Ο υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Σταύρος Καλαφάτης του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη - Εντάξει», μιλάει στην Κουλτουρόσουπα.

602 Views
Ο υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Σταύρος Καλαφάτης του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη - Εντάξει», μιλάει στην Κουλτουρόσουπα. Ο υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Σταύρος Καλαφάτης του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη - Εντάξει», μιλάει στην Κουλτουρόσουπα.

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Σταύρος Καλαφάτης,
μιλάει στην Κουλτουρόσουπα.
Δημοτικές εκλογές εν όψει και οι υποψήφιοι διεκδικητές του δημαρχιακού τίτλου πολλοί. Κάποιοι περισσότεροι γνωστοί και άλλοι λιγότερο. Η Κουλτουρόσουπα, σε μια προσπάθεια να γνωρίσει τους υποψήφιους Δημάρχους της Θεσσαλονίκης στο εκλογικό σώμα των ψηφοφόρων, απευθύνει ισότιμα σε όλους ένα κοινό ερωτηματολόγιο - 15 ερωτήσεων – και ζητά τις απαντήσεις τους. Σε ερωτήσεις, όχι κλισέ πολιτικές με απαντήσεις- κασέτα, αλλά ουσιαστικές και εστιασμένες κυρίως σε θέματα πολιτισμού, τον τομέα που εκπροσωπεί με τρόπο εναλλακτικό, το αγαπημένο σάϊτ της πόλης. Άλλωστε, τί πιο πολιτικό από τον πολιτισμό με την ευρεία του έννοια! Παρά την… τεχνογνωσία κι επιτυχία μας στο κομμάτι της κριτικής, τούτη τη στιγμή δεν κρίνουμε τίποτα. Παρουσιάζουμε πρόσωπα με τρόπο αντικειμενικό και τα θέτουμε στη κρίση του κοινού, του τελικού κριτή… κ.κ. υποψήφιοι Δήμαρχοι, ιδού οι ερωτήσεις, ιδού το βήμα, ιδού και οι απαντήσεις σας.

Κ. Σταύρε Καλαφάτη, του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη - Εντάξει», ο λόγος σήμερα σε σας…  Απαντήστε παρακαλώ!

1.   Με αφορμή την υποψηφιότητά σας ως Δημάρχου, θα θέλαμε να συστηθείτε με ένα σύντομο βιογραφικό (15-20 σειρών) σε σχέση με τις γνώσεις, τα ενδιαφέροντα, το επάγγελμα, την ενασχόλησή σας με τα κοινά…
Θεωρώ ότι το πολιτικό βιογραφικό μου είναι λίγο έως πολύ γνωστό στους περισσότερους Θεσσαλονικείς, που με τιμούν με την εμπιστοσύνη τους, εδώ και 15 χρόνια, ως εκπρόσωπό τους, είτε στην κεντρική πολιτική σκηνή ως βουλευτή, είτε νωρίτερα, ως δημοτικό σύμβουλο στην τοπική αυτοδιοίκηση, από την οποία άλλωστε ξεκίνησα επισήμως την πολιτική μου πορεία. Επειδή όμως, ούτε το σύνολο των αναγνωστών σας είναι Θεσσαλονικείς, ούτε όλοι οι Θεσσαλονικείς είναι υποχρεωμένοι να ξέρουν τους πάντες, ευχαρίστως να συστηθώ: Προέρχομαι από το χώρο της δικηγορίας, με σπουδές στη Νομική του ΑΠΘ μεταπτυχιακό στις Διεθνείς Σχέσεις και μεταπτυχιακό στο Sports Management, ενώ πριν την ενασχόλησή μου με τα κοινά διετέλεσα υπεύθυνος επικοινωνίας στον ΠΑΟΚ, που είναι και η δεύτερη αγαπημένη ασχολία μου στον ελεύθερο χρόνο μου, μετά την οικογένειά μου και πριν το τρέξιμο που είναι …το χαλαρωτικό μου.
 
2.  Ποια στοιχεία του χαρακτήρα σας θεωρείτε ως πιο σημαντικά για την άσκηση των καθηκόντων ενός Δημάρχου;
Δε θέλω να μιλώ εγώ για τον εαυτό μου και δεν θα απαντήσω στην ερώτησή σας. Θα πω απλώς δύο πράγματα βιωματικά. Όταν αναλαμβάνω μια αποστολή, όπως είναι η διοίκηση του Δήμου μας, επικεντρώνομαι σ’ αυτήν με αθλητική πειθαρχία, ώστε να τη φέρω σε πέρας με επιτυχία ακόμη και σε σκληρές συνθήκες. Επίσης, πιστεύω ότι η εμπειρία διοίκησης που έχω αποκτήσει τα τελευταία 7 χρόνια είναι εξαιρετικά σημαντική. Ιδίως για να αντιμετωπίσει ένας δήμαρχος τον διοικητικό συγκεντρωτισμό του κράτους και να πετύχει πράγματα για τη Θεσσαλονίκη.
 
3.   Αν ως  απλός ψηφοφόρος είχατε να διαλέξετε – αυστηρά - μεταξύ «ικανότητας» και «ήθους», ποιο από τα δύο προσόντα θα βάραινε στην τελική σας κρίση και γιατί;
Μα είμαι απλός ψηφοφόρος. Μία ψήφο έχω κι εγώ, όπως κάθε άλλος πολίτης. Από την άλλη, αυτό που περιγράφετε είναι …θρίλερ για κάθε σκεπτόμενο ψηφοφόρο. Είναι άλλο να εμπιστεύεσαι κάποιον και να σου προκύπτει …λειψός σε ικανότητα ή ήθος και άλλο να πρέπει να επιλέξεις συνειδητά, ανάμεσα σε έναν ανίκανο και έναν ανήθικο. Αδιανόητο. Άλλωστε, αυτά είναι δύο στοιχεία που προκύπτουν από το αποτέλεσμα, όχι μόνο αν κάποιος διοικήσει, αλλά και από τι έχει κάνει στη ζωή του. Αυτά τα στοιχεία ήταν και τα δικά μου «φίλτρα» για την επιλογή των υποψηφίων δημοτικών συμβούλων. Άνθρωποι νέοι, επιτυχημένοι, που έχουν γράψει χιλιόμετρα στην κοινωνία και στους επαγγελματικούς χώρους τους κι ας μην είναι «επώνυμοι». Επέλεξα ανανέωση 100%. Πολύ συνειδητά. Αυτό που η κοινωνία ζητά εδώ και πολλά χρόνια. Και να είστε βέβαιοι, πως η συνύπαρξη ικανότητας και ήθους ήταν βασικό κριτήριο.
 
4.   Με δεδομένη την απαξίωση των κομμάτων από τους πολίτες, παρατηρείται στις τρέχουσες εκλογές μια έντονη τάση «ανεξαρτητοποίησης» των υποψηφίων. Θεωρείτε αυτή την τάση υγιή, ότι κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση ή όχι;
Εξαρτάται. Όταν η ανεξαρτητοποίηση μπαίνει σε εισαγωγικά, προφανώς δεν είναι υγιής. Το θέμα δεν είναι τι θα δηλώσει κανείς, αλλά τι κάνει στην πράξη. Δείτε για παράδειγμα πως κατέρρευσε ο μύθος του ανεξάρτητου και ακομμάτιστου Γιάννη Μπουτάρη, που από τη μια χρειάστηκε νομοτεχνική βελτίωση για να ξεπεράσει κώλυμα του νόμου και να είναι ξανά υποψήφιος κι από την άλλη δηλώνει πως αν εκλεγεί, θα δικαιούται ο κ. Βενιζέλος και το ΠΑΣΟΚ να πουν ότι «πήραν τη Θεσσαλονίκη». Κι εγώ προέρχομαι από τη Ν.Δ. που εξέφρασε τη στήριξή της στο πρόσωπό μου. Τιμητικό και δεν το κρύβω. Αλλά αντί να θεωρητικολογώ για την ανεξαρτησία της αυτοδιοίκησης από τον κομματισμό, φροντίζω να τη σέβομαι και να την υπηρετώ στην πράξη με την καθημερινή μου στάση και τις επιλογές μου.
 
5.   Πιστεύετε ότι η εξάρτηση της τοπικής αυτοδιοίκησης από την κεντρική εξουσία, λύνει ή δημιουργεί προβλήματα και σε ποιο βαθμό θα τη χαρακτηρίζατε «αποτελεσματική συνεργασία»;
Οπωσδήποτε πρέπει να υπάρχει συνεργασία, η μαγκιά είναι να είναι και αποτελεσματική. Όποιος λέει το αντίθετο ή λαϊκίζει ή δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα στοιχειώδη. Τώρα, αν μιλήσουμε θεσμικά, θα προτιμούσα λιγότερη εξάρτηση, πραγματική αποκέντρωση, ώστε αφενός να μη δημιουργούνται δυσλειτουργίες στις τοπικές κοινωνίες και αφετέρου να επιτρέπεται στην πράξη ένας Δήμος να έχει αναπτυξιακές δυνατότητες.
 
6.   Ως πολιτιστικό σάϊτ, δεν μπορούμε παρά να εστιάσουμε στο θέμα «πολιτισμός». Για σάς αυτή η έννοια περιορίζεται στα αμιγώς πολιτιστικά δρώμενα ή εκτείνεται ευρύτερα;
Μεγάλη συζήτηση, αλλά θα σας δώσω το στίγμα. Κατ` αρχήν, πολιτισμός για μένα, όπως –πιστεύω- για πολύ κόσμο, είναι ένα σύνολο πραγμάτων. Από το πόσο σεβόμαστε το περιβάλλον που ζούμε ως την κοινωνική αλληλεγγύη που επιδεικνύουμε και από την καλλιέργεια και τη μόρφωση που παρέχουμε στους νέους, μέχρι τις ευκαιρίες που έχουν για να δημιουργήσουν στον τόπο τους. Φυσικά, σε όλα αυτά έχουν τη θέση τους και τα πολιτιστικά δρώμενα ως θέμα των καλλιτεχνών. Η διοίκηση ενός δήμου οφείλει να προσφέρει τις αναγκαίες προϋποθέσεις για την καλλιτεχνική δημιουργία. Αλλά και να αξιοποιεί τον πολιτισμό ως αναπτυξιακό εργαλείο, ιδιαίτερα σε συνθήκες οικονομικής κρίσης. Γιατί είμαι από εκείνους που πιστεύουν πραγματικά ότι η πολιτιστική μας κληρονομιά αλλά και η σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία είναι η βαριά βιομηχανία. Δεν είναι απλώς σλόγκαν. Πολύ περισσότερο που πλέον η ΕΕ προσφέρει και τα χρηματοδοτικά εργαλεία για τη σύνδεση του πολιτισμού με την ανάπτυξη. Δεν πρέπει να μένουμε άλλο εκτός νυμφώνος.
Η σχέση του Δήμου με τον πολιτισμό δεν μπορεί πια να εξαντλείται σε υιοθεσία εκδηλώσεων. Ο ρόλος μας δεν μπορεί να είναι μεταπρατικός. Για την πόλη μας χρειάζεται στρατηγικός σχεδιασμός και συνεργασία με τους παραγωγούς πολιτισμού για την αξιοποίησή του ως μεγέθους οικονομικής ανάπτυξης. Για να κάνουμε δηλαδή αυτό που κάνουν κι άλλες πόλεις, ανάλογες της Θεσσαλονίκης, στο εξωτερικό, όπως η Αβινιόν, το Μοντρέ, η Βαρκελώνη κ.ά. Έχουμε τους φορείς, έχουμε και τους ανθρώπους.
Για παράδειγμα πρέπει να τελειώνει πια αυτό το θέμα της σύνδεσης του πολιτισμού με την τουριστική ανάπτυξη. Δεν είναι δυνατόν να συζητάμε αενάως για τα αυτονόητα.
 
7.   Μιλώντας για τον «πολιτισμό της καθημερινότητας» ενός δημότη, μπορείτε να απαριθμήσετε και να αξιολογήσετε συγκεκριμένα πράγματα που τον σηματοδοτούν;
Η καθαρή πόλη πρώτα και κύρια. Η αντιμετώπιση του δημόσιου χώρου. Η βιώσιμη κινητικότητα. Η δυνατότητα μετακίνησης με ήπια μέσα όπως το ποδήλατο. Η φροντίδα ώστε να σταματήσουν να νιώθουν αποκλεισμένες από την κοινωνία οι νέες μητέρες και τα νέα ζευγάρια. Η πλήρης προσβασιμότητα των ΑΜΕΑ σε κάθε δημόσιο χώρο και δημόσιο κτίριο. Η αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών για την εξυπηρέτηση πολιτών με την «κατάργηση» της ταλαιπωρίας των δημοτών να επισκέπτονται τις υπηρεσίες χωρίς λόγο.
Πολιτισμένη πόλη είναι μια πόλη καθαρή, στην οποία να κυκλοφορείς εύκολα και γρήγορα, μια πόλη με αξιοπρέπεια, που μπορεί να συνδέσει την πλούσια ιστορία της με το ελπιδοφόρο μέλλον της.
 
8.   Σε αυτόν τον «καθημερινό πολιτισμό», σε ποιο ποσοστό ενδεικτικά αντιστοιχεί η ευθύνη του Δήμου και σε ποιο του δημότη; Πόσο καθοριστική είναι η συμμετοχή του;
Και οι δύο έχουν ευθύνη, δεν έχουν σημασία τα ποσοστά. Απλά, δεν μπορεί να ρίχνουμε το βάρος στον κόσμο, πριν φροντίσουμε εμείς που διοικούμε να είμαστε εντάξει απέναντί του, κινητροδοτώντας, αν θέλετε, τη δική του συμμετοχή και ευαισθητοποίηση. Ένας  Δήμος που θέλει να είναι εντάξει οφείλει να εφαρμόζει τις πολιτικές και να δείχνει στους πολίτες τη σωστή οδό. Από κει και πέρα χρειάζεται και η επιτήρηση, η επιβολή κυρώσεων όταν απαιτείται, είτε μιλάμε για τα συνθήματα στους τοίχους, είτε μιλάμε για την κατάληψη του δημόσιου χώρου, είτε για άλλα ζητήματα, με απαραίτητη προϋπόθεση την ισχύ των ιδίων κανόνων για όλους, χωρίς φαινόμενα επιλεκτικής εφαρμογής.
 
9.   Ποια είναι η γνώμη σας αντικειμενικά, για το γενικότερο πολιτιστικό επίπεδο των Θεσσαλονικέων, είτε με την ευρεία, είτε με την στενότερη έννοια;
Εάν εννοείτε πόσο φιλότεχνοι είναι οι Θεσσαλονικείς, αυτό νομίζω αποτυπώνεται στη συμμετοχή τους στα πολιτιστικά δρώμενα. Κατά τα λοιπά, οι Θεσσαλονικείς είναι κιμπάρηδες και υπερήφανοι άνθρωποι Και σίγουρα, ο κόσμος σ` αυτή την πόλη έχει μια διαχρονική καλλιέργεια που πηγάζει από την μακραίωνη επαφή της πόλης με πολλές κουλτούρες. Ούτε χωριάτες με την κακή έννοια που χρησιμοποίησε ο κ. Μπουτάρης, ούτε κομπλεξικοί είναι, λοιπόν, οι Θεσσαλονικείς. Όπως σας είπα και πριν, δεν θεωρώ σωστό ούτε τυπικά ούτε ουσιαστικά, να ρίχνεται το μπαλάκι των ευθυνών στους πολίτες, ειδικά από εκείνους που δεν είναι εντάξει στις δικές τους υποχρεώσεις έναντι των πολιτών.
 
10.   Η Θεσσαλονίκη χαρακτηριζόταν πάντα, λόγω ιστορικών συγκυριών, ως πόλη με «πολυπολιτισμική» κουλτούρα. Ισχύει αυτό σήμερα, βλέπετε αυτή την δημιουργική διαφορετικότητα στη σύγχρονη κουλτούρα της;
Η πολυπολιτισμική σύνθεση είχε διαφορετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά στο παρελθόν από ό,τι σήμερα. Ιστορικές συγκυρίες μετέβαλαν αυτά τα χαρακτηριστικά στην ιστορική διαδρομή, όχι ρατσιστικά φαινόμενα. Η Θεσσαλονίκη πάντοτε ήταν φιλόξενη, όπως και η Ελλάδα. Και πιστεύω ότι κάνουν λάθος όσοι δεν το καταλαβαίνουν αυτό. Τα όποια προβλήματα ένταξης των μεταναστών ή η λαθρομετανάστευση, είναι θέματα που οφείλει να ρυθμίζει η πολιτεία με σεβασμό στη νομιμότητα και με ανθρωπισμό. Και όχι από μόνη της η κοινωνία. Βλέπετε εσείς να μη συνεργαζόμαστε δημιουργικά με τους ξένους; 
 
11.     Στις συνήθεις περιπτώσεις αδράνειας και απροθυμίας των δημοτών για συμμετοχή σε δράσεις, σκέφτεστε κάτι πέρα από τις γνωστές, αλλά αδιάφορες καμπάνιες, για να πετύχετε την ενεργοποίηση / ευαισθητοποίηση;
Το θέμα είναι πολύ βαθύτερο και πιο πολυσύνθετο για να αντιμετωπιστεί από μία καμπάνια. Είναι θέμα εκπαίδευσης αλλά και έλλειψης αξιοπιστίας της πολιτικής. Εάν π.χ. μια δημοτική αρχή δώσει δείγματα αξιοπιστίας, είμαι σίγουρος ότι ο κόσμος δεν θα αρνηθεί τη συμμετοχή. Με την «ψηφιακή δημοκρατία», που προτείνουμε, επιδιώκουμε -μέσα από την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών- τη μαζική γνωμοδότηση πολιτών για θέματα της Θεσσαλονίκης. 
 
 
12.    Όσον αφορά στα πολιτιστικά δρώμενα, θεωρείτε ότι η πόλη καλύπτεται επαρκώς ή υπάρχουν τομείς με σοβαρές ελλείψεις και πού οφείλεται κατά τη γνώμη σας αυτό;
Όπως σας είπα και πριν, εκείνο που λείπει είναι ο στρατηγικός σχεδιασμός. Σ’ ένα τέτοιο πλαίσιο θα δούμε και τις όποιες ελλείψεις οι οποίες έχουν να κάνουν με τα δρώμενα. Ας πούμε το καλοκαίρι στη Θεσσαλονίκη γίνονται ελάχιστα ή καθόλου πράγματα, είτε για τους κατοίκους, είτε για τους επισκέπτες. Ο Δήμος οφείλει να καλύψει το κενό για να προσελκύσουμε κατοίκους και επισκέπτες, συντονισμένοι με τους φορείς πολιτισμού και τους tour operators. Παράδειγμα: Δεν δέχομαι ότι η μεγάλη υποβάθμιση της διοργάνωσης των «Δημητρίων» δικαιολογείται από την οικονομική στενότητα. Δεν είναι όλα θέμα χρημάτων. Είναι και θέμα συνεργειών και οργάνωσης.
 
13.   Με ποια κριτήρια θα ορίζατε την «ποιότητα» μιας πολιτιστικής εκδήλωσης του Δήμου και με ποια την επιτυχία της; Πόσο σχετίζεται το αποτέλεσμα με το κόστος;
Είναι πολύ σχετικό το θέμα αυτό. Εξαρτάται από πολλές παραμέτρους έτσι που να μη σχετίζεται πάντοτε το αποτέλεσμα με το κόστος. Σε κάθε περίπτωση δεν θα είναι ο δήμαρχος που θα κάνει τις καλλιτεχνικές επιλογές, αλλά άνθρωποι εξειδικευμένοι. Πρέπει να αποσυνδέσουμε το κομμάτι του πολιτισμού από τις δημόσιες σχέσεις και τα ρουσφέτια, αν θέλουμε να λειτουργήσει αναπτυξιακά υπέρ της πόλης και των πολιτών. 
 
14.   Ο πολιτισμός ήταν και είναι πάντα ο πλέον αδικημένος οικονομικά τομέας σε επίπεδο κρατικού προϋπολογισμού. Το συμμερίζεστε ως ρεαλιστική άποψη, ειδικά σε δύσκολες εποχές μνημονίου;
Όλα αυτά που σας λέω για τον πολιτισμό ως αναπτυξιακό εργαλείο, δεν αφορούν μόνο το Δήμο, την αυτοδιοίκηση. Αφορούν και το κράτος. Αφορούν και τους ίδιους τους φορείς του πολιτισμού. Πρέπει γενικώς να αλλάξει η θεώρηση των πραγμάτων σχετικά με τον πολιτισμό. Να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα προκειμένου να αξιοποιεί τα νέα χρηματοδοτικά εργαλεία.
 
15.    Η πόλη διαθέτει ένα αξιόλογο δυναμικό ανθρώπων στον πολιτιστικό τομέα που μπορεί να κάνει σημαντικά πράγματα. Αν το πιστεύετε, πώς σκέφτεστε να τους συνδράμετε ουσιαστικά ως Δήμος;
Πράγματι η Θεσσαλονίκη έχει το ανθρώπινο δυναμικό, στελεχιακό και καλλιτεχνικό για να υποστηρίξει την προσπάθεια να καταστήσουμε τον πολιτισμό σε κάθε του έκφανση ενεργό πλεονέκτημα για την πόλη. Στο πλαίσιο της αξιοποίησης αυτού του δυναμικού, για παράδειγμα, προγραμματίζουμε τη δημιουργία θεματικών εβδομάδων, στην ουσία μικρών αλλά σημαντικών φεστιβάλ σε τακτά χρονικά διαστήματα, δίνοντας βήμα στους καλλιτέχνες από όλα τα είδη των τεχνών, και ταυτόχρονα κύρος στο μήνα των ιστορικών Δημητρίων έτσι ώστε να αποκτήσουν πανελλαδικό και διεθνή χαρακτήρα. Αλλά και αποκεντρωμένες δράσεις πολιτισμού στους διάφορους χώρους της Νέας Παραλίας. Θέλουμε τους ανθρώπους της δημιουργίας κοντά μας, με τις ιδέες και τις προτάσεις τους, με τις δράσεις τους.  
Σας ευχαριστούμε, καλή σας επιτυχία.

-Σύνθεση - επιμέλεια ερωτήσεων – Πίτσα Στασινοπούλου

-Από την ανοιχτή πρόσκληση της «Κ» στους υποψηφίους Δημάρχους Θεσσαλονίκης –που έχουν κοινοβουλευτική η ευρωπαϊκή εκπροσώπηση, - αρνήθηκε να συμμετάσχει ο Γιάννης Μπουτάρης, ενώ «παγωμένο» παρέμεινε με δική τους ευθύνη, μετά το νομικό κώλυμα του υποψηφίου Χάρη Παπαγεωργίου, χωρίς να ενδιαφερθούν τελικά. Η Κουλτουρόσουπα απέκλεισε τη Χρυσή Αυγή για τους γνωστούς λόγους των θέσεων τους.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΕΣ [κλικ στους τίτλους]

Η υποψήφια Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Ελεάννα Ιωαννίδου του συνδυασμού Γειτονιές σε δράση - Οικολογία-Αλληλεγγύη-Πολιτισμός, μιλάει στην Κουλτουρόσουπα.

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γιάννης Δελλής του συνδυασμού Λαϊκή Συσπείρωση, μιλάει στην Κουλτουρόσουπα.

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Τριαντάφυλλος Μηταφίδης του συνδυασμού «Θεσσαλονίκη Ανοιχτή Πόλη», μιλάει στην Κουλτουρόσουπα.


Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
In Tempo με τον Νίκο Χρηστίδη: «Μας μένει μόνο η ελπίδα, στην οποία έχουμε επενδύσει τη μισή μας ζωή».
In Tempo με τον Νίκο Χρηστίδη: «Μας μένει μόνο η ελπίδα, στην οποία έχουμε επενδύσει τη μισή μας ζωή».
με 0 Σχόλια 337 Views

Παρά τις δυσκολίες της εποχής, συνεχίζει να ελπίζει και να παραμένει πιστός στη μεγάλη του αγάπη, που δεν είναι άλλη από την τραγουδοποιία και τις ενορχηστρώσεις. Με μεγάλη χαρά αυτόν τον μήνα φιλοξενούμε στο InTempo τον Νίκο Χρηστίδη, έναν εξαίρετο μουσικό-τραγουδοποιό της πόλης. Συνέντευξη στη Βένια Αδαμάκου για την Κουλτουρόσουπα.

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή