Οι Αθηνά Αλεξοπούλου + ο Χάρης Μπόσινας μιλανε στην kulturosupa…

2198 Views
Οι Αθηνά Αλεξοπούλου + ο Χάρης Μπόσινας μιλανε στην kulturosupa… Οι Αθηνά Αλεξοπούλου + ο Χάρης Μπόσινας μιλανε στην kulturosupa…

Δυο νέα «ψαγμένα» παιδιά  δημιούργησαν από καλλιτεχνική «ανάγκη», την θεατρική ομάδα Annada Kadda.  Ο Χάρης γράφει  για την μούσα του,  που δεν είναι άλλη από την Αθηνά, και  όταν ολοκληρωθεί το κείμενο παίζουν μαζί στις παραστάσεις τους. Στα τέσσερα χρόνια από κοινού παρουσίας τους, έχουν κάνει ιδιαίτερη αίσθηση και έχουν αγαπηθεί από το θεατρόφιλο κοινό. Είναι η Αθηνά Αλεξοπούλου και ο Χάρης Μπόσινας. Αυτή την περίοδο  βρίσκονται  Δευτεροτριτα Θεσσαλονίκη και παρουσιάζουν την  παρασταση « Η Οφηλία είναι έγκυος».

Οι  Αθηνά Αλεξοπούλου + ο Χάρης Μπόσινας μιλανε στην kulturosupa…[πρωταγωνιστές της θεατρικής παράστασης «Η Οφηλία είναι Έγκυος» + συντελεστες της ομάδας Annada Kadda].
Φίλοι και γνωστοί που πήγαν, έφυγαν από εκεί με τις καλύτερες εντυπώσεις. Να πας να το δεις μου λεγανε… «Θα το κατά ευχαριστηθείς… Είναι «φευγάτο» και «διαπεραστικό» …» Πριν όμως τους δω από σκηνής, κανόνισα να τα πούμε μεταξύ μας. Και τα είπαμε…
Ποια είναι η σχέση σας με την Θεσσαλονίκη ;
Αθηνά Αλεξοπουλου. Ήμουν φοιτήτρια στο τμήμα θεάτρου του ΑΠΘ και δούλεψα στο Κρατικό, έζησα εδώ 8 χρόνια.
Χάρης Μπόσινας. Και γω τέλειωσα το Κρατικό Βόρειου Ελλάδος…
Είναι γκομενική η σχέση σας η είστε άπλα φιλαράκια ;
Α. Γνωριστήκαμε σε μια οντισιόν του Χάρη. Στην αρχή δεν συμπάθησε ο ένας τον αλλον, αλλά τελικως κολλήσαμε,  είμαστε πολύ καλή φίλοι και συνεργάτες εδώ και τέσσερα χρόνια.
Χ. Εγώ όταν την πρωτοείδα στη σκηνή μαγεύτηκα…
Ποτέ φτιάξατε την ομάδα σας ; [Annada Kadda]
Α. Πριν 4 χρόνια,  με την παρασταση «Μήπως άργησα ;», που παίξαμε στην Αθήνα. Κατόπιν η «Οφηλία» και τέλος το  «ma.ma».
Ποιος γράφει τα κείμενα ;
Χ. Το γράψιμο είναι δικό μου κομμάτι, η επεξεργασία γίνετε από κοινού και στην πρόβα μπορούν να προστεθούν πράγματα. Αν δεν κατάλαβες είμαστε ανοιχτοί σε αυτό το θέμα…
Μόνο δικά σας έργα ανεβάζετε ;
Χ. Προς το παρόν και οι λόγοι είναι ότι δεν πληρώνουμε δικαιώματα, επεξεργαζόμαστε τα κείμενα κατά την διάρκεια των προβών και κυρίως γράφονται για συγκεκριμένους ανθρώπους.
Γιατί παίζετε  σε μπαρ και όχι σε κανονικά θέατρα ;
Χ. θέλουμε  η αποδοχή να είναι πιο μαζική και να μην απευθυνόμαστε μόνο στο θεατρόφιλο κοινό. Να πίνει ο θεατής το πoτο του, να καπνίζει  και να νιώθει άνετα…
Kαι ταιριάζει  η «Οφηλία» στο Partizan ;
Χ. Το έργο εξελίσσεται στα καμαρίνια ενός θεάτρου και αυτό μας δίνει την δυνατότητα να το μεταφέρουμε σε «παράξενους» χώρους. Όπως σε ένα μπαρ. Θα ήταν πρόβλημα να ανέβαινε σε μια σκηνή ενός θεάτρου.
Και η διάφορα ;
Α . Το κοινό κάνει την διαφορά…
Χ. Με ένα τέχνασμα του έργου, οι θεατές γίνονται ο τέταρτος ηθοποιός της παράστασης…
Υπάρχει δηλαδή αυτό το πάρε-δωσε ηθοποιού, θεατή ;
Α. Σε αρκετά σημεία, ο κόσμος μπορεί να μιλήσει, να απαντήσει, να ρωτήσει…
Χ. Ο τρόπος που συμμετέχουν οι θεατές είναι πιο άμεσος. Μπαίνουν μέσα στη διαδικασία και εμείς κινούμαστε ανάμεσα τους.
Είναι ας το πούμε «εναλλακτικό» το έργο ;
Χ. Πρόκειται για μια «εναλλακτική» κωμωδία όπως μας είπε και ένας φίλος…
Α. Το εναλλακτικό κολαει στο ότι παίζεται σε τέτοιους χώρους, γιατί εγώ πιστεύω ότι είναι μια κλασσική κωμωδία..
Για πείτε μου… Γιατί η Οφηλία είναι ξανά !!! έγκυος ;
Α. Επειδή είναι η τρίτη σαιζόν… Τοσο άπλα..
Χ. Ήταν ένα «δικό» μας εσωτερικό αστείο… Δεν γενναει ποτέ, είναι συνεχώς έγκυος. Μια φορά στο «Επί Κολωνό», την επόμενη στο «Νίξον» και τρίτη φορά εδώ.
Τι διαπραγματεύεται το έργο ;
Χ. Την ηλικία των 30. Τότε που διχάζονται οι προτεραιότητες μεταξύ ανδρών και γυναικών. Ξέρεις τα επαγγελματικά για τους πρώτους, οικογενειακή αποκατάσταση για τα «κορίτσια»…
Πως αποφασίσατε να φέρετε την παρασταση σας στην Θεσσαλονίκη?
Α. Έχω ζήσει και έχω δουλέψει εδω, έχω δικούς μου ανθρώπους και με ενδιαφέρει να κάνω θέατρο. Να έχω μια ανοιχτή πόρτα και να υπάρχει συνεργασία στον ορίζοντα. Το έργο πήγε πολύ καλά στην Αθήνα, μας προσέγγισαν και μας πρότειναν να έρθουμε εδώ.
Χ. Να σου πω ότι η παρασταση αυτή είναι εύκολα μεταφερόμενη, είμαστε δυο άτομα, με ελάχιστα σκηνικά, περισσότερα σκηνικά αντικείμενα και αυτό βοηθαει στο να μην είναι μια ακριβή παραγωγη, χωρίς όμως να φαίνεται «φθηνή»…
Τι σημαίνει το όνομα «Annada/Kadda» ;
Χ. Σημαίνει αυτό που «έχουμε στην καρδιά μας» και είναι αρχαία Σανσκριτικά..
Θα θέλατε να έχετε έναν δικό σας χώρο ;
Χ. Μας ενδιαφέρει να συνεργαζόμασταν με άλλους καλλιτέχνες διαφόρων ειδικοτήτων και να υπήρχε ένας χώρος μέσα στον οποίο θα μπορούσαμε όλοι μαζί να εκφραστούμε. Αυτό θα ήταν το ιδανικό και το όνειρο μας.
Πόσο γνωστοί είστε στην Αθήνα ;
Α. Μετά από 4 χρόνια πιστεύουμε ότι έχουμε ένα καλό όνομα στην πιάτσα…
Ζείτε από αυτή την δουλειά;
Χ. Είναι πολύ δύσκολο και γι αυτό αναγκαζόμαστε να κάνουμε και άλλες καλλιτεχνικές δουλειές. Τα έξοδα είναι πολλά και δεν έχουμε χορηγίες.
Α. Ευελπιστούμε ότι κάποια στιγμή θα καταφέρουμε να ζούμε μόνο από αυτό…
Σαν τι άλλο κάνεις Αθηνά;
Α. Διδάσκω θεατρική αγωγή σε παιδάκια και δουλεύω σε μια εταιρεία casting.   Όπως καταλαβαίνεις βιοπορίζομαι  με σχετικά πράγματα που έχουν μα κάνουν με το θέατρο.
Τι άλλο ετοιμάζετε ;
Χ. Θα ξανά ανεβάσουμε το «ma.ma» γιατί δεν πρόλαβε ο κόσμος να το δει λογω των γεγονότων στην Αθήνα με τα επεισόδια του Δεκεμβρίου. Και πιθανώς να ξεκινήσει από εδώ.
Άντε με το καλο, να σας δούμε.
Η παρασταση «Η ΟΦΗΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΟΣ», παίζετε τα ΔΕΥΤΕΡΟΤΡΙΤΑ στο PARTIZAN, μέχρι τέλος Φεβρουαρίου.
PARTIZAN (Βαλαωρίτου 29, Θεσ/νίκη)
Κρατήσεις θέσεων: 210 8839657 και στο  698 1982591/Διάρκεια της παράστασης: 70’/Τιμή εισιτηρίου: 15 € (κανονικό), 12€ (φοιτητικό)
Δηλαδή… προλαβαίνετε δεν προλαβαίνετε..

Φωτογραφικό υλικό





Αρθρογραφος

Γιάννης Τσιρόγλου
Γιάννης Τσιρόγλου
Επικεφαλής Kulturosupa.gr - e-mail: kulturosupa@yahoo.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
«Πέρσες» του Αισχύλου από την Ομάδα Σημείο Μηδέν σε καλοκαιρινή περιοδεία.
«Πέρσες» του Αισχύλου από την Ομάδα Σημείο Μηδέν σε καλοκαιρινή περιοδεία.
με 0 Σχόλια 2160 Views

H Ομάδα Σημείο Μηδέν συνεχίζει την έρευνά της στα θεμελιώδη κείμενα της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας παρουσιάζοντας αυτή τη φορά τους «Πέρσες» του Αισχύλου.

Περισσότερα ...

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη

Περισσότερη Παράξενη ζωή