Φέτος το καλοκαίρι... «Όλα Θα Πάνε Στραβά»...

856 Views
Φέτος το καλοκαίρι... «Όλα Θα Πάνε Στραβά»... Φέτος το καλοκαίρι... «Όλα Θα Πάνε Στραβά»...

Φέτος το καλοκαίρι... «Όλα Θα Πάνε Στραβά»

Έχοντας κατακτήσει τις καρδιές πάνω από 3,2 εκατομμυρίων θεατών μόνο στη Γαλλία, το «AllGoneSouth», μία από τις πιο μεγαλύτερες φετινές επιτυχίες της γαλλικής κωμωδίας, μας ταξιδεύει στην εξωτική Βραζιλία για μια θεότρελη περιπέτεια!

Η Σόνια αποφασίζει να γνωρίσει τον φίλο της, Φρανκ, στον αυστηρό πατέρα της, διευθυντή ενός πολυτελούς ξενοδοχείου στη Βραζιλία, ενώ ο Φρανκ σχεδιάζει κρυφά να της κάνει πρόταση γάμου. Μαζί τους ταξιδεύει και όλη η παρέα, που ετοιμάζεται για ονειρεμένες διακοπές.
Ένα πρωί, τα αγόρια φεύγουν για μια εκδρομή στο δάσος του Αμαζονίου, παίρνοντας μαζί τους αναγκαστικά και την ηλικιωμένη γιαγιά της Σόνια. Την επομένη, έχουν όλοι εξαφανιστεί… Τι έχει συμβεί; Την απάντηση έχει η μικρή κάμερα, με την οποία η παρέα κατέγραψε τις περιπέτειές της!
 
Με τέτοιους φίλους, ποιος χρειάζεται εχθρούς;
To 2014, μια μικρή κωμωδία ήρθε από το πουθενά για να αποδείξει ότι μπορεί να ανατρέψει όλα τα στερεότυπα σχετικά με το «καθωσπρέπει» γαλλικό χιούμορ και έγινε μία από τις πιο αναπάντεχες επιτυχίες της χρονιάς, κόβοντας πάνω από 2,5 εκατομμύρια εισιτήρια. Εμπνευσμένο από κωμωδίες όπως το «The Hangover» και ταινίες found footage, το «Babysitting» μάς σύστησε τον Φρανκ και την παρέα του καθώς εκείνοι ζούσαν την πιο τρελή μέρα της ζωής τους. Και, καθώς φαίνεται, τα μπλεξίματα είναι στη μοίρα τους: το ταξίδι τους στη Βραζιλία, που προμηνύεται κρίσιμο για το μέλλον της σχέσης του Φρανκ με την Σόνια, εκτροχιάζεται γρήγορα, όταν μέρος της παρέας εξαφανίζεται στη ζούγκλα παρέα με την ηλικιωμένη γιαγιά της Σόνια. Αυτοί που έμειναν πίσω, έχουν μόλις έναν τρόπο να καταλάβουν τι συνέβη: το υλικό που βιντεοσκόπησαν οι αγνοούμενοι στη ζούγκλα…
 
Η ιδέα για την συνέχεια της ιστορίας προέκυψε πριν ακόμη ολοκληρωθεί η πρώτη ταινία: πλήρως ικανοποιημένοι με το υλικό που προέκυψε από τα γυρίσματα της πρώτης ταινίας, οι παραγωγοί ζήτησαν από τους συντελεστές να ξεκινήσουν αμέσως δουλειά για την συνέχεια, πριν ακόμη το «Babysitting» αναδειχθεί σε μεγάλη επιτυχία. «Αποφασίσαμε να στραφούμε σε καταστάσεις που θυμίζουν το “ManVs. Wild” και τέτοιου τύπου αμερικανικές παραγωγές που έχουν να κάνουν με επιβίωση στην φύση ή σε εχθρικό για τον άνθρωπο περιβάλλον», λέει ο συν-σκηνοθέτης Νικολά Μπεναμού. «Μας φάνηκε πολύ αστεία η ιδέα αυτοί οι τύποι να πρέπει να επιβιώσουν στην άγρια, αφιλόξενη φύση. Θέλαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό σε σχέση με την πρώτη ταινία κι έτσι καταλήξαμε σε μια περιπέτεια δράσης όσο πιο μακριά μπορούσαμε από τη Γαλλία, κάτι που σήμαινε και διακοπές για εμάς!».
 
Όπως και στην πρώτη ταινία, η αφήγηση ξετυλίγεται κατά το ήμισυ με την μέθοδο του found footage, βλέπουμε δηλαδή εικόνες που υποτίθεται έχουν τραβήξει οι ίδιοι οι χαρακτήρες. Όμως, όσο φυσικό και αυθόρμητο κι αν φαίνεται  το υλικό, άλλο τόσο περίπλοκο και προσεκτικά χορογραφημένο είναι από τους συντελεστές μπροστά και πίσω από την κάμερα. «Κανείς δεν καταλαβαίνει πόσο δύσκολο είναι να γυρίσεις μια ταινία foundfootage», εξηγεί ο έτερος σκηνοθέτης, και πρωταγωνιστής, Φιλίπ Λασό. «Μελετήσαμε ώρες διάφορα βιντεάκια στο YouTube, η κουλτούρα του live-action είναι, εξάλλου, παντού γύρω μας και θέλαμε πραγματικά να φανούμε αντάξιοι των απαιτήσεων του κοινού, που την γνωρίζει καλά. Υπάρχουν κάποιοι που λένε ότι το γυρίσαμε σε μια εβδομάδα – τόσο πολύ δεν αντιλαμβάνονται την δουλειά και την προσπάθεια που χρειάζεται. Αλλά τελικά είναι και το μεγαλύτερο κοπλιμέντο που μπορούν να σου κάνουν, φαίνεται έτσι ότι κάναμε καλά την δουλειά μας».
Έχοντας ζήσει την δυσκολία του γυρίσματος με αυτήν την μέθοδο, οι ηθοποιοί ήταν καλύτερα προετοιμασμένοι αυτή τη φορά και πανέτοιμοι να συνεχίσουν την όμορφη αυτή περιπέτεια. «Ήταν κάτι σαν θαύμα η εμπορική επιτυχία της πρώτης ταινίας», παραδέχεται η Αλίς Νταβίντ, που υποδύεται την Σόνια. «Λάθος – πρώτο θαύμα ήταν το ότι καταφέραμε να την κάνουμε και δεύτερο θαύμα ήταν η φοβερή επιτυχία! Τότε είχαμε πει ότι αν είχαμε την ευκαιρία να γυρίσουμε μια συνέχεια, θα το κάναμε κάπου που να έχει ήλιο και ευτυχώς τα καταφέραμε. Το γύρισμα στη ζούγκλα, βέβαια, είχε την δυσκολία του, δεν ήταν διακοπές – όλα μοιάζουν εχθρικά στη ζούγκλα! Είμαστε όμως τόσο αγαπημένοι φίλοι πια, που το διασκεδάσαμε αφάνταστα και αυτό βγαίνει και στην ίδια την ταινία». «Είμαστε πάνω από όλα μια ομάδα φίλων και συνεργατών που περνούν καλά, και νομίζω αυτός ήταν ένας από τους λόγους που άρεσε τόσο στους θεατές», συμφωνεί ο Λασό. «Διαισθάνθηκαν ότι υπήρχε πραγματική διάθεση για ψυχαγωγία και πρωτοτυπία στην αφήγηση, δεν έβλεπαν κάποια προσπάθεια να τους εξαπατήσουμε. Βάλαμε και πολλά πραγματικά στοιχεία από τις πραγματικές μας σχέσεις, για να γίνει ακόμη πιο αναγνωρίσιμη η ιστορία, και γυρίσαμε σε πανέμορφες τοποθεσίες.»
 

16 Ιουνίου στους κινηματογράφους

Σκηνοθεσία
Νικολά Μπεναμού Φιλίπ Λασό
Σενάριο
Ζιλιέν Αρουτί Νικολά Μπεναμού Φιλίπ Λασό Πιερ Λασό
Παραγωγή
Κριστόφ Σερβονί Μαρκ Φιζμάν
Ηθοποιοί
Φιλίπ Λασό Αλίς Νταβίντ Κριστιάν Κλαβιέ Βενσάν Ντεσανιά
Ταρέκ Μπουνταλί Ζιλιέν Αρουτί Σαρλότ Γκαμπρί
Φωτογραφία
Αντουάν Μαρτό
Μοντάζ
Ολιβιέ Μισό-Αλσουρούν
Μουσική
Μαξίν Ντεσπρέ
Μάικλ Τόρντμαν
Διάρκεια
93’
Διανομή
Odeon

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
«Περσέας και Ανδρομέδα»: Η πιο παραμυθένια ιστορία της μυθολογίας ταξιδεύει σ' όλη την Ελλάδα από την Κάρμεν Ρουγγέρη
«Περσέας και Ανδρομέδα»: Η πιο παραμυθένια ιστορία της μυθολογίας ταξιδεύει σ' όλη την Ελλάδα από την Κάρμεν Ρουγγέρη
με 0 Σχόλια 1417 Views
«Περσέας και Ανδρομέδα»:  Η πιο παραμυθένια ιστορία της Μυθολογίας μας ταξιδεύει σ' όλη την Ελλάδα από την παιδική σκηνή της Κάρμεν Ρουγγέρη
Περισσότερα ...

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη

Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή