Ο Πέτρος Μπουσουλόπουλος μιλά στην «Κ/supa»: «Δεν είναι τόσο μεγάλη κάψα μου να κάνω πρωταγωνιστικούς ρόλους»

6365 Views
Ο Πέτρος Μπουσουλόπουλος μιλά στην «Κ/supa»: «Δεν είναι τόσο μεγάλη κάψα μου να κάνω πρωταγωνιστικούς ρόλους» Ο Πέτρος Μπουσουλόπουλος μιλά στην «Κ/supa»: «Δεν είναι τόσο μεγάλη κάψα μου να κάνω πρωταγωνιστικούς ρόλους»

 
 
Αποτελεί ένα πρόσωπο, που παρά το νεαρό της ηλικίας του έχει συμμετάσχει σε πληθώρα θεατρικών, κινηματογραφικών, αλλά και τηλεοπτικών παραγωγών.
 
Με αφορμή την παράσταση «Η ζωή μετά», για τα καλλιτεχνικά του βήματα, τους ρόλους, που έχει ερμηνεύσει, το εργαστήρι τέχνης, που έχει δημιουργήσει, αλλά και τα προσεχή επαγγελματικά του σχέδια, ο Πέτρος Μπουσουλόπουλος μιλά στον Γιώργο Μπαστουνά για την Κουλτουρόσουπα.
 .

.
1. Πες μου δύο λόγια για την παράσταση στην οποία συμμετέχεις και για τον ρόλο, που ερμηνεύεις.
Η παράσταση λέγεται «Η ζωή μετά» και είναι βασισμένη σε έργα του Αρκά. Τα κείμενα από τα σκίτσα του Αρκά, τα έχει επιμεληθεί ο Δημήτρης Αγοράς, ο οποίος παράλληλα σκηνοθετεί και παίζει. Αναφέρεται στις εξής ιστορίες:«Χαμηλές πτήσεις», «Ισοβίτης» και «Η ζωή μετά», η οποία είναι και η βασική ιστορία. Προσπαθούμε να σκιαγραφήσουμε όσο καλύτερα γίνεται αυτό που νιώθεις όταν διαβάζεις τα κείμενα του Αρκά, δηλαδή το ανεπιτήδευτο και κοροϊδευτικό γέλιο, με την απαιτούμενη φυσικά θεατρικότητα. Δεν έχουμε στόχο απλώς και μόνο να αναπαράγουμε το σκίτσο. Θέλουμε να υπάρχει ένα υπόβαθρο σε κάθε ρόλο. Εγώ κάνω το μικρό σπουργίτι στις «Χαμηλές πτήσεις» και έναν χάρο στον «Ισοβίτη».
 
2. Ποια ήταν η πρώτη σου επαφή με το θέατρο;
Το 2001 σε ένα ωδείο, που πήγαινα στην Αθήνα κάναμε μία παράσταση, το μιούζικαλ «Grease». Ήταν μία σεμιναριακού χαρακτήρα συμμετοχή των μαθητών του ωδείου. Όμως, επειδή πλαισιώθηκε από επαγγελματίες στα πόστα του σκηνοθετικού, του χορογραφικού και του μουσικού μέρους, βγήκε μία σχετικά καλή δουλειά παρά τον ερασιτεχνισμό μας. Έτσι ξεκίνησα να ασχολούμαι.
 
3. Πότε μπήκε μέσα σου το μικρόβιο της υποκριτικής;
Καίριο ερέθισμα αποτέλεσε η μουσική. Είχα μισό χρόνο, που μάθαινα κιθάρα στο ωδείο και συνέβη το μιούζικαλ. Μετά μπήκα φαντάρος και άφησα τη μουσική. Τη μεθεπόμενη χρονιά συνέχισα με την υποκριτική, πηγαίνοντας σε δραματική σχολή.
 
 
4. Ποιον ρόλο από όσους έχεις ερμηνεύσει μέχρι στιγμής ξεχωρίζεις και γιατί;
Δεν ξεχωρίζω κάποιον συγκεκριμένο ρόλο. Μπορώ να ξεχωρίσω καλές στιγμές από συνεργασίες. Κάθε ρόλος κάτι έχει. Ακόμη και ο πιο μικρός κάτι μπορεί να σου δώσει, να σε πεισμώσει παραπάνω, να τα βάλεις με τον εαυτό σου, και έτσι να γίνεις καλύτερος.
 
5. Ποιον ρόλο προσδοκείς να ερμηνεύσεις;
Δεν έχω κάτι ιδιαίτερο σαν προσδοκία. Βασική προϋπόθεση σε ό,τι προκύψει είναι να αφορά σε ένα καλογραμμένο θεατρικό κείμενο. Κάθε ρόλος έχει τη γλύκα του. Μου αρέσει με το θέατρο να είμαι σε ένα γενικότερο πλαίσιο, να υπάρχω γύρω-γύρω. Δεν είναι τόσο μεγάλη κάψα μου να κάνω πρωταγωνιστικούς ρόλους. Γι’ αυτό κάνω και δικά μου πράγματα, γιατί μου αρέσει να είμαι στο δημιουργικό κομμάτι, του να στήνω και να φτιάχνω κάτι.
 
 
 
6. Είσαι από τα πρόσωπα, που συμμετείχαν στην ελληνική τηλεόραση σε αρκετές επιτυχημένες παραγωγές. Φέτος η ίδια έδειξε να κάνει θετικά βήματα με ενδιαφέρουσες σειρές. Πώς σου φαίνονται; Θα ήθελες να επιστρέψεις;
Για να είμαι ειλικρινής δεν είδα πολύ τηλεόραση φέτος οπότε δεν μπορώ να εκφέρω μία συγκεκριμένη άποψη. Πιστεύω, πως όταν τα κανάλια θέλουν να ενισχύσουν τη μυθοπλασία θα το κάνουν με το να δώσουν περισσότερα λεφτά, ώστε να βελτιωθεί αυτό το πεδίο, το οποίο φυσικά αφορά και εμένα και άλλους συναδέλφους μου.
 
Προσδοκία έχω να είμαι καλά. Το να επιστρέψω στην τηλεόραση μπορεί να προκύψει, μπορεί και να μην προκύψει. Δεν είναι ότι θα πω όχι, απλώς πρέπει να γίνουν λίγο καλύτερα τα πράγματα για να μπορείς να επιστρέψεις σε ένα γόνιμο έδαφος, ώστε να θελήσεις και εσύ ο ίδιος να παράξεις κάτι καλό. Με μειώσεις μισθών, γρήγορα γυρίσματα, γρήγορα και συνεχώς εισαγόμενα σενάρια (παρότι εδώ γράφει πολύς κόσμος ενδιαφέροντα κείμενα),και φυσικά με το κόλλημα να κάνουν τα ίδια πράγματα και πολλές φορές αντιγραφές, δεν νομίζω πως το μυθοπλαστικό κομμάτι πάει πολύ μπροστά.Φυσικά, ούτε κάποιος που θα θέλει να σέβεται αυτό που κάνει, θα κάτσει σε τέτοιες συνθήκες, εκτός αν υπάρχει ανάγκη.
 
6. Θέατρο, κινηματογράφος, τηλεόραση. Με ποια σειρά προτίμησης θα τα κατέτασσες;
Όπως το πες θέατρο, κινηματογράφος, τηλεόραση. Ή ίσως θέατρο, τηλεόραση, κινηματογράφος. Δεν ξέρω… Παίζουν αρκετά πράγματα ρόλο. Πρωτίστως, εξαρτάται, που νιώθεις καλά, αναφορικά με τη συνεργασία και το έργο.
 
 
7. Εκτός από την οικονομική κρίση, η οποία για καιρό έχει ασκήσει πιέσεις στην θεατρική παραγωγή, πρόσφατα βιώσαμε κάτι πρωτόγνωρο με τον κορονοϊό. Πώς πέρασες το διάστημα της καραντίνας; Ποιες οι προσδοκίες σου για την πορεία της κατάστασης σχετικά με τις θεατρικές παραγωγές; Θα επηρεάσει την έλευση του κόσμου;
Στην καραντίνα πήγα στο χωριό μου,οικογενειακά, με τους δικούς μου. Πέρασα πολύ όμορφα, αν και ήταν κάπως αμήχανο το κλίμα. Όμως, η οικογενειακή θαλπωρή μας έκανε κάπως και ξεχνιόμαστε. Ίσως μέσα από όλο αυτό να ξαναγνωριστήκαμε και να ξαναγαπηθήκαμε. Ήμουν τυχερός, που ήμουν με την οικογένειά μου στην καραντίνα.Εκείνο το διάστημα έτσι όπως ήταν τα μέτρα,δεν υπήρχε περιθώριο για να ενεργήσεις, οπότε ήταν σαν να κάνεις υποχρεωτικά ξεκούραση.Είχες το περιθώριο να σκεφτείς τι συμβαίνει, τόσο με σένα, όσο και με τους γύρω σου σε σχέση με όλα τα επίπεδα. Δεν ξέρω όλο αυτό, τελικά, πως θα λειτουργήσει. Είμαι και εγώ πραγματικά περίεργος να δω την εξέλιξη. Έχω την εντύπωση, πως ο άνθρωπος έχει ροπή προς το καλό,αναθεωρεί και πετάει και τα κακώς κείμενα, οπότε επανεκκινεί με αλήθειες. Οπότε πιστεύω γενικότερα, ότι και η ίδια η πιάτσα θα ξεκινήσει με αλήθειες. Ελπίζω να ήταν ένα μάθημα για όλους μας. Βέβαια για να τελειοποιηθεί το ανθρώπινο είδος, νομίζω, θέλει εκατομμύρια χρόνια.
 
Ως προς την έλευση του κόσμου, σίγουρα η όλη κατάσταση θα την επηρεάσει, δεδομένου μάλιστα, ότι οι μεγάλες ηλικίες, που στήριζαν πολύ το θέατρο, πλέον φοβούνται και βγαίνουν όλο και λιγότερο. Είναι και αρκετοί που δεν φοβούνται, αλλά ένα μεγάλο μέρος του κόσμου το αποφεύγει, οπότε έχει μειωθεί κατά ένα ποσοστό. Από την άλλη, πρέπει να συνεκτιμήσουμε, πως κάποιοι άνθρωποι ήταν μήνες απλήρωτοι και μακριά από τις δουλειές τους. Υπάρχει σεβασμός από μας σε αυτούς που έρχονται και στηρίζουν.
 
 
 
 
8. Πριν από κάποια χρόνια δημιούργησες ένα θεατρικό εργαστήρι στη Ρόδο. Μίλησέ μου λίγο για αυτό το εγχείρημα. Γιατί επέλεξες τη Ρόδο;
Στη Ρόδο βρέθηκα κάποια στιγμή και έζησα για 3 χρόνια. Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο της διαμονής μου αποφάσισα να κάνω το θεατρικό εργαστήρι. Έχει στόχο τη συνάντηση, να μοιραστούμε ωραίες στιγμές,να μάθουν τα παιδιά να κάνουν θέατρο, και από εκεί και πέρα να μάθουμε και εμείς οι «μεγάλοι» μέσα από αυτήν τη διαδικασία. Εγώ κυρίως το οργανώνω και κρατάω τις ισορροπίες. Δεν αναλαμβάνω το διδακτικό μέρος. Υπάρχουν επαγγελματίες ηθοποιοί και θεατρολόγοι, που κάνουν τα μαθήματα, με τους οποίους συζητάω τη δομή του μαθήματος. Προσωπικά με το εγχείρημα αυτόέ χω ως σκοπό να κάνω αυτό που αγαπώ και να βρω ανθρώπους που έχουμε κοινό στόχο, ώστε να μπορούμε να συμπράξουμε αποτελεσματικά.
 
9. Η δημιουργική αυτή αποχή από τα πράγματα της Αθήνας, δημιούργησε δυσκολίες ως προς την επανένταξή σου;
Στις πρώτες παραστάσεις ήμουν κάπως αμήχανος. Ήθελα να επανενταχθώ σιγά-σιγά, όχι γιατί ξέχασα αυτό που έκανα, αλλά για να επαναπροσδιοριστώ μέσα σε αυτό πιο σωστά, να μπορέσω να εξελιχθώ. Νιώθω λοιπόν ότι μπήκα λιγάκι μαγκωμένος, παρά πολύ δυναμικά. Ήθελα σιγά-σιγά να δω τι θα κρατήσω από την παλιά μου εμπειρία και φυσικά τι καινούργιο θα μπορούσα να ανακαλύψω σε αυτό που είμαι πάνω στην σκηνή.
 
10. Τι θα συμβούλευες έναν νέο άνθρωπο, που θέλει να ασχοληθεί με την υποκριτική;
Να είναι όσο πιο απλός γίνεται, και ειλικρινής με τον εαυτό του. Να μην τον νοιάζει τι θα πουν οι άλλοι. Για να το απολαύσει ο ίδιος πρέπει να νιώσει ασφάλεια με τον εαυτό του, ώστε να μπορέσει να ανοιχτεί. Απλότητα λοιπόν και όχι φόβος.
 
11. Πώς αντιδράς σε μία ενδεχόμενη αρνητική κριτική; Σε επηρεάζει;
Πλέον όχι, δεν με νοιάζει καθόλου. Στην αρχή με ένοιαζε πάρα πολύ, δηλαδή τα κοίταζα, τα διάβαζα όλα. Πλέον δέχομαι μόνο από φίλους ή από ανθρώπους που εκτιμώ και σέβομαι. Ξέρω ποιους θα ρωτήσω για μία άποψη.
 
12. Πες μου μια αστεία ή άβολη στιγμή, που είχες σε κάποια παράσταση.
Δεν μου έρχεται κάτι συγκεκριμένο αυτήν την στιγμή. Αλλά μέρα παρά μέρα κάτι συμβαίνει, που σίγουρα θα μπορούσα να το εντάξω μέσα στο πλαίσιο αυτής της ερώτησης. (γέλια)
 
13. Τι θεωρείς στον εαυτό σου μεγαλύτερο προτέρημα και τι μεγαλύτερο ελάττωμα;
Δεν ξέρω αν μπορώ να το προσδιορίσω. Μάλλον προτιμώ να αφήνω τους άλλους να τα ανακαλύψουν.
 
 
 
14. Εκτός από την υποκριτική στο μέλλον με τι θα ήθελες να καταπιαστείς;
Σε ότι έχει να κάνει με την υποκριτική και τη μουσική, μου αρέσει να καταπιάνομαι με οτιδήποτε αφορά είτε στο πόστο του ηθοποιού, είτε στο πόστο εκείνου που έχει ένα θεατρικό εργαστήρι και τρέχει τις παραστάσεις, που κάνουμε με τα παιδιά και τους ενήλικες στο τέλος της σεζόν. Δεν ξέρω τι άλλο μπορεί να μου προκύψει, γιατί δεν ξέρω πού θα με πάει η ζωή. Προς το παρόν δεν μου έχει προκύψει κάτι άλλο πέρα από αυτό που κάνω τώρα. Πάντως, όταν και αν προκύψει κάτι, σίγουρα θα επιδιώξω να καταπιαστώ με αυτό.
 
15. Ποια είναι τα προσεχή επαγγελματικά σου σχέδια;
Αυτό που σχεδιάζω τώρα είναι μία παράσταση στα Χανιά στις 8 και 9 Αυγούστου στον χώρο «Όξω νου» και σε ένα θέατρο στον Μπάλο. Πρόκειται για μία παρουσίαση αποσπασμάτων από διαλόγους που έχουν φτιάξει οι ενήλικοι μαθητές του εργαστηρίου με τους δασκάλους τους, υπό την καλλιτεχνική επιμέλεια του Πέτρου Λαγούτη. Επίσης, στο Ρέθυμνο στις 16 Σεπτέμβρη και πάλι με τους ενήλικες μαθητές θα ανεβάσουμε ένα έργο το «Απλώς μαζί». Τέλος, στη Ρόδο στις 18 Νοεμβρίου θα ανεβάσουμε ένα έργο, που κατέβηκε λόγω της καραντίνας. Πρόκειται για μία διασκευή σε έργο του Ντάριο Φο.
 
Μουσικά είμαι στην «Ωραία Ελλάς» στο Μοναστηράκι, όπου μερικές μέρες του μήνα πηγαίνω και τραγουδάω, σε ένα «ανώνυμο» σχήμα, που έχουμε φτιάξει μαζί με τον Θοδωρή Αντωνιάδη, ο οποίος τραγουδάει τις φορές, που δεν είμαι εγώ, και άλλα δύο παιδιά (ο ένας παίζει κιθάρα και ο άλλος μπουζούκι). Παίζουμε παλιά λαϊκά ρεμπέτικα και προς το τέλος λίγο ροκ. Θα συνεχίσουμε τον χειμώνα.
 
Σε ευχαριστώ.
1
-Πληροφορίες για τις παραστάσεις στην Βόρεια Ελλάδα + πρόγραμμα περιοδείας θα βρείτε εδώ
 
-Την περιοδεία της παράστασης «Η Ζωή Μετά», υποστηρίζει επικοινωνιακά η Κουλτουρόσουπα.
.
Δείτε & αυτά:
.
ΦΕΣΤΙΒΑΛ:
.
ΘΕΑΤΡΟ: 

.
-Θέατρο: Είδαμε & Σχολιάζουμε, κλικ εδώ.
-Συναυλίες: Είδαμε & Σχολιάζουμε, κλικ εδώ.
-Σινεμά: Είδαμε & Σχολιάζουμε, κλικ εδώ.
-Βιβλίο: Διαβάσαμε & Σχολιάζουμε, κλικ εδώ.
΄΄
-Κερδίστε προσκλήσεις - Βιβλίακλικ εδώ.

.
Ακολουθήστε μας στα social media
      
.

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Δήμος Θεσσαλονίκης: συγκέντρωση ανθρωπιστικής βοήθειας προς τους πληγέντες της Βηρυτού
Δήμος Θεσσαλονίκης: συγκέντρωση ανθρωπιστικής βοήθειας προς τους πληγέντες της Βηρυτού
με 0 Σχόλια 436 Views

 Ο Δήμος Θεσσαλονίκης οργανώνει συλλογή ανθρωπιστικής βοήθειας προς τον δοκιμαζόμενο λαό του Λιβάνου μετά τις ανυπολόγιστες καταστροφές στην πρωτεύουσα Βηρυτό.


Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή