Ο εξαίρετος ηθοποιός Ντένης Μακρής μιλά στην Κουλτουρόσουπα για όλα.

2089 Views
Ο εξαίρετος ηθοποιός Ντένης Μακρής μιλά στην Κουλτουρόσουπα για όλα. Ο εξαίρετος ηθοποιός Ντένης Μακρής μιλά στην Κουλτουρόσουπα για όλα.

Τον γνωρίσαμε ευρέως μέσα από το επιτυχημένο σήριαλ «Ταμάμ», του οποίου οι νεαροί πρωταγωνιστές έκαναν αίσθηση και ο συγκεκριμένος, πέρα από το εμφανέστατο ταλέντο του, είναι αλήθεια ότι… έκαψε κοριτσίστικες καρδιές!

Με ένα απρόσμενο, γοητευτικό «κράμα» σοβαρότητας, πάθους, σεξ απήλ, με δυνατές τόσο τη φωτεινή όσο και τη σκοτεινή πλευρά του, έδειξε ότι ήρθε όχι απλά για να μείνει, αλλά για να εδραιωθεί… Γεγονός που πιστοποιεί μια αξιοθαύμαστη θεατρική πορεία σε σύντομο διάστημα, με σπουδαίες συνεργασίες, ποιοτικές επιλογές, απαιτητικούς ρόλους, ικανούς να τον οδηγήσουν στα βραβεία Χορν, σπουδάζοντας παράλληλα Φιλοσοφία «από επιλογή»…
 
Η θητεία του στο Εθνικό και δίπλα στον Γιαν Φαμπρ στα πρώτα του βήματα, δηλώνει ότι έπαιξε καταλυτικό ρόλο σε καλλιτεχνικό και προσωπικό επίπεδο ως «η μεγαλύτερη και πιο διδακτική εμπειρία που έχω βιώσει ποτέ»… έκτοτε δεν έπαψε να αναζητά καινοτόμες εμπειρίες και καλλιτεχνικές προκλήσεις, για τις οποίες -και όχι μόνο- ο Ντένης Μακρής αποκαλύπτεται στην Κουλτουρόσουπα
 
1.   Κλασική εναρκτήρια ερώτηση: Πώς, πότε και με ποιο ερέθισμα προέκυψε το μικρόβιο της υποκριτικής σε κάποιον που είχε περάσει σε σχολή Οδοντοτεχνικής και του ήταν αδιάφορη;
 Τελειώνοντας το σχολείο αγνοούσα πολύ βασικά πράγματα σε σχέση με τον εαυτό μου. Ότι άρχισε να γεννιέται μέσα μου πιο φυσικά και με μια παραπάνω συνείδηση, άρχισε να γεννιέται μετά το σχολείο. Όταν όλα είχαν μια παραπάνω ησυχία και χρόνο να διαμορφωθούν. Μέσα απ' αυτήν την ησυχία προέκυψε και η βαθιά ανάγκη για την υποκριτική.  Ήρθε αβίαστα και με μια συνοχή που αγνοούσα ότι υπάρχει. Διάβαζα πολύ , έψαχνα, έβλεπα παραστάσεις και όταν πια ήρθε να με βρει ήρθε με τέτοια ορμή και καθαρότητα που δεν είχα επιλογή υποδεικνύοντάς μου ταυτόχρονα και τον τρόπο.  Αυτή διέλυσε κάθε αμφιβολία και μ' έκανε να δω με πρωτόγνωρη ανακούφιση το προς τα πού επιτέλους ήθελα να πάω. Σαν να με περίμενε καιρό να της χτυπήσω την πόρτα ώστε να κουμπώσει κάτι εξαιρετικά αναγκαίο για μένα και να μου ανοιχτεί ένας κόσμος που θα' χε νόημα να ξυπνάω κάθε πρωί γι' αυτόν. Με τον ίδιο τρόπο κάπως, εδώ και δύο χρόνια αποφάσισα να δώσω κατατακτήριες εξετάσεις και να παρακολουθώ τα μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών στο τμήμα Ιστορίας και Φιλοσοφίας της Επιστήμης.
 
2. Πρώτη δουλειά στο Εθνικό στον «Συρανό ντε Μπερζεράκ» σε σκηνοθεσία Νίκου Καραθάνου. Ποια ήταν τα συναισθήματα; Μεταξύ αυτών νιώσατε και κάποιον φόβο λόγω απειρίας;
 Ήταν ένα ιδανικό ξεκίνημα και μια ιδανική πρώτη συνεργασία. Φόβος δεν υπήρξε γιατί η λαχτάρα να κάνω πράξη όσα μέχρι τότε σπούδαζα ήταν απείρως μεγαλύτερη από οποιαδήποτε ανασφάλεια κι επίσης ο Νίκος Καραθάνος είναι ένας άνθρωπος που ξέρει πώς να προστατέψει και τους φόβους σου και τις ανησυχίες σου. Κάτι τέτοιο επιβεβαιώθηκε κι από το αποτέλεσμα.
 
3.  Γενικά στο ξεκίνημα θεωρείτε ότι ευνοηθήκατε από την τύχη, σας εμπιστεύτηκαν οι κατάλληλοι άνθρωποι ή αντιμετωπίσατε δυσκολίες;
 Δεν πολυπιστεύω στην τύχη. 'Όλα συμβαίνουν τη στιγμή και με τον τρόπο που εμείς τα «φωνάζουμε» να έρθουν. Έτσι και το ξεκίνημα μου ήταν αυτό που μπορούσα να στηρίξω τη δεδομένη στιγμή. Ήταν και εύκολο και αρκετά δύσκολο ώστε να εκτιμήσω κάποια πράγματα και να συνεχίσω τον βηματισμό μου μαθαίνοντας μου ότι τίποτα δεν είναι δεδομένο ή δε σου χαρίζεται. 
 
.
4. Έχετε συνεργαστεί με τον Γιαν Φαμπρ σε παγκόσμιες περιοδείες. Δεδομένου ότι πρόκειται για αμφιλεγόμενο πρόσωπο με θαυμαστές και πολέμιους, ποια είναι η δική σας εμπειρία από τη συνεργασία;
 Ήταν από τις πιο μεγάλες και διδακτικές εμπειρίες που έχω βιώσει ποτέ. Σε καλλιτεχνικό και προσωπικό/ψυχικό επίπεδο. Από τις ακροάσεις κιόλας, διαισθάνθηκα την υπέρβαση που απαιτείται για να μπορέσει κάποιος να διασχίσει την επίπονη αλλά σπουδαία αυτή διαδρομή. Είναι ένας άνθρωπος που έχει εμπιστευτεί με θάρρος και γενναιότητα τις πιο σκοτεινές αλλά και λυτρωτικές του σκέψεις και τις έχει κάνει πράξη. Μεγάλος εικαστικός και γνώστης της ανθρώπινης και θεατρικής ιστορίας κατασκευάζει μέσα από το προσωπικό του παρελθόν εικόνες που διογκώνουν τον πόνο, την ομορφιά και τις σωματικές τους υποστάσεις. Εκεί ένας ηθοποιός ή ένας χορευτής καλείται να εξερευνήσει κάθε γωνιά του εαυτού του ώστε εγκαταλείποντας την ασφάλειά του να βρεθεί σε μια περιοχή άγνωστη και πρωτόγνωρη, δίνοντάς σου τα μέσα να κατανοήσεις και τελικά να αφηγηθείς κάτι πολύ βαθιά προσωπικό από τον εαυτό σου. 
 
5.  Με αφορμή τον συγκεκριμένο, που ενίοτε έχει προκαλέσει αντιδράσεις με τις καλλιτεχνικές επιλογές του, εσείς πώς θα ορίζατε τον όρο «πρωτοπορία» στο θέατρο;
 Η πρωτοπορία νομίζω δεν έχει να κάνει με το όποιο αποτέλεσμα κι ούτε αν αυτό θα προκαλέσει ή θα συζητηθεί ως ακραίο. Αυτό αν θα προκύψει θα προκύψει στην πορεία, ερήμην του δημιουργού. Έτσι κι ο Jan Fabre, όπως και κάθε καλλιτέχνης που μπορεί να χαρακτηρίζεται πρωτοπόρος, προσπαθούσε και δούλευε με τρόπο που να είναι διαρκώς και με ακρίβεια ειλικρινής και συνεπής απόλυτα με τις καλλιτεχνικές και υπαρξιακές ανάγκες του απέναντι στο πώς βλέπει την ίδια τη ζωή. Αν ο δημιουργός δεν κοιτάζει αυτό και μόνον αυτό, τότε αυτόματα καθίσταται διαχειριστής. Και η διαχείριση σε μικραίνει και σε κάνει ψεύτη απέναντι στον εαυτό σου.
 
6.    Πιστεύετε ότι η ελευθερία έκφρασης στην τέχνη είναι απεριόριστη ή με κάποιο τρόπο ο καλλιτέχνης οφείλει να θέτει όρια και με ποια κριτήρια;
 Φυσικά και υπάρχουν όρια. Αυτά που ορίζει η προσωπική ηθική του καθενός. Πάντα ανά τα χρόνια η ηθική ήταν μια πολύ σύνθετη και υποκειμενική ιστορία της κάθε εποχής. Δεν γίνεται ούτε μπορεί να υπάρξει μια αντικειμενική διαχρονική απόλυτη και πανανθρώπινη αλήθεια της ηθικής. Έτσι και η ελευθερία έκφρασης που εξαρτάται απόλυτα από την ηθική ορίζεται και διαμορφώνεται από την ευθύνη όπου αποκτά ένα δημόσιο πια πρόσωπο ως δημιουργός και που τελικά αυτή καταλήγει να απευθύνεται στον κόσμο.
 
7.    Έχετε εμφανιστεί σε παράσταση γυμνός και το ερώτημα είναι αν διαπιστώνετε γενικά ότι σε αρκετές περιπτώσεις γίνεται εμπορική εκμετάλλευση του γυμνού…
 Ναι γίνεται πιστεύω. Αλλά και πάλι θα μείνω στο πώς γίνεται το κάθε τι. Γίνεται με τρόπο που θα υπηρετήσει κάτι μεγαλύτερο από μένα και την ναρκισσιστική μου φιλοδοξία ή γίνεται κρυφοκοιτάζοντας τις εντυπώσεις και τις διαστάσεις που θα πάρει αυτό ως αυτόνομο γεγονός. Και πάλι έχει να κάνει με τις προσωπικές πορείες του καθενός και κυρίως τις πορείες του πώς λαμβάνονται οι αποφάσεις και άρα πώς αφηγούμαι κάτι από τον εαυτό μου. Προσωπικά έτσι θέλω να επιλέγω και τις συνεργασίες μου αλλά και ό,τι ζητηθεί από αυτές. Δε με απασχολεί να δείξω κάτι, με απασχολεί να υπηρετήσω κάτι. 
 
.
 
8.    Κάποια στιγμή έρχεται στη ζωή σας το σήριαλ «Ταμάμ»… πώς αντιμετωπίσατε την πρόταση για τηλεόραση και είχατε προβλέψει την επιτυχία; Η οποία κατά τη γνώμη σας οφείλεται πού;
 Η τηλεόραση πάντα με φόβιζε γιατί μου φαινόταν ανεξέλεγκτη η επιρροή της στον κόσμο. Η περίπτωση του Ταμάμ ήταν από αυτές που καλλιτεχνικά μου έδωσε χαρά και μια πρώτη πολύ θετική τηλεοπτική εμπειρία. Θεωρώ ότι οι συντελεστές όλοι ήταν πολύ σωστοί και με εύστοχο τρόπο τοποθετημένοι. Επίσης οι χρόνοι γυρισμάτων ήταν μεν γρήγοροι αλλά με τρόπο που αν προέκυπτε η ανάγκη για πιο βαθιά και επισταμένη αντιμετώπιση της πρόβας ή του γυρίσματος την είχες. Χαίρομαι που υπήρξα μέρος αυτής της δουλειάς και μακάρι να έρθουν κι άλλες σαν κι αυτήν. 
 
9.  Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να διαχειριστεί ένας νέος και άπειρος καλλιτέχνης την αναγνωρισιμότητα που προσφέρει η τηλεόραση «εν μία νυκτί»; Εσάς πώς ακριβώς σας επηρέασε;
 Νομίζω κάθε τι σε επηρεάζει απ' το πόσο εσύ το αφήσεις ή θες να σε επηρεάσει. Αν κάνω για κάποιο λόγο τη συγκεκριμένη δουλειά, αυτός δεν είναι για την όποια δημοτικότητα από μόνη της. Φυσικά και είναι καλοδεχούμενη και θα την αναζητήσω, αλλά αν έρθει μέσα από την ειλικρινή μου προσωπική αλήθεια και κοπιαστική δουλειά και σε καμία περίπτωση σαν αυτοσκοπός. Έτσι και η αναγνωρισιμότητα  απ' την συγκεκριμένη δουλειά ουσιαστικά δεν με επηρέασε καθόλου. Το παρατηρούσα πιο πολύ σαν φαινόμενο και το απολάμβανα αλλά σε καμία περίπτωση δεν μου όρισε κάποια άλλη σκέψη ή στάση για τη δουλειά μου ή τη ζωή μου. 
 
10.  Η τηλεόραση ως μέσο έκφρασης σας ελκύει επί της ουσίας ως ηθοποιό, είχατε άλλες προτάσεις και θα θέλατε να δοκιμαστείτε;
 Μ' αρέσουν εξίσου και απολαμβάνω να συμμετέχω και στα τρία μέσα. Απλώς, καλώς ή κακώς,  το κάθε μέσον έχει τα καλά του και τα κακά του. Συνήθως η τηλεόραση έχει τέτοιους ρυθμούς που διαμορφώνουν κι ένα αποτέλεσμα που δεν είναι πάντα του γούστου μου. Θέλω πολύ να δουλέψω και είχα και αρκετές προτάσεις κατά καιρούς, αλλά προτεραιότητά μου είναι να γίνει αυτό μέσα από μια ''καλή'' τηλεόραση που εκτός απ' την εμπορικότητα που είναι απόλυτα θεμιτή και αναγκαία, να φροντίζει και τις διαδικασίες εκείνες της πιο δημιουργικής πορείας μιας παραγωγής. Σε σχέση με τις πρόβες, την αναζήτηση των ορθότερων σεναριακών και δραματουργικών στοιχείων και πολλά άλλα που καθιστούν εν τέλει πραγματικά ελκυστική την όλη δουλειά σε ένα ευρύ και πολλές φορές ετερόκλητο κοινό.
 
.
11. Όσον αφορά στο θέατρο, υπάρχει κάποια κατηγορία ρεπερτορίου που σας γοητεύει ιδιαίτερα και νιώθετε ευτυχής να την υπηρετείτε;
 Η αλήθεια είναι ότι η μέχρι τώρα πορεία μου μ' έχει οδηγήσει σε πιο δραματικές επιλογές τις οποίες υπηρετώ με πολύ φροντίδα και ενδιαφέρον. Η μεγάλη μου όμως αγάπη νομίζω ότι κρύβεται στην κωμωδία. Νομίζω ότι εκεί υπάρχει ένας άλλος ανεξερεύνητος τόπος που με περιμένει να ανακαλύψω πολλά ενδιαφέροντα και διαφορετικά πράγματα για το χαρακτήρα μου και το περιμένω με ιδιαίτερη αγωνία.
 
12. Μεταξύ ενός κωμικού κι ενός δραματικού ρόλου, ποιος παρουσιάζει για εσάς τη μεγαλύτερη πρόκληση και βαθμό δυσκολίας;
 Θεωρώ ότι είναι οι δύο πλευρές του ίδιου νομίσματος. Το ένα απαιτεί μια τρομερή και πολύ διεισδυτική ματιά που συνήθως οδηγεί σ' ένα ίσως πιο εσωστρεφές (όχι πάντα) παίξιμο και το άλλο μια εξίσου διαυγή και βαθιά αντιμετώπιση που μπορεί αυτό συνήθως να εκφράζεται με έναν πιο εξωστρεφή τρόπο. Και τα δύο είδη ξεκινούν απ' τα ίδια μεγέθη αναγκών και άρα απ' τα ίδια μεγέθη χαρακτήρων που προσπαθούν να πουν κάτι. Το μέσο πειθούς αλλάζει μόνο.
 
13. Υπάρχουν συγκεκριμένοι «μεγάλοι» ρόλοι απαιτήσεων που ονειρεύεστε και αν ναι, ποιοι είναι αυτοί;
 Αυτό που πραγματικά έχω δει να με ενδιαφέρει και να με προχωράει είναι κυρίως με ποιόν συναντιέσαι και τι αποφασίζετε να πείτε. Το ποιόν θα συναντήσεις θα ορίσει και το μέγεθος του εκάστοτε ρόλου. Η συνεργασία και η γλώσσα με την οποία θα συνομιλήσω με αφορά πολύ περισσότερο απ' τον εκάστοτε ρόλο που θα κάνω. Αν μέσα από κει έρθει κι ένας μεγάλος ρόλος θα είναι ευλογία. 
 
14. Η παράσταση «Άμλετ»- όντως εξαιρετική- σας χάρισε μια υποψηφιότητα για τα βραβεία Χορν… Πώς μεταφράζεται για εσάς ένα παρόμοιο γεγονός;
  Αυτή η παράσταση όντως ήταν μια ευλογημένη στιγμή για μένα. Ήταν ένας μαγικός συνδυασμός ανθρώπων που μιλάμε την ίδια γλώσσα απ' τη μία και ένας ρόλος σαν κι αυτόν απ' την άλλη. 
Σαν να μπήκε σε τροχιά μια πολύ λεπτή και αναγκαία  επικοινωνία όχι μόνο με τους ανθρώπους που δουλέψαμε γι' αυτήν την παράσταση αλλά και με την ίδια την ουσία της δουλειάς μας. Το ίδιο το υλικό με το οποίο συσχετιζόμασταν. 
 
15. Αν έπρεπε να αξιολογήσετε την αποδοχή εκ μέρους α) του κοινού, β) των κριτικών, γ) των συναδέλφων, ποια θα είχε τη μεγαλύτερη βαρύτητα και γιατί;
 Δε ξέρω αν μπορώ να τα διαχωρίσω. Σίγουρα αν υπάρχει μια γενικότερη αποδοχή συνήθως αυτή υπάρχει από όλους όπως αντίστοιχα και στη αντίθετη περίπτωση. Με ενδιαφέρει πολύ και η άποψη του κοινού και των κριτικών και των συναδέλφων. Αν έπρεπε πάντως να επιλέξω θα επέλεγα το κοινό γιατί στην τελική όλα γι' αυτούς τα κάνουμε.
 
16. Όταν δύο αδέλφια είναι εξίσου διάσημα, επηρεάζεται η σχέση από ανταγωνισμούς, κριτικές, συγκρίσεις, επιτυχίες κλπ. έστω κι αν ο αδελφός σας Άρης δραστηριοποιείται στο μουσικό χώρο;
 Επηρεάζεται αν θες να εστιάσεις σε μια πιο εγωκεντρική στάση απέναντι στα πράγματα. Εκεί σίγουρα θα συναντήσεις πολλούς και διάφορους ανταγωνισμούς. Αν σε απασχολεί μια διαρκής σύγκριση με τους γύρω σου και μια διαρκής ενασχόληση με το τι κάνουν οι άλλοι, νομίζω ότι θα καταλήξεις δυστυχής και πολύ μπερδεμένος. Όχι μόνο κάνοντας αυτή τη δουλειά αλλά και γενικότερα στη ζωή σου. Έτσι, είτε αφορά τον αδερφό μου είτε όχι, προσπαθώ να διατηρώ μια αυτοτέλεια και εμπιστοσύνη στις επιλογές και την κρίση μου. Εκεί φυσικά και συμβουλεύουμε και βοηθάμε ο ένας τον άλλον. Έτσι είναι χτισμένη η μεταξύ μας σχέση και αυτό τροφοδοτεί τα πράγματα με έναν τρόπο όλο και πιο ζωντανό κάθε φορά.
 
.
17.  Tο να προστατεύει ένας γνωστός καλλιτέχνης την ιδιωτική του ζωή από τη δημοσιότητα, είναι κάτι εφικτό εφόσον το επιλέγει ή μάλλον ακατόρθωτο όπως ισχυρίζονται πολλοί;
 Φυσικά και είναι. Απλώς έχω καταλάβει ότι είναι και ανάλογο του βαθμού αναγνωρισιμότητας που κουβαλάει ο καθένας. Η madonna για παράδειγμα θα δυσκολεύεται φαντάζομαι να κρατήσει έστω και μια έξοδό της κρυφή.
 
18.  Σε προσωπικό επίπεδο, πώς θα χαρακτηρίζατε τον Ντένη, ποια είναι τα δυνατά και ποια τα αδύναμα στοιχεία του χαρακτήρα του και αντίστοιχα ποια θαυμάζει στους άλλους και ποια τον απωθούν;
 Αυτή τη περίοδο απολαμβάνω την παρέα του εαυτού μου. Δυστυχώς δεν μας το μαθαίνει ποτέ κανένας. Όλα σε κατευθύνουν σε μία εξωτερικότητα, σε μία αναζήτηση του άλλου που αυτό θα σε λυτρώσει και θα σε διδάξει ξεχνώντας τελείως την αρχική πρώτη ύλη που είσαι εσύ ο ίδιος. Όλα ξεκινάνε απ' το να εμπιστευτείς αρχικά την προσωπική σου ησυχία.
 
Από μικρός έψαχνα απαντήσεις στα πάντα. Αυτό με κράτησε σε μια εγρήγορση και διατηρήθηκε έτσι μια επιλεκτικότητα στα πράγματα, κάνοντας αυτό που κάνω, μόνο αν έχει να μου προσφέρει και να του προσφέρω. Αν αντιληφθώ ότι κάτι από αυτά τα δύο παύει να εξελίσσεται, πετιέμαι αντανακλαστικά έξω από μόνος μου. Με συγκινεί η έννοια της συνάντησης αλλά δύο ολόκληρων κι όχι δύο μισών. Εκεί μπορεί να γεννηθεί η διαλεκτική. Η πραγματική και ζωτική ανταλλαγή, που φεύγοντας θα έχει έστω και λίγο αλλάξει κάτι στους συνομιλούντες. 
 
Απ' την άλλη μπορεί να με απωθήσει, να με διαλύσει η οποιαδήποτε μορφή εξουσίας. Με σοκάρει και με αηδιάζει πια. Έχουμε μεγαλώσει μέσα στην εξουσία. Έχει διαπεράσει στις πιο λεπτές μας σκέψεις κι εγώ θέλω να τελειώνω μαζί της, όποιον φόβο κι αν κρύβει από πίσω της. 
Θαυμάζω την ευγένεια, τόσο πολύτιμη πια όταν είναι από επιλογή κι όχι από φόβο.
 
Θαυμάζω την ταπεινότητα, την ειλικρίνεια στα μάτια.
Θαυμάζω τη ζωή που ξεβολεύεται και ξεσηκώνεται για να βιώσει κι όχι να αναπαράγει μηχανικά τον εαυτό της. 
Θαυμάζω την επανακάλυψη του ''τώρα''.
 
19. Αυτήν την εποχή πού σας βρίσκουμε θεατρικά και ποια είναι τα άμεσα καλλιτεχνικά σας σχέδια;
 Στις 27 και 28 Ιουνίου θα συμμετάσχω στην Μήδεια του Μποστ (οπερέτα) στην κεντρική σκηνή της Εθνικής Λυρικής σκηνής σε σκηνοθεσία Γιάννη Σκουρλέτη. 
Από φθινόπωρο αναμένεται να ανακοινωθεί μια πολύ ιδιαίτερη δουλειά που ανυπομονώ να ξεκινήσει και για την οποία θα μπορώ να πω περισσότερα προσεχώς.
,
Ευχαριστούμε
 

Φωτογραφικό υλικό





Με ετικέτα: Ντένης Μακρής

Αρθρογραφος

Στασινοπούλου Πίτσα
Στασινοπούλου Πίτσα

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Μήπως καλή  μου «ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ» ήρθε η ώρα της… απόσυρσης;
Μήπως καλή μου «ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ» ήρθε η ώρα της… απόσυρσης;
με 0 Σχόλια 772 Views

 Δεν είναι κακό κύριοι συντελεστές να δεχτείτε το φυσιολογικό ότι «όλα τα ωραία κάποτε τελειώνουν» και η απολαυστική σειρά που αγαπήσαμε ολοκλήρωσε τον κύκλο της, αντί να την σέρνετε αλλοιωμένη σε άχαρη φθορά… Μήπως καλή  μου «ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ» ήρθε η ώρα της… απόσυρσης; Από την Π. Στασινοπούλου

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή