Σωτήρης Βακάρος: «Δέχτηκα τρελό πόλεμο για το Rock Radio, ακόμη κι απ’ αυτούς που έπαιζαν λαϊκά»

17406 Views
Σωτήρης Βακάρος: «Δέχτηκα τρελό πόλεμο για το Rock Radio, ακόμη κι απ’ αυτούς που έπαιζαν λαϊκά» Σωτήρης Βακάρος: «Δέχτηκα τρελό πόλεμο για το Rock Radio, ακόμη κι απ’ αυτούς που έπαιζαν λαϊκά»

,
,
Χειμαρρώδης, γεμάτος ενέργεια, αεικίνητος, επικοινωνιακός. Εμφάνιση ροκ, T-shirt δια χειρός Ναταλίας, της γυναίκας της ζωής του, τζάκετ μηχανής και φωτεινό χαμόγελο σχεδόν συνέχεια στο πρόσωπο. Μια αναγνωρίσιμη φιγούρα που κυκλοφορεί στο κέντρο της πόλης: Ο Σωτήρης jojo Βακάρος ανήκει στους ανθρώπους που ξεχωρίζουν. Δύσκολο να τον κατατάξεις. Ανένταχτος, αυτόνομος και ελεύθερος, πιθανώς, μια κατηγορία μόνος του.  
.
 
Το Rock Radio, (www.rockradio.gr) το έφτιαξα γιατί δεν υπήρχε πια άλλο ραδιόφωνο στη Θεσσαλονίκη για να πάω.
.
Από το 1989 που ξεκίνησα μέσα σε μια δεκαετία πέρασα από 13 ραδιόφωνα της πόλης. Από τον Α103 που μας είχαν του πεταματού με τον Κατανάκη το βράδυ κι ας ανεβάζαμε την ακροαματικότητα από το 0,8 στο 8%, (έρχονταν κρυφά ο ιδιοκτήτης και μας έδινε μπόνους μην το μάθουν οι άλλοι) μέχρι FM101, ANT1, STARFM, KISSFM, Ράδιο Θεσσαλονίκη.
Έζησα απίστευτες καταστάσεις και πήρα τρελές χαρές από το ραδιόφωνο.
Θυμάμαι πιτσιρικάς, με αποκαλούσαν φαινόμενο τότε, έκανα κάτι 80άρια (και σημείωσε ότι τότε ήταν 4-5 εταιρείες που έκαναν μετρήσεις) και παραμιλούσαν, δεχόμουν προτάσεις από παντού.
Δουλεύω στον ΑΝΤ1 έρχεται ο Κυριακού με το λίαρ τζετ με Βουγιουκλάκη και Βαλσάμη στο στούντιο και μου λέει: Πιτσιρικά έρχεσαι Αθήνα, φεύγει ο Πολυχρονίου και θα κάνεις εσύ το 9-11 το βράδυ, θα μένεις Κηφισιά, θα παίρνεις τόσα.
Του λέω όχι, θέλω να είμαι εδώ και να βγαίνω πανελλαδικά, μια βδομάδα πάνω, μια βδομάδα κάτω. Τα μεγάλα ονόματα της Αθήνας, αντιδρούν, ποιος είναι αυτός ο Βακάρος που θα βγαίνει πανελλαδικά, εδώ δε βγαίνουμε εμείς!
 
Άσε λέω, αυτοί με φάγανε πριν κατέβω, σκέψου αν πάω τι έχει να γίνει!
 
Ο Μαστοράκης φτιάχνει τότε το STAR CHANNEL και με κατεβάζει να κάνω εκπομπή με τη Μαλβίνα Κάραλη, όταν δεν έχει ακόμη κατέβει μισή ψυχή από Θεσσαλονίκη. Με έχει δει στην ΕΤ3 που κάνω τις «Εμπειρίες» και γίνεται κλάμα με τα τηλέφωνα και με φώναξε.
Του λέω θέλω τόσα, α, τόσα μου λέει παίρνει η Κουλιανού, ε, βάλε του λέω την Κουλιανού δίπλα στην Κάραλη!
Μας ξανακατεβάζει όταν κάναμε το Κομφούζιο με τον Κανάκη μας ζητάει να κάνουμε το Τούτι Φρούτι, λέω μας κατεβάσατε για να δείχνουμε γυμνές, αυτό σκεφτήκατε βλέποντάς μας, εμένα ο πατέρας μου είναι ιερέας, θα πάει την Κυριακή το πρωί στον Άγιο Δημήτριο και θα του πουν ο γιος σου χθες βράδυ έδειχνε βυζιά;  
 
Λέω συνέχεια όχι, και σε ραδιόφωνο και σε τηλεόραση. Αυτό προκαλεί μεγάλη εντύπωση, δυσανασχετούν, έχουν μάθει να τους λέμε αμέσως ναιεμείς τα ψαρωμένα από τη Θεσσαλονίκη, μάλλον, έτσι τους μάθαμε!
 
Κακώς, γιατί εδώ είχαμε πολύ δυνατά ραδιόφωνα, με πολύ καλούς παραγωγούς, μόνο που ποτέ δεν το καταλάβαμε.
Άλλο ραδιόφωνο είχαμε εδώ πάνω, ενέργεια, δύναμη, φωνή, πάθος!
Πετρίδης, Τσαουσόπουλος, Πολυχρονίου, ερχόντουσαν να δουν τι κάνουμε, πως το κάνουμε, είχαν τρελαθεί, δεν το πίστευαν.
Και ξαφνικά το χάσαμε!
Η Focus σε συνδυασμό με τις διαφημιστικές εταιρείες επηρέασαν αρνητικά τα ραδιόφωνα, αναγκάζοντάς τα να έχουν λίστες, να μη μιλάνε πολύ οι παραγωγοί, ελληνικά, ξένα, όλα μαζί, ένα μπασταρδεμένο πράμα, χάθηκε η ταυτότητα του ραδιοφώνου.
 
Έτσι κι εγώ αφού έχω περάσει από όλα τα ραδιόφωνα, βάζω ότι οικονομίες έχω μαζέψει δέκα χρόνια κι αποφασίζω να κάνω το ROCK RADIO.
Πρότεινα σχεδόν σε όλους να συνεταιριστούμε να φτιάξουμε ένα ραδιόφωνο με δυνατά ονόματα, άμα ανέβουν τα κεφάλαια από Αθήνα τη βάψαμε, τους έλεγα, αλλά κανένας δε δέχτηκε.
Μετά το πρώτο δίμηνο που ο σταθμός άρχισε να πετάει με έπαιρναν τηλέφωνο και μου ζητούσαν να το αγοράσουν. Απίστευτο; Κι όμως!
Γιατί αυτή είναι η νοοτροπία μας εδώ. Ο καθένας μόνος του, ο καθένας για τη δόξα του! Δεν θέλησαν ποτέ να ενώσουμε τις δυνάμεις μας. Αυτό είναι ερασιτεχνισμός, γι’ αυτό διαλυθήκαμε.
Το βλέπουμε πολύ ανταγωνιστικά, σα να είμαστε εχθροί, ένα πράμα!

Δέχτηκα τρελό πόλεμο από όλους, και από ιδιοκτήτες και από συναδέλφους. Με πολεμούσαν ακόμη κι αυτοί που έπαιζαν λαϊκά.

Εγώ δεν είχα μέσα, ούτε πολιτικά, ούτε οικονομικά, δεν μπορούσα να τους παλέψω, πήγαινα από το δρόμο με τις λακκούβες, το ρίσκαρα.
Κάποια στιγμή θα δικαιωθώ σκεφτόμουν, αλλιώς παίξαμε και χάσαμε!
Το ROCK RADIO όμως έμεινε, είναι στον αέρα 20 χρόνια, πολλοί από αυτούς που με πολεμούσαν, έκλεισαν ή τα παράτησαν.
.
 
Το ROCK RADIO του Σωτήρη Βακάρου όχι μόνο στάθηκε στα πόδια του, αλλά συνεχίζει δυναμικά στους 104,7 με τον ίδιο να επιμένει στην αγαπημένη του ώρα 9 με 11 το βράδυ. Είναι το πρώτο ραδιόφωνο που έσπασε το μονοπώλιο της Αθήνας για να γίνει δορυφορικό, καθώς και το πρώτο που βγήκε μέσω ίντερνετ. Η εκπομπή του Σωτήρη μεταδίδεται καθημερινά ζωντανά και στην Αθήνα μέσα από τη συχνότητα του Δημοτικού Ραδιοφώνου Ηρακλείου Αττικής. Είναι ο μοναδικός ιδιοκτήτης ραδιοφωνικού σταθμού που έκανε εκπομπές σε άλλο ραδιόφωνο, την περασμένη χρονιά συμμετείχε σε πρωινή εκπομπή στον αθλητικό LIBERO.
Εξακολουθεί να στέλνει σε κάθε εκπομπή του, την κωδικοποιημένη αφιέρωση στην αγαπημένη του μητέρα (τα διάσημα μακαρόνια) και να χρησιμοποιεί το θρυλικό σλόγκαν “βάθος, βάρος και Βακάρος”
 
 
Την τηλεόραση την αγάπησα γιατί μ’ αφήσανε να κάνω αυτά που ήθελα να κάνω.
Έχει μεγάλη δύναμη το γυαλί. Όταν κάναμε το JAMMIN με το Στάθη Παναγιωτόπουλο στην ΕΡΤ3 κάναμε παγκόσμια τουρνέ με πάρτι για τον ελληνισμό παντού. Κάναμε πάνω από 50 πάρτι. Ερχόντουσαν με τις ελληνικές σημαίες στο αεροδρόμιο να μας υποδεχτούν και κοιτιόμασταν με το Στάθη, δεν πιστεύαμε ότι ήταν για μας, νομίζαμε ότι περίμεναν την Εθνική μπάσκετ ας πούμε!
Στο Παρίσι κάτι έγινε με την αίθουσα που θα μας φιλοξενούσε και δεν είχαμε χώρο, καλέσαμε τον κόσμο κάτω από τον Πύργο του Άιφελ, ήρθαν 600 άτομα, μέχρι και τάπερ με μακαρόνια μου έφεραν.
Κι όλα αυτά σε εποχές χωρίς ίντερνετ και social media, καταλαβαίνεις!
Γνωρίσαμε εκπληκτικούς, ωραίους έλληνες στο εξωτερικό.
 
Δε μετανιώνω λεπτό που δεν ακολούθησα το ‘Κομφούζιο’ στην Αθήνα, ήταν συνειδητή επιλογή.
Όταν κατάλαβα πως δεν είναι πια παρεάκι, αποτραβήχτηκα. Ο Αντώνης (Κανάκης) είναι πολύ ισχυρός χαρακτήρας, θέλει να παίρνει μόνος του τις αποφάσεις για όλα, θέλει να είναι ο πρωταγωνιστής και τα φώτα να είναι στραμμένα πάνω του. Εγώ δεν μπορώ έτσι. Του το είπα. Ψυχρανθήκαμε τότε, αλλά πάει αυτό, ανήκει στο παρελθόν. Χαίρομαι για την επιτυχία του, την αξίζει γιατί είναι εργασιομανής κι έχει δουλέψει πάρα πολύ, δεν του χαρίστηκε τίποτα. Περιμένω πολύ περισσότερα από αυτόν, να φύγει λίγο από την πεπατημένη, μπορεί να το κάνει, έχει τα μέσα, είναι κρίμα να μένει εγκλωβισμένος μέσα σε ένα στούντιο.
.
 
Η οικογένειά μου είναι πάνω από όλα.
Ο έρωτάς μου - η Ναταλία μου, τα παιδιά μου. 
Και η ομάδα μου, ο ΠΑΟΚ. Με τρέχει ο μεγάλος μου στα γήπεδα, άλλο που δε θέλω. Ζω την κάθε μέρα σα να είναι η τελευταία. Ζω το σήμερα, το τώρα και προσπαθώ να μάθω από το χτες. Δεν είναι εύκολο, αλλά όσο πιο δύσκολα κερδίζεις κάτι, τόσο περισσότερο το εκτιμάς και σε ανταμείβει. 

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

Δέσποινα Αυγερίδου
Δέσποινα Αυγερίδου
Ραδιοφωνατζού αναντάμ παπαντάμ, βγήκε στα μικρόφωνα ας πούμε από τα πέντε της (αφού μετράει κιόλας 25 χρόνια συνεχούς παρουσίας στα ερτζιανά). Την ακούτε κάθε απόγευμα στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Θεσσαλονίκης FM100 από τις 6 έως τις 8 σε μια εκπομπή που σκοπό έχει να σας ενημερώσει για αυτά που συμβαίνουν στην πόλη μας, τις περισσότερες φορές παρέα με τους πρωταγωνιστές τους. . Της αρέσει να δοκιμάζει νέα πράγματα και να συλλέγει εμπειρίες. Είναι η πρώτη φορά που θα δοκιμάσει να πάρει συνεντεύξεις από συναδέλφους της κι έχει πολύ τρακ γιατί οι περισσότεροι είναι φίλοι της και δε θέλει να της κόψουν την καλημέρα. Ελπίζει μετά από τις συνεντεύξεις να της λένε τουλάχιστον καλησπέρα...

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Το Εθνικό Θέατρο με την «Ορέστεια» στο Θέατρο Δάσους. Αγαμέμνων 26 & Χοηφόροι–Ευμενίδες 27/8.
Το Εθνικό Θέατρο με την «Ορέστεια» στο Θέατρο Δάσους. Αγαμέμνων 26 & Χοηφόροι–Ευμενίδες 27/8.
με 0 Σχόλια 824 Views

 Τη Δευτέρα 26 και την Τρίτη 27 Αυγούστου το Εθνικό Θέατρο θα παρουσιάσει στο Θέατρο Δάσους την μοναδική σωζόμενη τριλογία του Αισχύλου Ορέστεια.


Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή