Τηλεοπτικά Μαντάτα #3: Ποιός θα βγάλει το φίδι από την τρύπα;

2704 Views
Τηλεοπτικά Μαντάτα #3: Ποιός θα βγάλει το φίδι από την τρύπα; Τηλεοπτικά Μαντάτα #3: Ποιός θα βγάλει το φίδι από την τρύπα;

.

.

Από τον Γιώργο Μπαστουνά.

 

Η τηλεοπτική σεζόν διανύει ήδη τον δεύτερο μήνα της και τα «μαντάτα» δίνουν και παίρνουν σε μία τηλεόραση, που τα έχει όλα (όχι απαραίτητα με την καλή έννοια).
 
Οι «Άγριες Μέλισσες» φώλιασαν για τα καλά…
Η νέα σειρά εποχής του Ant1 αποτελεί αναμφίβολα την έκπληξη της σεζόν, καθώς ήδη από την πρεμιέρα της έκλεψε τις εντυπώσεις των τηλεθεατών. Η συνεχώς ανοδική της πορεία στους πίνακες τηλεθέασης αποδεικνύει, ότι ο κόσμος «διψάει» για την καλή μυθοπλασία. Και εδώ οι λόγοι επιτυχίας αναμφίβολα είναι πολλοί.
.
·   Ένα πολύ ενδιαφέρον cast με «θεατρικούς» πρωταγωνιστές, οι οποίοι προσφέρουν έναν ισχυρό αέρα ανανέωσης σε μία τηλεοπτική αρένα, όπου ανακυκλώνονται συνεχώς τα ίδια πρόσωπα. Ξεχωρίζουν -μέχρι στιγμής- η Μαρία Κίτσου, η οποία ήδη από τα τρέιλερ της σειρά μαγνήτισε με την επιβλητική παρουσία της, ο Λεωνίδας Κακούρης σε έναν κομβικό για την πλοκή ρόλο, η Κατερίνα Διδασκάλου, η οποία εντυπωσιάζει στο ρόλο της μάνας, που ψάχνει τον δολοφόνο και ο Γιάννης Αθανασόπουλος, ο οποίος κατάφερε μέσα σε λιγοστά επεισόδια να καθιερώσει το πρόσωπο του Γιάννου, δημιουργώντας –δικαίως- ένα μεγάλο κύμα διαμαρτυρίας για το φινάλε του χαρακτήρα.
 
·   Το πολύ προσεγμένο σενάριο της Μελίνας Τσαμπάνη με έντονο το αστυνομικό στοιχείο και τις συνεχείς ανατροπές. Είναι σπάνιο σε καθημερινή σειρά να βλέπουμε ένα τόσο προσεκτικά μελετημένο σενάριο, όχι μόνο ως προς την πλοκή, που μέχρι στιγμής έχει δώσει ικανοποιητικά δείγματα, αλλά και ως προς τη διάπλαση των χαρακτήρων. Οι ήρωες είναι πάρα πολύ καλά δουλεμένοι όχι μόνο στα χαρακτηριστικά τους, αλλά και στην γλώσσα τους, καθώς ο καθένας υιοθετεί τον δικό του τρόπο έκφρασης, χωρίς να μπαίνει το σενάριο σε μία μανιέρα.
 
· Σημαντική επίσης η σκηνογραφία και η ενδυματολογία, που προσδίδουν στη σειρά τα χαρακτηριστικά της εποχής, που διαδραματίζεται η πλοκή, ώστε να μας εντάξει ομαλά στο κλίμα μίας προγενέστερης στιγμής της Ελλάδας.
 
Οι αδυναμίες της σειράς ήταν ορατές από το πρώτο επεισόδιο, αλλά φαίνεται σιγά-σιγά να διορθώνονται και η σειρά να βελτιώνεται αισθητικά μέρα με τη μέρα. Συγκεκριμένα, υπήρχαν αρκετές αστοχίες στο μοντάζ, καθώς βλέπαμε πλάνα να μην απόλυτα ενωμένα μεταξύ τους και σε ορισμένες σκηνές η σκηνοθεσία παρουσίαζε κάποιες ασυνταξίες.
.
Ελπίζω η σειρά να καταφέρει να διατηρήσει το ενδιαφέρον της και στη συνέχεια. Όσο για μας τους τηλεθεατές οφείλουμε να στηρίζουμε τόσο αξιόλογες προσπάθειες, κάτι που φαίνεται μέχρι στιγμής να γίνεται. Γιατί, όσο κουτόχορτο και αν προσπαθούν κάποιοι με μέτριες παραγωγές να ταΐσουν τους τηλεθεατές, τόσο αυτοί θα γίνονται πιο δύσπιστοι και πιο απαιτητικοί. Και οι «Άγριες Μέλισσες» φάνηκαν εξαρχής πρόθυμες να ικανοποιήσουν τους πάντες!
.
 
GNTM: Πήραμε την κάτω βόλτα…
Το GNTM στα τελευταία του δείγματα απέδειξε, πως η κατρακύλα δεν έχει όριο. Και για όσους σπεύσουν να με κατηγορήσουν για την χρήση του όρου «κατρακύλα» να σημειώσω, ότι χρησιμοποιείται άκρως κυριολεκτικά. Η παραγωγή του show, αφού υπογράμμισε με κάθε δυνατό τρόπο τη διαφορετικότητα καθεμίας διαγωνιζόμενης, που επιλέχθηκε για να στελεχώσει το διαγωνιστικό μέρος του, με τα κριτήρια να μοιάζουν περισσότερο συναισθηματικά, παρά αισθητικά, ήρθε η ώρα να δοκιμάσει τις παίκτριες στις «μοντελιστικές» τους ικανότητες. Και για να το πετύχει τις έβαλε να κρεμαστούν από ένα ύψος 30 μέτρων (!) και να κατέβουν με σχοινί, κάνοντας πασαρέλα (!). Στην επόμενη δοκιμασία ομορφιάς τις έβαλαν να φωτογραφηθούν με ένα αιχμάλωτο και ναρκωμένο φίδι. Γιατί ως γνωστόν για να γίνεις μοντέλο δύο πράγματα χρειάζονται: να κρεμιέσαι από το ταβάνι και να σε ζώνουν φίδια.
.
.
Οι συμπεριφορές αυτές δεν δείχνουν σεβασμό, ούτε στις ίδιες τις διαγωνιζόμενες, οι οποίες δεν είναι μοντέλα, αλλά μαριονέτες στο παιχνίδι της κάθε παραγωγής, που κυνηγά με κάθε μέσο την τηλεθέαση, αλλά και στα ζώα, τα οποία για ακόμη μία φορά, λόγω της άγριας φύσης τους, τίθενται στο προσκήνιο, καλλιεργώντας, έστω και έμμεσα, φόβο και απέχθεια απέναντί τους. Αν όλα αυτά υποδηλώνουν σεβασμό απέναντι στο γυναικείο σώμα και αυτό προσπαθεί να καλλιεργηθεί στο αιμοδιψές κοινό, τότε μάλλον και μεταφορικά πια η κατρακύλα δεν έχει όριο…
 
Νέα σειρά: «Θα γίνει της ασυναρτησίας» στον ΣΚΑΪ
Η νέα (;) σειρά του ΣΚΑΪ «Θα γίνει της πολυκατοικίας» αποτελεί τρόπον τινά το remake της πολύ πετυχημένης σειράς του άλλοτε κραταιού MEGA. Διαφορετική πολυκατοικία, διαφορετικοί (σχεδόν) ένοικοι, διαφορετικοί ρόλοι, διαφορετικές ιστορίες. Η συγκεκριμένη σειρά, που αποτελεί το άνοιγμα του ΣΚΑΪ στον τομέα κωμωδία είναι ανεπιτυχής.
.
.
Και για να γίνω πιο συγκεκριμένος, η «Πολυκατοικία» αν και επιστράτευσε και πάλι τον κύριο Χατζηγιάννη για το τραγούδι της ίδιας μορφής τίτλων αρχής, ορισμένους ηθοποιούς από την προηγούμενη σειρά, παρόμοια μορφή σεναρίου και σκηνοθεσίας, εντούτοις πέρασε και δεν ακούμπησε. Χιλιοειπωμένα σενάρια, ανακυκλώσιμες ιδέες, ένα φτωχό και κακοφωτισμένο σκηνικό, που σε τίποτα δεν θυμίζει μία αληθινή πολυκατοικία και με ένα castηθοποιών, χωρίς ιδιαίτερη χημεία μεταξύ τους. Αφού ήθελαν τόσο πολύ να αναστήσουν την «Πολυκατοικία» ας έκαναν τη συνέχειά της, με ρόλους ήδη δουλεμένους και ηθοποιούς δοκιμασμένους μεταξύ τους. Τώρα δυστυχώς δεν μιλάμε για ανάσταση, αλλά μάλλον για μνημόσυνο. Να ζήσουμε να θυμόμαστε την παλιά «Πολυκατοικία» λοιπόν!
 
Καλό «ρουτινο» μεσημεράκι!
Η επιστροφή του Νίκου Μουτσινά στη μεσημεριανή ζώνη ήταν το γεγονός της περσινής χρονιάς. Ο κύριος Μουτσινάς επανήλθε στα γνωστά λημέρια του με μια εκπομπή, που θύμιζε τους «Δέστε τους», χωρίς τους υπόλοιπους συμπαρουσιαστέςτου.
.
.
Η αρκετά επιτυχημένη περσινή σεζόν για την εκπομπή «Για την παρέα» σε ένα νέο κανάλι (βλ. OPEN) και ο ντόρος, που αυτή έκανε της έδωσαν το εισιτήριο μεταγραφής στον ΣΚΑΪ. Είμαι υπέρμαχος της άποψης, ότι πετυχημένη συνταγή δεν την αλλάζεις, αλλά σίγουρα την ανανεώνεις. Γιατί αν δεν την ανανεώσεις θα αρχίζει να κουράζει και να μπαγιατεύει. Η φετινή εκπομπή με τον αρκετά εμπνευσμένο (!) τίτλο «Καλό μεσημεράκι» αποτελεί το «Για την παρέα» του ΣΚΑΪ, καθώς αποδείχθηκε, ότι το μόνο, που άλλαξε στην εκπομπή ήταν ο τίτλος.
.
Το δυνατότερο σημείο της εκπομπής είναι αναμφίβολα η «Χρυσή τηλεόραση», όπου το χιουμοριστικό και ενίοτε καυστικό σχόλιο του κυρίου Μουτσινά είναι τις περισσότερες φορές στοχευμένο. Η στήλη με τα ρούχα έχει ένα ενδιαφέρον, όταν κυλάει γρήγορα και συνδυάζεται με πλάκα. Μέχρι εδώ η εκπομπή δίνει καλά δείγματα. Υποδεέστερο το πρώτο κομμάτι με το μουσικό - εναλλακτικόstandupσχολιασμού της επικαιρότητας της showbiz, που αποδεικνύει για δεύτερη φορά (η πρώτη στο αποτυχημένο βραδινό «NiκO’ Κλοκ»), ότι το μη αυθόρμητο, αλλά γραμμένο εκ των προτέρων standup δεν ταιριάζει καθόλου στον κύριο Μουτσινά. Ανούσιο και γεμάτο αμηχανία το κομμάτι σχολιασμού των ερωτικών προβλημάτων των τηλεθεατών. Όμως, το χειρότερο κατά την γνώμη μου κομμάτι της εκπομπής είναι αυτό των συνεντεύξεων – συζητήσεων – αγιογραφίας στους καλεσμένους χωρίς καμία είδηση. Ευτυχώς για όλους και για το ίδιο το πρόγραμμα οι συνεντεύξεις κρατάνε μόνο 15 λεπτά. Συμβουλή: σταδιακή ανανέωση πριν κουράσει!
.
Αυτά ήταν τα τηλεοπτικά νέα της εβδομάδας, δίχως φόβο και πάθος!
.
------------------------
--------------------
----------------

Δείτε & αυτά:
-Τι παίζουν τα θέατρα στη Θεσσαλονίκη τώρα, εδώ.
-Τι παίζουν οι κινηματογράφοι στη Θεσσαλονίκη, εδώ.
-Θέατρο: Είδαμε & Σχολιάζουμε, εδώ.
-Συναυλίες: Είδαμε & Σχολιάζουμε, εδώ.
-Σινεμά: Είδαμε & Σχολιάζουμε, εδώ.
-Βιβλίο: Διαβάσαμε & Σχολιάζουμε, εδώ.
.
-Κερδίστε προσκλήσεις - Βιβλίαεδώ.
 
Ακολουθήστε μας στα social media
      

Φωτογραφικό υλικό






Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις
«Νούρα» ενός πένθιμου αποτελέσματος…  Είδαμε και σχολιάζουμε
«Νούρα» ενός πένθιμου αποτελέσματος… Είδαμε και σχολιάζουμε
με 0 Σχόλια 1381 Views

Μία απέλπιδα προσπάθεια να επιβάλλει πρότυπα συμπεριφοράς μέσα από ένα ανούσιο κείμενο, που εγκλωβίζει σκηνοθεσία και συντελεστές σε μία μονότονη απόδοση. Είδε και σχολιάζει ο Γιώργος Μπαστουνάς

Περισσότερα ...

Web Radio

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη


Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή