Η «ζωντανή» πινακίδα που αποκαλύπτει τον Δράκουλα μόνο όταν πέφτει το σκοτάδι! (Pic)

1006 Views
Η «ζωντανή» πινακίδα που αποκαλύπτει τον Δράκουλα μόνο όταν πέφτει το σκοτάδι! (Pic) Η «ζωντανή» πινακίδα που αποκαλύπτει τον Δράκουλα μόνο όταν πέφτει το σκοτάδι! (Pic)

 

Ο «Δράκουλας» του Μπραμ Στόκερ είναι μια πολύ γνωστή ιστορία και γι' αυτόν τον λόγο οι υπεύθυνοι διαφήμισης στο Ηνωμένο Βασίλειο έπρεπε να επινοήσουν κάτι ευφάνταστο για την καμπάνια της νέας τηλεοπτικής σειράς του BBC. Η σειρά έκανε πρεμιέρα την Πρωτοχρονιά, και οι άνθρωποι στο BBC Creative είχαν προετοιμάσει μια διαφημιστική πινακίδα αντάξια του σασπένς, της αγωνίας με την οποία παρακολουθούμε την εξέλιξη της ιστορίας.

Μιας και οι βρικόλακες εμφανίζονται μόνο τη νύχτα, δεν υπάρχει ίχνος του Πρίγκιπα του Σκότους στην πινακίδα όσο λάμπει ο ήλιος. Αλλά, όταν ο ήλιος πάει για... ύπνο, η τρομακτική σκιά απλώνεται σε όλο το μήκος και πλάτος της. Με ανοιχτό το στόμα και τους κυνόδοντες να προεξέχουν, δεν αφήνει την παραμικρή αμφιβολία για το ποια είναι αυτή η σιλουέτα. Και για να βοηθηθεί ο θεατής, μπροστά από τη διαφημιστική πινακίδα είναι τοποθετημένη μια μεγάλου μεγέθους υάλινη προθήκη στην οποία αναγράφεται «In Case of Vampires, Break (Σε Περίπτωση Βρικολάκων, Σπάστε το)». Και τι υπάρχει μέσα; Μια σφήνα, βεβαίως, το μόνο που αν καρφωθεί στην καρδιά του βρικόλακα εξασφαλίζει τη σωτηρία!
Αποτέλεσμα εικόνας για dracula stoker when sun

Οι δύο πινακίδες - μία στο Λονδίνο και μία στο Μπίρμινχαμ - συνάδουν με το σκοτεινό χιούμορ της σειράς. «Η καμπάνια μας για το "Δράκουλας" δεν αφήνει στο κοινό καμία αμφιβολία για το ότι μπορούν να αναμένουν κάτι φρέσκο και ανέλπιστο από αυτήν την εξαιρετική προσαρμογή αυτής της κλασικής ιστορίας με βρικόλακες» λέει ο Όλιβερ Χάρνετ, επικεφαλής δημιουργικού στο BBC Creative.

Η σειρά είναι δημιουργία των Μαρκ Γκάτις και Στίβεν Μόφατ, γνωστών από τη δουλειά τους στο «Doctor Who» και το «Sherlock». «Θέλαμε να αντικατοπτρίζεται στην καμπάνια μας η καινούργια προσέγγιση ενός κλασικού χαρακτήρα από τον Στίβεν και τον Μαρκ, άρα κάθε στοιχείο σχεδιάστηκε για να εκπλήσσει» εξηγεί ο Κρις Χούπερ, επικεφαλής μάρκετινγκ στο BBC One.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Φωτογραφικό υλικό





Με ετικέτα: Tv or not tv

Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
Ο Καραγκιόζης και το μαγεμένο δέντρο στο Φιξ InArt.  Κυριακές με ελεύθερη είσοδο για όλους.
Ο Καραγκιόζης και το μαγεμένο δέντρο στο Φιξ InArt. Κυριακές με ελεύθερη είσοδο για όλους.
384 Views

 Το ΦΙΞ in art συνεχίζει να «καπελώνει» τις Κυριακές μας και φιλοξενεί στο ιστορικό κτίριο του ΦΙΞ μια σειρά από θεατρικές παραστάσεις για μικρά και μεγάλα παιδιά. 


Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή