Χάνσελ και Γκρέτελ: Τι συμβαίνει όταν οι Κορεάτες αποφασίζουν να μεταφέρουν το κλασικό παραμύθι στην μεγάλη οθόνη;

336 Views
Χάνσελ και Γκρέτελ: Τι συμβαίνει όταν οι Κορεάτες αποφασίζουν να μεταφέρουν το κλασικό παραμύθι στην μεγάλη οθόνη; Χάνσελ και Γκρέτελ: Τι συμβαίνει όταν οι Κορεάτες αποφασίζουν να μεταφέρουν το κλασικό παραμύθι στην μεγάλη οθόνη;

 Χάνσελ και Γκρέτελ: Τι συμβαίνει όταν οι Κορεάτες αποφασίζουν να μεταφέρουν το κλασικό παραμύθι στην μεγάλη οθόνη; 

Από τη στήλη «Έι γκα» του Παναγιώτη Κοτζαθανάση.

Ο Έουν -σου, ένας νεαρός άνδρας με οικογενειακά προβλήματα, εμπλέκεται σε ένα αυτοκινητιστικό δυστύχημα που τον αφήνει τραυματισμένο στο δάσος. Καθώς προσπαθεί να επιστρέψει στον αυτοκινητόδρομο, συναντά ένα κορίτσι με ένα φανάρι, που τελικώς τον προσκαλεί σπίτι της. Εκεί γνωρίζει τα δύο αδέρφια της, τον μεγαλύτερο Μαν-μποκ και τον μικρό Τζέονγκ-σουν, μαζί με τους γονείς τους, τον Γέονγκ-σικ και την Σου-τζέονγκ. Αρχικά μοιάζουν σαν μια χαρούμενη οικογένεια, αλλά όσο περνάει η ώρα, εμφανίζονται ενδείξεις για το αντίθετο. Ο Έουν-σου συνειδητοποιεί κάποια στιγμή πως δεν μπορεί να φύγει από το δάσος, και πως κάτι πολύ περίεργο συμβαίνει στο σπίτι. Τα πράγματα περιπλέκονται περισσότερο όταν ο ιερέας Μπιέον και η σύντροφός του Χιε-γιουνγκ εμφανίζονται στο δάσος, και ο Έουν-σου  ανακαλύπτει την αληθινή ιστορία των παιδιών.
 
Ο Γιμ Πιλ-σουνγκ υπογράφει το σενάριο (μαζί με τους Κιμ Μιν-σουκ και Κιμ Τζιν-χιε) και σκηνοθετεί ένα φιλμ με σκοπό να λειτουργήσει ως μια εφιαλτική έκδοση του κλασικού παραμυθού των αδερφών Γκριμ, αν και τελικώς η ιστορία λίγη σχέση έχει με το πρωτότυπο, πέρα από τα παιδιά που έχουν παγιδευτεί στο σπίτι και την «ιδέα» του φούρνου. Η ταινία ακολουθεί την συνηθισμένη εξέλιξη  των ταινιών τρόμου, καθώς ο πρωταγωνιστής αργά αλλά σταθερά συνειδητοποιεί πως είναι παγιδευμένος, μέχρι το σημείο που ανακαλύπτει τι ακριβώς συμβαίνει.
 
Η αίσθηση της αγωνίας είναι διαρκής, αν και δεν κυριαρχεί στο φιλμ, μιας και παρουσιάζεται αριστοτεχνικά μέσω λεπτομερειών, όπως για παράδειγμα ο ιδρώτας  που εμφανίζεται στο πρόσωπο του  Γέονγκ-σικ και τους θορύβους που ακούγονται από το ταβάνι.
 
Από την άλλη, τα σκηνικά και το γενικότερο περιβάλλον του σπιτιού αποτυγχάνουν να αποδώσουν την τρομακτική ατμόσφαιρα που ήθελε να προσδώσει ο Γιμ, μιας και είναι υπερβολικά φωτεινά και χρωματιστά, και γεμάτα με παιδικά παιχνίδια, κυρίως διάφορες κούκλες-κουνέλια. Τα παιδιά ενίοτε δείχνουν τρομακτικά, κυρίως ο Μαν-μποκ, αλλά στο μεγαλύτερο μέρος της ταινίας, και ιδιαίτερα τα δύο κορίτσια είναι πολύ χαριτωμένα για να θεωρηθούν επικίνδυνα. Ως εκ τούτου, ο ρόλος του «κακού» πέφτει στα χέρια του ιερέα  Μπιέον, ο οποίος όμως δεν μπορεί να κάνει και πολλά, καθώς αποκαλύπτονται οι δυνάμεις των παιδιών. Γενικότερα, το μεγαλύτερο ελάττωμα της ταινίας έχει να κάνει με τους χαρακτήρες, οι οποίοι μοιάζουν συνεχώς παράταιροι ενώ και οι πράξεις τους δεν δικαιολογούνται, με αποκορύφωμα του Έουν-σου, του οποίου είναι εντελώς παράλογες, ειδικά στο τέλος.
 
Το μοναδικό στοιχείο της παραγωγής που εντείνει το στοιχείο του τρόμου επί μονίμου βάσεως είναι ο ήχος των Τσόι Τάε-γιουνγκ και Κιμ Σιν-γιονγκ, οι οποίοι έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά στον συγκεκριμένο τομέα. Σε γενικές γραμμές πάντως, η παραγωγή είναι εξαιρετική, αρχής γενομένης από την φωτογραφία του Κιμ Τζι-γιονγκ, ο οποίος παρουσιάζει εικόνες εξαιρετικής ομορφιάς τόσο στο σπίτι όσο και στο δάσος. Ο Ρίου Σέονγκ-χιε έχει κάνει επίσης εξαιρετική δουλειά στα σκηνικά, σε σημείο που, σε συνδυασμό με τα προαναφερθέντα και τα εντυπωσιακά ειδικά εφέ, έχουν ως αποτέλεσμα μια πραγματική οπτική πανδαισία. Το χαρακτηριστικό αυτό όμως δεν βοηθά την γενικότερη ατμόσφαιρα ενώ και το όλο σκηνικό είναι πολύ φωτεινό για ταινία τρόμου.
 
Τα τρία παιδιά (Έουν Γον-τζάε, Σιν Έουν-κιουνγκ και Τζιν Τζι-χι) είναι αρκετά καλά στους ρόλους τους, ιδιαίτερα ο πρώτος ως Μαν-μποκ. Ο Παρκ Χι-σουν είναι όσο φρικιαστικός χρειάζεται ως ιερέας Χιουν. Ο Τσαν Τζουνγ-μιουνγκ από την άλλη, είναι μέτριος στον πρωταγωνιστικό ρόλο, σε έναν όμως αρκετά κακογραμμένο ρόλο. Μιας και ταινία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό επάνω του, το συγκεκριμένο αρνητικό είναι αρκετά σημαντικό.
 
Το «Χάνσελ και Γκρέτελ» αξίζει μια ματιά για την εξαιρετική παραγωγή του, αλλά ως ταινία τρόμου αποτυγχάνει, τουλάχιστον σε μεγάλο βαθμό. 


Φωτογραφικό υλικό





Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας απονέμει τα κορυφαία βραβεία στα 10 ΘΒΘ 2020
Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας απονέμει τα κορυφαία βραβεία στα 10 ΘΒΘ 2020
με 0 Σχόλια 2508 Views

 Η τιμή είναι μεγάλη και η αναγνώριση από τον πρώτο πολίτη της πόλης, για ένα θεατρικό θεσμό που αισίως κλείνει φέτος τα 10 χρόνια, ακόμη μεγαλύτερη. Τον ευχαριστούμε θερμά

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο
  • Το.. λάθος της στο σεξ που προδίδει ότι σας απατά
    Το.. λάθος της στο σεξ που προδίδει ότι σας απατά

     Σε κάθε ζευγάρι υπάρχει το "πράσινο τερατάκι" της ζήλειας και της αμφισβήτησης για το κατά πόσον ο ένας είναι αφοσιωμένος και πιστός στον άλλο. Όσον αφορά τις γυναίκες, ωστόσο, υπάρχει μια μικρή λεπτομέρεια που μπορεί να "προδώσει" το αν έχουν απατήσει τον σύντροφό τους...


    Περισσότερα ...
  • Αφθώδης Στοματίτιδα.
    Αφθώδης Στοματίτιδα.

     Στη χαβούζα του ’20 επιπλέουν (με σειρά εμφάνισης) ένας καράφλας οδηγός ΚΤΕΛ, η γιαγιά μου, ο Τζορτζ Όργουελ, ο Αμβρόσιος, η θεία Τούλα, ο Μπακογιάννης, η Λέχου, ένας υποψήφιος πανελληνίων με αφθώδη στοματίτιδα, εγώ, εσύ που διαβάζεις αυτό το άρθρο και ο άλλος που θα το αγνοήσει. Γράφει η Ντόρα Παπάζη.

    Περισσότερα ...
  • Αύγουστος Κορτώ: «Οταν είπα στη μάνα μου ότι μου αρέσουνε τ΄αγόρια»…
    Αύγουστος Κορτώ: «Οταν είπα στη μάνα μου ότι μου αρέσουνε τ΄αγόρια»…

     Ο Έλληνας συγγραφέας, που δεν έχει κρύψει τις σεξουαλικές του προτιμήσεις, γράφει με αφορμή τη σημερινή, Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ομοφοβίας, για την ανάγκη να σκοτώσουμε τη ντροπή...


    Περισσότερα ...

Περισσότερη Παράξενη ζωή