Ο υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Τριαντάφυλλος Μηταφίδης του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη Ανοιχτή Πόλη», μιλάει στην Κουλτουρόσουπα.

679 Views
Ο υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Τριαντάφυλλος Μηταφίδης του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη Ανοιχτή Πόλη», μιλάει στην Κουλτουρόσουπα. Ο υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Τριαντάφυλλος Μηταφίδης του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη Ανοιχτή Πόλη», μιλάει στην Κουλτουρόσουπα.

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Τριαντάφυλλος Μηταφίδης,
μιλάει στην Κουλτουρόσουπα.
Δημοτικές εκλογές εν όψει και οι υποψήφιοι διεκδικητές του δημαρχιακού τίτλου πολλοί. Κάποιοι περισσότεροι γνωστοί και άλλοι λιγότερο. Η Κουλτουρόσουπα, σε μια προσπάθεια να γνωρίσει τους υποψήφιους Δημάρχους της Θεσσαλονίκης στο εκλογικό σώμα των ψηφοφόρων, απευθύνει ισότιμα σε όλους ένα κοινό ερωτηματολόγιο - 15 ερωτήσεων – και ζητά τις απαντήσεις τους. Σε ερωτήσεις, όχι κλισέ πολιτικές με απαντήσεις- κασέτα, αλλά ουσιαστικές και εστιασμένες κυρίως σε θέματα πολιτισμού, τον τομέα που εκπροσωπεί με τρόπο εναλλακτικό, το αγαπημένο σάϊτ της πόλης. Άλλωστε, τί πιο πολιτικό από τον πολιτισμό με την ευρεία του έννοια! Παρά την… τεχνογνωσία κι επιτυχία μας στο κομμάτι της κριτικής, τούτη τη στιγμή δεν κρίνουμε τίποτα. Παρουσιάζουμε πρόσωπα με τρόπο αντικειμενικό και τα θέτουμε στη κρίση του κοινού, του τελικού κριτή… κ.κ. υποψήφιοι Δήμαρχοι, ιδού οι ερωτήσεις, ιδού το βήμα, ιδού και οι απαντήσεις σας.

Κ. Τριαντάφυλλε Μηταφίδη, του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη Ανοιχτή Πόλη»

ο λόγος σήμερα σε σας…  Απαντήστε παρακαλώ!

1.    Με αφορμή την υποψηφιότητά σας ως Δημάρχου, θα θέλαμε να συστηθείτε με ένα σύντομο βιογραφικό (15-20 σειρών) σε σχέση με τις γνώσεις, τα ενδιαφέροντα, το επάγγελμα, την ενασχόλησή σας με τα κοινά…
Γεννήθηκα το 1947, στην Άνω Τούμπα Θεσσαλονίκης. Οι γονείς μου ήταν πρόσφυγες. Συμμετείχα, ως μαθητής στους αγώνες του «15% για την Παιδεία» και του «114». Γραμματέας του τελευταίου πριν από τη Χούντα Δ.Σ. του Συλλόγου Φοιτητών Φιλοσοφικής του Α.Π.Θ.
Με την επιβολή της δικτατορίας δημιουργήσαμε με άλλους φοιτητές την οργάνωση Σπουδαστική Πάλη. Με συνέλαβαν το 1969 και με καταδίκασαν σε ισόβια κάθειρξη.
Μετά το 1974, πήρα το πτυχίο μου και εργάστηκα ως φιλόλογος. Εκλέχτηκα επανειλημμένα στα Δ.Σ. των τοπικών Συλλόγων Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών και επί σειρά ετών διετέλεσα πρόεδρος της Γ΄ ΕΛΜΕ-Θεσ/νίκης και Γενικός Σύμβουλος της ΕΔΟΘ – Ν.Τ./ΑΔΕΔΥ.
Υπήρξα μέλος της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής και της Π.Ε. Θεσ/νίκης του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ. Σήμερα, είμαι μέλος της Κεντρικής Επιτροπής του ΣΥΡΙΖΑ.
Είμαι πρόεδρος της «Εταιρίας Διάσωσης Ιστορικών Αρχείων Κ.-Δ. Μακεδονίας 1940-1974», μέλος του «Συνδέσμου Φυλακισθέντων – Εξορισθέντων Αντιστασιακών1967-1974» και της Επιτροπής Διεκδίκησης των Γερμανικών Οφειλών προς την Ελλάδα.
Είμαι Δημοτικός Σύμβουλος Θεσσαλονίκης, επικεφαλής της δημοτικής κίνησης «Θεσσαλονίκη Ανοιχτή Πόλη».
 
2.  Ποια στοιχεία του χαρακτήρα σας θεωρείτε ως πιο σημαντικά για την άσκηση των καθηκόντων ενός Δημάρχου;
Διαβάσατε το βιογραφικό μου. Αλλά θα προτιμούσα αυτήν την ερώτηση να την κάνετε σ’ αυτούς που με εμπιστεύτηκαν, δηλαδή στα περίπου 500 μέλη της παράταξης «Θεσσαλονίκη - Ανοιχτή Πόλη», έπειτα από διαδικασίες που μάλλον αγνοούν οι άλλοι σχηματισμοί αλλά και τα πλείστα ΜΜΕ. Επιπλέον, στη δική μας λογική, η διοίκηση του Δήμου δεν είναι προσωποκεντρική, είναι συλλογική, ως εκ τούτου μάλλον θα πρέπει να δείτε και τον κατάλογο των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων.
 
3.    Αν ως απλός ψηφοφόρος είχατε να διαλέξετε – αυστηρά - μεταξύ «ικανότητας» και «ήθους», ποιο από τα δύο προσόντα θα βάραινε στην τελική σας κρίση και γιατί; 
Συνήθως, το ήθος προϋποθέτει και ικανότητα. Αλλά, ξέρετε, αυτές οι ερωτήσεις αφορούν τα παιδιά των κομματικών σωλήνων, τους ψηφοφόρους που ψάχνουν άλλοθι κ.λπ. Αλήθεια, πώς θα χαρακτηρίζατε πριν από το 2000 τον κ. Παπαγεωργόπουλο; Στην αριστερά τα κριτήρια είναι αλλιώτικα, διότι η έλλειψη ήθους σε θέτει εξαρχής εκτός.
 
4.    Με δεδομένη την απαξίωση των κομμάτων από τους πολίτες, παρατηρείται στις τρέχουσες εκλογές μια έντονη τάση «ανεξαρτητοποίησης» των υποψηφίων. Θεωρείτε αυτή την τάση υγιή, ότι κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση ή όχι;
Η «απαξίωση των κομμάτων» είναι μια καραμέλα που βολεύει το σύστημα και τους χρυσαυγίτες. Την καθιέρωσαν τα μνημονιακά μέσα για να «εξηγήσουν» τα θλιβερά ποσοστά του ΠαΣοΚ και την πτώση της ΝΔ. Αν εννοείτε τα δυο κόμματα που εναλλάσσονταν στην εξουσία θα συμφωνούσα. Αλλά ποιοι είναι οι ανεξάρτητοι; Ο υποψήφιος του βενιζελικού ΠαΣοΚ, Γιάννης Μπουτάρης ή ο μέχρι πρότινος υπουργός της ΝΔ, Σταύρος Καλαφάτης; Μπορείτε να μου πείτε σεις έναν ανεξάρτητο υποψήφιο; Μήπως τα ενεργούμενα των επιχειρηματιών που με τη μια ή την άλλη μορφή επιχειρούν να εισαγάγουν τον μπερλουσκονισμό στην Ελλάδα, στην αρχή φυσικά με φερετζέ. Ανεξάρτητος δεν είναι κανείς. Ολοι έχουμε τις καταβολές μας, τις πεποιθήσεις μας και η καταγραφή μας στον πολιτικό χάρτη έτσι γίνεται. Δηλαδή να ισχυριστώ κι εγώ, που με στηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ, ότι είμαι ανεξάρτητος επειδή μας στηρίζουν κινήματα και προσωπικότητες που δεν ανήκουν στο κόμμα μας;
 
5.    Πιστεύετε ότι η εξάρτηση της τοπικής αυτοδιοίκησης από την κεντρική εξουσία, λύνει ή δημιουργεί προβλήματα και σε ποιο βαθμό θα τη χαρακτηρίζατε «αποτελεσματική συνεργασία»;
Ο όρος αυτοδιοίκηση εμπεριέχει και την απάντηση. Σήμερα έχουμε ετεροδιοίκηση. Η αυταρχική κεντρική κυβέρνηση, είτε ως ΠαΣοΚ είτε ως ΝΔ είτε μαζί, δημιούργησαν και σχήματα πέραν κάθε λογικής ώστε να αποτελούν αναχώματα στην αυτοδιοίκηση, είτε μιλούμε για δήμους είτε για περιφέρειες. Είναι οι περιβόητες αποκεντρωμένες διοικήσεις, «γαλλικά» κλειδιά για το φίμωμα και το δέσιμο των αυτοδιοικητικών ηγεσιών, όταν αυτές δεν ανήκουν στο μνημονιακό σχήμα. Ποια συνεργασία μπορεί να υπάρξει; Αυτοί φοβούνται να υιοθετήσουν ακόμη και τα εδώ και δεκαετίες κεκτημένα στην Ευρωπαϊκή Ενωση.
 
6.    Ως πολιτιστικό σάιτ, δεν μπορούμε παρά να εστιάσουμε στο θέμα «πολιτισμός». Για σάς αυτή η έννοια περιορίζεται στα αμιγώς πολιτιστικά δρώμενα ή εκτείνεται ευρύτερα;
Εξυπακούεται. Ο πολιτισμός πρέπει να είναι βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, της συμπεριφοράς μας, της συνύπαρξης με τους άλλους ανθρώπους. Πώς μπορεί να μιλά για πολιτισμό ένας χρυσαυγίτης ή ένας συνομιλητής του, όπως ο πρωθυπουργικός σύμβουλος κ. Μπαλτάκος; Δεν σας κάνει εντύπωση το μένος όχι μόνο των ακροδεξιών αλλά και των ουρών τους, όπως ο κ. Καμίνης, για τις «μη ελεγχόμενες εστίες πολιτισμού»; Είναι μια τεράστια κουβέντα το πώς η σημερινή κυβέρνηση έχει βάλει στην πρέσα τον πολιτισμό με τη στενή έννοια και πώς τον απορρίπτει ως ιδέα με την ευρύτερη.
 
7.    Μιλώντας για τον «πολιτισμό της καθημερινότητας» ενός δημότη, μπορείτε να απαριθμήσετε και να αξιολογήσετε συγκεκριμένα πράγματα που τον σηματοδοτούν;
Φυσικά. Ο τρόπος που φέρεται στους κολασμένους που βρέθηκαν στην Ελλάδα για να ξεφύγουν από το θάνατο, τη φυλακή, τον πόλεμο ή την πείνα στις πατρίδες τους. Το παρκάρισμα στη ράμπα του πεζοδρομίου. Ο τρόπος που φέρεται στα μνημεία μια μερίδα με συγκεκριμένη «κουλτούρα», ο τρόπος που απλώνουν τα τραπεζοκαθίσματά τους οι κολλητοί της εξουσίας επιχειρηματίες, ο τρόπος που σου απαντά συνήθως ένας αστυνομικός ή σου ρίχνει χημικά στο πρόσωπο (μου έχει τύχει), το χαρτί που πετά στο πεζοδρόμιο ο «άνετος», το αναμμένο τσιγάρο που πετά από το παράθυρο του αυτοκινήτου του, τα καψουροτράγουδα που ακούει στο ΙΧ του σε ένταση 200 ντεσιμπέλ στις 3 το πρωί. Τι να αξιολογήσεις; Συνήθως όλοι αυτοί παριστάνουν τους «υπερπατριώτες», αλλά είναι συνήθως απαίδευτοι και κρατικοδίαιτοι.
 
8.    Σε αυτόν τον «καθημερινό πολιτισμό», σε ποιο ποσοστό ενδεικτικά αντιστοιχεί η ευθύνη του Δήμου και σε ποιο του δημότη; Πόσο καθοριστική είναι η συμμετοχή του;
Ο Δήμος οφείλει να παρέχει τις υποδομές ώστε να μην υπάρχει η δικαιολογία για τα σκουπίδια έξω από τον κάδο, ή το παρκάρισμα στη ράμπα, το διπλοπαρκάρισμα. Αλλά πρωτίστως είναι το σχολείο αυτό που θα προσπαθήσει να υποκαταστήσει όσα δεν πρόσφεραν στο παιδί οι γονείς του. Και η αντικατάσταση, με πολιτισμό και ψυχαγωγία, της υποκουλτούρας που παρέχουν σήμερα τα μέσα ενημέρωσης. Ο πολίτης πρέπει να πάψει να είναι ιδιώτης, όπως τον θέλουν τα κυβερνητικά ακολουθήματα.
 
9.    Ποια είναι η γνώμη σας αντικειμενικά, για το γενικότερο πολιτιστικό επίπεδο των Θεσσαλονικέων, είτε με την ευρεία, είτε με την στενότερη έννοια;
Έχοντας ζήσει την πολιτιστική άνθιση λίγο πριν από την επιβολή της δικτατορίας, θαρρώ ότι σήμερα πάμε ανάποδα. Αν δεν αλλάξει η πορεία της Ελλάδας στο σκοτάδι, και εννοώ την οικονομική πολιτική που πάντα, ανά τους αιώνες, είναι συνάρτηση με την ανάπτυξη ή μη ενός πολιτιστικού επιπέδου. Ειδικά στη Θεσσαλονίκη, όπου οι κεφαλές της Εκκλησίας και της οικονομικής ζωής απεχθάνονται τον πολιτισμό, η κατάσταση, παρά τον ηρωισμό των ανθρώπων του πολιτισμού, δεν εγγυάται ένα καλό επίπεδο. Πολλώ δε μάλλον που οι επίσημοι πολιτιστικοί θεσμοί χρησιμοποιούνται για το βόλεμα ημετέρων, αντί να ενισχύουν υλικά και ηθικά τους πνευματικούς δημιουργούς της πόλης που χειμάζονται.
 
10.     Η Θεσσαλονίκη χαρακτηριζόταν πάντα, λόγω ιστορικών συγκυριών, ως πόλη με «πολυπολιτισμική» κουλτούρα. Ισχύει αυτό σήμερα, βλέπετε αυτή την δημιουργική διαφορετικότητα στη σύγχρονη κουλτούρα της;
Βρισκόμαστε μπροστά σε ένα άλλο πολυπολιτισμικό μοντέλο που δεν έχει καμιά σχέση με αυτό της προπολεμικής Θεσσαλονίκης ή της πόλης πριν από το 1920. Οι άλλες εθνοτικές ομάδες εκείνης της εποχής είχαν μακρόχρονη παρουσία στην πόλη. Σήμερα, μιλούμε για τους πρόσφυγες που ήρθαν στην πόλη είτε από τις χώρες του πρώην ανύπαρκτου σοσιαλισμού, είτε για τους κυνηγημένους της Ασίας και της Αφρικής. Η αντίδραση μιας μερίδας των κατοίκων είναι εχθρική, όπως συνέβη και με τους πρόσφυγες της Μικρασίας. Αλλά ο πλούτος της διαφοράς, ό,τι κι αν κάνουν οι εθνικιστές και οι φασίστες, μπολιάζει την πόλη και αυτό θα φανεί καλύτερα τις επόμενες δεκαετίες.
 
11.   Στις συνήθεις περιπτώσεις αδράνειας και απροθυμίας των δημοτών για συμμετοχή σε δράσεις, σκέφτεστε κάτι πέρα από τις γνωστές, αλλά αδιάφορες καμπάνιες, για να πετύχετε την ενεργοποίηση / ευαισθητοποίηση;
Βεβαίως, και αυτό είναι οι συμμετοχικές διαδικασίες στις οποίες θα προσκληθούν να πάρουν μέρος οι κάτοικοι της πόλης. Ακόμη και για την κατάρτιση των επόμενων προϋπολογισμών του Δήμου. Η αδράνεια και η απροθυμία είναι συνέπειες της κοροϊδίας με την οποία επί χρόνια η κάθε επιπέδου εξουσία «ταΐζει» τους πολίτες.
 
12.     Όσον αφορά στα πολιτιστικά δρώμενα, θεωρείτε ότι η πόλη καλύπτεται επαρκώς ή υπάρχουν τομείς με σοβαρές ελλείψεις και πού οφείλεται κατά τη γνώμη σας αυτό;
Δεν θα μιλήσω για ελλείψεις, θα μείνω στην απουσία κυβέρνησης και δήμου σ’ αυτό που ονομάζετε πολιτιστικά δρώμενα. Δείτε την κατάντια των κρατικών οργανισμών (ΚΘΒΕ, ΚΟΘ), θυμηθείτε ότι το μόνο Κρατικό Ωδείο της χώρας πάλευε να αποφύγει την έξωση από τον ιδιοκτήτη …ΙΚΑ, τη σταδιακή «απόσυρση» χώρων πολιτισμού λόγω οικονομικής ανεπάρκειας. Να θυμίσω ακόμη την κυβερνητική συμπεριφορά απέναντι στον καλύτερο μη κρατικό θεατρικό φορέα, αυτόν του κ. Νικηφόρου Παπανδρέου, την Πειραματική Σκηνή της Τέχνης, που αφέθηκε στη μοίρα του; Την υποβάθμιση του Φεστιβάλ Κινηματογράφου που ο πρόεδρός του διορίζεται από την Αθήνα και έχει συρρικνωθεί η προβολή ελληνικών ταινιών;
 
13.  Με ποια κριτήρια θα ορίζατε την «ποιότητα» μιας πολιτιστικής εκδήλωσης του Δήμου και με ποια την επιτυχία της; Πόσο σχετίζεται το αποτέλεσμα με το κόστος;
Δεν είναι πάντα πετυχημένες οι πανάκριβες παραγωγές, κυρίως όταν έχουν οργανωθεί από δημόσιο φορέα, για ευνόητους λόγους. Ωστόσο, έχοντας στο παρελθόν πετυχημένες εκδηλώσεις, παραστάσεις των «Δημητρίων» ή συναυλίες, θα έλεγα ότι η επιτυχία είναι συνάρτηση των ανθρώπων που εμπλέκονται στην παραγωγή. Δείτε καλύτερα πώς λειτούργησε αυτό κατά καιρούς στο Κρατικό Θέατρο. Η συλλογική δουλειά και κυρίως η ανάθεση στους ειδικούς και όχι από φίλους των πολιτικάντηδων και «βλαχοδήμαρχων».
 
14.   Ο πολιτισμός ήταν και είναι πάντα ο πλέον αδικημένος οικονομικά τομέας σε επίπεδο κρατικού προϋπολογισμού. Το συμμερίζεστε ως ρεαλιστική άποψη, ειδικά σε δύσκολες εποχές μνημονίου;
Ξεχνάτε την Παιδεία και την Υγεία. Διότι για την εξουσία που θεοποιεί το κέρδος (το δικό της και των αφεντικών της) ο πολίτης πρέπει να είναι αγράμματος, απολίτιστος και να εκλιπαρεί την εξουσία για ένα φάρμακο. Πρέπει να σέρνεται από μόνος του, όχι από το βάρος των αλυσίδων του.
Αν σε μια δύσκολη εποχή αρχίζουμε τις περικοπές από τον Πολιτισμό και χαρίζουμε, όπως πριν από λίγες μέρες, 500 εκατομμύρια ευρώ που χρωστούσε μεγαλοκαναλάρχης πετρελαιάς, ή δεν εισπράττουμε δραχμή από τα αφεντικά των ΜΜΕ για τη χρήση των δημόσιων συχνοτήτων, όταν οι εφοπλιστές συνεισφέρουν ετησίως λίγα εκατομμύρια ευρώ στη φορολόγηση, τότε για ποια δύσκολη εποχή μιλούμε; Η εποχή είναι δύσκολη μόνο για τους άνεργους, τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους.
 
15.    Η πόλη διαθέτει ένα αξιόλογο δυναμικό ανθρώπων στον πολιτιστικό τομέα που μπορεί να κάνει σημαντικά πράγματα. Αν το πιστεύετε, πώς σκέφτεστε να τους συνδράμετε ουσιαστικά ως Δήμος;
Κατ΄ αρχήν πρέπει να υπάρξει μια καταγραφή των ανθρώπων και των σχημάτων του πολιτισμού, συνακόλουθα η ανάδειξη των προβλημάτων τους και ο σχεδιασμός για τη λύση τους. Υπάρχουν χώροι, ιδιοκτησίας του Δήμου, που σχολάζουν, αλλά και χώροι που με τα λεφτά των φορολογουμένων ανήκουν σε περίεργες εταιρίες. Μπορούν να δοθούν στον πολιτισμό με συμβολικό τίμημα. Αλλά, μην ξεχνούμε τις τεράστιες δυνατότητες για βοήθεια στους νέους μουσικούς, στην ανάπτυξη και άλλων βιβλιοθηκών και κυρίως την ανάπτυξη του πολιτισμού στα σχολεία. Τα «Δημήτρια» που πλέον έχουν συρρικνωθεί μπορούν να βρουν έναν καινούργιο δρόμο σε συνεργασία με τους δήμους άλλων ευρωπαϊκών πόλεων, το ίδιο και οι γιορτές ανοιχτού θεάτρου. Και φυσικά καιρός είναι η συμμετοχή του δήμου στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου να μη είναι η ανάθεση της προεδρίας του στον δήμαρχο (που…ξέχασε να παραιτηθεί εγκαίρως!). Το κυριότερο όμως δεν είναι η συνδρομή του δήμου, αλλά η καλλιέργεια ενός νέου κλίματος, μιας ψυχικής ανάτασης, μιας εγκατάλειψης της μιζέριας, που είναι η ιδεολογία των σημερινών κρατούντων.
.
Σας ευχαριστούμε, καλή σας επιτυχία.

-Σύνθεση - επιμέλεια ερωτήσεων – Πίτσα Στασινοπούλου

-Από την ανοιχτή πρόσκληση της «Κ» στους υποψηφίους Δημάρχους Θεσσαλονίκης –που έχουν κοινοβουλευτική η ευρωπαϊκή εκπροσώπηση, - αρνήθηκε να συμμετάσχει ο Γιάννης Μπουτάρης, ενώ «παγωμένο» παρέμεινε με δική τους ευθύνη, μετά το νομικό κώλυμα του υποψηφίου Χάρη Παπαγεωργίου, χωρίς να ενδιαφερθούν τελικά. Η Κουλτουρόσουπα απέκλεισε τη Χρυσή Αυγή για τους γνωστούς λόγους των θέσεων τους.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΕΣ [κλικ στους τίτλους]

Η υποψήφια Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Ελεάννα Ιωαννίδου του συνδυασμού Γειτονιές σε δράση - Οικολογία-Αλληλεγγύη-Πολιτισμός, μιλάει στην Κουλτουρόσουπα.

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Δελλής του συνδυασμού Λαϊκή Συσπείρωση, μιλάει στην Κουλτουρόσουπα.

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Τριαντάφυλλος Μηταφίδης του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη Ανοιχτή Πόλη», μιλάει στην Κουλτουρόσουπα.


Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Σάλος για τις διακρίσεις στο Instagram: Ο αλγόριθμος «κόβει» μαύρες και παχύσαρκες αλλά δε... βλέπει λευκές και καλλίγραμμες
Σάλος για τις διακρίσεις στο Instagram: Ο αλγόριθμος «κόβει» μαύρες και παχύσαρκες αλλά δε... βλέπει λευκές και καλλίγραμμες
με 0 Σχόλια 1365 Views

 Παρά το γεγονός ότι οι εικόνες ήταν πανομοιότυπες και οι πόζες ακριβώς οι ίδιες, το Instagram “έκοψε” αυτή της κωμικού και όχι του μοντέλου, 

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή