ΧΑΛΑΡΗ, ΝΕΟΥΟΡΚΕΖΙΚΗ, HIPSTER KOMENTI ΤΟ «ΟΣΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΕΟΙ». ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ

409 Views
ΧΑΛΑΡΗ, ΝΕΟΥΟΡΚΕΖΙΚΗ, HIPSTER KOMENTI ΤΟ «ΟΣΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΕΟΙ». ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΧΑΛΑΡΗ, ΝΕΟΥΟΡΚΕΖΙΚΗ, HIPSTER KOMENTI ΤΟ «ΟΣΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΕΟΙ». ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ

ΧΑΛΑΡΗ, ΝΕΟΥΟΡΚΕΖΙΚΗ, HIPSTER KOMENTI ΤΟ «ΟΣΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΕΟΙ». ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ

Η αλήθεια είναι ότι η φετινή θερινή σεζόν είναι γεμάτη με ταινίες εποχής, κλασσικά λογοτεχνικά κείμενα που παίρνουν σάρκα και οστά, ευχάριστες γαλλικές κωμωδίες, πολλές περιπέτειες και θρίλερ για το φιλοθεάμων μη κουλτουριάρικο κοινό και λίγο Γούντι Άλεν για κλείσιμο. Έτσι όταν μάθαμε πως ο “indie” σκηνοθέτης της Frances Ha “Νόα Μπάουμπαχ” σκηνοθετεί μια κουλτουριάρικη κομεντί-δράμα με ζευγάρια στη Νέα Υόρκη και με ένα καστ γεμάτο σταρ, δεν μπορούσαμε παρά να σπεύσουμε να την παρακολουθήσουμε.
 
Η ταινία παρακολουθεί τον Μπεν Στίλερ και την Ναόμι Γουότς, ως Τζος και Κορνήλια Σρέμπνικ, ένα παντρεμένο μεσήλικο ζευγάρι. Μετά από πολλές αποτυχίες στην προσπάθεια να αποχτήσουν ένα παιδί, αποφασίζουν πως θα ζήσουν ευτυχισμένοι οι δύο τους. Καθώς ο Τζος δουλεύει στο νέο του ντοκιμαντέρ όμως, είναι προφανές ότι έχει χτυπήσει τοίχο κι ότι κάτι λείπει από τη ζωή τους. Μέχρι που γνωρίζουν τον Τζέιμι και τη Ντάρμπι, ένα νεαρό, αυθόρμητο ζευγάρι, έτοιμο να δοκιμάσει και να βιώσει κάθε πάθος και ενδιαφέρον. Για το Τζος, είναι σαν να έχει ανοίξει ένα παράθυρο στα νιάτα του- ή στα νιάτα που θα ήθελε να έχει. Σύντομα οι ανήσυχοι σαραντάρηδες, θα κάνουν στην άκρη τους φίλους τους της ίδιας ηλικίας για να ακολουθήσουν τα βήματα των ανέμελων νεαρών, για να βρεθούν ενώπιόν κωμικοτραγικών καταστάσεων.
Επί της ουσίας στο «Όσο είμαστε νέοι» ο Νόα Μπάουμπαχ επιδιώκει να σκιαγραφήσει το χάσμα μεταξύ των γενεών των σημερινών εικοσάρηδων και σαραντάρηδων και προσπαθεί να μιλήσει για το χρόνο που περνά, τη φιλοδοξία και την επιτυχία, και το πορτραίτο ενός γάμου που δοκιμάζεται από την εισβολή της νιότης. Καταφέρνει με χιούμορ να απεικονίσει τη λατρεία των σημερινών μετά-hipster εικοσάρηδων για το vintage, την αναζήτηση και το πάθος με το παλιό αλλά και την γενιά των σαραντάρηδων που πλέον ζούν μέσα στην ηλεκτρονική εποχή, με Netflix και smartphones.
Kυρίως απασχολείται με τον συσχετισμό των δύο γενεών, πόσο συναρπαστικοί και απειλητικοί ταυτόχρονα φαίνονται οι σημερινοί νέοι, στους μεγαλύτερους τους και τελικά τι είναι αυτό που για τον καθένα είναι σημαντικό και τον κάνει ευτυχισμένο ανεξαρτήτων γενιάς. Για το Μπάουμπαχ η ιστορία προέκυψε από δύο επιθυμίες: από τη μία να απεικονίσει τη δυναμική των σχέσεων σήμερα- γάμοι, φιλίες και τα σημεία που τέμνονται- κι από την άλλη, να αποδεχτεί το γεγονός ότι ο ίδιος δεν είναι πια ένας νέος καλλιτέχνης, αλλά «ενοχλητικά» καθιερωμένος.
 
Ο Άνταμ Σάντλερ παρά τις απεγνωσμένες του προσπάθειες να ξεφύγει από την κωμωδία, για άλλη μια φορά δεν μας αφήνει να τον πάρουμε και τόσο στα σοβαρά. Καταλήγει να ερμηνεύει μια καταθλιπτική φιγούρα αποτυχημένου 40αρή, που προσπαθεί να διανθίσει τη ζωή και τη σχέση του, μέσα από την παρέα με τους νέους.
Η Ναόμι Γουότς πάλι είναι αρκετά ενδιαφέρουσα, καθώς την συνεπαίρνει η νεότητα και ο ρόλος της, σε μια διαφορετική και συμπαθητική ερμηνεία.
Ο Άνταμ Ντράιβερ ερμηνεύει ξανά τον φιλόδοξο, μπερδεμένο, hipster εαυτό του, όπως κάνει στη σειρά Girls, στη ταινία Frances Ha και όπου αλλού τον έχουμε δει ως τώρα.
 Τέλος η Αμάντα Σέιφριντ, ερμηνεύει την γλυκιά και αδιάφορη μάλλον Νταρμπι, χωρίς ιδιαίτερες διακυμάνσεις.
 
Δυστυχώς η ταινία δεν ανήκει ξεκάθαρα ούτε στο είδος του δράματος, αλλά ούτε και σε αυτό της κωμωδίας, παρά τις κωμικοτραγικές σκηνές της. Αν και καταφέρνει επάξια να παρουσιάσει το βασικό της δίπολο, τις διαφορές και τις σχέσεις ανάμεσα στα δύο ζευγάρια διαφορετικών γενιών και παρουσιάσει με απόλυτη ακρίβεια της δύο γενιές, μένει μετέωρη ανάμεσα στα είδη και δεν κάνει το κοινό της ούτε να βιώνει ξεκάθαρα το δράμα ούτε την κωμωδία.
 
Χωρίς λοιπόν να αναμιγνυόμαστε απαραίτητα συναισθηματικά, ξεφεύγουμε από την ελληνική πραγματικότητα για να κοιτάξουμε μέσα από την κλειδαρότρυπα σαν το ζευγάρι των σαραντάρηδων, την ευχάριστη και χαλαρή διαφορετική ζωή της μετά-hipster γενιάς των εικοσαρηδών σε μια Νέα Υόρκη που σφύζει από ζωή, ρετρό, ελπίδα, όνειρα και περίεργα πάθη.
 
Την βαθμολογούμε με 5
.

Όσο Είμαστε Νέοι - While We’re Young

του Νόα Μπάουμπαχ
με τους Μπεν Στίλερ, Ναόμι Γουότς, Άνταμ Ντράιβερ, Αμάντα Σέιφριντ, Άνταμ Χόροβιτζ


-AΙΘΟΥΣΕΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΕΔΩ


Φωτογραφικό υλικό





Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
In Tempo με τον Νίκο Χρηστίδη: «Μας μένει μόνο η ελπίδα, στην οποία έχουμε επενδύσει τη μισή μας ζωή».
In Tempo με τον Νίκο Χρηστίδη: «Μας μένει μόνο η ελπίδα, στην οποία έχουμε επενδύσει τη μισή μας ζωή».
με 0 Σχόλια 343 Views

Παρά τις δυσκολίες της εποχής, συνεχίζει να ελπίζει και να παραμένει πιστός στη μεγάλη του αγάπη, που δεν είναι άλλη από την τραγουδοποιία και τις ενορχηστρώσεις. Με μεγάλη χαρά αυτόν τον μήνα φιλοξενούμε στο InTempo τον Νίκο Χρηστίδη, έναν εξαίρετο μουσικό-τραγουδοποιό της πόλης. Συνέντευξη στη Βένια Αδαμάκου για την Κουλτουρόσουπα.

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή