Από το θεατρικό σανίδι στη μικρή οθόνη - Ποιους σπουδαίους ηθοποιούς θα δούμε στο «γυαλί»

3697 Views
Από το θεατρικό σανίδι στη μικρή οθόνη - Ποιους σπουδαίους ηθοποιούς θα δούμε στο «γυαλί» Από το θεατρικό σανίδι στη μικρή οθόνη - Ποιους σπουδαίους ηθοποιούς θα δούμε στο «γυαλί»

 

Πίσω από κάθε δυνατή σκηνή που προκάλεσε δάκρυα και έντονα συναισθήματα, εκτός από χιλιάδες tweets, υπήρχε μία εξαιρετική ερμηνεία. Και βέβαια, ένας ηθοποιός που ακόμη κι αν δεν τον γνώριζε το ευρύ τηλεοπτικό κοινό, το θεατρικό σε αντίθεση είχε παρακολουθήσει μίλια διαδρομής στη σκηνή, οπότε ελάχιστα αιφνιδιάστηκε.

Ο θρήνος της απώλειας του γιου και εγγονού δεν θα είχε την ίδια δύναμη αν στους ρόλους της μάνας και της γιαγιάς δεν βρίσκονταν αντίστοιχα η Μαρία Πρωτόπαππα και η Ολγα Δαμάνη. Το ίδιο ισχύει και για τη λύτρωση του πατέρα που συναντά και αναγνωρίζει τον γιο του με τον Λάζαρο Γεωργακόπουλο.

Αλλά και δίχως την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη η «Αγάπη παράνομη» δεν θα ήταν ίδια. Οπως και με τον Αιμίλιο Χειλάκη, τη Μαρία Κίτσου, τον Λεωνίδα Κακούρη και τον Γιώργο Γάλλο στο Διαφάνι των «Αγριων Μελισσών». Φυσικά αυτό ισχύει όχι μόνο για όλους όσοι κατάφεραν να κάνουν το δάκρυ να κυλήσει από συγκίνηση. Δύσκολο είναι και να προκαλέσεις το γέλιο. Οπως συνέβη με τον Χρήστο Χατζηπαναγιώτη στους «Συμπέθερους απ’ τα Τίρανα».

Πάντα συνέβαιναν αυτού του είδους οι ευχάριστοι αιφνιδιασμοί. Απλά χρειαζόταν το κατάλληλο έδαφος ή μάλλον η κατάλληλη συνθήκη προκειμένου να πειστεί κάποιος ο οποίος αναμετράται με τον Σαίξπηρ ή τον Αισχύλο να δεχθεί να συμμετάσχει σε τηλεοπτικό καστ. Την επόμενη σεζόν με περίπου 30 σειρές να βρίσκονται στα σκαριά και όλα τα κανάλια να επιθυμούν διακαώς να διανύσουν την τηλεοπτική διαδρομή με όχημα τα σίριαλ, είναι λογικό να δούμε πολλούς και καλούς ηθοποιούς. Ηθοποιούς που δίσταζαν εσχάτως να πουν το «ναι», καθώς ήταν δύσπιστοι για το αισθητικό αποτέλεσμα και προτίμησαν την ασφάλεια του θεάτρου ακόμη και με χαμηλότερο εισόδημα.



Κάθε σειρά και μεγάλο καστ

Τη σεζόν 2022-2023 από τη μικρή οθόνη θα παρελάσουν μεγάλα ονόματα. Από τη Χαρούλα Αλεξίου, τη Μαρία Ναυπλιώτου μέχρι την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, την Πέμη Ζούνη, τον Δημήτρη Καταλειφό και πάρα πολλούς ακόμα. Ενα κανάλι το οποίο επένδυσε στη μυθοπλασία δίχως δεύτερη σκέψη ήταν το MEGA. Το πείραμα πέτυχε όχι μόνο σε αριθμούς, αλλά και σε περιεχόμενο. Στις σειρές που έρχονται στο κανάλι τα καστ είναι από τα πιο ισχυρά σε ονόματα. Για παράδειγμα, στο «Maestro» του Χριστόφορου Παπακαλιάτη πρωταγωνίστριες θα είναι οι Στεφανία Γουλιώτη, Μαρίσσα Τριανταφυλλίδου, Χάρις Αλεξίου, Μαρία Καβογιάννη.

Επιπλέον, σε ό,τι αφορά τους άνδρες, τα ονόματα που φιγουράρουν, μεταξύ άλλων, είναι αυτά των Αντίνοου Αλμπάνη και Φάνη Μουρατίδη. Στο «Μαύρο Ρόδο», τη δραματική σειρά η οποία βασίζεται στο μυθιστόρημα της Ελένης Καπλάνη, πρωταγωνιστούν οι Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Μαρία Καλλιμάνη, Μιχαήλ Ταμπακάκης. Ηθοποιοί θεατρικοί και σπουδαίες ερμηνείες. Τα πρώτα ονόματα που έγιναν γνωστά για τη συμμετοχή τους στη φιλόδοξη σειρά του ALPHA «Αυτή η νύχτα μένει» επιβεβαιώνουν τα προαναφερθέντα.


Κλείσιμο

Οτι για να έχεις καλό αποτέλεσμα, χρειάζεσαι εκλεκτά υλικά. Γι’ αυτό και στο «Αυτή η νύχτα μένει» θα δούμε δυνατά ονόματα, όπως: Βασίλης Μπισμπίκης, Γιάννης Στάνκογλου, Αννα Μάσχα, Κόρα Καρβούνη. Σχεδόν «Εθνική Ελλάδος Υποκριτικής» θα μπορούσε να χαρακτηριστεί το καστ της σειράς «Φλόγα και Ανεμος», το οποίο ετοιμάζεται πυρετωδώς από την ΕΡΤ, η οποία επιμένει με ελληνικές σειρές και πάντα υψηλές προδιαγραφές. Αλλωστε η ασφάλεια της δημόσιας τηλεόρασης λειτουργούσε πάντα ερεθιστικά για τους καλούς ηθοποιούς. Ετσι στο συγκεκριμένο καστ φιγουράρουν ηθοποιοί πολύ σημαντικοί και ακριβοθώρητοι όπως οι Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, Αρης Λεμπεσόπουλος, Δημήτρης Καταλειφός, Θέμις Μπαζάκα, Αργύρης Πανταζάρας, Πέγκυ Τρικαλιώτη, Αναστάσης Ροϊλός, Πέγκυ Σταθακοπούλου.



Στην ΕΡΤ, η συνέχεια της μεγάλης επιτυχίας της σειράς «Το Νησί», που βασίστηκε στο ομώνυμο μυθιστόρημα της Βικτόριας Χίσλοπ, έρχεται με το βιβλίο της «Μια νύχτα του Αυγούστου». Η σκηνοθεσία ανήκει στη Ζωή Σγουρού, ενώ τη διασκευή του σεναρίου έχει επιμεληθεί ο Παναγιώτης Χριστόπουλος. Θα πρωταγωνιστήσουν οι Μαρία Καβογιάννη, Γιάννης Στάνκογλου, Γιουλίκα Σκαφιδά, Λεωνίδας Κακούρης, Ορφέας Αυγουστίδης, Ευγενία Δημητροπούλου κ.ά. Στο «Βραχιόλι της φωτιάς», στον ίδιο τηλεοπτικό χώρο, οι Νίκος Ψαρράς, Χρήστος Λούλης, Ελισάβετ Μουτάφη, Σπύρος Σταμούλης συνιστούν τον κεντρικό πυρήνα ενός φιλόδοξου καστ.


Μένουμε Αγία Παρασκευή καθώς ένα πολύ σημαντικό νέο είναι αυτό της επιστροφής του Σπύρου Παπαδόπουλου στη μυθοπλασία με τη νέα ψυχολογική σειρά της ΕΡΤ «Κάνε ότι κοιμάσαι», σε σκηνοθεσία των Αλέξανδρου Πανταζούδη και Αλέκου Κυράνη και πρωτότυπο σενάριο του βραβευμένου συγγραφέα στις ΗΠΑ και την Ευρώπη Γιάννη Σκαραγκά. Στη νέα καθημερινή σειρά του OPEN «Ερωτας φυγάς» παρελαύνουν πολλά ονόματα με αυτό της Πέμης Ζούνη να κυριαρχεί. Μεταξύ άλλων, στη σειρά παίρνουν μέρος οι Αντώνης Καρυστινός, Σταύρος Ζαλμάς, Εφη Παπαθεοδώρου, Γεράσιμος Γεννατάς, Μαρία Κωνσταντάκη, Μαριάννα Πολυχρονίδη, Κώστας Κάππας. Σε έτερη σειρά του σταθμού, γνώριμη από τα παλιά «Κόκκινο ποτάμι - Η συνέχεια» το καστ διατηρείται στα επίπεδα που το μάθαμε. Σωτήρης Χατζάκης, Αναστασία Παντούση, Κωνσταντίνος Καζάκος, Δήμητρα Σιγάλα, Ομηρος Πουλάκης, Χριστίνα Αλεξανιάν, Μιχάλης Μαρκάτης.

Δυνατά ονόματα

Εκπλήξεις έρχονται από τον ΣΚΑΪ: ένα κανάλι με σταθερή παράδοση στα ριάλιτι και σε άλλου τύπου ψυχαγωγία στρέφει το βλέμμα στην ψυχαγωγία και επιπλέον επενδύει σε σημαντικούς ηθοποιούς. Στην πρώτη σειρά που ανακοινώθηκε για την επόμενη σεζόν, τη «στΟργή», πρωταγωνιστεί η Μαρία Ναυπλιώτου, ενώ μαζί της, μεταξύ άλλων, θα εμφανιστούν και οι Βίκυ Παπαδοπούλου, Ευδοκία Ρουμελιώτη, Ιωάννης Παπαζήσης, Βασιλική Τρουφάκου, Αλέκος Συσσοβίτης, Λένα Παπαληγούρα. Στην πιο πρόσφατη παραγωγή του σταθμού του Νέου Φαλήρου, το «Γλυκάνισο», το οποίο, όπως μαρτυρά ο τίτλος, γυρίζεται στη Λέσβο, δύο πολύ δυνατά ονόματα έκλεισαν ήδη.


Πρόκειται για την Τάνια Τρύπη και την Ευγενία Δημητροπούλου. Στον ΑΝΤ1 μπορεί το «Ντέρτι» να πήρε αναβολή, όμως η «Μάγισσα» είναι η σειρά που συνιστά και το βαρύ πυροβολικό του σταθμού σε αυτή τη στροφή προς τη μυθοπλασία. Οι Μελίνα Τσαμπάνη και Πέτρος Καλκόβαλης ήδη έκλεισαν την Ελλη Τρίγγου να πρωταγωνιστήσει, ενώ δίπλα της θα βρεθούν ο Γιώργος Γάλλος, ο Αναστάσιος Ροϊλός και ο Νίκος Ψαρράς. Στην κωμική σειρά «Εκτός Υπηρεσίας» θα βρεθούν ο Πάνος Βλάχος και ο Πυγμαλίων Δαδακαρίδης.

Ενώ για το «Ποιος Παπαδόπουλος;» ήδη ανακοινώθηκαν οι Μαριάννα Τουμασάτου, Ελένη Ουζουνίδου, Κρατερός Κατσούλης. Φυσικά σε όλα τα παραπάνω θα πρέπει να προστεθούν και οι σειρές οι οποίες συνεχίζονται και βέβαια έγιναν το μονοπάτι για να επιστρέψουν οι σημαντικοί πρωταγωνιστές στην τηλεόραση. Την αρχή έκαναν οι «Αγριες Μέλισσες» με ένα καστ ανεπανάληπτο, το οποίο εδώ και τρία χρόνια αποδεικνύει τη δυναμική του και ανανεώνεται συνεχώς. Από τον Λεωνίδα Κακούρη, την Κάτια Δανδουλάκη και την Κατερίνα Διδασκάλου μέχρι τη Μαρία Κίτσου, την Ελλη Τρίγγου, τη Δανάη Μιχαλάκη και τους Αιμίλιο Χειλάκη και Νίκο Κουρή, η σειρά μέσα από ένα αριστοτεχνικό κάστινγκ έβαλε θεμέλια εμπιστοσύνης των ηθοποιών και των ελληνικών σειρών.


Στο ίδιο μήκος κύματος και ο «Σασμός», ο οποίος έβαλε στο καστ παλαιότερους όπως η Μαρία Τζομπανάκη, η Μαρία Πρωτόπαππα, η Ολγα Δαμάνη, ο Λάζαρος Γεωργακόπουλος και ο Δημήτρης Ημελλος, αλλά και πιο νέους όπως ο Δημήτρης Λάλος και ο Ορφέας Αυγουστίδης και ο αποκαλυπτικός Θάνος Μπίρκος. Στη «Γη της ελιάς» μπήκαν και συνεχίζουν ονόματα όπως αυτό της Λυδίας Κονιόρδου, του Στέφανου Κυριακίδη, της Αντιγόνης Κουλουκάκου, του Νίκου Γαλανού και φυσικά της Μάρως Κοντού. Στην ΕΡΤ οι σταθερές συνεχίζονται με Κατερίνα Παπουτσάκη και Μελέτη Ηλία στα «Καλύτερά μας χρόνια», με ένα πολυπληθές καστ στο «Χαιρέτα μου τον Πλάτανο», ενώ στην «Τούρτα της μαμάς», η οποία αποχαιρέτησε, η συμμετοχή της Λυδίας Φωτοπούλου έδωσε άλλη διάσταση. Η επόμενη χρονιά θα είναι αναμφισβήτητα η χρονιά της μυθοπλασίας. Φάνηκε από φέτος και είναι πλέον και επίσημη διαπίστωση καθώς οι παραγωγές έχουν ήδη κλείσει και οι μηχανές φουλάρουν προκειμένου να προλάβουν. Η επιστροφή μεγάλων ηθοποιών συνδέεται άμεσα με μυθιστορηματικές μεταφορές στην τηλεόραση, όπου υπάρχει ασφάλεια σε επίπεδο σεναρίου, και στη συνέχεια με την αναβάθμιση του επιπέδου παραγωγής σε όλους τους σταθμούς.

ΠΗΓΗ


Φωτογραφικό υλικό





Αρθρογραφος

kulturosupa.gr
kulturosupa.gr

Γραψε το σχολιο σου

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί. Υπογραμμίζονται τα υποχρεωτικά πεδία *

Γραψε το σχολιο σου στο Facebook

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τελευταιες αναρτησεις

ΘΕΑΤΡΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη θεατρομανία
ΣΙΝΕΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Σινεμανία
ΜΟΥΣΙΚΟΜΑΝΙΑ

Περισσότερη Μουσικόμανία
ΤΕΧΝΗ - ΒΙΒΛΙΟ

Περισσότερα Τέχνη Βιβλίο
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Περισσότερη Θεσσαλονίκη

Περισσότερα Της «K» το κάγκελο

Περισσότερη Παράξενη ζωή