«Δεν ήθελα να την σκοτώσω»: Όταν ο πιο ξεχωριστός κωμικός ηθοποιός πυροβόλησε τη σύντροφό του

1142 Views
«Δεν ήθελα να την σκοτώσω»: Όταν ο πιο ξεχωριστός κωμικός ηθοποιός πυροβόλησε τη σύντροφό του «Δεν ήθελα να την σκοτώσω»: Όταν ο πιο ξεχωριστός κωμικός ηθοποιός πυροβόλησε τη σύντροφό του

 

Το ημερολόγιο έδειχνε 14 Οκτωβρίου. Αυτός δεν ήταν καλά. Υπέφερε από ζάχαρο και, πριν από λίγη ώρα, τον είχε πιάσει μια έντονη κρίση.

Σήκωσε το τηλέφωνο και την πήρε. Της εξήγησε την κατάσταση, το γεγονός πως δεν αισθανόταν καλά, το επεισόδιο που είχε προ ολίγου. Ζήτησε να τη δει. Εκείνη συμφώνησε. Τον περίμενε.

Πήγε σπίτι της και ακούσανε μαζί την κασέτα με τα τραγούδια που είχε γράψει αποκλειστικά για εκείνη. Ο άντρας ηρέμησε και η συζήτηση άρχισε να «στροβιλίζεται» γύρω από γνωστά, ενδεχομένως και χιλιοειπωμένα, θέματα. Του ζήτησε κάτι συγκεκριμένο. Εκείνος δεν απάντησε αυτό που η γυναίκα ήθελε ν’ ακούσει.

Αίφνης, του είπε να χωρίσουν. Ο άντρας δεν το πήρε καλά. Έβγαλε το «Σμιθ & Γουέσον» περίστροφο που είχε μαζί του και την πυροβόλησε- μία, δύο, τρεις φορές.
Μπαμ. Μπαμ. Μπαμ.

Έπειτα, έφυγε από το διαμέρισμα. Ο πρωταγωνιστής μας ήταν ο ίδιος πρωταγωνιστής αναρίθμητων εκπληκτικών ελληνικών ταινιών τη χρυσή εποχή του κινηματογράφου.

Τον έλεγαν Γιάννη Γκιωνάκη.

Κι αυτή είναι η ιστορία ενός σκανδάλου που πήγε ολότελα στραβά.

«Δεν ήθελα να την σκοτώσω»:  Όταν ο πιο ξεχωριστός κωμικός ηθοποιός πυροβόλησε στο θώρακα την σύντροφό του (Pics)

Ιατρική- Θέατρο- Ελληνικός Κινηματογράφος
Το αρχικό πλάνο ήταν ν’ ακολουθήσει τα χνάρια του πατέρα του, ο οποίος ήταν γιατρός. Έτσι, πέρασε στην ιατρική σχολή Αθηνών και έμοιαζε βέβαιο πως ο επαγγελματικός του προσανατολισμός θα ήταν πιο σταθερός κι από το χέρι του Αργύρη Καμπούρη όταν πήγαινε για τις τελευταίες 2 βολές στον τελικό με την ΕΣΣΔ το 1987.

Στην πορεία, όμως, ανακάλυψε την αγάπη του για το θέατρο και άρχισε να σπουδάζει, παράλληλα, στην σχολή του Καρόλου Κουν. Σχεδόν μοιρολατρικά η υποκριτική εκτόπιζε ολοένα και περισσότερο την ιατρική, μέχρις ότου να τον ωθήσει να πάρει την απόφαση πως θέλει να γίνει ηθοποιός.

Παραδόξως, ο πατέρας του τον ενθάρρυνε και, έχοντας την πατρική υποστήριξη να εκτελεί χρέη φτερών στα πόδια του, ξεκίνησε την καριέρα του παίρνοντας μέρος σε πλειάδα επιθεωρήσεων.

Το ταλέντο του δεν άργησε να γίνει αντιληπτό από τους κατάλληλους ανθρώπους και, όχι πολύ αργότερα, έκανε το ντεμπούτο του στο πανί (1946, «Παπούτσι από τον τόπο σου»).

Από κει και πέρα η εκτόξευση ήρθε- alert: ηλεκτρονικό κλείσιμο του ματιού- με χειρουργική ακρίβεια, φτάνοντας στην κορυφή την περίοδο της απόλυτης άνθησης της Μεγάλης Οθόνης στη χώρα μας, να λέει αξέχαστες ατάκες περί… ποτών:

«Πορτοκαλάδα θέτε; Από πορτοκάλια; Τι, λεμονάδα θέτε; Από λεμόνια; Ε τι θέτε!».

Φωτογραφικό υλικό





Με ετικέτα: Γιάννης Γκιωνάκης

Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή