«Μπλέ Βασίλισσα», Μαύροι Ουρανοί, αλλά Αχτίδα Φωτός για το Ελληνικό Σινεμά; Είδαμε και Σχολιάζουμε.

1016 Views
«Μπλέ Βασίλισσα», Μαύροι Ουρανοί, αλλά Αχτίδα Φωτός για το Ελληνικό Σινεμά; Είδαμε και Σχολιάζουμε. «Μπλέ Βασίλισσα», Μαύροι Ουρανοί, αλλά Αχτίδα Φωτός για το Ελληνικό Σινεμά; Είδαμε και Σχολιάζουμε.

 
Είδαμε και Σχολιάζουμε.

Την περασμένη Παρασκευή το βράδυ, ορμώμενος από τη συνέντευξη του kulturousopa.gr με την ηθοποιό Φωτεινή Λεβογιάννη (διαβάστε εδώ), βρέθηκα στον Κινηματογράφο Φαργκάνη για την παρακολούθηση της νέας ταινίας «Μπλέ Βασιλίσσα». Τρέχοντας να αποφύγω την αδιάκοπη βροχή, έφτασα μόλις λίγα λεπτά πριν την έναρξη της ταινίας διαπιστώνοντας ένα κενό θάλαμο υποδοχής με μόνο την κοπέλα στο γκισέ των εισιτηρίων να παρευρίσκεται στο χώρο. Έχοντας λίγο χρόνο μέχρι την έναρξη σκέφτηκα με μειδίαμα στα χείλη τα σχόλια που είχα ακούσει λίγες ώρες πριν από την παρέα μου ότι θα ήμουν ο μόνος που θα πήγαινε να παρακολουθήσει τέτοιου είδους ταινία Παρασκευή βράδυ. Τελικώς διαψεύστηκαν οι προβλέψεις τους, καθώς ήμασταν 2 άτομα συνολικά στην προβολή, με τον δεύτερο να είναι ο ραδιοφωνικός παραγωγός Μάριος Ασλαμάς, γνωστός για την αγάπη που τρέφει στα κινηματογραφικά και θεατρικά δρώμενα. Μάλιστα, μετά το πέρας της προβολής ακολούθησε μια μίνι συζήτηση για τη ταινία, την ελληνική κινηματογραφική και θεατρική σκηνή, ολίγον από ποδόσφαιρο και μου αποκάλυψε ότι είναι και ακόλουθος της σελίδας της Κουλτουρόσουπας. Ένας πραγματικά πολύ ενδιαφέρων άνθρωπος που βρέθηκε την κατάλληλη ώρα και στιγμή.
 
Ο βασικότερος προβληματισμός που γεννήθηκε από την εν λόγω προβολή είναι ότι ενώ βρισκόμαστε σε μια περίοδο αναταράξεων στα λιμνάζοντα ύδατα του ελληνικού κινηματογράφου με την συμβολή ανθρώπων με «φρέσκια» οπτική, το κοινό δεν δείχνει να έχει συλλάβει την αλλαγή εποχής που συντελείται. Οι αιτίες μπορεί να αναζητηθούν σε πολλές πηγές, άλλωστε ίσως είναι από τις μοναδικές περιπτώσεις που μπορείς να πεις «Η ήττα έχει πολλούς πατέρες», αλλά το μείζον είναι να βρεθούν λύσεις. Γνώμη της στήλης είναι ότι πρέπει να αξιοποιηθεί η δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο έπακρο και να γίνει προσπάθεια «σύνδεσης» των νέων εγχειρημάτων με ομοειδή του εξωτερικού ώστε να αποτυπωθούν πιο ομαλά στο μυαλό του θεατή.
 
Με τα παραπάνω κατά νου και μην μακρηγορώντας περαιτέρω, πάμε να αναλύσουμε την προσπάθεια του σκηνοθέτη Αλέξανδρου Σιπσίδη και των σεναριογράφων Δημήτριου Ευλαμπίδη και Απολλωνίας Τσάντας.
 
Γενικά για την ταινία
Στην σημερινή Αθήνα διάφορα παρακλάδια του οργανωμένου και μη εγκλήματος προσπαθούν να καπηλευτούν το πολύτιμο δαχτυλίδι με την ονομασία «Μπλέ Βασίλισσα». Ένα σπιράλ προδοσιών, λυκοσυμμαχιών και αστάθμητων παραγόντων προδικάζουν απρόσμενες εξελίξεις.
 
Πλεονεκτήματα
·  Η επιλογή των ηθοποιών. Είναι από τις λίγες φορές που στο κάστινγκ οι υπεύθυνοι έπεσαν διάνα. Θα σταθώ σε 2 περιπτώσεις που προσωπικά μου έκαναν την μεγαλύτερη εντύπωση στους ανδρικούς ρόλους. Αυτές δεν θα μπορούσαν να μην δεν αναφέρονται στους 2 παλαίμαχους του είδους, τον Θέμη Πάνου και τον Δημήτρη Ήμελλο, με τους ρόλους τους να χαρακτηρίζονται ως ηγετικοί, αδίστακτοι και κυνικότητα που παγώνει το αίμα. Αψεγάδιαστες εμφανίσεις γενικότερα, από τους 2 μπαρουτοκαπνισμένους καλλιτέχνες που δεν πρέπει να αμεληθούν σε κινηματογραφικά βραβεία.
 
·  Εκπληκτική και η κουκλάρα Ρασμί Σουκούλη στο ρόλο της μοιραίας γυναίκας (femme fatale) που οι ραδιουργίες της τις προσδίδουν μια φαινομενικά άτρωτη προσωπικότητα και ένα δυναμισμό που τρομάζει. Ιδανική επιλογή από τους συντελεστές της ταινίας, δίνοντας έτσι συνέχεια σε μια μακροχρόνια παράδοση στην Έβδομη Τέχνη που θέτει τους συγκεκριμένους γυναικείους ρόλους στη σφαίρα του μύθου.
 
· Μια από τις αγαπημένες ταινίες δράσεις όλων των εποχών παραμένει το «Ρεζερβουάρ Ντόγκς» του Κουέντιν Ταραντίνο. Πετυχημένα, οι σεναριογράφοι χρησιμοποίησαν την ίδια τεχνική, της παρουσίασης της ιστορίας μέσα από τα μάτια των βασικών πρωταγωνιστών αφήνοντας μέχρι τέλος αναπάντητα ερωτήματα για την έκβαση της ταινίας.
 
Μειονεκτήματα
· Πέρα των παραπάνω πετυχημένων τεχνικών αφήγησης που εφαρμόστηκαν, η ιστορία έπασχε στο ότι ακόμα και τα απρόβλεπτα ο θεατής τα έχει ξαναδεί άπειρες φορές σε αντίστοιχες ταινίες. Κάποιες παραλλαγές στο σενάριο θα βοηθούσαν στην αναβάθμιση της συνολικής ποιότητας της ταινίας.
          
Και τελικά;
 Τελικά, να την δείτε. Αξίζει πραγματικά η προσπάθεια που κατέλαβαν οι συντελεστές και θα περάσετε ευχάριστα με μια ταινία γεμάτη δράση. Στον κινηματογράφο Φαργκάνη μέχρι τις 23/5.
 
Βαθμολογία:
6,5/10.


Φωτογραφικό υλικό





Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Με το βλέμμα στους επιδημιολογικούς χάρτες έρχονται 12 παραστάσεις στο θέατρο Αμαλία (και με στριμώκολες χωρητικότητες).
Με το βλέμμα στους επιδημιολογικούς χάρτες έρχονται 12 παραστάσεις στο θέατρο Αμαλία (και με στριμώκολες χωρητικότητες).
με 0 Σχόλια 2240 Views
Το θέατρο ΑΜΑΛΙΑ, δίνει τον δικό του αγώνα. Κάθε προγραμματισμός, κάθε προσπάθεια προγραμματισμού εκ προοιμίου είναι καταδικασμένη. Η καθημερινότητα μας δυστοπική γεμάτη καταθλιπτικά σενάρια. Για το αύριο ούτε λόγος να γίνεται…
Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή