Ο τραγουδιστής Παντελής Θαλασσινός μιλάει στην Κουλτουρόσουπα απαντώντας στις ερωτήσεις των αναγνωστών της.

1617 Views
Ο τραγουδιστής Παντελής Θαλασσινός μιλάει στην Κουλτουρόσουπα απαντώντας στις ερωτήσεις των αναγνωστών της. Ο τραγουδιστής Παντελής Θαλασσινός μιλάει στην Κουλτουρόσουπα απαντώντας στις ερωτήσεις των αναγνωστών της.

Ο τραγουδιστής Παντελής Θαλασσινός μιλάει στην Κουλτουρόσουπα απαντώντας στις ερωτήσεις των αναγνωστών της.

Ένας γνήσιος, αυθεντικός τραγουδοποιός που μας συνεπαίρνει τόσο η φωνή του όσο και η έντεχνη ποιοτική μουσική πορεία του θα βρίσκεται από τις 14 Μαρτίου στο Love Casual Living της Θεσσαλονίκης. Θα παρουσιάσει τα πιο γνωστά του τραγούδια που περιλαμβάνονται στο τελευταίο του άλμπουμ «Ανοιχτή Ακρόαση», καθώς θα εναλλάσσει το ροκ και το παραδοσιακό με τον μοναδικό τρόπο του.
Πριν όμως τον απολαύσουμε επι σκηνής, ο τραγουδιστής Παντελής Θαλασσινός απαντά στη συνεντευξιακή στήλη της Κουλτουρόσουπας όπου όλες οι ερωτήσεις που του έχουν τεθεί, είναι αποκλειστικά των αναγνωστών μας. Γιατί εδώ τον πρώτο και τελευταίο λόγο, τον έχετε εσείς.
-Υπάρχουν συνεργασίες που σε έκαναν να µμετανιώσεις… πικρά, ή άλλες που θα ήθελες πολύ, αλλά για κάποιο (ποιο;) λόγο δεν προέκυψαν; [ρωτά η Αναστασία Περδικαράκη].
Οι συνεργασίες για µένα πάντα ήσαν απόρροια και επισφράγισµα φιλίας, γι αυτο και πριν και µετα, µε όσους συνεργάστηκα, ήμουν και είμαι φίλος. Δεν είχα ποτέ, στα λάιβ όνειρα για συνεργασίες, αλλά είχα δισκογραφικά, στο να τραγουδήσουν κάποιο δικά µου τραγούδια. Δεν έχω απωθημένα µε συναδέλφους, όσους θεωρώ συναδέλφους!
 
-Δέχεσαι στο τραγούδι τις ταμπέλες. «ποιοτικό», «εναλλακτικό», «εµπορικό» κλπ.; Θεωρείς ότι ανταποκρίνονται σε κάποια κριτήρια ή είναι «δήθεν»; [ρωτά η Μαρίκα Αναστασοπούλου].
Δέχοµαι µόνο τον όρο σοβαρό και µη σοβαρό τραγούδι..
 
-Πιστεύεις στη «στρατευόμενη» τέχνη, αυτή που µπαίνει στην υπηρεσία ενός συγκεκριμένου στόχου ή ιδέας; Το έχεις κάνει ή θα το έκανες; Και για ποιο στόχο; [ρωτά η Αλεξία Νόπη]
Η στρατευόμενη τέχνη, όταν είναι στρατευμένη από ιδέα, είναι δεκτή όταν είναι για στόχους δεν είναι. Εγώ θεωρούµαι ένας τραγουδοποιός που παίζω στα φεστιβάλ του ΚΚΕ, και δεν έχω μετανιώσει καθόλου.
 
-Η αποχή σου από προβολή, ΜΜΕ, συνεντεύξεις κλπ, φαντάζοµαι ότι είναι συνειδητή επιλογή. Πιστεύεις ότι αυτό επηρεάζει την απήχηση της δουλειάς ενός καλλιτέχνη; [ρωτά η Ελένη Μαύρου].
Δεν έχω κανένα πρόβλημα µε τα ΜΜΕ απλώς θεωρώ ότι λειτουργούν µε µια ιδεολογία εντελώς αντίθετη µε αυτή που εγώ κουβαλάω. Πάντα για τα µέσα µετράει η ακροαµατικότητα και όχι αυτο που θα έπρεπε να προτείνουν. Εχουν τεράστιο µερίδιο ευθύνης για τα σκουπίδια που τρώµε.
 
-Ας υποθέσουµε ότι δέχεσαι «παραγγελία» για ένα δίσκο, ενώ δεν βρίσκεσαι σε φάση έµπνευσης. Θα ανταποκρινόσουν; Πιστεύεις ότι η «παραγγελία» µπορεί να λειτουργήσει σαν κίνητρο δηµιουργίας. [ρωτά η Κική Λεωνιόση]. 
Θα ανταποκρινόµουν µε το σκεπτικό ότι θα µ έβαζε στη διαδικασία να δουλέψω. Το αγώι ξυπνάει τον αγωγιάτη. Άσε που δεν πιστεύω στην έµπνευση της στιγµής…
 
-Πόσο µπορεί να σε επηρεάσει η αντίδραση του κοινού; Αν είναι π.χ. παγωµένο… σε ρίχνει, σε αφήνει ανεπηρέαστο ή µπορείς να κάνεις κάτι για να αντιστρέψεις το κλίµα; [ρωτά η Ελένη Μαυράκη].
Είναι πάντα δελεαστικό για µένα ένα παγωµένο κοινό να προσπαθήσω να το κάνω να συµµετέχει. Όµως πολλές φορες παρ όλη την προσπάθεια, αποτυγχάνεις. Αν όµως το πετύχεις, θεωρείς ότι καλά κάνεις και κάνεις αυτή τη δουλειά.
 
-Υποθέτω ότι ξεχωρίζεις κάποια τραγούδια σου ως «αγαπημένα» (αλήθεια ποια;) για δικούς σου προσωπικούς λόγους. Αν αυτά δεν έχουν την ανάλογη αποδοχή από το κοινό, είναι κάτι που σε πληγώνει; [ρωτά η Νίκη Παπαδοπούλου].
Δε µε πληγώνει καθόλου που ο κόσµος µπορεί να µην αγαπάει τα ίδια τραγούδια µε µένα. Τα τραγούδια είναι καθαρά προσωπικές στιγµές του δημιουργού αλλά και του ακροατή
 
-Πιστεύεις στην τέχνη για τους λίγους και εκλεκτούς ή στην τέχνη για τους πολλούς; Όταν συνθέτεις, σκέφτεσαι καθόλου σε ποιο ακροατήριο θέλεις να απευθυνθείς; [ρωτά ο Νίκος Στάρος]. 
Όχι ποτέ δεν µπορείς να προκαθορίσεις το κοινό σου. Η τέχνη όταν είναι σοβαρή και καλή είναι και λαϊκή. Πάντα πίστευα στη δύναµη της λαικής τέχνης.
 
-Πως εξηγείς το γεγονός της «µουσικής ξηρασίας» των τελευταίων χρόνων, δεδοµένου ότι από το ΄90 περίπου, η παραγωγή πρωτότυπων τραγουδιών µε αξιώσεις, είναι ελάχιστη και η µουσική παραγωγή αναλώνεται κατά βάση σε διασκευές παλιότερων κοµµατιών; [ρωτά η Ελένη Κίρκου].
Υπάρχει µια και µοναδική εξήγηση. Δεν τολµά πλέον κανένας να κάνει παραγωγές, και παραγωγή εννοώ κάτι καινούργιο που θα πρέπει να γίνει προσπάθεια για να γίνει γνωστό. Οι εταιρίες που είχαν τα µέσα κι έβγαζαν και τα χρήµατα, µας παράτησαν µόνους µας. Ειδαν ότι δεν έχει ψωµί γι αυτούς πια. Σίγα µην ενδιαφέρονται για τη µουσική. Το µόνο που τους ένοιαζε ήταν να βγάλουν λεφτά.
 
-Ποια είναι η γνώµη σου για τις διασκευές κλασικών/πασίγνωστων τραγουδιών, παραδοσιακών, ρεμπέτικων κλπ. σε βαθµό που να γίνονται… αγνώριστα; [ρωτά η Σοφία Μπελεβέτη].
Τα τραγούδια που κράτησαν στο χρόνο χρειάζονται σεβασµό. Μόνο και µόνο γιατί είναι κληρονοµιά, απο καθαρές εποχές και δύσκολες.
 
-Στους δύσκολους και περίεργους καιρούς που ζούµε, βλέπεις να γεννιέται κάτι πραγµατικά καινούργιο στην τέχνη γενικά και στο τραγούδι ειδικά; [ρωτά η Ειρήνη Νάκη].
Πάντα θα γεννιέται κάτι καινούργιο. Οι εποχές δημιουργούν και τα δικά τους ρεύµατα, σε όλες τις τέχνες. Σε φόρµες όχι κλασσικές, αλλά προσαρμοσμένες στον τρόπο ζωής.
 
-Εν µέσω κρίσης για τη χώρα, υπάρχει κάτι που σε κάνει αισιόδοξο για το µέλλον της και τους νέους ανθρώπους; [ρωτά η Πέρσα Παντελιδάκη].
Κανονικά δε θα πρεπε να είµαι αισιόδοξος, αλλά επειδή πιστεύω στον άνθρωπο, πιστεύω ότι στο τέλος θα νικήσουν οι ανάγκες του, και µιλάω για τις στοιχειώδεις.
 
-Πόσο εφικτό να γίνει 1 συναυλία µόνο µε αριστερούς τραγουδιστές µε: Παπακωνσταντίνου, Αρβανιτάκη, Τσακνή, Δεληβοριά κλπ. να χαρεί η αριστερή ψυχούλα µας; [ρωτά ο Ιωάννης Προγάκης].
Γίνονται πάρα πολλές συναυλίες, µε πολύ κόσµο και καλλιτέχνες ευαισθητοποιημένους για καλό σκοπό, ας µην χωρίζουµε τους καλλιτένες σε αριστερούς και δεξιούς, ας τους κρίνουµε απ το έργο τους. Εξ άλλου όλα είναι πολιτική πράξη στη ζωή.
 
-Τι προσδοκάς από τον καινούριο σου δίσκο; [ρωτά ο Νίκος Κοβλακάς ].
Τίποτα, ιδιαίτερο πλέον, απλώς να ακουστούν τα τραγούδια, για την επικοινωνία.
 
-Γιατί διάλεξες να κάνεις την ηχογράφηση, παρουσία κοινού; [ρωτά η Φωτιάδου Σάρρα].
Ήθελα να δουν φίλοι, και ενδιαφερόμενοι, πως ηχογραφείται ένας δίσκος. Είναι αυτήκοοι και αυτόπτες µμάρτυρες ότι ο δίσκος έγινε 100% ζωντανά χωρίς πλέι-µπάκς και ψευτιές.
 
-Είσαι µια γνήσια παραδοσιακή λαϊκή φωνή. Πόσο κοντά νοµίζεις πως είσαι στα ακούσµατα των 16άρηδων, και πόσο είναι στους στόχους σου να προσεγγίσεις αυτά τα παιδιά ώστε να εντρυφήσουν από µικρή ηλικία στο γνήσιο ελληνικό τραγούδι; [ρωτά η Ελπινίκη Ζαρμακούπη].
Νοµίζω ότι είµαι πάρα πολύ κοντά σε ώριµους νέους. Φυσικά κι είναι στους στόχους µου να πλησιάσω µια νεανική ψυχή, ακόµη κι αυτήν που ακούει ξένα τραγούδια. Όπλο µου είναι ο σοβαρός στίχος. Υπήρχαν πολλοί νέοι που µε πλησίασαν και µου είπαν ότι ήµουν η αφορµή ν αρχίσουν να ακούνε ελληνική μουσική. Για µένα αυτο είναι τιµή και ψυχικό λάφυρο.
.
-Είµαι 25, άνεργος, ζω ακόµη µε την οικογένεια µου και απελπισµένος για το µέλλον µου. Ακούω συχνά τα τραγούδια σου και µε ταξιδεύουν σε µια χώρα που γνώρισα αλλιώς. Παντελή θέλω να σε δω από κοντά στο L.C.L. αλλά αδυνατώ. Ένα τραγούδι σου αφιέρωσε το σε όλους εµάς τους απελπισµένους και να ξέρεις ότι θα το «ακούσω». Σ ευχαριστώ. [ρωτά ο Πέτρος…].
Όχι µόνο θα αφιερώσω τραγούδι, αλλά αφιερώνοντας τραγούδια µόνο δεν είµαι κοντα στο πρόβληµα. Θα ήθελα να έρθεις και θα βρούµε µαζί φόρµουλα, να µπείς δωρεάν. Στην ανάγκη θα το αναλάβω εγώ. Αν το θέλεις πραγματικά, έλα και βρες µε...
.
-Σηµεία που σου αρέσουν από την Θεσσαλονίκη και ποια εντύπωση έχεις για τους Θεσσαλονικείς; [ρωτά η Μάνια Χρυσάφη].
Η θεσσαλονίκη ήταν και είναι µια πατρίδα “οικοδέσποινα” που δέχθηκε κι αγάπησε κι επηρεάστηκε, πολύ µεταναστευτικό πληθυσµό, όλες τις δύσκολες περιόδους του Ελληνισμού του Πόντου των Μικρασιατών, ακόµη και τώρα άλλων λαών. Αυτό και µόνο την κάνει ξεχωριστή, και λαϊκή. Είπα και πριν σε µια άλλη ερώτηση ότι λατρεύω το λαϊκό χαρακτήρα και γενικώς τη λαϊκή υπόσταση του ανθρώπου.
 
-Τι νέο έχουµε να δούµε από τις εµφανίσεις σου στην
Θεσσαλονίκη; [ρωτά ο Περικλής Καναράκης].
Έχω στο πρόγραµµα αρκετά ανέκδοτα τραγούδια, αλλά και προτάσεις τραγουδιών που πρέπει να θυµόµαστε και να τραγουδάµε  αυτη την εποχή, για να µην ξεχνάµε ότι έχουµε αξιοπρέπεια…
.
Η Κουλτουρόσουπα και οι αναγνώστες της σε ευχαριστούν που απάντησες στις δικές τους ερωτήσεις.
-Μετά από ανοιχτό κάλεσμα της Κουλτουρόσουπας προς όλους τους αναγνώστες μας για συμμετοχή με ερωτήσεις στον αγαπητό τραγουδιστή, από το σύνολο των μειλ που λάβαμε, κληρώθηκε η αναγνώστρια μας… Μανιούρη Κατερίνα  η οποία κέρδισε μια διπλή πρόσκληση για να δει την μουσική παράσταση και έχει ειδοποιηθεί σχετικά με μειλ.
-Ευχαριστούμε όλους εσάς για τη συμμετοχή σας στη νέα συνεντευξιακή στήλη όπου μπορεί την επιμέλεια να έχουμε εμείς, ωστόσο τον πρώτο και τελευταίο λόγο από τον συνεντευξιαζόμενο έχετε εσείς.
-Μείνετε συντονισμένοι στην «Κ», ακολουθούν κι άλλες τέτοιου είδους συνεντεύξεις.
.
Ο ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟΣ
ΣΤΟ LOVE CASUAL LIVING

Παρασκευή 14, Σάββατο 15 και
Παρασκευή 21 & Σάββατο 22 Μαρτίου 2014
Ώρα προσέλευσης:22:00

  Ο Παντελής Θαλασσινός (www.pantelisthalassinos.gr) περιμένει τους φίλους του, στη Θεσσαλονίκη, στον υπέροχο χώρο Love Casual Living, για να τραγουδήσει και να επικοινωνήσει το καινούργιο του διπλό CD «Ανοιχτή Ακρόαση», με τα πιο γνωστά του τραγούδια, το οποίο ηχογραφήθηκε παρουσία κοινού. Φυσικά, όχι μόνο αυτά. Θα παρουσιάσει ένα πρόγραμμα, που με τον μοναδικό τρόπο του Παντελή, εναλλάσσει το ροκ με το παραδοσιακό, ερμηνεύοντας τραγούδια από την εποχή των Λαθρεπιβατών μέχρι σήμερα, αλλά και κομμάτια σπουδαίων συνθετών, όπως του Μίκη Θεοδωράκη, του Μάνου Χατζιδάκι, του Ηλία Ανδριόπουλου και άλλων.
Μαζί του μία νέα ταλαντούχα τραγουδίστρια η Νάνα Μπινοπούλου
Κόντρα σε μια εποχή, που θέλει οι χώροι να μεγαλώνουν και οι παρέες να μικραίνουν, τα συστήματα Μουσική-Τέχνες-Πολιτισμός,
να έχουν γίνει επικίνδυνα ασταθή, η έξοδος για ψυχαγωγία-διασκέδαση επικίνδυνα σπάνια, η δημιουργία επικίνδυνα μόνη, η ακρόαση ακόμα περισσότερο, το άγγιγμα επικίνδυνα σπάνιο, τα σκουπίδια -κάθε είδους- επικίνδυνα πολλά και ο διάλογος αδύνατος…
Με την σταθερή ευαισθησία του, αλλά και τον σεβασμό του στην τέχνη συνολικά, ο Παντελής Θαλασσινός, εκτός από την δημιουργία πολυαγαπημένων τραγουδιών, καταφέρνει να «μοιράζεται» συναισθήματα, σε μιά αγκαλιά με τους καλεσμένους του και να ξυπνάει μέσα μας, κάθε τι, που μας κάνει να ελπίζουμε και να ονειρευόμαστε.
Παρόντες θα είναι επίσης οι φίλοι και σύντροφοι, Δημήτρης Γάσιας (βιολί), Φίλιππος Λευκαδίτης (κρουστά), Γιώργος Μακρής (πνευστά-Γκάϊντες-τσαμπούν
ες), Γιάννης Μπελώνης (πιάνο-keyboards), Γιάννης Πλαγιανάκος (Κοντραμπάσο), Γιάννης Βιλιώτης (μπουζούκι) και στον ήχο οι Γιώργος Καρυώτης, Ευτύχης Γιαννακούρας .

Παρασκευή 14, Σάββατο 15 και Παρασκευή 21 & Σάββατο 22 Μαρτίου 2014
Ωρα προσέλευσης: 22:00
Είσοδος: 10 Ευρώ, φοιτητικό/ ανεργίας 7ευρώ
Πληροφορίες - LOVE|CASUAL LIVING: Εθνικής Αντιστάσεως 16 - Βυζάντιο, Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο κρατήσεων: . 2310 365425 | 2310 441601
Facebook: Lovecasualliving Afull, Lovecasual Living B .

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Kif Express: Το δικό μου...γυμνό γεύμα...??? για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS
Kif Express: Το δικό μου...γυμνό γεύμα...??? για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS
με 0 Σχόλια 2108 Views
Αποφάσισα να "γιορτάσω προσφέροντας" τον εαυτό μου, έτσι όπως είμαι σήμερα και μέσα από το φακό του δικού μου κινητού, εντελώς πειραματικά με ΧΧΧ φωτογραφίες..
Γράφει ο Γιάννης Κυφωνίδης για την Κουλτουρόσουπα

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή