Αντώνης Καραγιάννης: Ο πολυσχιδής, ταλαντούχος, ανήσυχος καλλιτέχνης μιλά στην Κουλτουρόσουπα | Interview

22298 Views
 Αντώνης Καραγιάννης: Ο πολυσχιδής, ταλαντούχος, ανήσυχος καλλιτέχνης μιλά στην Κουλτουρόσουπα | Interview Αντώνης Καραγιάννης: Ο πολυσχιδής, ταλαντούχος, ανήσυχος καλλιτέχνης μιλά στην Κουλτουρόσουπα | Interview

.

Συνέντευξη στην Πίτσα Στασινοπούλου για την Κουλτουρόσουπα 
 
 
Το πλούσιο βιογραφικό του αναφέρει: Σκηνοθέτης, Θεατρικός Συγγραφέας, Σεναριογράφος, συνιδρυτής του θεάτρου Σοφούλη, της «Νέας Σκηνής Τέχνης Θεσσαλονίκης», του «Dreams and Drama Studio», χορογράφος με διεθνείς συμμετοχές, έχοντας σκηνοθετήσει παραστάσεις όχι μόνο σε θεατρικούς χώρους, αλλά και ποικίλους εναλλακτικούς, ενώ παράλληλα σκηνοθετεί ταινίες μικρού μήκους, ντοκιμαντέρ για την κρατική τηλεόραση, διαφημίσεις, εκπομπές, webstories… ως συγγραφέας δε, είχε την ευτυχία να δει αρκετά θεατρικά του έργα, αλλά και διασκευές του πάνω στον Όσκαρ Ουάλντ, να παρουσιάζονται στο κοινό…
 
Ένας πολυσχιδής, ταλαντούχος, ανήσυχος καλλιτέχνης, που θαυμάσαμε δυο εξαιρετικές σκηνοθετικές δουλειές του στις παραστάσεις «Δεσποινίς Χάος» και «Το παλτό» του Γκόγκολ, και ταυτόχρονα ένας άνθρωπος σεμνός, χαμηλών τόνων, με ήθος και φυσική αφοπλιστική ευγένεια…
 
Με αφορμή την πολυαναμενόμενη παράσταση «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ» που ανεβαίνει την Παρασκευή 25 Μαρτίου στο θέατρο Σοφούλη, ο σκηνοθέτης Αντώνης Καραγιάννης αποκαλύπτεται στην Κουλτουρόσουπα…
 

 
1. Ξεκινώντας θα θέλαμε να μας μιλήσετε για τα πρώτα χρόνια της καριέρας σας, ποιο ήταν το έναυσμα για την είσοδο στον καλλιτεχνικό χώρο και ποια τα αρχικά βήματα…
Θεωρώ πως η ανησυχία που είχα, η πλούσια φαντασία μου και η διάθεση για επικοινωνία, λειτούργησαν καταλυτικά για την είσοδό μου στην Τέχνη. Δοκίμασα τον εαυτό μου σε πολλές δομές της Τέχνης. Ξεκίνησα ως ηθοποιός και σύντομα συνέχισα ως χορευτής και χορογράφος. Για ένα άλλο διάστημα αποχώρησα από τα φώτα κι αφοσιώθηκα στη συγγραφή θεατρικών έργων. Αρκετά από αυτά τα έργα ανέβηκαν στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα. Κάποια μάλιστα, γνώρισαν μεγάλη επιτυχία και παίχτηκαν πολλές σεζόν. Μέσα σε αυτή τη διαδρομή ανακάλυψα πως η σκηνοθεσία είναι αυτό που με γοητεύει περισσότερο.
 
Η σκηνοθεσία, μου προσφέρει το βήμα για να διηγηθώ ιστορίες με τον δικό μου τρόπο, για να προσφέρω μία διαφορετική ανάγνωση ενός έργου. Η σκηνοθεσία με φέρνει αντιμέτωπο με τον εαυτό μου και στο τέλος μου προσφέρει το βήμα για να επικοινωνήσω με τον κόσμο. Είναι ένας δικός μου τρόπος επικοινωνίας. Μέσω της έκφρασης και της δημιουργίας, αισθάνομαι πως έχω να πω πολλά περισσότερα.
 
2. Στη συνέχεια της πορείας σας, ποια σημεία θα ξεχωρίζατε ως σημαντικούς σταθμούς που σας επηρέασαν καθοριστικά και με ποιο τρόπο;
Δεν μένω σε σταθμούς, όσο στην παρουσία ανθρώπων δίπλα μου. Αυτοί που με επηρέασαν και συνέβαλαν καθοριστικά στην καλλιτεχνική μου πορεία είναι οι άνθρωποι που βρίσκονται δίπλα μου. Η οικογένειά μου, τόσο αυτή από την οποία προέρχομαι όσο κι αυτή που δημιούργησα. Προέρχομαι από πολύτεκνη οικογένεια. Μάθαμε από μικροί, να σεβόμαστε, να φροντίζουμε και να προσέχει ο ένας τον άλλον. Και πάντα είχαμε είτε ως αρχή είτε ως επιθυμία, να μοιραζόμαστε ό,τι έχουμε. Και μοιραστήκαμε πολλή αγάπη.

Είμαστε τέσσερα αδέρφια –όλα αγόρια- εκ των οποίων οι δύο τελευταίοι είμαστε δίδυμοι. Ο πατέρας μου, η μητέρα μου και τα αδέρφια μου είναι οι πρώτοι που πίστεψαν σε μένα και με στήριξαν έμπρακτα με την αγάπη τους, την εμπιστοσύνη τους καθώς και με πολλούς και ποικίλους τρόπους. Υπήρξε και υπάρχει ακόμα πολλή αγάπη σε αυτή την οικογένεια. Παρότι περνούν τα χρόνια και μεγαλώνουμε, παραμένουμε μια πολύ αγαπημένη και δεμένη οικογένεια. Η αγάπη είναι δύναμη. Κι ενώ μεγάλωσα ανάμεσα σε αγόρια, σήμερα ωριμάζω ανάμεσα σε κορίτσια, τα δύο κορίτσια μου. Μιλάω για τη σύζυγό μου και την κόρη μου. Δύο πανέμορφα κορίτσια, δύο ευγενικές και μοναδικές ψυχές, δύο μαγικά πλάσματα που μου συμπαραστέκονται στα πάντα. Η νέα μου αυτή οικογένεια, επίσης πιστεύει πάρα πολύ σε μένα. Είναι αυτή που με στηρίζει, αυτή που με ηρεμεί, αυτή που με βοηθάει, αυτή που με χαλαρώνει κι ανέχεται τις περίεργες και σπάνιες ώρες που εμφανίζομαι στο σπίτι. Άνθρωποι λοιπόν. Αυτοί θεωρώ πως είναι οι σημαντικοί σταθμοί στη ζωή μου. Ξεχωρίζω επίσης τις γνωριμίες με ξεχωριστούς ανθρώπους κι αξιόλογους καλλιτέχνες, που διακρίνονται για την ευγένεια, την αξιοπρέπεια και το πλούσιο ταλέντο τους.
 

 
3.Υπήρξαν πρόσωπα του χώρου που για κάποιον ιδιαίτερο λόγο λειτούργησαν για σάς ως πρότυπα συμβάλλοντας στη διαμόρφωση των καλλιτεχνικών κριτηρίων;
Πάντοτε υπάρχουν πρόσωπα που λειτουργούν είτε ως πηγή έμπνευσης είτε ως πρότυπα λόγω καλλιτεχνικού έργου και στάσης ζωής. Στέκομαι περισσότερο σε αυτούς που έχουν «φύγει» και η ωριμότητα του έργου τους μου δίνει έμπνευση και ώθηση για δημιουργία.
 
4. Στην μέχρι τώρα διαδρομή συναντήσατε ανυπέρβλητες δυσκολίες οποιασδήποτε μορφής ή ακόμη κυκλώματα σε σημείο να σας κλονίσουν;
Ο χώρος της Τέχνης ήταν και παραμένει ένας δύσκολος χώρος στον οποίο πρέπει να θυσιάσεις πάρα πολύ χρόνο από τη ζωή σου και να μοχθήσεις ακόμα πιο πολύ ώστε να έρθει η αναγνώριση και η καταξίωση. Πρέπει βέβαια να υπάρχει κι ανάλογο έργο, το οποίο να μπορεί να αξιολογηθεί. Η οικονομική κρίση των προηγούμενων ετών, αλλά και η σημερινή με τον πανδημία, θεωρώ  πως καθάρισε το τοπίο κι άφησε να φωτιστούν απλοί μα αξιόλογοι άνθρωποι. Όταν σταμάτησε να ρέει το πολύ χρήμα, αποσύρθηκαν αυτοί που επιζητούσαν μόνο χρήμα και δόξα και παρέμειναν αρκετοί ταπεινοί καλλιτέχνες που το μόνο που επιζητούσαν ήταν η καλλιτεχνική έκφραση και δημιουργία. Όταν λοιπόν αποχώρησε μια μεγάλη μάζα που με τα μέσα και τις γνωριμίες, σκέπαζε τα πάντα, φάνηκαν χαραμάδες φωτός από καλλιτέχνες που τόσα χρόνια δούλευαν αθόρυβα με μόνο όπλο το ταλέντο και την πίστη στη δουλειά τους.
 

 
5. Ως σκηνοθέτης ποια είναι τα βασικά στοιχεία που ζητάτε από τους ηθοποιούς σε επίπεδο συνεργασίας και ποια δεν ανέχεστε προτιμώντας να απομακρύνετε ακόμα και ταλαντούχο;
Πάντα θέτω ως κριτήριο κάποιες αρχές από τις οποίες δεν παρεκκλίνω με τίποτα. Θέλω σεβασμό, αξιοπρέπεια, καλό χαρακτήρα, διάθεση για σκληρή δουλειά, άριστη συνεργασία κι επικοινωνία με τους συνεργάτες καθώς και πίστη σε όλη την ομάδα. Έχω βρεθεί κάποιες φορές δίπλα σε ταλαντούχους, αλλά υπερόπτες και με κακό χαρακτήρα. Το αποτέλεσμα ήταν να μην συνεργαστώ μαζί τους. Ο ηθοποιός με καλό κι έντιμο χαρακτήρα ο οποίος θα δουλέψει σκληρά, θα φτάσει σε ένα αποτέλεσμα που στο τέλος θα δούμε πως έχει δημιουργηθεί ένα νέο ταλέντο.
 
 
6. Πώς κρίνετε από την πλευρά σας το πολυσυζητημένο κίνημα metoo που έπληξε έντονα και «επιλεκτικά» τον θεατρικό χώρο με συνεχιζόμενο βαρύ απόηχο;
Χαίρομαι ιδιαίτερα για αυτό το κίνημα, χαίρομαι ιδιαίτερα για τις αποκαλύψεις, χαίρομαι ιδιαίτερα για την προσπάθεια εξυγίανσης του χώρου. Ελπίζω, αν και δεν το πιστεύω, κάποια στιγμή να σταματήσουν και να εκλείψουν όλα τα αρρωστημένα φαινόμενα, όλες οι αρρωστημένες πράξεις. Να υπάρξει κάθαρση, να κυριαρχήσει η αξιοπρέπεια και ο σεβασμός. Κάποιοι άνθρωποι λυμαίνονται εδώ και χρόνια τον χώρο και θεωρούν πως η φήμη, η δόξα και το χρήμα που έχουν, μπορούν να καλύψουν τις όποιες αρρωστημένες σκέψεις και πράξεις τους. Να απομακρυνθούν, να αποκαλυφθούν τα πάντα και να οδηγηθούν στη δικαιοσύνη. Να καταλάβουν όλοι πως η Τέχνη είναι ένας χώρος που ο καλλιτέχνης καταθέτει την ψυχή του μέσω της έκφρασης. Όχι ο χώρος που μπορεί κάποιος να απλώσει το χέρι του και να τον βρωμίσει.

Χαίρομαι που το κίνημα αυτό ξεκίνησε από την Τέχνη. Κι αυτό γιατί η Τέχνη οφείλει να πρωτοπορεί, οφείλει να αφυπνίζει. Μπορεί να φαίνεται πως είναι επιλεκτικό το κίνημα, πως δεν έχει απλωθεί στους υπόλοιπους χώρους της κοινωνίας, αλλά πιστεύω πως όταν ανάβει μια φλόγα, σύντομα ξεπηδούν κι άλλες. Και πρέπει να απλωθεί παντού. Τα όποια αρρωστημένα μυαλά πρέπει να αποκοπούν να ξεσκεπαστούν και να τιμωρηθούν όπου κι αν βρίσκονται. Σίγουρα αυτό μοιάζει σχεδόν απίθανο να συμβεί. Το ίδιο όμως θα σκεφτόμασταν και πριν από μερικά χρόνια, πριν ξεπηδήσει το κίνημα κι αντιληφθούμε τη δυναμική που μπορεί να έχει. Μπορεί να λέγεται πως το κίνημα έπληξε επιλεκτικά μόνο την Τέχνη, αλλά σίγουρα και μέχρι να απλωθεί σε άλλους χώρους, σε όλη την κοινωνία ίσως, πολλοί είναι αυτοί που πλέον είναι συγκρατημένοι. Είναι κι αυτό μια θετική αρχή.
 
 
 
7. Έχοντας συνεργαστεί με το ΚΘΒΕ, πώς αξιολογείτε τον πολιτιστικό του ρόλο τοπικά και ευρύτερα και ποια η γνώμη σας για τα διοικητικά του προβλήματα των τελευταίων χρόνων;
Το Κ.Θ.Β.Ε. είναι ένας τεράστιος καλλιτεχνικός πυρήνας ένα σημαντικότατο κύτταρο της πόλης και πρέπει να ξεπεράσει τα όποια διοικητικά θέματα δεν τον αφήνουν να λειτουργήσει και να αναπνεύσει. Προσωπικά πιστεύω πως πρέπει να βγει λίγο προς τα έξω. Χρειάζεται εξωστρέφεια κι όχι εσωστρέφεια. Να δώσει βήμα έκφρασης σε νέες και πρωτοποριακές ιδέες, σε πολλούς κι ετερόκλητους καλλιτέχνες. Να κοιτάξει λίγο πιο ψηλά, στην Ευρώπη. Χρειάζεται να αλλάξει στόχευση. Θέλω να πρωτοπορήσει. Να υπηρετήσει τον σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκε. Μου λείπει μια πειραματική σκηνή. Μου λείπει το χοροθέατρο. Θέλω να δω να συμβαίνουν πολλά και διαφορετικά πράγματα. Υπάρχουν πολλοί καλλιτέχνες που έχουν μιλήσει με το έργο τους, αλλά στο Κ.Θ.Β.Ε, περνάνε μόνο από έξω ή μπαίνουν μέσα μόνο ως κοινό.
 
 
8. Με ποια βασικά κριτήρια επιλέγετε να σκηνοθετήσετε μια παράσταση και μέχρι ποιου σημείου θα υιοθετούσατε ακόμα και μια ακραία καινοτομία;
Τα κριτήρια αλλάζουν συχνά κι αυτή η εναλλαγή είναι απόρροια των κοινωνικών και πολιτικών συνθηκών. Πριν από δώδεκα χρόνια, βιώσαμε μια σκληρή οικονομική κρίση και πριν από δυόμιση περίπου χρόνια μπήκαμε στη δίνη μιας πανδημίας. Κι εκεί που λέγαμε πως ανατέλλει ο ήλιος, δίπλα μας μέσα στην Ευρώπη, ηχούν οι σειρήνες του πολέμου. Απώλεια, πόνος, αδικία, δυστυχία, εκτοπισμός. Η κοινωνία νοσεί, οι άνθρωποι καταρρέουν όχι μόνο σωματικά αλλά και ψυχικά, με τεράστιες αρνητικές επιπτώσεις όχι μόνο στην ίδια τους την επιβίωση αλλά και σε όλο τον ψυχισμό τους. Η εμπιστοσύνη στον συνάνθρωπο κλονίζεται και δοκιμάζονται έντονα οι διαπροσωπικές σχέσεις. Η Τέχνη μπορεί να λυτρώσει τις ψυχές των ανθρώπων, μπορεί να γεννήσει την ελπίδα.

Με συγκλονίζει η Τέχνη που γεννιέται μέσα από την τραγικότητα, μέσα από το δυστοπικό περιβάλλον που κυοφορείται στην κοινωνία. Αυτή η Τέχνη είναι ένα μέσο έκφρασης της κοινωνίας, ένα βήμα καταγγελίας. Αυτή την Τέχνη θέλω να υπηρετώ. Προσωπικά δεν πιστεύω πως κάτι μπορεί να θεωρηθεί ακραίο και καινοτόμο. Αυτό που αλλάζει είναι η έκφραση. Ενώ το κείμενο παραμένει αυτούσιο, η έκφρασή του μετουσιώνεται και μετασχηματίζεται.
 


9. Στην επιτυχία ή αποτυχία μιας παράστασης, σε τί ποσοστό συμβάλλουν οι καθοριστικοί παράγοντες «συγγραφέας- σκηνοθέτης- ηθοποιοί»;
Έχω δει κείμενα αριστουργήματα, να αντιμετωπίζονται βάναυσα και να βγαίνει ένα κακό αποτέλεσμα. Αντιθέτως έχω δει απλά κείμενα να φωτίζονται μέσα από τον σεβασμό και την καθαρή δουλειά. Πιστεύω πάρα πολύ στο ταλέντο των ηθοποιών, αλλά επιζητώ τη σκληρή δουλειά και τη συνεργασία όλων. Ως σκηνοθέτης πιστεύω πολύ στη δουλειά μου κι έχω ως αρχή, την άριστη συνεργασία με τους ηθοποιούς και τον σεβασμό στο κείμενο. Αυτό που με εξιτάρει είναι να δημιουργώ καθαρούς χαρακτήρες, να βάζω τις διαχωριστικές γραμμές και οι ηθοποιοί μου να διακρίνονται για την ερμηνεία τους και την καθοδήγηση τους. Αυτοί ανεβαίνουν κάθε βράδυ στη σκηνή, σε αυτούς αξίζει το χειροκρότημα. Όταν αυτοί έχουν επιτύχει, τότε έχω επιτύχει κι εγώ. Ως σκηνοθέτης θέλω να περάσω κι έναν προσωπικό προβληματισμό κι ενίοτε κάποιο καλά κρυμμένο μήνυμα. Θέλω όταν ο θεατής αποχωρεί από την παράσταση, να πάρει κάτι μαζί του στις αποσκευές του μυαλού και στη συνέχεια να το ανασύρει και να ψάξει μέσα σ’ αυτό.
 
 
10.  Ασχολούμενος επίσης με κινηματογραφική σκηνοθεσία ή ντοκιμαντέρ, παράλληλα με τη θεατρική, σε ποιο είδος συναντάτε τη μεγαλύτερη πρόκληση και απολαμβάνετε ιδιαίτερα;
Οι προκλήσεις γεννιούνται στο μυαλό και όταν ωριμάσουν αποκαλύπτονται. Απλά αλλάζει το μέσο έκφρασης. Όσο πιο πολλά μέσα διαθέτω ή όσα πιο πολλά μπορώ να εκμεταλλευτώ και να χειριστώ ως δημιουργός, τόσο πιο πλούσιες εικόνες και άρα πιο πολλές «προκλήσεις» θα φωτίσω με τη δημιουργία μου.
 
 
11.  Πόσο πιστεύετε ότι μια επιτυχημένη σκηνοθεσία εξαρτάται από τον οικονομικό παράγοντα σε επίπεδο παραγωγής; Σας έτυχε να κάνετε εκπτώσεις στην έμπνευσή σας λόγω έλλειψης χρημάτων;
Η σκηνοθεσία είναι έμπνευση, όραμα, πίστη, σκληρή δουλειά και δημιουργία. Τα χρήματα θα χρειαστούν για την υλοποίηση. Πάντα μια παραγωγή η οποία καλύπτει βασικές ανάγκες, στηρίζει το όραμα του σκηνοθέτη και βοηθά στην υλοποίηση. Εκπτώσεις κάνουμε όλοι οι καλλιτέχνες πολλές φορές. Πιστεύω όμως πως μια επιτυχημένη σκηνοθεσία, δεν είναι απόρροια χρημάτων αλλά σκληρής δουλειάς, οράματος και υπεύθυνης κι έντιμης αντιμετώπισης του όλου έργου. Είναι πολύ ευχάριστο αλλά και σπάνιο να καλύπτονται όλα τα θέλω και οι απαιτήσεις.

 
12.  Στον μέχρι στιγμής απολογισμό νιώθετε δικαιωμένος σε σχέση με τα όνειρά σας και πώς φαντάζεστε τη συνέχεια, ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια;
Θα έλεγα πως τα τελευταία δέκα χρόνια, αισθάνομαι δικαιωμένος για τις επιλογές προσώπων, συνεργατών, έργων κι άλλων διάφορων επιλογών. Δυστυχώς κάποιες φορές ήρθαν άνθρωποι δίπλα μου που ως μόνο στόχο είχαν την αρπαγή. Αυτό όμως συμβαίνει σε όλους. Πρέπει να είμαστε δυνατοί. Έχω πολλά όνειρα, έχω πολλά σχέδια, τόσο θεατρικά όσο και κινηματογραφικά. Εκτός από το «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ», αυτό το διάστημα ετοιμάζω μια σειρά ντοκιμαντέρ η οποία θα ξεκινήσει να προβάλλεται από τη νέα τηλεοπτική σεζόν ενώ ταυτόχρονα έχω και την παράσταση «Δεσποινίς Χάος» που σκηνοθετώ στην Αθήνα. Οπότε δεν κάθομαι καθόλου.  Θέλω όμως να δημιουργώ και να προσφέρω ακόμα πιο πολλά. Αισθάνομαι πως είμαι ακόμα στην αφετηρία…
 
 
13.  Μιλήστε μας για την Βιρτζίνια Γουλφ που ετοιμάζετε για το Θέατρο Σοφούλη και θα θέλαμε λίγα λόγια για το βαθύτερο πνεύμα του όπως το εισπράξατε, για το στήσιμο της παράστασης και τη συνεργασία σας με τους ηθοποιούς.
 
Πρόκειται για ένα έργο που αποτελεί σταθμό στην παγκόσμια δραματουργία. Ο Άλμπι κατακεραυνώνει το αμερικάνικο όνειρο, την αγωνιώδη προσπάθεια του ανθρώπου για πλούτο και καταξίωση. Η ευτυχία στη δυτική κοινωνία προσφέρεται μέσω της επαγγελματικής ανέλιξης και καταξίωσης, μέσω της υπηρέτησης αναγκαίων κοινωνικών συνθηκών. Η μη υλοποίηση των θέλω του κάθε ανθρώπου, οδηγεί σε νοσηρές καταστάσεις και η κατάθλιψη χτυπά με μανία την πόρτα.

Πολλή δουλειά μα και πίστη από όλους τους συνεργάτες μου. Αυτό εισπράττω καθημερινά στις επίπονες και κουραστικές πρόβες. Ανέφερα πως κάποιοι άνθρωποι αποτελούν σταθμό στην πορεία κι εξέλιξη μου. Αν δεν συνέβαινε αυτό δεν θα μπορούσα να οραματιστώ και να υποστηρίξω τόσο δύσκολες παραγωγές όπως το συγκεκριμένο έργο. Σε τέτοιους ανθρώπους στηρίχτηκα και ξεκίνησα να δουλεύω το έργο «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ» του Έντουαρντ Άλμπι. Το έργο του Άλμπι χρειάζεται δυνατές προσωπικότητες, πλούσιο ταλέντο, επαγγελματισμό, καλλιτεχνική ευαισθησία και όραμα.



Συνεργάζομαι με δύο εκ των κορυφαίων ηθοποιών όχι μόνο της Θεσσαλονίκης αλλά και όλης της Ελλάδας. Αναφέρομαι φυσικά στην Παυλίνα Χαρέλα και στον Κρίτωνα Ζαχαριάδη. Είναι δύο ηθοποιοί που έχουν ένα τεράστιο εκτόπισμα επάνω στη σκηνή. Είναι δύο μαγικοί άνθρωποι, δύο πολύ δυνατές προσωπικότητες, δύο επαγγελματίες με τεράστιο ταλέντο, πλούσια εμπειρία και το σημαντικότερο για μένα αποτελεί πως πρόκειται για  δύο ανθρώπους με εξαιρετικό χαρακτήρα κι άριστη γνώση της θεατρικής Τέχνης.

Αποτελεί μεγάλη μου τιμή το γεγονός πως μου ζητήθηκε να σκηνοθετήσω αυτό το έργο με αυτούς τους καλλιτέχνες στη νέα παραγωγή του θεάτρου Σοφούλη. Θέλω επίσης να πω πως αισθάνομαι διπλά τυχερός που για δεύτερη συνεχόμενη φορά, μετά το «Παλτό», συνεργάζομαι με αυτόν τον εξαιρετικό άνθρωπο καλλιτέχνη, τον Κρίτωνα Ζαχαριάδη. Όταν συνεχίζουν τέτοιες συνεργασίες σημαίνει πως κάτι πολύ αληθινό και δυνατό έχει κτιστεί από κάτω.

Επίσης η ύπαρξη δύο νέων ταλαντούχων ηθοποιών, της Χρυσούλας Μπουγιουκλή και του Αλέξανδρου Κότσυφα, δημιουργεί ένα εξαιρετικό κλίμα επί σκηνής. Πάντα θέλω να δίνω ευκαιρία σε νέους και ταλαντούχους ηθοποιούς. Με ενδιαφέρει ο χαρακτήρας, η αφοσίωση και η σκληρή δουλειά.

Θέλω να επισημάνω επίσης πως αποτελεί μεγάλη μας τιμή η συνύπαρξή μας με την πρωτότυπη μουσική του έργου την οποία υπογράφει ο εκ των κορυφαίων ελλήνων δημιουργών, ο μουσικοσυνθέτης Γιώργος Καζαντζής. Η μουσική του είναι πραγματικά ονειρική και δημιουργεί μια μαγική ατμόσφαιρα.
.
Όλοι ανεξαιρέτως οι συνεργάτες ξεχωρίζουν για τον επαγγελματισμό και το ταλέντο τους. Είναι επίσης πραγματικά μια πολύ σημαντική στιγμή στην πορεία μου γιαπί συνεργάζομαι για δεύτερη συνεχόμενη φορά με το Θέατρο Σοφούλη και πραγματικά αισθάνομαι την αγκαλιά και τη αγάπη όχι μόνο της Παυλίνας που υπογράφει την παραγωγή, αλλά και όλων των εμπλεκόμενων στο χώρο.
 
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ
.
Πληροφορίες για τη παράσταση θα βρείτε εδώ
.

Δείτε αυτά:
-Τι παίζουν τα θέατρα στη Θεσσαλονίκη τώρα, εδώ-Οι νέες ταινίες της εβδομάδαςεδώ.
-Θέατρο: Είδαμε & Σχολιάζουμε, εδώ-Συναυλίες: Είδαμε & Σχολιάζουμε, εδώ-Σινεμά: Είδαμε & Σχολιάζουμε, εδώ-Βιβλίο: Διαβάσαμε & Σχολιάζουμε, εδώ-Κερδίστε προσκλήσεις - Βιβλίαεδώ.
 ..
Ακολουθήστε το Kulturosupa.gr στα social media

      


Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

Πίτσα Στασινοπούλου
Πίτσα Στασινοπούλου

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη

Περισσότερα Της «K» το κάγκελο