.
Φέτος, λοιπόν, είδαμε στην πρώτη πρόβα την Κατερίνα Ντούσκα και το “Better Love” να παρουσιάζονται με ένα ανοιξιάτικο (τίγκα στο λουλουδικό) παραμυθένιο concept και αυτό στα πλαίσια της πρόθεσης που έχει εκφράσει η ελληνική ομάδα να δημιουργήσει επί σκηνής ένα αναγεννησιακό video clip. Και είναι αλήθεια πως όσα έχουμε δει (γραφικά, props, κουστούμια) παραπέμπουν σε μια άλλη εποχή δημιουργώντας μια ατμόσφαιρα απόλυτα εναρμονισμένη με τον “ρομαντικό” χαρακτήρα του κομματιού. Τα κολακευτικά σχόλια που εισέπραξε η ελληνική συμμετοχή πολλά ωστόσο τα πρακτορεία στοιχημάτων δεν φαίνεται να συγκινούνται ιδιαίτερα από το όραμα της ομάδας μας με αποτέλεσμα η Ελλάδα να χάσει έδαφος και να αποχωρήσει από τη δεκάδα των φαβορί. Και η αλήθεια είναι πως δε θα έπρεπε να εκπλήσσει αυτή η εξέλιξη αφού μέσα από τα λίγα δευτερόλεπτα που μας παραχώρησαν οι υπεύθυνοι αντιληφθήκαμε μονάχα κάτι φορτωμένο ίσως και παρωχημένο ως θέαμα.
.
 
Η Κύπρος τώρα είναι επιφορτισμένη με το δύσκολο καθήκον να ξεπεράσει τον ίδιο της τον εαυτό (περσινή εμφάνιση) και να ξεγλιστρήσει από την παγίδα της επανάληψης δεδομένης της συνάφειας των “Fuego” και “Replay” (παρά το γεγονός πως το δεύτερο υπερέχει του πρώτου). Τα πρώτα δείγματα που έχουμε στη διάθεσή μας δεν είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά και θέλω να ελπίζω πως δεν αντικατοπτρίζουν τα όσα θα δούμε τελικά στον πρώτο ημιτελικό. Προφανώς το να επιλέξεις διαφορετικά χρώματα στο φόντο και τα φώτα και η επιστράτευση ανδρών αντί γυναικών για να πλαισιώσουν τον καλλιτέχνη δεν είναι αρκετά. Το βίντεο της δεύτερης πρόβας αποκάλυψε κάτι αφενός αισθητά βελτιωμένο οπτικά (σε σύγκριση με το αντίστοιχο προηγούμενο) αφετέρου αδύναμο φωνητικά (το ΡΙΚ κάνει λόγο για τεχνικά ζητήματα που έχουν επιλυθεί), γεγονός που σίγουρα δεν μας προδιαθέτει για κάτι συγκλονιστικό. Βέβαια, η παραμονή της Κύπρου έστω και στις τελευταίες θέσεις της πρώτης δεκάδας των χωρών που διεκδικούν βάσει στοιχημάτων τη νίκη μοιάζει με κατόρθωμα αν λάβει κανείς υπόψη τα λίγα δευτερόλεπτα τετριμμένης χορογραφίας που παρακολουθήσαμε (με την εξίσου τετριμμένη αφαίρεση ρούχων επί σκηνής) σε συνδυασμό με την περιβολή της τραγουδίστριας που την καθιστά επιεικώς “δεύτερη”. Να υπενθυμίσουμε πως το αξιοπρεπέστατο κατά τ' άλλα “Replay” βρισκόταν αρκετό καιρό εντός πεντάδας ενώ τις τελευταίες εβδομάδες είχε παγιωθεί στην έβδομη θέση. Παρόλα αυτά, αξίζει να αναφερθεί πως Κύπρος και Ελλάδα έρχονται πρώτες στην πιθανότητα πρόκρισης στον τελικό ανάμεσα στις συμμετοχές που θα αναμετρηθούν την ερχόμενη Τρίτη. 
 
Όσον αφορά τις χώρες που φλερτάρουν με τη νίκη, Ολλανδία και Ρωσία παραμένουν τα αδιαφιλονίκητα φαβορί παρόλο που η πρώτη προέβη σε μια απλοϊκή συναυλιακή -θα τη χαρακτήριζα- εμφάνιση ενώ η δεύτερη βασίζεται σκηνικά σε μια παραλλαγή της ιδέας με τα κουτιά που είχε αξιοποιήσει ο Φωκάς Ευαγγελινός στη συμμετοχή της Ουκρανίας το 2008 (μεταφερόμενη στο τεχνολογικά εξελιγμένο σήμερα). Η χωρίς πρόβα Ιταλία εμφανίζεται ενισχυμένη στα πρακτορεία στοιχημάτων ενώ το ίδιο φαινόμενο παρατηρείται και με τη gospel Σουηδία. Η Ελβετία επικρίθηκε αρκετά μετά το πρώτο δοκιμαστικό καθώς εντοπίζονται αρκετές ομοιότητες με το περσινό “Fuego”, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα να βρεθεί εκτός πεντάδας. Από την άλλη μεριά, το Αζερμπαϊτζάν πραγματοποίησε μια θεαματική άνοδο διεισδύοντας στην πρώτη πεντάδα της εν λόγω λίστας και όχι αδίκως αφού τόσο το κομμάτι όσο και ο ερμηνευτής του παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον και υπερτερούν τουλάχιστον σε σχέση με την ελβετική συμμετοχή (αν και σε ενδυματολογικό επίπεδο υπάρχουν αρκετά περιθώρια βελτίωσης για τον 28χρονο Τσινγκίζ). Η δεκάδα συμπληρώνεται με τo ανάλαφρο και ευχάριστο “Chameleon” της Μάλτας, τους techno-punk-rock-hardcore-BDSM Hatari, ένα συγκρότημα που καλείται να εκπροσωπήσει την Ισλανδία φέρνοντας ομολογουμένως κάτι το διαφορετικό στο διαγωνισμό αλλά και την αποφασισμένη να παραμείνει “κοντά” μας Αυστραλία που φέτος αψηφά με το performance της τους νόμους της βαρύτητας.
 
Να σημειωθεί πως ο πρώτος ημιτελικός (Κύπρος, Μαυροβούνιο, Φιλανδία, Πολωνία, Σλοβενία, Τσεχία, Ουγγαρία, Λευκορωσία, Σερβία, Βέλγιο, Γεωργία, Αυστραλία, Ισλανδία, Εσθονία, Πορτογαλία, Ελλάδα, Άγιος Μαρίνος) θα λάβει χώρα την Τρίτη 14 Μαΐου, έπεται ο δεύτερος ημιτελικός (Αρμενία, Ιρλανδία, Μολδαβία, Ελβετία, Λετονία, Ρουμανία, Δανία, Σουηδία, Αυστρία, Κροατία, Μάλτα, Λιθουανία, Ρωσία, Αλβανία, Νορβηγία, Ολλανδία, Σκόπια, Αζερμπαϊτζάν) την Πέμπτη 16 Μαΐου ενώ ο τελικός του 64ου Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 18 Μαΐου (χώρες που προκρίθηκαν + Ισραήλ, Γαλλία, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Ιταλία). Η Eurovision διεξάγεται φέτος στο Τελ Αβίβ του Ισραήλ μετά τη νίκη της Νέττα με το εξαιρετικό “Toy”, το οποίο στέρησε την πρώτη θέση στην επίσης εξαιρετική Ελένη Φουρέιρα και το άψογα στημένο “Fuego” της. Σε αντίθεση με τους Πορτογάλους, οι Ισραηλινοί φαίνονται διατεθειμένοι να αξιοποιήσουν στο έπακρο την τεχνολογία και τα γραφικά στο φόντο της κεντρικής σκηνής προκειμένου να εντυπωσιάσουν και να διευκολύνουν τις αποστολές προς αυτή την κατεύθυνση. Τέλος, η όλη εμπειρία αναμένεται να απογειωθεί με το προγραμματισμένο και δαπανηρό performance της Μαντόνα αλλά και τις εμφανίσεις προηγούμενων διαγωνιζομένων με κομμάτια άλλων συμμετοχών. 
 
.
Δείτε αυτά:
-Τι παίζουν τα θέατρα στη Θεσσαλονίκη τώρα ΕΔΩ
-Τι παίζουν οι κινηματογράφοι στη Θεσσαλονίκη ΤΩΡΑ ΕΔΩ
-Θέατρο: Είδαμε & Σχολιάζουμε ΕΔΩ
-Συναυλίες: Είδαμε & Σχολιάζουμε  ΕΔΩ
-Σινεμά: Είδαμε & Σχολιάζουμε  ΕΔΩ
-Βιβλίο: Διαβάσαμε & Σχολιαζουμε ΕΔΩ
-Κερδίστε προσκλήσεις - Βιβλία ΕΔΩ
.
Ακολουθήστε μας στα social media
      

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
«Μέγας Ιεροεξεταστής – Δαιμονισμένοι» του  Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι στο Ίδρυμα Κακογιάννης
«Μέγας Ιεροεξεταστής – Δαιμονισμένοι» του Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι στο Ίδρυμα Κακογιάννης
με 0 Σχόλια 218 Views

Τα όρια της ανθρώπινης ελευθερίας, της βούλησης, της πίστης, της ύπαρξης του θείου, της ομορφιάς, της αγάπης. Της ανθρώπινης διαφθοράς. Της πραγματικής δύναμης του ανθρώπου. Θεός-άνθρωπος ή άνθρωπος-θεός; Μεγάλα, καίρια ερωτήματα με τα οποία η σύγχρονη ανθρωπότητα έρχεται αντιμέτωπη.Ο άνθρωπος ως θύμα και ως θύτης.

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή