Ζυθοποιία του θεσσαλικού κάμπου βγάζει μπίρα από... κάστανο

278 Views
Ζυθοποιία του θεσσαλικού κάμπου βγάζει μπίρα από... κάστανο Ζυθοποιία του θεσσαλικού κάμπου βγάζει μπίρα από... κάστανο

 

Την τρίτη της ετικέτα τύπου IPA (Indian Pale Ale) αναμένεται να παρουσιάσει για πρώτη φορά στο Athens Craft Beer Festival, που θα πραγματοποιηθεί 18-20 Οκτωβρίου στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού, η Ζυθοποιία Πηνειού. 
Θυμίζουμε ότι η λαρισαϊκή εταιρεία λάνσαρε την πρώτη της μπύρα, την LoLa Pilsner την άνοιξη του 2018, σε συνεργασία με άλλο ζυθοποιείο, το οποίο παρήγαγε την μπύρα με τη συνταγή και τις πρώτες ύλες της Ζυθοποιίας Πηνειού. 
Η πρώτη ζυθοποίηση της LoLa στο δικό της εργοστάσιο έγινε τον περασμένο Φεβρουάριο. Η ζυθοποιία Πηνειού παράγει την μπύρα LoLa σε 2 ποικιλίες, την Belgian Ale με αρώματα ψωμιού και μπισκότου και πικάντικη επίγευση και την Pilsner με πικάντικα αρώματα και ελαφριά πικρή επίγευση. 
Σχετικά με τις πωλήσεις, ο εκ των ιδρυτών και CEO της εταιρείας, Γιώργος Πέτρου, ανέφερε στο FnB daily ότι "ήταν το πρώτο καλοκαίρι, που βγήκαμε κανονικά στην αγορά. Ωστόσο, υπάρχει πολύ θετικό κλίμα, οι μπύρες αρέσουν πολύ στον κόσμο και έχουμε μια πολύ δυνατή παρουσία στα καταστήματα εστίασης". 
Πρόσθεσε δε ότι "επόμενος στόχος της Ζυθοποιίας Πηνειού είναι η τοποθέτησή μας σε μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ". 
Σημειώνεται ότι έχει ήδη γίνει τοποθέτηση στα καταστήματα Μασούτης στη Λάρισα και στον Πλαταμώνα, ενώ εντός των ημερών αναμένεται να μπει και στα My Market, με τα σχέδια της διοίκησης να κάνουν λόγο για "ακόμη μεγαλύτερη επέκταση στις αγορές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης". 
Εξάγοντας για τους ομογενείς 
Ο επικεφαλής της Ζυθοποιίας Πηνειού καταλήγει πως "το momentum θεωρώ ότι μας ευνοεί, γιατί υπάρχει μεγάλη τάση προς στις μικροζυθοποιίες. Με καλό προϊόν, σωστή επικοινωνιακή στρατηγική και φυσικά αποδοτικές πωλήσεις, πιστεύουμε ότι θα πετύχουμε τους στόχους μας". 
Με παρόμοιο τρόπο θα προσπαθήσει η εταιρεία να αναπτύξει και τις εξαγωγές της, αρχικά σε χώρες, όπου είναι έντονο το στοιχείο των Ελλήνων ομογενών. Τα ελληνικά εστιατόρια, καθώς και τα όλο και περισσότερα, εξειδικευμένα στο ζύθο, σημεία πώλησης θα αποτελέσουν εργαλεία για τις εξαγωγές της. 
Τέλος, αναφορικά με το αν υπάρχουν σκέψεις για επέκταση της παραγωγής και σε άλλα προϊόντα, ο κ. Πέτρου παραδέχτηκε ότι είναι νωρίς ακόμα, ωστόσο υπογράμμισε πως, "η αλλαγή της νομοθεσίας σύμφωνα με την οποία, τα ζυθοποιία μπορούν να παράγουν νέα προϊόντα ζύμωσης χυμού μήλου, αχλαδιού, ροδιού και δημητριακών, είναι πρόκληση. Δεν μπορεί κάποιος να μην το σκέφτεται, όταν μάλιστα γύρω μας παράγονται, ίσως, τα καλύτερα μήλα και ρόδια της Ευρώπης. Είμαστε ήδη σε επαφή με το τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων του ΤΕΙ Θεσσαλίας, προκειμένου να οργανώσουμε μια σχετική συνεργασία. Επίσης, νομίζω πως η παραγωγή μπύρας με κάστανο θα είναι ένα εγχείρημα που θα κάνουμε πολύ γρήγορα, αξιοποιώντας τα κάστανα όμορου δήμου". 
Πηγή thessaliaeconomy.gr

Φωτογραφικό υλικό





Με ετικέτα: Θεσσαλία

Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή