Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις αλλά και τα δεδομένα που προκύπτουν, γίνονται περίπου 300.000 λάθη καθημερινά όσον αφορά το περιεχόμενο που εμφανίζεται ή όχι στο feed των χρηστών της δημοφιλούς πλατφόρμας. Ο ίδιος ο Mark Zuckerberg άλλωστε έχει παραδεχθεί πως “συχνά γίνονται λανθασμένες επιλογές. Ίσως και περισσότερες από δύο στις δέκα περιπτώσεις“.
Μία εξαιρετικά ενδιαφέρουσα πτυχή αφορά το ρόλο των ίδιων των εταιρειών που διαχειρίζονται τα social media -δηλαδή του Facebook- τα οποία χρησιμοποιούν εξωτερικούς συνεργάτες για την αξιολόγηση και την έγκριση του περιεχομένου. “Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων έχουν περιθωριοποιήσει τα άτομα που εκτελούν αυτήν την εργασία, αναθέτοντας το μεγαλύτερο μέρος σε εξωτερικούς προμηθευτές” αναφέρεται σε κάποιος σκέλος της έρευνας, η οποία περιλαμβάνει ακόμη δεδομένα ανάλυσης για το Twitter και το YouTube.