Ο ηθοποιός Λευτέρης Δημηρόπουλος, μιλά στην Κουλτουρόσουπα για όλα...

323250 Views
Ο ηθοποιός Λευτέρης Δημηρόπουλος, μιλά στην Κουλτουρόσουπα για όλα... Ο ηθοποιός Λευτέρης Δημηρόπουλος, μιλά στην Κουλτουρόσουπα για όλα...

Νέος, ωραίος και ταλαντούχος, λένε τα στατιστικά για το όνομα του. Ένα πρόσωπο που γνωρίζει τώρα η Αθήνα, ενώ η καλλιτεχνομάνα Θεσσαλονίκη, γέννησε, δίδαξε και ανάθρεψε έως ότου και αυτός, αναπόφευκτα  την εγκατέλειψε για άλλες πολιτείες, για άλλες, μεγάλες καριέρες.

Ξεκινήσαμε την κουβέντα μας χωρίς συμφωνίες και χρόνους... Μετά από τρεισήμισι ώρες…  σκεφτόμουν τι καλά που θα ήταν να υπήρχαν κάποιοι έστω τυπικοί όροι στη συνέντευξη μας. Γιατί μπορεί να περάσαμε ένα υπέροχο απόγευμα συζητώντας για τα πάντα και όπως μας βγει… αλλά πατώντας το play στο κασετοφωνάκι αργότερα, συνειδητοποίησα μια βδομάδα δεν μου φτάνει να τον απομαγνητοφωνήσω. Και πιστέψτε με!
.
Οι 3 χιλιάδες και πλέον λέξεις είναι ότι καλύτερο μπορούσα να κάνω για τον «συνάδελφο» μας... πριν τον χαρούμε ζωντανά επι σκηνής του Ράδιο Σίτυ στην παράσταση «Ποντικοπαγίδα»…
.
Ο ηθοποιός Λευτέρης Δημηρόπουλος, μιλά στην Κουλτουρόσουπα για όλα...
 
«Δικέ μας» Λευτέρη, πες μας δυο λόγια για το ξεκίνημά σου… Πώς σου μπήκε το «μικρόβιο», ποια ήταν τα πρώτα βήματα, πώς συνέχισες…. όλα τα σχετικά…
 To θέατρο ήταν για μένα ένας κρυφός έρωτας όσο ήμουν μικρός. Δεν το έλεγα παραέξω. Η πρώτη φορά που το συζήτησα με τους γονείς μου ήταν στο τέλος της τρίτης λυκείου. Τελικά έμεινε εκεί… στη συζήτηση. Τελειώνοντας με τις υποχρεώσεις μου στην Κτηνιατρική Σχολή του Α.Π.Θ. πήρα την απόφαση να γραφτώ σε μια σχολή θεάτρου αρχικά. Αυτή ήταν το Εργαστήρι Δραματικής Τέχνης της Μόνας Κιτσοπούλου, η Παράθλαση. Εκεί έμαθα όσα βασικά και απαραίτητα μπορούν να διδαχθούν για το θέατρο. Δε θα ξεχάσω ποτέ όσα έζησα εκεί μέσα.
.
-Όμορφες αναμνήσεις… αθώες
Το θέατρο δεν είναι μαθηματικά, ούτε φυσική, ούτε ιστορία… το θέατρο είναι η αλήθεια της ψυχής κι αυτό δε διδάσκεται… Αν το έχεις μέσα σου, κι αν είσαι τυχερός, κάποιος Μεγάλος του χώρου, κάποια μέρα της ζωής σου, θα σε βοηθήσει να το βρεις και να το εξελίξεις.
.
-Μετά τι ακολούθησε;.
Σεμινάρια με αξιόλογους καλλιτέχνες αλλά και η Σχολή Θεάτρου Ανδρέας Βουτσινάς καθώς και η Δραματική Σχολή του Θεάτρου των Αλλαγών.
.
-Υπήρξε κάποιο πρόσωπο που σε βοήθησε;
Σημαντική και καταλυτική η παρουσία του δασκάλου μου και ηθοποιού-σκηνοθέτη, αλλά και καλλιτεχνικού διευθυντή της σχολής, του Ευδόκιμου Τσολακίδη. Τον συμβουλεύομαι για τις επαγγελματικές μου κινήσεις κι όχι μόνο και θα συνεχίσω να το κάνω! Οι πρώτοι που με εμπιστεύτηκαν ως νέο ηθοποιό ήταν η Μαριάντζελα Γίντη και ο Αλέξανδρος Λιακόπουλος, σκηνοθέτες. Μου έδωσαν το πάτημα για να πιστέψω στον εαυτό μου. Μετά ακολούθησαν ο κ. Γιώργος Κωνσταντίνου, η κ. Άννα Βαγενά, ο κ. Μανούσος Μανουσάκης. Συστάσεις δεν χρειάζονται. Μεγάλη η δυναμική και η προσφορά τους στο χώρο εδώ και πολλά χρόνια! Θα μπορούσα να γεμίσω δεκάδες σελίδες γράφοντας τι έχω κερδίσει από αυτούς τους ανθρώπους! Τους ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου!
.
Μεταξύ κωμικών και τραγικών ρόλων, ποιοι σε εξιτάρουν περισσότερο να ερμηνεύσεις και γιατί;
Μέχρι πριν από λίγο καιρό ήθελα τους δραματικούς/τραγικούς ρόλους, γιατί όπως μου είχε πει ο δάσκαλος μου, ο κ. Θοδωρής Αθερίδης, «Λευτέρη, κάνε αυτό που κάνεις καλύτερα, κι άσε τα υπόλοιπα για τους άλλους». Εγώ θεωρούσα ότι είμαι καλύτερος σε δραματικούς ρόλους. Μέγα λάθος αλλά από τα λάθη μαθαίνεις! Ο ηθοποιός οφείλει να τα έχει δοκιμάσει όλα! Μέχρι λοιπόν να γίνω κι εγώ ηθοποιός, ελπίζω να τα δοκιμάσω όλα. Ίσως τότε κρατήσω μια γραμμή όσον αφορά τις επιλογές μου!! Θα δούμε!! Προς το παρόν αναζητώ την πρόκληση του κωμικού ρόλου!! Αν ακούσετε για καμιά σχετική οντισιόν ενημερώστε με!!
.
Στην επαφή με το κοινό, τί μπορεί να σε αποσυντονίσει πάνω στη σκηνή και να τα «πάρεις» και τί μπορεί να σε απογειώσει;
Θα σου πω συγκεκριμένα. ‘Το Γάλα’, αυτή η παράσταση ζωής για μένα, μου προσέφερε την εξής εμπειρία. Ένα ολόκληρο θέατρο στο τέλος χειροκροτούσε όρθιο… κάθε φορά… όπου κι αν παίξαμε… σε όλη την Ελλάδα. Κατά τη διάρκεια της παράστασης, ήταν τέτοια η ταύτιση του κοινού με τους ήρωες που έκλαιγε, γελούσε, θύμωνε σα να ζούσε μαζί τους. Δε μπορώ να το περιγράψω. Ίσως να μην το ξαναζήσω ποτέ. Αυτό που λέμε..ευλογία… Πώς να μη σε απογειώσει κάτι τέτοιο…
.
Αντίθετα;
Για να τα πάρω, τα παίρνω δύσκολα! Άλλωστε ποιος είμαι εγώ που θα τα πάρω κιόλας!!?? Το κοινό είναι κάθε μέρα διαφορετικό και απρόσμενο! Αυτό είναι και ένα μέρος της μαγείας του θεάτρου!!
.
     -Μου λες ότι δεν σου έτυχε ποτέ κάτι να σε ενοχλήσει;
 Για την ιστορία μόνο… σε έναν μονόλογό μου παρουσία όλων των συναδέλφων πάνω στη σκηνή, κατά τη διάρκεια της παράστασης ‘Η Ποντικοπαγίδα’ στο ιστορικό θέατρο Βεάκη, χτύπησε ένα κινητό. Η κυρία το σήκωσε και είπε δυνατά «έλα, είμαι στο θέατρο.. ποντικοπαγίδα… τι λες, δεν ακούω… δεν τελείωσε ακόμα… καλό είναι ναι… τελειώνει, τώρα θα βρουν το δολοφόνο…» Κάπου εκεί σταμάτησα, γύρισα προς το μέρος της και την κοιτούσα! Περίμενα να τελειώσει το τηλεφώνημα! Μόλις το έκλεισε συνέχισα!!
.
Στη μέχρι τώρα πορεία σου τα πράγματα ήρθαν εύκολα, ήρθαν ζόρικα, κλονίστηκες, μετάνιωσες ποτέ για κάτι;
Κοίταξε..τα πράγματα είναι δύσκολα. Δε θα αναλύσω το τι περνούν οι νέοι κατά την αναζήτηση επαγγελματικής στέγης. Όχι μόνο στο δικό μας χώρο αλλά γενικά. Ένας αγώνας είναι. Στον αγώνα οφείλουμε να έχουμε προετοιμαστεί σωστά, κάθε φορά να γινόμαστε καλύτεροι. Τύχη και ταλέντο είναι απαραίτητα. Κι όπως έλεγε ένας από τους Μεγάλους του ελληνικού θεάτρου, ο Γιώργος Λεμπέσης, «αν έχεις ταλέντο και δουλέψεις, κάποια στιγμή θα δικαιωθείς». Έτσι κι εγώ αγωνίζομαι να εξελίξω το όποιο ταλέντο διαθέτω. Με σύμμαχο την τύχη κάποιες φορές νομίζω ότι βαδίζω σε σωστά μονοπάτια. Είμαι ευχαριστημένος και δε μετανιώνω ποτέ γιατί ό,τι κάνω είναι αποτέλεσμα συνειδητής επιλογής.
.
Υπήρξαν άνθρωποι του χώρου που σε βοήθησαν ή άλλοι που σε πολέμησαν και θα μπορούσες να αναφέρεις;
Ένα σημείο στο οποίο έχω σταθεί τυχερός είναι αυτό ακριβώς. Δε με πολέμησε κανείς αλλά δε σου κρύβω πως αν κάποιος με πολεμούσε δε θα το έλεγα. Αυτά συμβαίνουν σε όλους τους χώρους και πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να τα αντιμετωπίσεις. Αντίθετα εμένα σε κάθε δουλειά με βοήθησαν όλοι, από τον παραγωγό μέχρι κάθε συνάδελφο. Δεν αναφέρω ονόματα γιατί αν κάποιον ξεχάσω θα είναι άδικο. Πάντως ειλικρινά με βοήθησαν και μου στάθηκαν σαν παιδί, σαν αδερφό , σαν φίλο τους!! Και μετά σαν συνάδελφο!! Και τους ευχαριστώ! Γιατί είμαι νέος, υπό νέες δύσκολες συνθήκες και το έχω ανάγκη!
.
Έτυχε να συναντήσεις ή να έχεις προσωπική εμπειρία με κυκλώματα» και παρέες τύπου «γκέτο»; Πρόσεξε τι θα απαντήσεις…
Δεν υπάρχουν κυκλώματα.. Π.χ., είμαι σκηνοθέτης… Αν ο Γιάννης, ο φίλος μου, είναι καλός ηθοποιός, θα πάρω το Γιάννη στη δουλειά μου. Επειδή τον ξέρω, κι έχουμε συνεργαστεί. Λογικό μου ακούγεται παιδιά! Δε σημαίνει ότι έχω ένα κύκλωμα με κόκες και παρτούζες και ανακυκλώνω τα προϊόντα….!!! Ας σταματήσει αυτή η καραμέλα!!
.
Αν και με εκπλήσσεις, ο.κ.
Τώρα αν κάποιος δε σε γουστάρει και δε σε πάρει στο παρεάκι του, κάτι δε θα κάνεις καλά!! Η μπορεί να μη σε γουστάρει ρε παιδί μου!! Άλλο όμως η δουλειά κι άλλο η παρέα!! Είμαστε οι επιλογές μας!! Αν επιλέξεις να συνεργαστείς με κακούς, θα βρεις αρκετούς!! Δεν είναι αποκλειστικότητα του χώρου του θεάματος αυτό!! Εγώ τους αποφεύγω!!
.
Για έναν νέο ηθοποιό στις μέρες μας, μπορεί το θέατρο να του εξασφαλίσει τα μέσα επιβίωσης ή… τρέχει και δεν φτάνει; Εσύ για παράδειγμα, πως τα βγάζεις πέρα;
Είναι δύσκολα. Αλλά κάνω αυτό που αγαπάω και είμαι ευτυχισμένος. Χάρη στην φερεγγυότητα της οικογένειας Λεμπέση αμείβομαι στην ώρα που πρέπει και είμαι ασφαλισμένος. Του χρόνου δε γνωρίζω με ποιον θα συνεργαστώ και πώς θα με αντιμετωπίσει. Ποιος ξέρει όμως; Ο δημόσιος υπάλληλος θα μου πεις, ο δάσκαλος κλπ. Σε καλή μεριά τα 1000 ευρώ και από δω παν κι άλλοι!’ Σκόρπια ζωή’ που έλεγε και ο Λιβιεράτος. Δε με γεμίζει αυτό και δε θα το έκανα!! Είμαστε οι επιλογές μας.
.
Η οικογένεια βοηθάει;
Όποτε χρειάζεται είναι δίπλα μου Το άσχημο είναι ότι οπουδήποτε αλλού εκτός από την Αθήνα επικρατεί ένας ερασιτεχνισμός. Εκτός από τους ηθοποιούς του Κρατικού κανένας δεν μπορεί να ζήσει κάνοντας θέατρο. Ωστόσο αν θεωρούμε ελεύθερο επάγγελμα το θέατρο, τότε ως ελεύθερος επαγγελματίας οφείλεις να παλέψεις, να ρισκάρεις και τελικά να πάρεις το ανάλογο αυτού που θα φέρεις…
.
 Είσαι από αυτούς που μια ενδεχόμενη αποτυχία τους πεισμώνει ή από αυτούς που τους «ρίχνει στα πατώματα» και δυσκολεύονται να σηκωθούν;
Στη δουλειά αυτή δεν έχεις την πολυτέλεια να πέσεις στα πατώματα. Αν το κάνεις, εκτός από αποτυχημένος, θα είσαι και ξεχασμένος. Κανείς δε θα περιμένει να συνέλθεις και να επανέλθεις!! Οφείλεις να επανέλθεις άμεσα!! Να είσαι την κατάλληλη ώρα στο κατάλληλο σημείο!! Αποτυχίες κι άσχημες στιγμές έχουν και είχαν όλοι οι ηθοποιοί, όλοι οι άνθρωποι στην καθημερινότητα τους.
.
Άσε τις γενικότητες, για σένα ρωτάω…
Εγώ σαν αρχή μου έχω τη διαχείριση της αποτυχίας με τρόπο ίδιο με αυτόν της επιτυχίας. Όσο κι αν με ρίξει  μια αποτυχία, το δουλεύω μέσα μου, χωρίς να επιτρέπω να επηρεάσει η κακή ψυχολογική μου κατάσταση την ημέρα που θα ξημερώσει!! Ψυχραιμία, συζήτηση και συμβουλή από έμπειρους. Και η ζωή συνεχίζεται!
.
Σε είδαμε εδώ στην Θεσσαλονίκη σε ημίγυμνη εμφάνιση στην παράσταση «Ερωτογενείς Ζώνες». Με πόση ευκολία θα έκανες ένα εντελώς γυμνό… και σε προλαβαίνω… ναι, ναι, το απαιτεί ο ρόλος…
Απάντηση κλασσική γιατί δεν υπάρχει άλλη … Αν το απαιτεί ο ρόλος και το γυμνό αποδίδεται με τέτοιο σκηνοθετικό τρόπο ώστε να μην προσβάλει κατά βάση τη δική μου αισθητική, αλλά και την αισθητική του θεατή, ναι θα το έκανα!!!
.
Υποθέτουμε ότι η συνεργασία σου με την Άννα Βαγενά στο «Γάλα» υπήρξε για σένα κορυφαία στιγμή. Πες μας δυο λόγια για την αίσθηση που σου άφησε…
Μεγάλο σχολείο. Ρόλος ζωής και στιγμές που ίσως να μην ξαναζήσω. Η κυρία Βαγενά, μια λέξη… Οικογένεια. Με έβαλε στην παράσταση, στο θέατρο, στο σπίτι της. Το κείμενο του κ. Κατσικονούρη, γροθιά στο στομάχι. Τέσσερις ρόλοι με ξεχωριστή δυναμική ο καθένας!! Νιώθω ευλογημένος που ξεκίνησα με μια τέτοια βουτιά στα πολύ βαθιά. Γιατί έμαθα να κολυμπάω και να επιβιώνω!
.
Γνωρίζω οτι σε σημάδεψε και προσωπικά, αν θέλεις απαντάς…
Κατά τη διάρκεια της περιοδείας  έχασα τον πατέρα μου. Έτσι ξαφνικά. Τη μια μέρα στην κηδεία… την επόμενη στη σκηνή. Αυτός ήταν ο δικός μου φόρος τιμής. Ένιωσα τη ψυχή μου να τον συναντάει κάπου ανάμεσα στο χειροκρότημα του κόσμου και στον ουρανό. Δε θα την ξεχάσω ποτέ αυτήν τη συνεργασία. Και πάντα θα συγκινούμαι όταν τη θυμάμαι. 
.
Ποια στοιχεία εκτιμάς περισσότερο σε μια συνεργασία και σε κάνουν να περνάς καλά;
Είναι πολύ σημαντικό να σε εμπιστεύονται, να σε εκτιμούν και να σε βοηθούν να εξελίσσεσαι και να βελτιώνεσαι μέρα με τη μέρα! Αυτό το τρίπτυχο είναι που μέχρι σήμερα, με κάνει να περνάω καλά και να απολαμβάνω τη δημιουργικότητα του χώρου μας!
.
Γιατί δεν σε έχουμε δει ακόμα σε κινηματογράφο και τηλεόραση; Δεν υπήρξαν προτάσεις;
   Όσον αφορά τον κινηματογράφο η πρώτη μου συμμετοχή σε μεγάλου μήκους ταινία θα είναι στην action movie του Γιάννη Αιβάζη.  Λεπτομέρειες δε μπορώ να πω ακόμα. Στην τηλεόραση είχα έναν πολύ καλό ρόλο στο νέο σήριαλ 'Η Εκδρομή'. Μέχρι όμως να οριστικοποιηθεί η συμφωνία με το κανάλι εγώ είχα κλείσει στην 'Ποντικοπαγίδα' και έτσι δεν είχα τη δυνατότητα να ακολουθήσω την παραγωγή. Εμφανίζομαι βέβαια σε έναν δυνατό γκεστ ρόλο! Όπως επίσης και στη 'Δικαίωση', το νέο σήριαλ του κ. Δημήτρη Αρβανίτη. Σε επίπεδο συζήτησης αιωρείται μια καλή συμφωνία ακόμα!
.
Έφτασες σε σημείο, να «την κάνεις για έξω», αναζητώντας μια καλύτερη τύχη;
Όχι. Για έξω θα την κάνω αφού ολοκληρώσω κάποια πράγματα που έχω στο μυαλό για εδώ μέσα! Και πρώτα από όλα, θα πάω για κάποια σεμινάρια σε Λονδίνο και Νέα Υόρκη. Αυτά ήδη δρομολογούνται.
.
Πώς φαντάζει στα μάτια ενός νέου καλλιτέχνη, η εικόνα της χώρας του σήμερα και οι προοπτικές για το μέλλον του;
Δύσκολα. Ο νέος καλλιτέχνης το γνωρίζει κι εκτός από τη δυσκολία καθεαυτή έχει να αντιμετωπίσει και τον περίγυρο που τον αποτρέπει από το να προσπαθήσει και να επιμείνει.
.
Είσαι γενικά αισιόδοξος;
Πιστεύω ότι η Ελλάδα παίρνει πλέον αυτό που της αξίζει. Τιμωρείται για τις επιλογές του λαού της. Αλλα οφείλουμε να συνεχίσουμε να προσπαθούμε και να είμαστε δημιουργικοί, σε όποιο χώρο κι αν ανήκει ο καθένας. Δε νοείται να αποτρέπεται η ενασχόληση με την τέχνη, να προάγεται η ενασχόληση με το… «δημόσιο» και να περιμένουμε έτσι απλά η νύχτα να γίνει μέρα… Μόνο με δημιουργική διάθεση, επιμονή και υπομονή, θα σταθεροποιηθεί η κατάσταση σε ένα βιώσιμο επίπεδο και γιατί όχι, ίσως μετά από κάποια χρόνια, να βελτιωθεί!
.
Νιώθω σα να μου μιλάει ο μπαμπάς μου… Πες μου, ποιο είναι αυτό που σε χαλάει περισσότερο στην ελληνική νοοτροπία και ποιο σε φτιάχνει;
Το ότι γέμισαν οι γειτονιές «προπονητές», «σκηνοθέτες», «κριτικούς θεάτρου / μουσικής» κλπ. Αλλά ποτέ κανένας από αυτούς τους παντογνώστες δεν έκατσε σε αναμμένο κάρβουνο… Μόνο το γεγονός ότι ποτέ οι Έλληνες δε θα καθίσουν έξω από πολυκατάστημα από τις 12 το βράδυ της Κυριακής, για να προλάβουν να αγοράσουν πρώτοι το νέο μοντέλο iphone την επομένη στις 8 το πρωί, με κάνει περήφανο. Καλύτερα με 300 ευρώ βασικό μισθό, παρά ρομποτάνθρωπος….
.
Δεδομένου ότι – πώς να το κάνουμε!- είσαι ένα ωραίο αγόρι, πιστεύεις ότι η εμφάνιση γενικά παίζει καθοριστικό ρόλο στη δουλειά σου;
Ευχαριστώ για τα ωραία σου λόγια! Και ναι! Η εμφάνιση παίζει ρόλο. Μικρό αλλά παίζει. Κυρίως στην πρώτη εικόνα! Στην πρώτη επαφή! Το καλύτερο νομίζω πως είναι να μπορείς να «σπάσεις» την όποια ομορφιά σου, να την εκθέσεις, ώστε να καλύπτεις μεγαλύτερο εύρος ρόλων εκτός από αυτούς που θα σου ταίριαζαν με βάση την εμφάνιση!
.
 Και για να μείνουμε στο… ωραίο αγόρι, από θαυμάστριες τί γίνεται; Να υποθέσουμε «σκληρός ανταγωνισμός»;
Μόνος εδώ και 8 χρόνια!
.
Τις πταίει;
Μάλλον κάτι κάνω λάθος και δε με θέλει καμία!  
.
Εδώ στο σάϊτ τουλάχιστον, έχεις αποδείξει ότι διαθέτεις μια δυνατή πένα με απήχηση. Έχεις σκεφτεί να ασχοληθείς επαγγελματικά με τη συγγραφή π.χ. θεατρικού έργου;
Ευχαριστώ και πάλι! Έχω τελειώσει 2 θεατρικά έργα. Έναν αντρικό μονόλογο και ένα με τρία πρόσωπα. Ελπίζω κάποια στιγμή να ανέβουν γιατί τα πιστεύω πολύ.
.
Στο εύχομαι. Πώς σου φαίνονται οι «πρωτοπορίες» και οι λογής «πειραματισμοί», είτε από εναλλακτικά σχήματα, είτε πάνω σε κλασικά έργα, π.χ. αρχαίο θέατρο;
Το βρίσκω ενδιαφέρον και δε θεωρώ ότι προσβάλει η μειώνει την αξία του πρωτότυπου! Για μένα οτιδήποτε έχει απήχηση στον κόσμο σημαίνει ότι βρίσκεται σε σωστό δρόμο!
.
Ακούγονται πολλά για οικονομικά στραπάτσα στο θεατρικό χώρο. Εσύ βλέπεις γύρω σου την πολυπόθητη θεατρική «άνθηση» σε καιρό κρίσης ή πρόκειται για ευσεβή πόθο;
Με τη φτωχή μου εμπειρία μπορώ να σου δώσω το λόγο του στραπάτσου οποιασδήποτε παραγωγής μου θέσεις! Αλλά προσωπικά! Εδώ θα πω μόνο ότι οι άνθρωποι που συνεργάστηκα εγώ στην Αθήνα, στη θέση του παραγωγού, οι κκ Μάρκος και Θύμιος Τάγαρης, η κ. Άννα Βαγενά και η κ. Νινέτα Λεμπέση με την τεράστια συμβολή των παιδιών της Νταίζης και Παναγιώτη, εκτός του ότι για μένα περισσότερο αποτελούν οικογένεια, μόνο με την άνθιση του θεάτρου που λες παραπάνω θα μπορούσα να τους συνδυάσω! Ο καθένας τους έχει γράψει τη δική του ιστορία!
.
Δώσε μας το στίγμα της προσωπικότητάς σου με τρία από τα πιο βασικά σου χαρακτηριστικά… Αν θέλεις κι άλλα, δεν λέμε όχι!
Είμαι μοναχικός τύπος και έχω ευγενείς φιλοδοξίες τις οποίες τοποθετώ στην κορυφή των στόχων μου! Για τους φίλους θυσιάζομαι και για τις γυναίκες παραμυθιάζομαι! Αλλιώς πώς να αντέξω; 
.
Αν δεν ήσουν αυτός που είσαι, ποιος από τους παλιούς, γνωστούς, έλληνες ηθοποιούς θα ήθελες να ήσουν ή θαυμάζεις τόσο που θα ήθελες να μοιάσεις;
Ο ηθοποιός που θαυμάζω από τους παλιούς Έλληνες, είναι ο Νίκος Γαλανός. Φυσικά όχι μόνο αυτός αλλά αν μου έλεγες να ξεχωρίσω κάποιον , τότε.. Γαλανός!!
.
Με αφορμή την παράσταση, θα θέλαμε τη μαρτυρία σου για τη συμμετοχή σε ένα από τα πιο κλασικά έργα που παίζονται εδώ και χρόνια, την περίφημη «Ποντικοπαγίδα»…
Τιμή μου. Ατμοσφαιρικό έργο, καταπληκτικοί συνάδελφοι από τους οποίους έμαθα πολλά και ένας δυνατός ρόλος (ο Στράτος Τζώρτζογλου ήταν η επιλογή του κ. Μανουσάκη πριν 20 χρόνια για το συγκεκριμένο ρόλο). Υπογράφει η Αγκάθα Κρίστι. Όλα αυτά μαζί, αν τα εκμεταλλευτείς με την καλή έννοια, εξελίσσεσαι και βελτιώνεσαι και σαν άνθρωπος αλλά και σαν ηθοποιός. 
.
Ο Μανουσάκης πώς είναι σαν σκηνοθέτης, δεδομένου ότι είναι περισσότερο γνωστή η τηλεοπτική παρά η θεατρική του πορεία; Πως τα πήγατε μεταξύ σας;
Η επιτυχία του στην τηλεόραση με κορυφαίο το ‘Τμήμα Ηθών’ και πολλές άλλες σειρές που άφησαν εποχή είναι αδιαμφισβήτητη. Στο θέατρο όποιο έργο σκηνοθέτησε, έσκισε! Μεγάλη επιτυχία «Η Ποντικοπαγίδα» πριν 20 χρόνια όπως και οι «8 γυναίκες κατηγορούνται» του Ρομπέρ Τομά.  Έχει έναν μοναδικό τρόπο να σου μεταδίδει ευχάριστα αυτό που θέλει.
.
Δεν  φωνάζει, δεν γκρινιάζει;
Αν και είχε αρκετά ερεθίσματα!!! δεν τον είδα ούτε μια φορά… Πήρε από τον καθένα ακριβώς αυτό που ήθελε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!
.
 Εσύ όμως πρώτη φορά δούλευες μαζι του…
Μου εμπιστεύτηκε έναν απαιτητικό ρόλο και με πίστεψε ακόμα και σε στιγμές που έδειξα να πελαγώνω! Τον ευχαριστώ και εύχομαι να συνεργαστούμε πολλές ακόμη φορές!
.
 Δυο λόγια για τον θίασο, από την Όλγα Πολίτου έως τον νεώτερο. Πώς περνάτε; Έδεσε η ομάδα;
Με το Θοδωρή Αντωνιάδη μοιραζόμαστε το ίδιο καμαρίνι στο Θέατρο Βεάκη! Λογικό να ήρθαμε κοντά! Πολύ καλό παιδί και φυσικά εξαιρετικός ηθοποιός! Η κ. Όλγα Πολίτου, με Κ κεφαλαίο, είναι μια αρχόντισσα του χώρου με όλη την έννοια της λέξης! Προσεγμένη και τυπική σε οτιδήποτε αφορά το ρόλο της και την παράσταση, γλυκιά και έτοιμη να βοηθήσει όπως μπορεί στην καθημερινότητα! Έχουμε κάνει αμέτρητες συζητήσεις με ποικίλη θεματολογία! Από μυστικά που θα με βοηθούσαν στο ρόλο μου αλλά και σε όλη μου την επαγγελματική πορεία, μέχρι απλές καθημερινές κουβέντες για το πώς είναι και πώς κυλά η ζωή μας!
.
Με τους άλλους;
Η Μαριάννα Τουμασάτου (αγαπημένη της μητέρας μου) και η Κάτια Νικολαίδου, εκτός από καταπληκτικές  ηθοποιοί, είναι δυο παιδιά καθημερινά, γνήσια, με διάθεση και υπομονή να βοηθήσουν το νέο ηθοποιό! Ο κ. Ματαράγκας, αρχοντικός κι αυτός! Θα διαπιστώσετε τη δυναμική του επί σκηνής! Κι από αυτόν έμαθα πολλά! Πέτρος Ξεκούκης, όλα τα λεφτά! Θα μπορούσε να είναι κολλητός μου και πατέρας μου! Απίστευτο και αστείρευτο χιούμορ! Δε γίνεται να βρεθείς με τον Πέτρο και να μη χαμογελάσεις! 
.
Ξέρω γιατί  άφησες τελευταίο τον Γιάννη Αιβάζη…
Ναι, ο Γιάννης με βοήθησε περισσότερο από όλους και δεν εννοώ μόνο στην παράσταση. Είναι καλός φίλος και μεγάλος αδερφός. Χαίρομαι πολύ που με εμπιστεύεται και νομίζω ότι ανταποδίδω με τον τρόπο μου! Μου πρότεινε να είμαι βοηθός του στην πρώτη του σκηνοθετική απόπειρα! Φυσικά και δέχθηκα! Η παράσταση «Άνω Κάτω», κωμωδία του Δημήτρη Μητρόπουλου, όπου πρωταγωνιστεί ο ίδιος και η σύζυγός του η Μαρία  Κορινθίου, έσκισε την περασμένη σεζόν και φέτος θα συνεχιστεί στο Θέατρο.
.
3 Οκτωβρίου είναι η πρεμιέρα στο Ράδιο Σίτυ. Φαντάζομαι οικογένεια και φίλους από κάτω να σε περιμένουν να βγεις και δεδομένου ότι έχεις χρόνια να παίξεις εδώ, τί συναισθήματα υπάρχουν;
Την περιμένω καιρό αυτήν τη στιγμή. Θα είναι περίεργα για μένα. Αν σου πω ότι έχω μόνο ευχάριστες αναμνήσεις θα σου πω ψέματα. Την ηθική και ψυχολογική στήριξη τη χρειάζεσαι όταν παίζεις σε ένα μικρό θεατράκι σε μια γειτονιά της πόλης. Τότε δηλαδή που ουσιαστικά ήμουν μόνος. Τα έχω αφήσει στην άκρη όλα αυτά αλλά στα αναφέρω γιατί δε θέλω να λέω ανακρίβειες και μεγάλα λόγια… Πάντα ήθελα να επιστρέψω και να παίξω στην πόλη όπου ξεκίνησα. Θα είναι συγκινητική στιγμή για μένα και ελπίζω να το διαχειριστώ όπως πρέπει! Σίγουρα θα συναντήσω ανθρώπους δικούς μου και αυτό μου δίνει δύναμη να συνεχίσω να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό για αυτό που πραγματικά αγαπώ!
.
Και κάτι για το τέλος: πώς ένοιωσες δίνοντας συνέντευξη στην (και) «δική σου» Κουλτουρόσουπα; Ειλικρινά όμως!
Άνετα, πολύ άνετα! Σε περίμενα καιρό στη γωνία και μπορώ να πω ότι άργησε αυτή η συνέντευξη!!!! Τέλος καλό, όλα καλά όμως!! Δεν είσαι τόσο πικάντικος όσο μου έχουν πει!!
.
Σκέφτηκα να σε «χαϊδέψω»…  αλλά ορκίζομαι ότι ήταν η τελευταία φορά, μη χαλάσω και το όνομα μου… Σε ευχαριστώ δικέ μας Λευτέρη… Καλή επιτυχία στο Ράδιο Σίτυ.

Η ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ της Αγκάθα Κρίστι από τις 3 Οκτωβρίου στο Ράδιο Σίτυ.

Συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της Η Ποντικοπαγίδα της Αγκάθα Κρίστι, στη Θεσσαλονίκη από τις 3 Οκτωβρίου. Το μακροβιότερο θεατρικό έργο στην ιστορία του παγκόσμιου θεάτρου – ανέβηκε πέρσι το χειμώνα στο Θέατρο Βεάκη όπου και θα συνεχίσει φέτος - μετά τις παραστάσεις της Θεσσαλονίκης – για δεύτερη χρονιά από τις αρχές Νοεμβρίου. Η παράσταση έχει τη σκηνοθετική σφραγίδα του Μανούσου Μανουσάκη.

ΟΙ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

Μετάφραση: Αντώνης Γαλαίος
Σκηνοθεσία: Μανούσος Μανουσάκης
Σκηνικά – Κοστούμια: Δέσποινα Βολίδη
Φωτισμοί:  Νίκος Καβουκίδης
Μουσική επιμέλεια:  Μανώλης Μανουσάκης
Τους ρόλους ερμηνεύουν:
Μαριάννα Τουμασάτου, Γιάννης Αϊβάζης, Κάτια Νικολαΐδου, Λευτέρης Δημηρόπουλος, Θοδωρής Αντωνιάδης.
Μαζί τους  η Όλγα Πολίτου, ο Γιώργος Ματαράγκας και ο Πέτρος Ξεκούκης.

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

Ιωάννης Τσιρόγλου
Ιωάννης Τσιρόγλου
Διευθυντής Kulturosupa.gr - e-mail: kulturosupa2@gmail.com

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη

Περισσότερα Της «K» το κάγκελο