Χαρισματική Αν Καρέρ σε ένα PIAF –φιάσκο- SHOW. Είδαμε στο θέατρο Γης και σχολιάζουμε από την καλή και απ' την ανάποδη...

257 Views
Χαρισματική Αν Καρέρ σε ένα PIAF –φιάσκο- SHOW. Είδαμε στο θέατρο Γης και σχολιάζουμε από την καλή και απ' την ανάποδη... Χαρισματική Αν Καρέρ σε ένα PIAF –φιάσκο- SHOW. Είδαμε στο θέατρο Γης και σχολιάζουμε από την καλή και απ' την ανάποδη...

 Χαρισματική Anne Carrere σε ένα PIAF –φιάσκο- SHOW. Είδαμε στο θέατρο Γης και σχολιάζουμε από την καλή και απ' την ανάποδη...

Η Εντιθ Πιαφ για τη Γαλλία είναι κάτι σαν τον Μίκυ Θεοδωράκη της Ελλάδας. Μουσικά βέβαια και όχι ως πολιτικό ον καθώς τα τραγούδια της είναι συνυφασμένα με την νεότερη ιστορία της χώρας. Ο βίος της πέρασε απ΄ όλα τα κοινωνικά στρώματα γεγονός που σχημάτισε μια ισχυρή αλλά αμφιλεγόμενη προσωπικότητα. Λατρεύτηκε ως θέα και ως η απόλυτη φωνή της Γαλλίας και δικαίως αναγνωρίστηκε ως μια από τις μεγαλύτερες καλλιτέχνιδες του αιώνα παγκοσμίως. Τιμώντας την επέτειο των εκατό χρόνων από τη γέννηση της, δημιουργήθηκε η παράσταση PIAF! THE SHOW, στην οποία την σπουδαία γαλλίδα τραγουδίστρια «ενσάρκωσε» η άγνωστη στο ελληνικό κοινό Αν Καρέρ. Μια χαρισματική περσόνα που οι δημόσιες σχέσεις την θέλουν μουσική «κληρονόμος» της Εντίθ Πιαφ. Επειδή θεωρούμε την συγχωρεμένη αναντικατάστατη, δεν συμφωνούμε με τον βαρύγδουπο τίτλο, ωστόσο το βράδυ της Δευτέρας (3/7/2017) στο θέατρο Γης, την λατρέψαμε για άλλα πολλά…

Όπως η κρυστάλλινη φωνή της, η βεβαιότητα να κάνει τη σκηνή δική της και να το εκπέμπει, οι χορογραφημένες λιτές κινήσεις του σώματος κυρίως των χεριών της σε κάθε τραγούδι και η απίστευτη χάρη να επικοινωνεί με το κοινό της σα να τους ξέρει από χθες... Η 32 μόλις χρόνων αοιδός είναι και μια πανέμορφη κοπέλα. Άψογο ντύσιμο. Υπέροχο χαμόγελο.  Όλα αυτά δηλαδή που δεν είχε η Εντίθ Πιάφ. Γεγονός που σύντομα συνειδητοποιήσαμε πως δεν θα δούμε μια κλώνο της ντίβας, αλλά μια νέα σημαντική τραγουδίστρια που «πατάει» καλά στα τραγούδια της. Και δεν μας χάλασε. Ισα – ίσα που ανακαλύψαμε μια σπουδαία και λαμπερή καλλιτέχνιδα. 

Και η αλήθεια είναι πως δεν μπορεί να αναμετρηθεί ο μύθος με οποιαδήποτε άλλη σήμερα - νομίζω δεν θα συμβεί ποτέ. Ωστόσο η προσέγγιση της Αν Καρέρ  υπήρξε σεβάσμια, ταπεινή, προσεγμένη, άριστα επιμελημένη, αλλά δεν ήταν σε καμία περίπτωση Πιάφ για να τελειώνουμε

Σε ένα μιάμισης ώρας πρόγραμμα τα τραγούδια έδιναν και έπαιρναν και μόνο στο δεύτερο μέρος, μετά από 15λεπτο διάλειμμα, άρχισε να παίρνει ζωή το θέατρο Γης, όταν επιτέλους "πρόβαλλαν" στ΄ αυτιά μας τα γνωστά αγαπημένα άσματα της μεγάλης τραγουδίστριας.

Όπου άρχισαν και τα τσαλίμια της «κληρονόμου»: να ψάχνει ανάμεσα στο κοινό έναν πλούσιο… καβαλιέρο για ένα ρομαντικό βαλσάκι, ή να ανεβάζει στη σκηνή έναν νεαρό να της χαϊδέψει τις γάμπες, σα να βρισκόμαστε σε καμπαρέ… ή κάνοντας παρατεταμένη έκκληση στο κοινό να την σιγοντάρουν σε κάποια ρεφρέν… Ωραιότατες και απαραίτητες όλες οι παραπάνω τσαχπινιές πιστέψτε με, τόσο ώστε να ξελαμπικάρουμε από την σχετικά άγνωστη γαλλικουριά της πρώτης περιόδου, άσε που μια ζαλούρα  μας έπιασε… καταλήγοντας πως τα γαλλικά τραγούδια είναι σαν τα ποντιακά ένα πράμα! Κανένα μισαωράκι τα ανέχεσαι και τα χαίρεσαι, αλλά από εκεί και πέρα αρχίζει το -γο και -ρο να σου την δίνει στα νεύρα...

Δίπλα στην επιβλητική Αν Καρέρ μια καλοκουρδισμένη αλλά μικρή μπάντα σε ένα σκηνικό περιβάλλον που έμοιαζε άχαρο και λίγο [πιο φτωχό δεν έχει] για τα δεδομένα ενός θεάτρου χωρητικότητας 4 χιλ. θέσεων.
 
Το ότι η Θεσσαλονίκη δεν έχει πολλούς καλοκαιρινούς ανοιχτούς χώρους και επιλέγονται κάποια συγκεκριμένα, καταρρίπτεται, καθώς η συγκεκριμένη κουτσουρεμένη παράσταση, ακόμη και στο πιο μικρότερο, θέατρο Δάσους να έπαιζε, τα ίδια αποτελέσματα θα είχε. Θα χανόταν. Αλλα άλλες οι βουλές των παραγωγών για μαζική προσέλευση, μόνο που δεν τους έκανε τη χάρη το κοινό που μετά βίας μισογέμισε το θέατρο Γης. 
.
Όσο για το οπτικοακουστικό θέαμα της μουσικοθεατρικής παράστασης; Όσο το είδαμε εμείς άλλο τόσο το είδαν και αυτοί! Δεν είναι επαγγελματισμός να σου διατυμπανίζουν πως πρόκειται για σοου με φρου-φρου και αρώματα… ενώ λείπει παντελώς από το πρόγραμμα και ο δόλιος θεατής να καταπίνει το ψευτο-αφήγημα χωρίς καμιά διαμαρτυρία. Ειλικρινά με πονά πως αντιμετωπίζουν χρόνια τώρα τη Θεσσαλονίκη και πως κοροϊδεύουν κατάμουτρα το κοινό της. Και σταματώ εδώ, μόνο η Κουλτουρόσουπα υπάρχει σε αυτή την πόλη που δημόσια γκρινιάζει; 

Παρακάτω, το "εθνικό" Non, jene regrette rien, ενώ  θα ακολουθήσουν και άλλα βίντεο προσεχώς.


Δείτε & αυτά:
-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ: Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΤΖΕΝΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ 2017. [Ιούνιος, Ιούλιος, Αύγουστος & Σεπτέμβρης] Θέατρο, συναυλίες, φεστιβάλ και άλλα πολλά. ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ -ΕΔΩ
-Θέατρο Δάσους & Θέατρο Γης 2017: Θεατρικές παραστάσεις και συναυλίες -ΕΔΩ
-Καλοκαιρινές θεατρικές περιοδείες 2017 - ΕΔΩ
-Καλοκαιρινές Συναυλίες 2017 -ΕΔΩ
-Τι παίζουν τα θέατρα στη Θεσσαλονίκη τώρα. Πρόγραμμα παραστάσεων -ΕΔΩ
-Τι παίζουν οι κινηματογράφοι στη Θεσσαλονίκη ΤΩΡΑ - ΕΔΩ
-Σινεμά με Θέα 2017 στο Μέγαρο Μουσικής: Πρόγραμμα προβολών – Ταινιών -ΕΔΩ
-ΕΙΔΑΜΕ θεατρικές παραστάσεις & ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ -ΕΔΩ
-ΕΙΔΑΜΕ μουσικές συναυλίες & ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ -ΕΔΩ
-Φεστιβάλ Καλοκαιριού 2017 -ΕΔΩ


Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

Ιωάννης Τσιρόγλου
Ιωάννης Τσιρόγλου
Διευθυντής Kulturosupa.gr - e-mail: kulturosupa2@gmail.com

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
«Ο τραπεζίτης κερδίζει πάντα δυο φορές» στο Θέατρο Μονής Λαζαριστών.
«Ο τραπεζίτης κερδίζει πάντα δυο φορές» στο Θέατρο Μονής Λαζαριστών.
866 Views

 Μετά τον εξαιρετικά επιτυχημένο κύκλο παραστάσεων της στην Καλαμαριά, η παραγωγή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος «Ο τραπεζίτης κερδίζει πάντα δυο φορές», έρχεται  στο Θέατρο της Μονής Λαζαριστών (Σκηνή Σωκράτης Καραντινός).


Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή