Ο σκηνοθέτης Βάσος Γεωργας, μιλαει στην Kulturosupa… MΙΑ ΠΟΡΝΟγραφικη [ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ] ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ

1937 Views
 Ο σκηνοθέτης Βάσος Γεωργας, μιλαει στην Kulturosupa… MΙΑ ΠΟΡΝΟγραφικη [ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ] ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ Ο σκηνοθέτης Βάσος Γεωργας, μιλαει στην Kulturosupa… MΙΑ ΠΟΡΝΟγραφικη [ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΗ] ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ

Αφήνω κατά μέρους τα εισαγωγικά, για να περάσουμε κατευθείαν στην μεγάλη [είναι αλήθεια] συνέντευξη. Άλλωστε τι αξία έχουν τα δικά μου σχόλια, όταν ο ίδιος τα λέει χύμα και τσουβαλατα… Η ταινια του «ΤΟ ΣΙΝΕΜΑ ΓΥΜΝΟ» βγήκε σήμερα στις αίθουσες [ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ [Αθήνα] ΠΑΥΛΟΣ ΖΑΝΝΑΣ [Θεσσαλονίκη] και είναι μεγάλη ευκαιρία για το κοινό, να γνωρίσει το ελληνικό ερωτικό σινεμά σε όλο του το μεγαλείο…

Ξέρεις τι είναι πορνό για μένα; Τα πάντα  … όλα τα ευτελή τα άνευ ουσίας… η ζωή μας ολόκληρη που αναλώνεται άνευ σημασίας…

Ο Βάσος Γεωργας μιλαει στην Κουλτουροσουπα...
1.  Καταρχήν πρέπει να σας συγχαρώ που επιτέλους κάποιος αποφάσισε να καταγράψει την ιστορία του ερωτικού ελληνικού σινεμά σε ταινία… Τα συγχαρίκια βέβαια πάνε και στον Δημήτρη Κολιοδημο…
Σε ευχαριστούμε πολύ, αλλά δεν ήταν μια ιδιαίτερη μαγκιά, ήταν η απόφαση να δούμε την ιστορία του ελληνικού σινεμά μέσα από ένα άλλο μάτι, μακριά από τη σοβαροφάνεια και την πομπώδη κριτική στάση που μας έχουν συνηθίσει . Θέλαμε να συνδέσουμε το σινεμά, με την ηθική και τα ιστορικά γεγονότα της κάθε εποχής... Παρακολουθώντας την εξέλιξη ενός παραστατικού είδους Τέχνης, παρακολουθείς και την εξέλιξη ενός λαού, ενός πολιτισμού…

2. Ποιανού ήταν η απόφαση να γυρίσετε ένα ντοκιμαντέρ για τα πορνό ; … Προτρέχω της απάντησης σας και φαντάζομαι εσάς, μιας και ο Κολιοδημος έχει κόλλημα με τα «δρακουλιαρικα»… Η κάνω λάθος ;
Πρέπει να ξέρετε ότι τα «δρακουλιάρικα» έργα όπως τα ονομάζετε είναι αρκούντως ερωτικά… Ήταν μάλλον κοινή απόφαση και ένα φυσικό αποτέλεσμα της κοινής μας αγάπης  για το σινεμά, όσο σημαντικό ή ασήμαντο κι αν είναι, γιατί καμιά φορά η Πολιτιστική Κληρονομιά δεν αποτελείται μόνο από τα σπουδαία έργα τέχνης, αλλά και από τα ευτελή... Αυτό το πάθος, το μοιραζόμαστε σε μια κοινή πορεία και φιλία 25 χρόνων...Όλα αυτά τα χρόνια έχουμε ακολουθήσει ο ένας τον άλλο, σε απίθανες τρέλες, σε απίθανους μαραθώνιους προβολής απίθανων ταινιών, από τα πιο απίθανα μέρη του κόσμου...που μόνο ο Κολιοδήμος μπορεί να ανακαλύψει, πιστέψτε με…  Άλλωστε είναι ο μόνος Έλλην κριτικός που βιβλία του κυκλοφορούν στο εξωτερικό, αν αυτό σας λέει κάτι…
Όποτε αφήστε  τη φαντασία σας να δουλέψει...Καταλαβαίνεις ότι δύο άνθρωποι που μοιράζονται πληροφορίες, εντυπώσεις, εικόνες, ταινίες, για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα, μπορούν να συνεργαστούν πιο αρμονικά και πιο δημιουργικά από οποιονδήποτε άλλον, και χωρίς καμιά διάθεση συναγωνισμού μεταξύ τους...
3. Παρόλο που αυτή η κινηματογραφία, δεν είναι και ογκώδεις [σε σχέση με άλλες χώρες], θα σας πήρε φαντάζομαι πολύ χρόνο, αλλά και ζόρια … «Τι να αφήσω και τι να βάλω…] Είναι έτσι ;
Κι όμως υπήρχαν τρομερές δυσκολίες, κυρίως στη ανεύρεση υλικού...Χρειάστηκε πολύ ψάξιμο σε υγρά υπόγεια, σκονισμένα ράφια, στοίβες από σκουπίδια...Ήταν πολύ θλιβερό να ανακαλύπτεις ότι για μερικές ταινίες δεν υπήρχε ούτε καρεδάκι ή ότι οι πιο πολλοί σκηνοθέτες δεν είχαν ούτε ένα βίντεο της ταινίας τους.....
Δεύτερο μεγάλο βάσανο, η διάρκεια...Και εδώ τα συγχαρητήρια πρέπει να πάνε στην υπομονή και την αντοχή της παραγωγού μας Υβόνης Ρόμαν...Ξεκινήσαμε για ένα ντοκιμαντέρ 4 ωρών, στην πορεία έγινε 6 και ένα πρωί της ανακοίνωσα (χωρίς κανένα έλεος ο αθεόφοβος ) ότι πάμε για 24 ώρες...Έπαθε ένα έμφραγμα η γυναίκα, ξεκίνησε ένας κύκλος διαπραγματεύσεων και καταλήξαμε στις 12 ώρες...Το υλικό που συγκεντρώθηκε ήταν τόσο αξιόλογο και θαυμάσιο, που οποιοσδήποτε θα σήκωνε τα χέρια ψηλά, στο τι να κόψει και τι να αφήσει... Στο τέλος πάρθηκαν πολύ γενναίες αποφάσεις από τους δύο μας και καταλήξαμε σε 12 ώρες, πολύ σπινταριστές και όσο το δυνατόν πιο εμπεριστατωμένες και περιεκτικές σε αντιπροσωπευτικότατα ανά εποχή...
Να τονίσω εδώ ότι το μεγαλύτερο κομμάτι υλικού έχει προέλθει από τις συλλογές μας και κυρίως του Κολιοδήμου, όπου ο άνθρωπος έχει χάσει τον έλεγχο..δεν ελέγχει αυτός πια τη συλλογή του, αλλά η συλλογή του αυτόν που ψάχνει μανιωδώς κι άλλα τετραγωνικά κάθε τόσο…Θα ήμασταν σίγουρα πιο τυχεροί, ά ο χώρος μας είχε 2 – 3 ακόμα Κολιοδήμους…
4. Πόσες τσόντες είδατε τελικά ; Πείτε μου όλες να χαρώ…
Δεν ξέρω τι εννοείς, πόσες τσόντες είδαμε για την παραγωγή ή πόσες τσόντες είδαμε στη ζωή μας γενικώς; Λάβε υπόψη σου πως στις 12 ώρες ο θεατής παρακολουθεί περίπου 700 αποσπάσματα από γύρω στις 400 ταινίες... Βγάλε συμπέρασμα τι έπρεπε να ξαναδούμε για να αποφασίσουμε αποσπάσματα...΄Ηταν ένα χρόνος - όσο κράτησε η κατασκευή - πραγματικής άσκησης...διατριβής θα έλεγα...και τριβής...Πάντως πιστεύω ότι περάσαμε καλά και αυτό φαίνεται από το αποτέλεσμα...
5. Και στο «Σινεμά Γυμνό», να πούμε ότι δεν καταγράφεται αποκλειστικά και μόνο την πορνογραφία, αλλά και τις άλλες, τις «κανονικές» ας πούμε ταινίες, αυτές που διέθεταν την τσαντούλα τους … Κάνω λάθος ;
Φυσικά, όπως σου είπα η ιδέα ήταν να δούμε το ελληνικό σινέμα με ένα άλλο μάτι και κατά επέκταση τη ηθική της Ελληνικής κοινωνίας τα τελευταία 100 χρόνια και πως εξελίχθηκε...Τη σεξουαλική επανάσταση που δεν έφτασε ποτέ εδώ και τα απωθημένα της...
Απωθημένα μιας κοινωνίας που καμαρώνει για προοδευτική, αλλά όπου το Ραδιοτηλεοπτικό της Συμβούλιο, τιμωρεί ένα μεγάλο Κανάλι γιατί προβάλει δυό αγόρια να φιλιούνται...Μια κοινωνία που νοσεί και σέρνεται στο πάτωμα, πίσω από τα χρυσοποίκιλτα τακούνια της γόβας της Τζούλια Αλεξανδράτου, τα τηλεοπτικά κανάλια που φτάνουν σε οργασμό μαζί της, σε ένα απίστευτο ταγκό υποκρισίας και κακού γούστου... Την ίδια στιγμή η κοινωνία αρνείται να συζητήσει θέματα όπως οι γάμοι ομοφυλοφίλων, αποποινικοποίηση των μαλακών ουσιών, κι ένα σωρό άλλα πράγματα που στο εξωτερικό έχουν λυθεί εδώ και χρόνια, να μη πω δεκαετίες…
Βέβαια κάθε εποχή πρέπει να τη κρίνεις με τα ιδιαιτέρα χαρακτηριστικά της...Για παράδειγμα στην δεκαετία του 50, θα δεις στις πιο πολλές ταινίες εκείνης της εποχής ένα νούμερο στρηπτήζ, αλλά σου λείπει η πληροφορία, ότι εκείνα τα καμπαρέ κλαμπ δεν έχουν καμιά σχέση με τα σημερινά...Ήταν ένα συνηθισμένος τόπος διασκέδασης της αστικής τάξης (όλα μαζεμένα γύρω από το Σύνταγμα) και είχαν νούμερα χορευτικά, εκεί έπαιζαν τα πρώτα  - ας τα πούμε - ροκ γκρουπ και το πρόγραμμα παρουσίαζαν διάφοροι κομπέρ...ο Ορέστης Λάσκος ένας από αυτούς διάβαζε τα ποιήματα του, ανάμεσα στα διάφορα νούμερα...
Συνεπώς η «τσοντούλα», έχει άλλη μορφή αναφορά και άλλη σημασία και άλλη ενοχή, ανά εποχή...
6.Υπάρχει και το απόσπασμα του πρώτου όπως λένε γυμνού στον ελληνικό κινηματογράφο, για το «Δάφνις και Χλόη» μιλώ, εκεί που η πρωταγωνίστρια κάνει μπάνιο γυμνή ;
Και βέβαια και μάλιστα από κόπια αναπαλαιωμένη με την ευγενική παραχώρηση αποσπασμάτων από τη Ταινιοθήκη της Ελλάδας που είναι το μόνο μέρος που λειτουργεί εκπαιδευτικά και παιδευτικά το σινεμά στην Ελλάδα, εννοώ η αρχειοθέτηση και τα υπέροχα αφιερώματα , κι αυτό χάρισε στις προσπάθειες ενός ακούραστου ανθρώπου του Θόδωρου Αδαμίδη...
Πρέπει να σου πω όμως ότι υπάρχουν ακόμα πιο σπάνια κομμάτια, όπως τα φιλμ του Λόγγου, που έκρυβαν ένα μυστήριο για πάνω από 70 χρόνια ή σκηνές από την πρώτη πρώτη αμιγώς ταινία πορνό που γυρίστηκε ποτέ ή σκηνές από τις πρώτες βουβές ταινίες στην Ελλάδα του 20 και του 30…
7.  Επιπλέον η ελληνική πορνογραφία διανθίζεται και από πολλά λεκτικά μαργαριτάρια… Ιστορικά θα τα έλεγα και δεν είναι της ώρας να τα αναφέρω… Και σας ρωτώ γι αυτά…
Τα μαργαριτάρια αυτά είναι απίστευτα, μερικές φορές μοναδικά, υπάρχουν αρκετές τέτοιες ατάκες και στη ταινία και στη σειρά… Το πιο αξεπέραστο σημείο είναι οι τίτλοι αυτών των ταινιών, μερικοί μάλιστα και παραπλανητικοί, όπως το ΚΟΡΙΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΟΓΟ, φαντάζεσαι κι εγώ δεν ξέρω τι, αλλά στην ουσία ουδέν περί αλόγου…κι όμως λόγω του τίτλου η ταινία κατέληξε να είναι η πιο εμπορική κάλτ ταινία του ελληνικού σινεμα και να έχει κυκλοφορήσει σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης, μέχρι και
στα νησιά Φίτζι…

8.  Ποιους θεωρείται τους μεγαλύτερους Έλληνες πορνοσταρ και αν τελικά υπάρχουν..
Αναμφισβήτητα ο Χάρυ Μπρούμελ και ο Τελης Σταλόνε.. Κακώς επικράτησε η φήμη ότι ο Γκουζγκούνης…Τον Γκουζγκούνη τον εκμεταλλεύτηκαν μερικοί που διοργανώνουν κάλτ πανηγύρια και τον θεοποίησαν, ενώ ο άνθρωπος έχει μικρή φιλμογραφία…ακόμα και οι περισσότερες ατάκες που του χρεώνουν, είναι μύθος…
Αλλά και στο πορνό στην Ελλάδα, είσαι ότι δηλώσεις…
9. Ποσό «σεμνό» μπορεί να είναι το «Σινεμά Γυμνό» ; Ήσασταν τολμηροί στις απόφαση σας; Τι θα κόψουμε, τι θα βάλουμε, μη φανεί καμιά ερωτική πράξη κοκ … Ρωτώ γιατί στην Θεσσαλονίκη από βλακεία μου δεν κατάφερα να δω την ταινία..
Νομίζω ότι είναι τολμηρό και σεμνό ταυτόχρονα… Είναι αξιοπρεπές και πιστεύω ότι έχει ήθος  απέναντι σε όσους μίλησαν, αλλά και σε όσους αρνήθηκαν να μιλήσουν… Μα πάνω από όλα πιστεύω ότι έχει τη σεμνότητα και την  ψυχραιμία  να αντικρύσει την ιστορία του σινεμά κατάματα και να τη καταγράψει, όχι με διάθεση να κάνει τον θεατή ηδονοβλεψία στιγμών, αλλά μάρτυρα μιας καταγεγραμμένης ιστορίας…Μια Ιστορίας που ελπίζουμε να μείνει χρήσιμη για πάρα πολλά ακόμα χρόνια στη διάθεση του κάθε ενδιαφερόμενου.

10. Τι αντιμετώπιση είχατε από τους πρωταγωνιστές [γενικότερα], ήταν συνεργάσιμοι μαζί σας, «εύκολοι» ώστε να απαντήσουν αλλά και να εμφανιστούν μετά από τόσα χρόνια στο πανί ;

Οι περισσότεροι ήσαν πολύ πρόθυμοι να πουν τη γνώμη τους, και να εξηγήσουν το πώς και το γιατί, αλλά και να μας μεταφέρουν το κλίμα της εποχής… Είναι χαρακτηριστική η αξιοπρέπεια και η ευγένεια της Τίνας Σπάθη, που με περισσή αγάπη και τόλμη εξηγεί και θυμάται στιγμές της καριέρας της…

11.   Σας αρνήθηκε κανείς ;
Ναι υπήρξαν άνθρωποι που δεν κατέστη δυνατόν να μιλήσουν, είτε γιατί δεν θέλουν να θυμούνται ή γιατί δεν θέλουν να τους θυμούνται… Αλλά υπήρξαν κι άνθρωποι που δεν είχαν μιλήσει ποτέ ξανά στο παρελθόν και μιλάνε με μια γενεοδωρία, όπως για παράδειγμα ο Μπερτό ή Νάσος Σπίρης, ο σημαντικότερος σκηνοθέτης πόρνο που δείχνει στην κάμερα για πρώτη φορά το πρόσωπο του…

12.   Μιλάμε για ένα ντοκιμαντέρ 100 λεπτών  και ένα άλλο υλικό 12 ωρών… Που όπως διάβασα προορίζεται για την τηλεόραση…. Είναι προσοδοφόρο εκεί το έδαφος ;  Έχει προγραμματιστεί το ποτέ και σε ποιο κανάλι ;
Όχι, δεν νομίζω ότι θα υπάρξει κανάλι να παίξει την σειρά…κι αυτό όχι λόγω της τολμηρότητας, αλλά κανένα Κανάλι δεν ενδιαφέρεται για το ελληνικό σινεμά… αυτό είναι το μόνο σίγουρο… σινεμά για αυτούς είναι η Σούλα, η Βούλα και παρόμοια τενεκεδάκια… Θα κυκλοφορήσει όμως σε box set DVD τον Σεπτέμβρη κι μάλιστα σε πολύ καλή τιμή, λόγω εποχής …
13.   Πως είδατε τις αντιδράσεις του κοινού στο φεστιβάλ ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης, εκεί όπου έκανε πανελλήνια πρεμιέρα ;
Μια χαρα, σε μερικούς άρεσε, σε μερικούς δεν άρεσε και κάποιοι βαρεθήκαν κιόλας, το θεωρώ εντελώς υγιές και μου άρεσε… Εκείνο που δεν μου άρεσε ήταν που κάποιοι μας κατηγόρησαν επειδή δεν το «κανιβαλίσαμε»… Δεν το θεωρώ έντιμο και γι αυτό δεν το κάναμε… Δουλειά μας ήταν να καταγράψουμε και όχι να κριτικάρουμε και γι αυτό δεν βάλαμε καμιά διήγηση (voice over), αλλά αφήσαμε την ιστορία να την πούνε οι καλεσμένοι μας. Καμιά φορά λέγονται αντικρουόμενα πράγματα, αλλά ο θεατής μπορεί να βγάλει συμπεράσματα…
14.   Να πάμε και σε μερικές προσωπικές ερωτήσεις, σχετικές βέβαια με το θέμα…
Θα προτιμούσα να μην απαντήσω… Δεν νομίζω ότι ο κόσμος ενδιαφέρεται για την άποψη  κάθε ειδικού… Δεν υπάρχουν ειδικοί, όπως έλεγε κι Όρσον Γουέλλες, ή είμαστε όλοι ειδικοί ή κανείς… Κάναμε μια δουλειά μεθοδικά και σεμνά και ελπίζουμε ν αρέσει…αυτό δεν μας νομιμοποιεί να είμαστε ειδικοί και να εκφέρουμε γνώμη επί παντός επιστητού…

15.   Τι είναι για σας πορνό ;
Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι για μένα, στη ηλικία μου (τότε που η νιότη μου΄λεγε πως θα γινόμουν άλλος) ήταν ένας απίστευτος χαβαλές με μια τρομερή συντροφικότητα με φίλους (θυμάμαι τον Βαγγέλη Κοτρώνη, τον Νίκο Ζερβό, τον Σταμάτη Αρμένη, κ.ά, ) και μια συνενοχή,  ήταν σαν μια σκανδαλιά, κάτι το απαγορευμένο, μια αδίψαστη περιέργεια παρατήρησης, όχι μόνο για το συνέβαινε επί της οθόνης, αλλά και κυρίως τι συνέβαινε γύρω μας μέσα στην αίθουσα…Δροσιά τα καλοκαιρινά μεσημέρια, ατέλειωτες συζητήσεις για το πώς και γιατί…Θυμάμαι τον Βαγγέλη Κοτρώνη και μένα να μπαίνουμε στο Κοσμοπολίτ να καθόμαστε στη μέση της αίθουσας (ενώ οι πιο πολλοί πηγαίνανε στα θεωρεία) και να ανοίγουμε ομπρέλες…΄Η να προσπαθούμε στο Αλάσκα να ψήσουμε ρέγκα με εφημερίδες και να χτυπά συναγερμός και αν εκκενώνεται η αίθουσα…αυτά…τα νιάτα που έφυγαν, οι φίλοι που έφυγαν, οι εποχές που έφυγαν ή όπως λέει ο Άκι Καουρισμάκι «Μακριά πετούνε τα σύννεφα»… Ξέρεις τι είναι πορνό για μένα; Τα πάντα  … όλα τα ευτελή τα άνευ ουσίας… η ζωή μας ολόκληρη που αναλώνεται άνευ σημασίας…

15  Είναι τελικά η πορνογραφία μιας μορφής  τέχνη ;
Αν η τέχνη είναι μια αναγκαιότητα, τότε και το πορνό είναι τέχνη… Όπως λέει στη σειρά ο φίλος μου Άκης Καπράνος «αν δεν υπήρχαν αυτές οι ταινίες δεν θα ξέραμε πώς να κάνουμε έρωτα» … Ελλείψει σεξουαλικής εκπαίδευσης, τις λέμε και εκπαιδευτικές ταινίες… Αν τώρα λάβεις υπόψη σου ότι σκοπός της Τέχνης είναι εκτός από ψυχαγωγικός και εκπαιδευτικός, έχεις την πλήρη απάντηση…
16. Πιστεύετε πως ακόμα στην Ελλάδα, ο κόσμος θεωρεί την πορνογραφία κάτι το εξευτελιστικό ;
Στην Ελλάδα επικρατεί τέτοια υποκρισία, ο κόσμος έχει μια σύγχυση, φερειπείν πολλοί μπερδεύουν τον ερωτισμό με το πορνό… Αλλοι θεωρούν ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΑ ακόμη και την τηλεόραση (και ίσως και να έχουν δίκιο.. Όλοι καταριούνται εύκολα, πετροβολάνε τον αμαρτωλό, αλλά κάνουν ουρά να αγοράσουν (και σε ακριβή τιμή) το βίντεο της κάθε χαριτωμένης σεξοσελέμπριτι…Αυτή είναι η Ελλάδα, μια χώρα που όλοι περνούν καλά, όλοι πάνε διακοπές , αλλά σαν χώρα καταρρέει από στιγμή σε στιγμή… μια παράγκα που στήσαμε σε μια καταπληκτική παραλία με φοβερή θεά και που θα την πάρει και θα την σηκώσει ο πρώτος βοριάς… Η χώρα όλη είναι μια πορνό ταινία, όπου οι πρωταγωνιστές της κάνουν ότι κάνουν, αλλά το πρωί το έχουν ξεχάσει…

17.   Τι κάνει μια πορνοταινια να διαφέρει από μια άλλη ; Και δεν εννοώ αν εχει μόνο ωραίους και προικισμένους πρωταγωνιστές –ες.
Η πρόθεση..Οι προθέσεις… Η επαγγελματική συνείδηση… Τι κάνω, γιατί το κάνω…
Στην Ελλάδα δεν υπήρξε και ούτε υπάρχουν «αγνές» προθέσεις ή συνείδηση…Αρπαχή ήταν το πορνό σε αυτή τη χώρα, αρπαχτή είναι και τώρα (19,90 ευρώ για 40 λεπτα μονοπλάνα)..Δυστυχώς και εδώ, είχαμε το πορνό που μας άξιζε…
"Το γυμνο κορμι της για δολωμα"
18. Θα σας ενδιέφερε να γυρίσετε μια ταινια, η «αλλού παπά ευαγγέλιο» ;
Τα ευαγγελία είναι μια χαρά, το σινεμά στη χώρα μας νοσεί… Εργάζομαι πάνω σε δυο τρία σχέδια, κρατώντας μικρά καλάθια, ελπίζοντας λίγο, και ονειρευόμενος καθόλου…
Είναι τραγικό να ζείς στη Ελλάδα και να προσπαθείς να κάνεις σινεμά…
Ελπίζουμε, και μέσα από το ΣΙΝΕΜΑ ΓΥΜΝΟ, να γίνει αισθητό σε όλους πόσο δύσκολη υπόθεση είναι να κάνει κανείς σινεμά, και τότε και σήμερα, πόσο δύσκολο να εκφράσει κανείς ιδέες, μικρές ή μεγάλες, σημαντικές ή ασήμαντες και να αισθανθεί ο θεατής πόσο άδικα αντιμετωπίζει η Πολιτεία τα τελευταία χρόνια αυτόν τον χώρο, να τον διχάζει σε ομάδες, να τον σπρώχνει στην απελπισία και σε αδιέξοδο και να μη του δίνει ελπίδα, ζωή και προοπτική για το μέλλον, να μην του προσφέρει τα αυτονόητα, ένα σύγχρονο και ρεαλιστικό Νόμο Κινηματογράφου...

Σας Ευχαριστω και καλη επιτυχια, την αξιζετε...

Φωτογραφικό υλικό





Αρθρογραφος

Γιάννης Τσιρόγλου
Γιάννης Τσιρόγλου
Επικεφαλής Kulturosupa.gr - e-mail: kulturosupa@yahoo.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή