Εαρινή Κατάθλιψη: Κι όμως υπάρχει - Αντιμετωπίστε την!

1092 Views
Εαρινή Κατάθλιψη: Κι όμως υπάρχει - Αντιμετωπίστε την! Εαρινή Κατάθλιψη: Κι όμως υπάρχει - Αντιμετωπίστε την!

 Είστε έτοιμοι για την άνοιξη που διανύουμε; Αν ναι, απολαύστε την, αν όχι, δεν πειράζει καθόλου. Πολλοί άνθρωποι την άνοιξη "απορρυθμίζονται", νιώθουν πιο κουρασμένοι, πιο απογοητευμένοι, όμως για αυτά τα συναισθήματα, υπάρχουν λύσεις και αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε ποτέ.


Ενώ πολύ συχνά η άνοιξη είναι μία εποχή που την περιμένουμε με χαρά, για κάποιους ανθρώπους, είναι συνδεδεμένη με πεσμένη διάθεση και έλλειψη επιθυμίας για δραστηριότητες.

Επίσης άτομα που μπορεί να έχουν δυσθυμία, ή, καταθλιπτική διάθεση,την άνοιξη μπορεί να νιώθουν χειρότερα, γιατί ακριβώς η έλευση της άνοιξης, με τις μεγαλύτερες μέρες και το περισσότερο φως ,όπως και η αίσθηση ότι ο κόσμος  βγαίνει έξω,κάνει βόλτες, χαίρεται τη ζωή, έρχεται σε μεγαλύτερη αντίθεση με τη δική τους συναισθηματική κατάσταση, κάτι που συμβαίνει επίσης  και την περίοδο των Χριστουγέννων, όπου όλοι, αναγκαστικά, καλούμαστε να είμαστε χαρούμενοι και ευτυχισμένοι.

Η γνώμη για το σώμα μας

Επίσης, μπορεί αυτή η "εαρινή κατάθλιψη" να σχετίζεται με την εποχική συναισθηματική διαταραχή, η οποία, βέβαια στο μεγαλύτερο ποσοστό, εμφανίζεται το φθινόπωρο, αλλά υπάρχει και ένα πολύ μικρό ποσοστό ανθρώπων που βιώνει αυτή την διαταραχή την άνοιξη. Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις, η πεσμένη αυτή διάθεση μπορεί να σχετίζεται με την γνώμη που έχουμε για το σώμα μας. 
Αρχίζουμε  πλέον να φοράμε λιγότερα ρούχα, νιώθουμε άβολα με το σώμα μας και ανέτοιμοι να το εκθέσουμε. Μπορεί επίσης να νιώθουμε ενοχές, γιατί  δεν φροντίσαμε το σώμα μας, δεν γυμναστήκαμε και τώρα "πληρώνουμε" το τίμημα.

Τα πιο συνηθισμένα συμπτώματα  μπορεί να είναι μειωμένη επιθυμία για δραστηριότητες, απογοήτευση, απαισιοδοξία, ευερεθιστότητα, τάση για απομόνωση, διαταραχές ύπνου.

Πως μπορούμε να αντιμετωπίσουμε αυτήν την "πεσμένη" διάθεση;
Προσπαθείτε να εκτίθεστε στον ήλιο και γενικότερα στο φως της ημέρας, τουλάχιστον μισή ώρα κάθε μέρα. Υιοθετήστε την σωματική άσκηση τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα. Φροντίστε να τρώτε υγιεινά. 
Κρατήστε κοντά τους φίλους σας και προσπαθήστε  να διευρύνετε το κοινωνικό σας κύκλο. Μιλήστε για τα συναισθήματά σας στους δικούς σας ανθρώπους. Κάνετε σχέδια για το άμεσο ή απώτερο μέλλον.

Μη διστάσετε να μιλήσετε σε ψυχολόγο και να ζητήσετε βοήθεια για αυτά  που σας απασχολούν. Ακόμα και αν δεν κάνετε μια συστηματική θεραπεία, μερικές συνεδρίες ψυχοθεραπείας μπορεί να είναι πολύ βοηθητικές.

Πηγή: iatropedia

Φωτογραφικό υλικό





Με ετικέτα: Κατάθλιψη

Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Οι «Σκηνές από έναν γάμο» στο Θέατρο Σοφούλη, «Πέρα από αυτό που βλέπεις»… Από την ψυχοθεραπεύτρια Νέλη Βυζαντιάδου
Οι «Σκηνές από έναν γάμο» στο Θέατρο Σοφούλη, «Πέρα από αυτό που βλέπεις»… Από την ψυχοθεραπεύτρια Νέλη Βυζαντιάδου
με 0 Σχόλια 476 Views

Αφορμή είναι οι «Σκηνές από έναν γάμο» του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν σε σκηνοθεσία Αντώνη Λουδάρου που παρουσιάζονται με μεγάλη επιτυχία στο θέατρο Σοφούλη, γιατί «Πέρα από αυτό που βλέπεις»... θα δοθούν όλες οι απαντήσεις με τη ματιά της Ψυχοθεραπεύτριας Νέλης Βυζαντιάδου

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή