Ad Astra: Ο Μπραντ Πιτ ταξιδεύει στο διάστημα αναζητώντας απαντήσεις…

653 Views
Ad Astra: Ο Μπραντ Πιτ ταξιδεύει στο διάστημα αναζητώντας απαντήσεις… Ad Astra: Ο Μπραντ Πιτ ταξιδεύει στο διάστημα αναζητώντας απαντήσεις…


Ο Μπραντ Πιτ και ο Τζέιμς Γκρέι φτιάχνουν μια ταινία πέρα από κάθε φαντασία.
.
Λίγα λόγια για την ταινία
H ιστορία ακολουθεί τον αστροναύτη Ρόι ΜακΜπράιντ (Μπραντ Πιτ) καθώς ταξιδεύει στα πέρατα του ηλιακού συστήματος για να βρει τον χαμένο πατέρα του και να διαλευκάνει ένα μυστήριο που απειλεί την επιβίωση του πλανήτη. Το ταξίδι του θα φέρει στην επιφάνεια μυστικά που θέτουν υπό αμφισβήτηση τη φύση της ανθρώπινης ύπαρξης και τη θέση μας στο σύμπαν.
 
Η Οδύσσεια του Ρόι
‘Per Asperaad Astra’. Στο μέλλον, ο αστροναύτης Ρόι ΜακΜπράιντ (Μπραντ Πιτ, Se7en, FightClub, Δίπλα στη Θάλασσα) είναι ο αρχηγός της αποστολής που θα κατασκευάσει τη μεγαλύτερη κεραία που έχει υπάρξει ποτέ. Σκοπός αυτής της αποστολής είναι η αναζήτηση ανώτερης μορφής ζωής. Ένα ξαφνικό βραχυκύκλωμα όμως, παραλίγο να του κοστίσει τη ζωή.
 
Αυτό είναι ένα από τα τελευταία περιστατικά που έχουν συμβεί τελευταία στη Γη, καθώς πολύ συχνά ξεσπούν πυρκαγιές και συντρίβονται αεροπλάνα εξαιτίας βραχυκυκλωμάτων στο δίκτυο, που με τη σειρά τους προκαλούνται από ραδιενεργά ρεύματα. Το πρακτορείο των ΗΠΑ πιστεύει πως αυτές οι εκρήξεις είναι αποτέλεσμα των κοσμικών ακτινών που προκλήθηκαν έπειτα από έκρηξη κατά τη διάρκεια μιας αποστολής, υπό την ονομασία Σχέδιο Λίμα. Η εν λόγω αποστολή έλαβε χώρα κοντά στον Κρόνο πριν από αρκετά χρόνια και τα μέλη του πληρώματος χάθηκαν στο διάστημα.
 
Ο σκηνοθέτης της ταινίας Τζέιμς Γκρέι εξηγεί: «Η ιδέα για το Σχέδιο Λίμα ήταν πως θα βρίσκονταν μακριά από τον ήλιο και το μαγνητικό του πεδίο δεν θα εμπόδιζε καθόλου την ισορροπία τους. Έτσι, θα είχαν χρόνο να ελέγξουν λεπτομερώς για άλλων ειδών πλανήτες. Σκοπός της αποστολής ήταν να βρουν αν υπάρχουν σημάδια ανώτερης μορφής ζωής».
 
Διοικητής της αποστολής ήταν ο πατέρας του Ρόι, ο Κλίφορντ ΜακΜπράιντ (Τόμι Λι Τζόουνς), ένας θρυλικός αστροναύτης που αγνοείται τα τελευταία 16 χρόνια. Αν και ο Ρόι δεν τον έχει δει από την ηλικία των 16 ετών, δεν έπαψε να τον έχει ως είδωλο. Έμαθε από εκείνον να παίρνει ρίσκα και να αναζητά απαντήσεις για τα πάντα στο απέραντο διάστημα. Όμως, ο Κλίφορντ υπήρξε απόμακρος ως πατέρας με αποτέλεσμα ο Ρόι να δείχνει μοναχικός και απομονωμένος, μακριά από τη δημιουργία σχέσεων, καταπιέζοντας θετικά και αρνητικά συναισθήματα.
 
Ο Γκρέι δηλώνει: «Οι κυβερνητικοί αξιωματούχοι των ΗΠΑ λένε στον Ρόι πως ο πατέρας του, τον οποίο θεωρούσε πια νεκρό, είναι ζωντανός και βρίσκεται κάπου στο ηλιακό σύστημα. Ο Ρόι πρέπει να επικοινωνήσει μαζί με τον πατέρα του, καθώς ενδέχεται να ετοιμάζει κάτι κακό με κίνδυνο να βλάψει κάποιους. Ο Ρόι είναι η μόνη ελπίδα τους να τον βρουν ξανά».
 
Ο Ρόι θα χρειαστεί να μεταφερθεί πρώτα στη Σελήνη και να βρει το αεροσκάφος Κεφέας που θα τον μεταφέρει στον Άρη. Αν όλα γίνουν σωστά, τότε θα μπορέσει να συνεχίσει στον προορισμό του.
 
Ad Astra: Η Δημιουργία της Ταινίας
Ο Τζέιμς Γκρέι ισχυρίζεται πως η πρώτη του έμπνευση για τη δημιουργία της ταινίας υπήρξε όταν διάβασε για τη δουλειά του βραβευμένου με Νόμπελ φυσικού Ενρίκο Φέρμι, γνωστός για την κατασκευή του πρώτου ατομικού αντιδραστήρα το 1942. Ο Φέρμι πίστευε πως κατά 90% η νοτιοδυτική πλευρά των ΗΠΑ θα εξαφανίζονταν τη στιγμή που ο άνθρωπος θα κατάφερνε να χωρίσει το άτομο στα δύο.
 
«Μετά από αυτό, μου ερχόταν στο νου το γνωστό βιβλίο «HeartofDarkness» που έγραψε ο Τζόζεφ Κόνραντ και χρησιμοποιήθηκε και στην ταινία του Φράνσις Φορντ Κόπολα «Αποκάλυψη Τώρα». Η ιδέα προήλθε από εκεί», λέει ο Γκρέι. Στο σενάριο της ταινίας συνέβαλε και ο Ίθαν Γκρος, συμμαθητής του Γκρέι από το Πανεπιστήμιο και συνεργάτης του σε πολλές ταινίες. «Η ιδέα ήταν να έχουμε έναν ήρωα σε ένα ταξίδι επιμορφωτικό για τον ίδιο, κάτι ανάλογο με τις περιπτώσεις του «Αποκάλυψη Τώρα» και «2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος». Ο ήρωας δεν θα ήταν ποτέ ο ίδιος στο τέλος από όταν ήταν στην αρχή του ταξιδιού του», λέει ο Γκρος.
.
Ο Γκρέι λέει: «Υπάρχουν σίγουρα αρκετές ταινίες επιστημονικής φαντασίας που είναι υπέροχες. Το ερώτημα είναι: Πόσες από αυτές μπορούν να σε συγκινήσουν; Ήθελα να κάνω κάτι διαφορετικό, να μην είναι απλώς μια ταινία που ο ήρωας συναντάει εξωγήινους ή κάποια μορφή ανώτερης ζωής και αυτό να είναι ενδιαφέρον για το κοινό. Σκέφτηκα κάτι άλλο και είπα: Γιατί να μην υπάρχει τίποτα εκεί έξω; Να υπάρχει αυτό που ονομάζουμε το απόλυτο κενό. Γενικά θεωρώ πως ο άνθρωπος δεν φτιάχτηκε για να ζήσει στο διάστημα. Και δεν πρόκειται να αλλάξει αυτό».
 
«Σκεφτόμουν πολύ την ατάκα του συγγραφέα Άρθουρ Κλαρκ – που έγραψε το «2001: Η Οδύσσεια του Διαστήματος» – και είναι φανταστική», προσθέτει ο ίδιος. Λέει: «Είτε δεν είμαστε μόνοι μας στο διάστημα είτε είμαστε, είναι εξίσου κάτι το τρομακτικό». Και μετά είπα πως δεν θυμάμαι να έχω δει κάποια ταινία που να είναι ο άνθρωπος μόνος του στο διάστημα. Επομένως, μου ήρθε η ιδέα να βάλω τον πατέρα του Ρόι να κάνει αυτά τα επικίνδυνα πειράματα και στη συνέχεια ο Ρόι να προσπαθήσει να τον εντοπίσει. Θα έλεγα πως η ταινία έχει να κάνει πολύ με τη σχέση πατέρα και γιου».
 
Ο συν-σεναριογράφος Γκρος σημειώνει: «Αυτή η ταινία δεν είναι το μέλλον, είναι μια απεικόνιση του μέλλοντος. Δεν είναι σίγουρο πως θα συμβούν στηνπραγματικότητα αυτά που βλέπουμε στην ταινία, δεν μαντεύει κάτι η ταινία. Το μόνο που θέλει να δείξει είναιτι θασυμβεί άμα ο άνθρωπος συνεχίσει να επεμβαίνει στο διάστημα και κατακτήσει τη Σελήνη, τον Άρη και άλλους πλανήτες του συστήματος».
 
Ο σκηνοθέτης λέει πως όλη η ομάδα έκανε μεγάλες προσπάθειες αλλά και έρευνα για να κάνει τα πράγματα ρεαλιστικά και επιστημονικά ακριβή.
 
Το Καστ
Ο σκηνοθέτης Τζέιμς Γκρέι δηλώνει έκπληκτος που ο Μπραντ Πιτ συμφώνησε να παίξει το ρόλο του Ρόι ΜακΜπράιντ. «Στα προηγούμενα χρόνια, ο Μπραντ και εγώ είχαμε κάνει προσπάθειες να συνεργαστούμε μαζί σε μια ταινία αλλά τα προγράμματά μας δε μας άφηναν δυστυχώς περιθώριο. Αυτή τη φορά, όμως, καταφέραμε να το πετύχουμε. Χάρηκα πολύ.», λέει ο Γκρέι. «Ο Μπραντ προσέχει τα πάντα. Είναι οξυδερκής και καλός φίλος προς τον σκηνοθέτη, όχι μόνο επειδή είναι και παραγωγός στη συγκεκριμένη ταινία, αλλά είναι και ένας ηθοποιός που βοηθάει. Δεν ενδιαφέρεται μονάχα για το ρόλο του, τον ενδιαφέρει όλη η ιστορία. Πρόκειται για έναν αστέρα του κινηματογράφου που διαθέτει χάρισμα και εκπληκτικό ταλέντο. Λαμβάνει τις οδηγίες του σκηνοθέτη και τις πηγαίνει σε άλλο επίπεδο».
 
Στον πραγματικά ενδιαφέρον ρόλο του πατέρα του Ρόι, συναντούμε τον βραβευμένο με Όσκαρ ηθοποιό Τόμι Λι Τζόουνς (Ο Φυγάς, Καμία Πατρίδα για τους Μελλοθάνατους). «Μου αρέσει το είδος της επιστημονικής φαντασίας και πιστεύω πως η ταινία αυτή είναι πραγματικά καλή και το σενάριο της επίσης», λέει ο Τζόουνς. «Ο Κλίφορντ είναι ένας αξιόλογος αστροναύτης, ένας δεινός εξερευνητής που κατέληξε να γίνει επικίνδυνος. Ουσιαστικά ένας χαμένος άνθρωπος». Ο Γκρέι λέει για τον Τζόουνς: «Είναι εξαιρετικά καλά προετοιμασμένος και ακριβής στον ρόλο του και θα κάνει ακριβώς ότι του πεις. Στη συνέχεια εκείνος θα κάνει ότι είναι σωστό». Ο Πιτ δηλώνει επίσης: «Ο Τόμι ήταν η κατάλληλη επιλογή για το ρόλο του Κλίφορντ. Είναι γνωστό πως είναι πολύ έξυπνος, πολύ ικανός, γι’ αυτό και ταίριαζε απόλυτα στο ρόλο. Αφήνει ένα ανεξίτηλο σημάδι στην ταινία».
 
Ανάμεσα στα υπόλοιπα ονόματα του καστ, συναντούμε την υποψήφια για Όσκαρ Ρουθ Νέγκα (Loving, Παγκόσμιος Πόλεμος Ζ) στο ρόλο της Χέλεν Λάντος. Η Νέγκα είχε συνεργαστεί ξανά με το Μπραντ Πιτ στην ταινία «Παγκόσμιος Πόλεμος Ζ». Ο Γκρέι λέει: «Για μια γυναίκα σαν τη Χέλεν, που γεννήθηκε και μεγάλωσε στον Άρη, χρειάζεσαι μια συναισθηματικότητα. Έχω δει τη Ρουθ στην ταινία «Loving» και ήταν καταπληκτική. Στη ταινία εδώ, έχει έναν πραγματικά ασυνήθιστο ρόλο με απίστευτο βάθος χαρακτήρα. Είναι μια φανταστική ηθοποιός».
 
Ένα από τα δυνατά και αξιοσέβαστα πρόσωπα του καστ είναι ο βετεράνος ηθοποιός Ντόναλντ Σάδερλαντ (M*A*S*H, Μετά Τα Μεσάνυχτα, Συνηθισμένοι Άνθρωποι), ο οποίος υποδύεται τον συνταγματάρχη Προύιτ. Ο ρόλος του στην ταινία μπορεί να είναι σύντομος, αλλά είναι σημαντικός και κρίσιμος. Ο ίδιος δηλώνει ενθουσιασμένος που δούλεψε με τον Πιτ και το Γκρέι: «Η ταινία πρόκειται για κάτι που αξίζει να δεις και σε βάζει να σκεφτείς αρκετά αυτά που είδες. Είναι ένα έργο που σε βάζει σε σκέψεις». Αμφότεροι οι Πιτ και Γκρέι είναι πολύ χαρούμενοι που συνεργάστηκαν με τον Σάδερλαντ. «Ο Ντόναλντ είναι ένας υπέροχος ηθοποιός. Είναι πάντα πολύ καλά προετοιμασμένος, όπως ο Τζόουνς, αλλά διαφέρει στον τρόπο που δουλεύει σε μια ταινία. Του αρέσει πολύ ο διάλογος και στο σετ προτιμάει μια ανοικτή ατμόσφαιρα από όλους όσους παίρνουν μέρος», δηλώνει ο Γκρέι. Ο Πιτ συμπληρώνει: «Ήταν μεγάλη χαρά για μένα να συνεργαστώ με τον αξεπέραστο Ντόναλντ Σάδερλαντ. Είμαι θαυμαστής του, μιας και έχει παίξει σε πολλές αγαπημένες μου ταινίες. Ήταν μοναδική εμπειρία».
 
Για τη συνεργασία του με το Γκρέι, ο Σάδερλαντ λέει: «Ο Τζέιμς ήταν υπέροχος. Αφήνει τον άλλο να βρει την κατεύθυνση του ρόλου του και τον βοηθάει όταν χρειαστεί. Είναι έξυπνος και ήταν απόλαυση η συνεργασία μου μαζί του. Χάρηκα που τον βοήθησα στο όραμά του. Δεν είχα ξανά τέτοιου είδους συνεργασία παλιά».
Στο υπόλοιπο καστ βρίσκουμε τους Λιβ Τάιλερ, Λόρεν Ντιν, Κίμπερλι Ελίς και Μπόμπι Νις.
 
Οι Ειδικοί
Για να πραγματοποιήσει κάποιος μια αυθεντική ταινία επιστημονικής φαντασίας δεν γίνεται να μην απευθυνθεί στους ειδικούς του θέματος για τις κατάλληλες πληροφορίες. Έτσι, οι δημιουργοί της ταινίας στράφηκαν στους ειδικούς της NASA. Ο συνταξιούχος αστροναύτης Γκάρετ Ράισμαν υπήρξε από τις πρώτες πηγές πληροφόρησης του σκηνοθέτη σχετικά με το ταξίδι στο διάστημα. Στην παραγωγή ήταν παρών στις σκηνές όπου η συμμετοχή χάρη στις γνώσεις του περί του θέματος ήταν ιδιαίτερα βοηθητικές. Επίσης, συμμετείχε και στην συγγραφή του σεναρίου.
 
Πέρα από τον Ράισμαν, σημαντική υποστήριξη υπήρχε και από τον μηχανικό της αεροπορίας Ρόμπερτ Γιάουελ που εργάστηκε και για λογαριασμό της NASA. Επιπλέον, ο Γκρέι παραχώρησε και ένα «δείπνο για αστροναύτες» όταν ήταν μπλεγμένος στο στάδιο της προ-παραγωγής. «Καλέσαμε αρκετούς αστροναύτες και ειδικούς από τη NASA, τη JPL και τη Space-X. Αυτό που κάναμε ήταν να ανταλλάξουμε πάρα πολλές απόψεις για το πού πάνε τα πράγματα και πώς ήταν πριν. Κάποιες φορές θα χρειαστείς να κοιτάξεις πίσω για να μπορέσεις να κοιτάξεις μπροστά. Αυτό μου έμαθε πολλά», ισχυρίζεται ο Γκρέι.
 
Σχετικά με την Παραγωγή
Σύμφωνα με το Γκρέι: «Η δουλειά ενός σκηνοθέτη είναι να θέσει το περιεχόμενο που άλλοι δημιούργησαν και να φτιάξει ένα υπέροχο πράγμα. Η δουλειά του σχεδιαστή παραγωγής μας Κέβιν Τόμσον, βασίζεται σε κάτι χειροπιαστό που μπορούμε όλοι μας να κατανοήσουμε. Έκανε φανταστική δουλειά. Ήρθαμε αντιμέτωποι με μια δοκιμασία που χάρη στην ευρηματικότητά του καταφέραμε να ξεπεράσουμε: στήσαμε τα σκηνικά μας με διαφορετικούς τρόπους έτσι ώστε να έχουμε οριζόντιες και κάθετες εκδοχές της κάθε σκηνής μας». Ο σχεδιαστής παραγωγής Κέβιν Τόμσον (Σε Επικίνδυνη Τροχιά, Μάικλ Κλέιτον) λέει για το σενάριο της ταινίας: «Πιστεύω πως είναι έντονα υπαρξιακό και όχι μια απλή ταινία επιστημονικής φαντασίας που συμβαίνει στο διάστημα».
 
Μια από τις ισχυρότερες αναφορές του Γκρέι προς τον Τόμσον, υπήρξε το ντοκιμαντέρ ‘For All Mankind’, το οποίο χαρακτηρίζεται από έντονες αντιθέσεις στην αισθητική του.
Το αξιοπερίεργο της ταινίας είναι πως αν και διαδραματίζεται στο μακρινό διάστημα, η χρήση greenscreen και του CGI είναι πραγματικά ελάχιστη. «Ήταν μια στοχευμένη απόπειρα να τα κάνουμε όλα όσο απλά μπορούσαμε», σχολιάζει ο Τόμσον. «Η αισθητική της ταινίας συνάδει απόλυτα με αυτό που επιθυμούσε ο Τζέιμς. Βέβαια, χρησιμοποιήσαμε λίγο greenscreen στις εξωτερικές σκηνές στο διάστημα».
 
Επιπλέον, θέλαμε να δώσουμε μια ασάφεια ως προς το χρόνο.Θέλαμε να τοποθετήσουμε τις νέες τεχνολογίες με αντικείμενα του παρελθόντος, διότι πιστεύαμε από νωρίς πως κάποιος πρέπει να δει στο παρελθόν για να κοιτάξει στο μέλλον.
 
Αυτό που επίσης λείπει από την ταινία είναι τα μελλοντολογικά gadgets και όπλα. «Κάναμε κάποιες αναδρομές στο παρελθόν με κάποιους πιο απλούς τρόπους επικοινωνίας, ας πούμε», λέει ο Τόμσον.
 
Φωτίζοντας το Μέλλον
Στη θέση του διευθυντή φωτογραφίας βρίσκουμε τον υποψήφιο για Όσκαρ Χόιτε Βαν Χοϊτέμα (Interstellar, Dunkirk) που αναλαμβάνει για δεύτερη φορά μια ταινία με ταξίδι στο διάστημα. «Είμαι πολύ ευγνώμων που συνεργάστηκα με τον Χόιτε γιατί μου άρεσαν κάποια τεχνικά πράγματα που είχε δοκιμάσει προηγουμένως στο Interstellar, τα οποία δεν ξέρω πως τα έκανε – κινηματογράφησε με τον τρόπο του το κενό βαρύτητας και έκανε πετυχημένες λήψεις σε οριζόντια και κάθετα sets με πολύ καλά αποτελέσματα», ισχυρίζεται ο Γκρέι. «Το συνεργείο του είναι επίσης φανταστικό και πολύ αφοσιωμένο στη δουλειά του. Είναι υπέροχοι».
 
Ο σχεδιαστής παραγωγής Κέβιν Τόμσον εξέφρασε πως η απόφαση να γυρίσουν σε φιλμ αντί ψηφιακού format την ταινία βοήθησε σε μεγάλο βαθμό να αποδώσουν με μοναδικό τρόπο τις ατμόσφαιρες των πλανητών. «Με το να κινηματογραφείς χρησιμοποιώντας φιλμ μπορείς να πάρεις περισσότερα από την εικόνα σου από ότι με τον ψηφιακό τρόπο. Καταφέραμε έτσι να απεικονίσουμε αρτιότερα την υγρασία ορισμένων τοποθεσιών αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα του φιλμ».
 
Κοστούμια του Μέλλοντος
«Όταν σκέφτεσαι για κοστούμια σε μια ταινία επιστημονικής φαντασίας, να ξέρεις πως πρόκειται για μια μεγάλη πρόκληση επειδή τα κοστούμια μπορούν να θεωρηθούν ξεπερασμένα πολύ γρήγορα», λέει ο Γκρέι. «Προσπάθησα να εντοπίσω κάποιον σχεδιαστή που δεν εξειδικεύεται στα κοστούμια ταινιών επιστημονικής φαντασίας, ήθελα κάποιον λίγο έξω από αυτά».
Ο υπεύθυνος για τον σχεδιασμό των κοστουμιών της ταινίας είναι ο βραβευμένος με δύο Όσκαρ Άλμπερτ Γουόλσκι (Η Παράσταση Αρχίζει, Bugsy). «Ο Τζέιμς ήθελε πιο καθημερινές ενδυμασίες, ήξερα ακριβώς τι ήθελε», δηλώνει ο ίδιος.
Μια από τις οδηγίες του Γκρέι προς τον Γουόλσκι ήταν πως οι στολές των αστροναυτών έπρεπε να μοιάζουν με εκείνες του πληρώματος του Apollo, γι’ αυτό και μοιάζουν τόσο διαφορετικές από τις στολές των άλλων ταινιών των τελευταίων χρόνων που προφανώς έχουν εξελιχθεί.
 
Ο Τζέιμς Γκρέι συνοψίζει πως η ταινία για εκείνον υπήρξε «ένα απίστευτο ταξίδι».
 
Στοιχεία για την ταινία:
Σκηνοθεσία
Τζέιμς Γκρέι
Σενάριο
Τζέιμς Γκρέι, Ίθαν Γκρος
Παραγωγή
Μπραντ Πιτ, Ντέντε Γκάρντνερ, Τζέρεμι Κλάινερ
Ηθοποιοί
Μπραντ Πιτ, Τόμι Λι Τζόουνς, Ρουθ Νέγκα, Ντόναλντ Σάδερλαντ, Τζέιμι Κένεντι
Φωτογραφία
Χόιτε Bαν Χοϊτέμα
Μοντάζ
Τζον Άξελραντ, Λι Χόιγκεν
Σχεδιασμός Παραγωγής
Κέβιν Τόμσον
Μουσική
Μαξ Ρίχτερ
Διάρκεια
124’
Διανομή
ΟDEON
Είδος
Περιπέτεια, Δράμα
 
19 Σεπτεμβρίου στους κινηματογράφους από την ODEON
Δείτε το τρέιλερ: 


Φωτογραφικό υλικό





Με ετικέτα: Ad AstraΜπραντ Πιτ

Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
In Tempo με τον Θανάση Σκαργιώτη! «Η αντικειμενικότητα της Φυσικής και η υποκειμενικότητα της Τέχνης μού προσφέρουν ισορροπία»
In Tempo με τον Θανάση Σκαργιώτη! «Η αντικειμενικότητα της Φυσικής και η υποκειμενικότητα της Τέχνης μού προσφέρουν ισορροπία»
με 0 Σχόλια 375 Views

 Ο Θανάσης Σκαργίωτης, ένας ιδιαίτερος ερμηνευτής και τραγουδοποιός λίγο μετά τη κυκλοφορία του πρώτου του δίσκου που μοιράζεται τις σκέψεις και τα όνειρά του στο InTempo τη; Ωένιας Αδαμάκου

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή