Στρες: Τα 5 βότανα που θα σας απαλλάξουν από το άγχος

1957 Views
Στρες: Τα 5 βότανα που θα σας απαλλάξουν από το άγχος Στρες: Τα 5 βότανα που θα σας απαλλάξουν από το άγχος

 


Οι θαυματουργές ιδιότητες διάφορων βοτάνων είναι γνωστές από την αρχαιότητα σε διάφορους τομείς της ζωής μας, ακόμα και στην αφύπνιση της λίμπιντο.

Από τη βελτίωση του ύπνου μέχρι την ανακούφιση στομαχικών και πεπτικών διαταραχών, μπορούν ακόμα να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση του άγχους.

Αν και δεν δρουν με τον ίδιο τρόπο όλα τα γιατροσόφια σε όλους, αξίζει να δώσετε μια ευκαιρία στις αγχολυτικές επιδράσεις των αφεψημάτων που σας προτείνουμε παρακάτω.
Πρόκειται για βότανα που χρησιμοποιούνται παραδοσιακά για τις αγχολυτικές τους ιδιότητες, ενώ για το σύνολο αυτών υπάρχουν πλέον διαθέσιμα ερευνητικά δεδομένα που πιστοποιούν την ηρεμιστική τους δράση.

Μέντα
Η άκρως αρωματική μέντα, σύμφωνα με έρευνες, συμβάλλει θετικά στη μείωση του άγχους και της κόπωσης. Ακόμα όμως και το άρωμα από το έλαιο μέντας μπορεί να επιδράσει το ίδιο αγχολυτικά.

Χαμομήλι 
Το άρωμα του χαμομηλιού είναι συνώνυμο της ηρεμίας. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι η μακροχρόνια χρήση εκχυλίσματος χαμομηλιού μείωσε σημαντικά τα μέτρια έως σοβαρά συμπτώματα της γενικευμένης αγχώδους διαταραχής. Ωστόσο, δεν απέτρεψε την εμφάνιση μελλοντικών συμπτωμάτων.

Λεβάντα
Εκτός από το να αρωματίσετε τις ντουλάπες με λεβάντα, δοκιμάστε τα χαλαρώσετε με την καταπραϋντική της δράση. Το αφέψημα λεβάντας μπορεί να ρυθμίσει τη διάθεση αλλά και να λειτουργήσει ως αγχολυτικό. Μια μελέτη διαπίστωσαν ότι μια κάψουλα λεβάντας από το στόμα, ήταν εξίσου αποτελεσματική με τη λοραζεπάμη σε ενήλικες με γενικευμένη διαταραχή άγχους.

Βαλεριάνα 
βαλεριάνα είναι από τα πιο γνωστά βότανα που καταπολεμά τις διαταραχές ύπνου, αλλά και την αϋπνία που σχετίζεται με το έντονο στρες. Επιπλέον, σύμφωνα με μια μελέτη, το εκχύλισμα βαλεριάνας μείωσε το άγχος των γυναικών που συμμετείχαν στη μελέτη.

Μελισσόχορτο 
Το κιτρώδες αρωματικό μελισσόχορτο χρησιμοποιείται ευρέως στην αντιμετώπιση του άγχους, της αϋπνίας και της κατάθλιψης, ενισχύοντας τους νευροδιαβιβαστές της ηρεμίας και καταπραΰνοντας το στρες σύμφωνα με ερευνητικό υλικό. Συμβάλλει επίσης θετικά στην ανακούφιση της αϋπνίας σύμφωνα με μελέτη,αλλά και στη μείωση των συμπτωμάτων του άγχους, της κατάθλιψης, του στρες και της αϋπνίας σε άτομα με στηθάγχη, σύμφωνα με άλλη έρευνα.

Πηγή: ygeiamou.gr
Photo: pixabay.com


Φωτογραφικό υλικό





Με ετικέτα: Αθλητισμός + Υγεία

Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Στη Θεσσαλονίκη το Διεθνές Συνέδριο για τη Μαύρη Θάλασσα στην αρχαιότητα
Στη Θεσσαλονίκη το Διεθνές Συνέδριο για τη Μαύρη Θάλασσα στην αρχαιότητα
με 0 Σχόλια 777 Views
130 σύνεδροι από όλο τον κόσμο παίρνουν μέρος στο 7ο Διεθνές Συνέδριο που θα πραγματοποιηθεί από τις 26 έως τις 30 Σεπτεμβρίου - Θα γίνουν ανακοινώσεις και για πρόσφατα αρχαιολογικά ευρήματα από ελληνικές αποικίες, όπως η Σωζόπολη
Περισσότερα ...

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη

Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή