Kabukicho Love Hotel: Ερωτική κοινωνική ταινία, σε ιαπωνικό στυλ… Είδαμε & Σχολιάζουμε.

579 Views
Kabukicho Love Hotel: Ερωτική κοινωνική ταινία, σε ιαπωνικό στυλ… Είδαμε & Σχολιάζουμε. Kabukicho Love Hotel: Ερωτική κοινωνική ταινία, σε ιαπωνικό στυλ… Είδαμε & Σχολιάζουμε.

 Kabukicho Love Hotel: Ερωτική κοινωνική ταινία, σε ιαπωνικό στυλ… Είδαμε & Σχολιάζουμε. Από τη στήλη «Έι γκα» του Παναγιώτη Κοτζαθανάση.  

Ο Ριουίτσι Χιρόκι συνδυάζει το «pinku»παρελθόν με το κοινωνικού φιλμ παρόν του για να παρουσιάσει μια σειρά από ιστορίες που διαδραματίζονται κατά την διάρκεια ενός 24ώρου και συνδέονται μέσω ενός ερωτικού ξενοδοχείου στην ερωτική συνοικία του Τόκιο, Καμπούκι-τσο.
 
Η Σάγια είναι μια τραγουδίστρια-στιχουργός που προσπαθεί να κάνει το επόμενο βήμα στην καριέρα της. Συγκατοικεί με τον Τόρου και αν και είναι ερωτευμένοι, το σεξ έχει σταματήσει. Ο Τόρου θεωρητικά εργάζεται σε ένα πεντάστερο ξενοδοχείο, αλλά στην πραγματικότητα είναι διαχειριστής ενός ερωτικού ξενοδοχείου με την επωνυμία «Άτλας». Η Μίνα είναι μια Κορεάτισα πόρνη πολυτελείας που συναντά τους πελάτες της στο Άτλας. Είναι η τελευταία της μέρα στη δουλειά, μιας και επιστρέφει στην Κορέα για ανοίξει ινστιτούτο αισθητικής μαζί με την μητέρα της. Η αποχώρησή της αποτελεί σημείο έντασης μεταξύ  της ίδιας και του φίλου της, Τσονγκ-σου, ο οποίος εργάζεται  ως σεφ και δεν γνωρίζει την πραγματική δουλειά της. Η Σατόμι είναι μια μεσήλικας καθαρίστρια του ξενοδοχείου, που κρύβει τον εραστή της εδώ και 15 χρόνια στο σπίτι της, περιμένοντας να περάσει η προθεσμία παραγραφής για ένα έγκλημα που τέλεσαν οι δυο τους. Η Μίγιου είναι μια φοιτήτρια που εργάζεται στη βιομηχανία πορνό και γυρίζει μια ταινία στο ξενοδοχείο. Η Χανάκο είναι μια έφηβη που έχει εγκαταλείψει το σπίτι της, η οποία σαγηνεύεται από τον Μασάγια, που δουλεύει ως «προμηθευτής» γυναικών για έναν γκάγκστερ που τις εκπορνεύει. Τέλος, η Ρικάκο είναι μια παντρεμένη αστυνομικός η οποία συναντάει τον εραστή της, έναν άλλον αστυνομικό εν ονόματι Ριουχέι, στο Άτλας. Εκεί, ανακαλύπτει έναν θεωρητικά εξαφανισμένο εγκληματία. Αναμενόμενα, δεν έχουν όλες οι ιστορίες την ίδια βαρύτητα, με αυτές των Τόρου και Τσονγκ-σου να είναι οι κεντρικές και τις υπόλοιπες να περιστρέφονται γύρω τους.
 
Στα (+) θετικά:  Ο Ριουίτσι Χιρόκι είχε δύο στόχους στο συγκεκριμένο φιλμ και τους πέτυχε και τους δύο. Ο πρώτος ήταν να παρουσιάσει μια σειρά από ψυχαγωγικές ιστορίες με θέμα την αγάπη και το σεξ και ο δεύτερος να καταδείξει τις πραγματικές συνθήκες των ερωτικών ξενοδοχείων και της βιομηχανίας του σεξ, γενικότερα, ως χώρους εργασίας. Όσο αναφορά το πρώτο σκέλος, αν και δεν εξετάζονται όλες οι ιστορίες σε βάθος, εντούτοις, όλες έχουν κάτι να πούνε. Για παράδειγμα, αυτή με τον Τόρου και την Σάγια κάνει ένα σχόλιο για την μουσική βιομηχανία, εκείνες με την Μίνα και την Χανάκο για την πορνεία και εκείνη με την Μίγιου για την βιομηχανία πορνό. Το δεύτερο σκέλος παρουσιάζει τις συνθήκες με άκρως ρεαλιστικό τρόπο, μιας και η εργασία στον συγκεκριμένο χώρο αποτυπώνεται ως κάτι που μπορεί να είναι αρκετά εξευτελιστικό και ενίοτε, ακόμα και επικίνδυνο. Η γενικότερη αισθητική της ταινίας όμως, διατηρείται σε ένα αρκετά ψυχαγωγικό επίπεδο και το φιλμ δεν είναι ένα αμιγώς κοινωνικό, σοβαρό φιλμ και σε αυτό συνδράμουν και οι διάφορες ερωτικές σκηνές, δύο εκ των οποίων είναι αρκετά «καυτές». Σε συνδυασμό με κάποια δραματικά στοιχεία και το γεγονός πως δεν έχουν όλες οι ιστορίες καλό τέλος, ο Χιρόκι παρουσιάζει μια άκρως ρεαλιστική οπτική της ζωής.
 
Το επιτελείο των ηθοποιών είναι ένα από τα μεγαλύτερα ατού του φιλμ, συνδυάζοντας την διαφορετικότητα με εξαιρετικές ικανότητες, από την πλειονότητα των πρωταγωνιστών. Πέρα από την Μαέντα, περιλαμβάνει τον Σότα Σομετάνι ως Τόρου, ο οποίος αποδεικνύει ακόμα μια φορά την ικανότητά του στο να υποδύεται εντελώς διαφορετικούς ρόλους, την πανέμορφη Λι Έουν-γου ως Μίνα (την οποία ίσως να την θυμόσαστε από το «Moebius» του Κιμ Κι Ντουκ , τον καλτ Νάο Ομόρι, την αγνώριστη Κάχο Μινάμι που είναι εξαιρετική ως Σατόμι, και πολλούς άλλους, που έχουν απόδοση που το λιγότερο που μπορεί να χαρακτηριστεί είναι επαρκής
 
Μιας και το μεγαλύτερο μέρος της ταινίας εκτυλίσσεται μέσα στο ξενοδοχείο, η φωτογραφία του Ατσουχίρο Ναμπεσίμα επικεντρώνεται στην ρεαλιστική απεικόνιση του συγκεκριμένου χώρου και σε αυτό το πλαίσιο κάνει εξαιρετική δουλειά. Επιπλέον, τα διάφορα δωμάτια διαφέρουν πολύ μεταξύ τους, σε ένα σαφέστατο δείγμα της τεχνικής αρτιότητας του φιλμ ενώ το μοντάζ του Τζουνίτσι Κικούτσι διατηρεί τις συνεχείς αλλαγές των ιστοριών κατανοητές και αρμονικά συνδεδεμένες.
 
Στα (-) αρνητικά: Το μόνο αρνητικό που βρήκα στην σκηνοθεσία και στο σενάριο είναι πως το φιλμ ξεκινά και ολοκληρώνεται με ένα τραγούδι της Ατσούκο Μαέντα (πρώην μέλους του εξαιρετικά δημοφιλούς girl-band AK48), η οποία υποδύεται την Σάγια, σε μία ξεκάθαρη τακτική που στόχευε στην προώθησή της,
 
Συνοψίζοντας [=], το "Kabukicho Love Hotel" είναι ένα εξαιρετικό δείγμα σύγχρονου Ιαπωνικού κινηματογράφου και ένα άκρως ψυχαγωγικό φιλμ.
.
Βαθμολογία:
6,5 στα 10
.
Το trailer:

Φωτογραφικό υλικό





Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Οι πρωτοεμφανιζόμενες υποψήφιες ομάδες στα 10 ΘΒΘ μιλούν στην «Κ» - Ας τις γνωρίσουμε καλύτερα.
Οι πρωτοεμφανιζόμενες υποψήφιες ομάδες στα 10 ΘΒΘ μιλούν στην «Κ» - Ας τις γνωρίσουμε καλύτερα.
με 0 Σχόλια 493 Views
Στα πλαίσια προώθησης και προβολής των φετινών υποψηφίων των 10ων Θεατρικών Βραβείων Θεσσαλονίκης, απευθυνθήκαμε στο πιο ζωντανό και ελπιδοφόρο θεατρικό δυναμικό, στο «αύριο» του θεάτρου μας. Οι θίασοι που διεκδικούνν το Βραβείο Καλύτερης Πρωτοεμφανιζόμενης Ομάδας της Χρονιάς 2020, μιλούν στην Κουλτουρόσουπα 

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή